תפריט
שלום Anonymous ::: 2017, 13:54
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
וידאו עם כמה תובנות מעניינות
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (5) › תצורת הדפסה
  kd  
Act Compatible
הצטרף: 11 אוק' 07
הודעות: 156
מיקום: Berlin
וידאו עם כמה תובנות מעניינות
הודעה פורסם: ראשון 05 יונ',16 15:46   


צפיה נעימה!
_________________
www.odedkdar.com
DrDataMiner
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1569
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: ראשון 05 יונ',16 17:31   
המציאות הטכנאית הרב יותר פשוטה ממה שעולם השיווק רוצה שנאמין (האמונה השגויה
שלנו שווה הרבה כסף עבור אחרים).

Zooot קרא לזה לפני 17 שנה Sales weasels : משכנעים אותך ב-Latest and greatest.

כולנו נופלים לזה : אני, אתה, הם - אפילו דייב פנסאדו.

כל הגדולים יודעים את זה אבל זורמים עם ההייפ (כי זה עוזר לחזק את השם שלהם. לא
כולם כמובן, אבל חלק לא קטן).

העסק נורא פשוט :

בשיר זה השיר.
בטרק דאנס זה הגרוב.

זהו.
לא פחות - ולא יותר.

*כל* הציוד (ברובו המוחלט) להקליט/לעבד אודיו - נשמע טוב מספיק לתוצאה מסחרית. כל מה שצריך זה מחשב וחדר מטופל.
כל השאר יפול למקומו, בזמן (בהינתן שזוכרים ששיר טוב הוא שיר טוב וטרק דאנס
טוב הוא יצירה גרובית שמזיזה אותך בצורה נאותה).
_________________
When you're in dynamic distress
Don't compress
Retort and distort
  kd  
Act Compatible
הצטרף: 11 אוק' 07
הודעות: 156
מיקום: Berlin
הודעה פורסם: ראשון 05 יונ',16 18:03   
אני דווקא התחברתי יותר לתובנות האחרות שלו:
למצוא קהילה -
הכרתי פה לא מזמן מפיק ישראלי מעולה עם טעם דומה לשלי.
כבר יצא לנו לשבת ולהקשיב למוסיקה כמה פעמים, לנתח ולדבר על מה שמדליק אותנו במיקסים או בהפקה, תענוג גדול מומלץ וכייפי (ומאוד מעניין טכנית, כי כל אחד שומע דברים אחרים).

וגם בקטע של השכלה,
באמת להמשיך ללמוד כל הזמן, באופן אישי, מחוויות ומאנשים אחרים.
פה גם מתחבר הקטע של הקהילה, לשתף, להתייעץ, לדבר, אפשר ללמוד מכל זה.

לגבי ציוד -
ברור שאין אמת מוחלטת והכל אישי,
אני יכול רק להגיד על עצמי, שעבודה עם ציוד קצה עליון לימדה אותי המון.

המוניטורים שלי שינו לי את החיים, הטיפול האקוסטי בחדר שינה אותם שוב.
קניתי סינטי מודולרי לפני כשנתיים, שבוע איתו העמיק לי מאוד את ההבנה בסינטזה וסגר לי את כל הפינות החצי פתוחות שהיו לי עם המוג והג'ונו שלי.
ה STA Level שלי לימד אותי המון על קומפרסיה ועבודה עם איקיו חזק ונפלא (היה לי את ה 1084 של BAE לכמה חודשים) גם פתחה לי את הראש לגבי עיצוב צליל.

שווה לציין שכל זה לא קרה מייד, לקח לי לא פעם זמן "להבין את הקטע".
גם יצא לי לעבוד הרבה באולפנים עם ציוד נפלא, אבל אצלי המטבע נפל לגמרי רק אחרי שיצא לבלות זמן איכות עם הציוד באולפן הבייתי שלי.
_________________
www.odedkdar.com
DrDataMiner
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1569
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: ראשון 05 יונ',16 19:54   
ציטוט:
אני דווקא התחברתי יותר לתובנות האחרות שלו:
למצוא קהילה

זו התובנה מס' 1 ... זה היה סוד, אבל גילית אותו עכשיו #smile
(הרבה אנשים - כולל הכתבה המפורסמת של בריאן אינו אי שם בשנת 99 או 2000 - חושבים
שלג'מג'ם אפשר רק במוסיקה "אמיתית". וזה פשוט לא ככה...)

ציטוט:
המוניטורים שלי שינו לי את החיים, הטיפול האקוסטי בחדר שינה אותם שוב.

מאז הסרט של הפו-פייטרז יש לי סלידה קשה (סליחה, זה לא אישי #sorry ) מהאנשת
חפצים ולתת להם תכונות שמובנות בנו. אני מאמין שמוניטורים לא "משנים חיים" כמו
שקונסולה של ניב לא "גרמה לנירוונה להשמע כמו שהם נשמעו".

השירים היו פשוט טובים #pardon

אנחנו עושים "וואלידציה לאחור" לדברים שבבעלותנו כדי לתת להם תוקף וכדי
להרגיש טוב.

ואחרי שראיתי את MWTM עם אנדרו שפס ועם טום אלמהירסט (שטוען שטכנאי
מיקס הם "בסה'כ אמני איזון") - אני נותןו משמעות מלאה וקודמת ליצירה - לפני הכול....
ואז לאקוסטיקה, מוניטורים וכמובן "השבט" שלך (אנשים שאתה בא איתם באינטראקציה יצירתית)
כל השאר זה תפאורה... #smile
_________________
When you're in dynamic distress
Don't compress
Retort and distort
עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון