Supporter
הצטרף: 12 אוק' 05
הודעות: 996
מיקום: מרכז
פורסם: חמישי 12 אפר',07 00:31
ואם אתה מזמין מחנות בישראל?...
מדובר בכרטיס אשראי בינלאומי ואני מתקשה להאמין שהאחריות שחלה כנ"ל איננה חלה על הזמנות מחו"ל, אולי עם הגבלות קלות שונות. אבל גם אני הדיוט בעצמי, אז מדוע לא להתקשר לחברת כרטיסי האשראי ולקבל תשובה חותכת?
אגב, כדאי להבין בהקשר זה ש-PayPal לא נועדה לפתור במישרין בעיית אחריות (אשר הופכת להיות בעיה של PayPal במקרה הטבעי ואתה רוצה להפעיל את האחריות דרך חברת כרטיסי האשראי ואז הצד הנדפק הוא PayPal). זה סוג של פתרון סליקה שקוף למשתמש הפשוט (בעל העסק הקטן) שלא רוצה להתעסק בדברים מעין אלה. המחיר על כך הוא פשוט עמלה גבוהה יחסית על העסקאות.
הצטרף: 13 יול' 05
הודעות: 256
מיקום: טורונטו
פורסם: חמישי 12 אפר',07 07:24
יש לי אולפן והזמנתי כמעט את כול הציוד שלו מספקים בארה"ב ואירופה
תמיד ההזמנה היתה בצורה הזאת בפעם הראשונה עם כול חנות חדשה
ותמיד הייתי מרוצה.
בעיקרון על רכישות בכרטיס אשראי אתה מבוטח.
קרה לי פעם אחת עם חנות בארה"ב שאחרי הקניה ושהמוצר כבר הגיע אליי
הם החליטו שהם מחייבים אותי עוד 100 דולר מיסי מדינה.
אחרי שראיתי שהכסף ירד לי, פניתי לחברת כרטיסי האשראי
ודיווחתי שלא אישרתי את החיוב הזה, והכסף הוחזר לחשבוני.
ועדיין המשכתי למרות זאת לקנות מאותה חנות כי המחירים שלהם היו ממש טובים
פייפל היא חברה פרטית שלא חלים עליה חוקי הבנקאות וכרטיסי האשראי ואין שום חוק\ביטוח
לכסף שאתה מעביר דרכה ופורסמו מלא מיקרים שהם מעכבים תשלומים לאנשים ובעיקרון לא מחוייבים כלפייך כמו כרטיסי אשראי