תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 10:45
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הבדלים בין ה-SM57 ל-545SD
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (145) › תצורת הדפסה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  הצדיק  
הצטרף: 20 דצמ' 16
הודעות: 9
הבדלים בין ה-SM57 ל-545SD
הודעה פורסם: שלישי 20 דצמ',16 01:54   
שלום לכולם, רציתי לדעת אם מישהו מחברי הפורום יודע מהם ההבדלים בין השור sm57 לבין השור 545sd שלפי מה שהבנתי עדיין מיוצר במקביל ל-sm57? מה ההבדל בין sm57 שרשום עליו unidyne iii לבין sm57 רגיל? וכמובן מי מבין המיקרופונים הנ״ל נותן צליל יותר חם ומלא ויותר ״סיקסטיזי״? דרך אגב שמעתי על עוד דגם כמעט זהה שג'וני קאש זצ״ל היה שר איתו הרבה וזה ה-sm56, במה הוא שונה משאר המיקרופונים שהזכרתי כאן?
spanish musician
הצטרף: 21 ינו' 11
הודעות: 321
מיקום: ארץ הקודש
בתור מי שניסה את שניהם
הודעה פורסם: שלישי 20 דצמ',16 07:05   
שלום צדיק,
הUnidyne iii לחלוטין יותר "חם" וסיקסטיזי" לבקשתך.

בנוסף, הSM57 של היום (מיוצרים במקסיקו) הם לא הSM57 של פעם. לא. הם לא נשמעים רע. פשוט פחות טוב ב-לונג ראן.

הייתי הולך על Unidyne שמיוצר בארצות הברית ויש לו 'אמא ואבא', שנדמה שלא ממהרים כל רגע לשירותים בגלל טאקו אחד יותר מדי.

המשך שבוע מבורך
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שלישי 20 דצמ',16 10:23   
לא השוויתי בעצמי אז אני לא יכול לומר אבל הייתי נזהר - אנשים נוטים להפעיל על עצמם הרבה פסיכולוגיה בקטעים האלה. מה זה "חם" וסיקסטיז"? לכל אחד זה אומר משהו אחר. עם מקשיבים באופן אובייקטיבי לא תמיד הסאונדים בסיקסטיז היו כאלה טובים.

ראה בקישור הבא:

לינק

מה שקשה לאנשים לפעמים לקבל הוא ש-57 פשוט, רגיל, לפעמים נשמע מצויין, אז הם מחפשים לשפר אותו כדי שיהיה לכך "הסבר".
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
mixtrim
תומך
הצטרף: 23 אפר' 11
הודעות: 588
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שלישי 20 דצמ',16 12:59   
הקלאסי מסוג 545sd
ניתן לשנות בו את עכבת המוצא (התנגדות ביחידות Ohm)
מגיע מהמפעל עם מצב "עכבת מוצא נמוכה"
(180 אום ממוצע), ובהתאמה לכניסות בעכבה נמוכה (19-300 אום)
וניתן לשנות מצב לעכבת מוצא גבוהה יותר (340 אום ממוצע)
להתאמה לעכבת כניסה גבוהה (600-2K אום), ראה כאן
להבדיל מ SHURE 57 סטנדרטי שישר מתאים לעכבת כניסה גבוהה

כיום שמרבית הכניסות במיקסרים/פראמים הינם בעלי עכבת כניסה גבוהה
זה קצת פחות רלוונטי לעניין ההתאמה אלא רק לעניין התוצאה בסאונד

בקיצר זה לא עניין של טוב או רע אלא של סאונד שונה!
_________________
אם אין אני לי Rupert Neve לי..
_______________________
PC i7,German AD\DA & Soundcard w/ 32 i/o on adat digital, British 2 digital consoles linked- for 64ch on mix, & idol Mic Preamp
  הצדיק  
הצטרף: 20 דצמ' 16
הודעות: 9
הודעה פורסם: שלישי 20 דצמ',16 23:46   
ומה בנוגע ל-SM56 וה-SM77? שני אלה הם גרסאות כמעט זהות של ה-57 אבל בטוח שהם שונים איכשהו כי מן הסתם אחרת shure לא הייתה מוציאה עוד גרסאות מקבילות ל-sm57 נכון?
ודרך אגב שמעתי פעם לא זוכר איפה שבשנות השמונים מתי ש-shure העבירו את המפעל למקסיקו הם גם שינו את סוג השנאי של ה-sm57 אז רציתי לשאול אם ה-57 החדשים יחסית מהשנים האחרונות הם נחשבים לפחות איכותיים מה-57 המקוריים משנות ה-60 וה-70?
תודה על הסבלנות ועל התשובות וסליחה על חוסר הסדר בשאלה אני באמת משתוקק ללמוד את זה וזה נורא מעניין אותי לכן כל תשובה שלכם מאוד חשובה לי, תודה רבה.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון