נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 מאי 01
הודעות: 1210
מיקום: טוב באמצע
פורסם: ראשון 15 יונ',03 23:43
זו לחלוטין עבודת קומפרסורים ואי קיו נכון ביחס לבייסליין.
אין נוסחה מוחלטת ואם הייתה כזו כל הקטעים היו נשמעים אותו הדבר.
maxbass הוא פלאג נחמד אבל לא קוסם.
איך אנחנו יכולים לדעת כיצד נשמע הבייסליין שלך ומה התפקיד שלו ? בלי לדעת את זה גם אתה לא תוכל למצוא קיק שישב במקום הנכון במיקס שלך.
טיפ אישי : דגום , סמפל והשאל , קיק הוא אחד הדברים שהכי פשוט לעשות איתו את זה , במיוחד בקטעי דאנס ארוכים שמתחילים יבשים יחסית , זו לא השערה אלא ידיעה: כמה מהגדולים עושים את זה וזה נשמע מצויין - אבל בלי קומפרסייה נכונה עבודת אי קיו טובה והרבה רפרנסים לא תוכל להגיע לשם.
_________________
the vinyl is dead, long live the vinyl
Supporter
הצטרף: 29 מאי 01
הודעות: 996
מיקום: Toronto, Canada
פורסם: שני 16 יונ',03 10:34
ועוד טיפ קטן לשואל המקורי-
למרות שזה מפתה, אל תדחוף לקיק סאבים סתם. צריך שיהיה איזשהו איזון בין הקיק לבס, אם לשניהם אתה תדחוף סאבים (עם ה MAXXBAS, או עם כל דבר אחר) הם לא ישמעו כל כך טוב ביחד.
חפש את האיזון בין הבס לקיק.
Act Compatible
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 583
מיקום: Ro.S
פורסם: שני 16 יונ',03 15:30
סימפול קיק הוא מעשה שמבוצע מאחד לשני בברנז'ת המוזיקה האלקטרונית בלי שום בעיות, ואף עם הסכמה לא כתובה.
אמנים שלא רוצים שיסמפלו להם, שמים פדים קטנים או רחש בתחילת הקטע, כדי שהקיק לא יהיה לבד.
אחדים מהשמות שמשתמשים בסימפולים, הם אמנים כ16B, Cass&Slide, James Holden ועוד רבים וטובים.
גם אני עובד עם דגימה (לרוב מכונות תופים, 909 היא כמובן המעודפת), EQ וקומפרסיה בהתאם לקטע.