תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 07:57
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
מחפש את ה U47 / KM84 / 1073 של האוזניות(:
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (140) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה
  הופמן  
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
מחפש את ה U47 / KM84 / 1073 של האוזניות(:
הודעה פורסם: חמישי 23 פבר',17 19:59   
שלום לכולם,מתנצל על הכותרת הפופוליסטית אבל זה עוזר להגדרת הנושא.
הרבה זמן לא פתחתי פה פוסט,מתעניין באוזניות למטרת נגינה/שירה והשוואת מיקרופונים.לא למיקס או מאסטרינג.יכולות להיות עם גב פתוח אם אין ברירה אבל עדיף סגורות להקטין זליגות.
הנטייה של רוב האוזניות כיום היא גוון של LOUDNESS כלומר יותר גבוהים ונמוכים וחיתוך במרכז.אני מחפש בדיוק הפוך מיזה.מחפש שקיפות ואיזון במידים ללא שום הגברה מיותרת של בס וטרבל,שלא יהיה "נעים" שיהיה מפורט.
מנסה בעיקר לתפוס נאמנה את מרכז התדרים של שירה,של גיטרות סולו ושל כלים אקוסטיים,הבשר מה שנקרא ולא התבלינים.לא נוצץ ולא סאב מועדונים.
לא מכיר מקרוב הרבה דגמים,עבדתי עם K270,K240 וכרגע יש ATH-M50 ,כל אלה נשמעות חסרות אמצע ,לפחות ל ATH אין תוספת בגבוהים אלא רק בנמוכים.עבדתי הרבה עם DT100 ושם המידים צעקניים בתחום ההיי מיד מה ששוב מאפיל על המכלול,לפחות אין להם שום דגש בנמוכים.מקווה שהבנתם את הדרישות.הדוגמא הכי קרובה למה שאני מחפש זה דווקא מעולם המיקרופונים בצורה מוזרה.כמו ש NEUMANN KM84 תופס כלים אקוסטיים,אותו גוון ותגובת תדרים הייתי רוצה לשמוע באוזניות.היש כדבר הזה ? איפה להתחיל לחפש ,בייצור עדכני או דווקא משומש מהימים ההם?
BEYER/SENNHEISER/GRADO/AKG/ATH/SHURE/?
_________________
http://hofman.co.il
mixtrim
תומך
הצטרף: 23 אפר' 11
הודעות: 588
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שישי 24 פבר',17 00:27   
אם אני מבין נכון את המטרה אז האיזון בין התדרים הוא המשקל הכבד כאן
הנה כמה רעיונות:

א. נסה את ATH-M30 (המקורי, את דגם ה X לא שמעתי)במקום ה ATH-M50
לדגם ה 30 יש הרבה בשר בתדרי המרכז ובלי בס מפוצץ כמו ב- M50 (שהם אוזניות DJ)
עדיין ההעינות יורדת ממש נמוך (יש אפילו קבל "מקבילי" באוזניה לחיתוך תדרי סאב!)
הם סגורות גב אם כי לא עוטפות את כל האוזן אבל די אטומות בס"ה

ב. נסה את AKG K 271S הם סגורות (יועדו במקור למתופפים בדומה ל 270) ודי חלקות
אמנם יש איזה הגבהה קלה בבס ובגבוהים אבל לא דומינטית כמו ב K240)
והם 55 אום התנגדות וכוללות אלמנט אחד להבדיל מ 75 אום ושני אלמנטים ב- K270)

ג. זכור שגם השידוך של אוזניות-מגבר אוזניות מתאים קובע לא מעט בתוצאה.

וצ'יפס בצד: נשק סודי: האוזניות K 100 של AKG הם משמשים אצלי כלי מיקסים להבחנה בפרטים.
_________________
אם אין אני לי Rupert Neve לי..
_______________________
PC i7,German AD\DA & Soundcard w/ 32 i/o on adat digital, British 2 digital consoles linked- for 64ch on mix, & idol Mic Preamp
DrDataMiner
Expert
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1944
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: שישי 24 פבר',17 08:04   
כמה כסף מוכן להשקיע ?
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  הופמן  
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
תודה
הודעה פורסם: שישי 24 פבר',17 11:43   
נראה שהבנת מה אני מחפש ,אני אשקול את האופציות שהצעת,אתמול שמעתי את ה ATH-MSR7 והם נתנו קצת יותר מרכז ופחות נמוכים אבל עם דגש מוגזם בגבוהים,עדיין לא זה .ונזכרתי אחרי שאמרת K100 שעבדתי גם עם K141 ולא התרשמתי מהם ככלי עבודה,כנראה שה K100 יותר מוצלחות.מה לגבי אוזניות מימי הוינטג'?
לגבי תקציב,אני לא ממש חובב האזנה באוזניות אבל מבין שזה כלי שבכל זאת משמש אותי בנקודות זמן מסויימות,לא מרכז העניין,ככה שאני יותר מחפש את ה"נכון" מבחינתי ללא השקעה אדירה,מעדיף לשפוך כסף על כלי עבודה ונגינה מרכזיים יותר,בוא נאמר שעד 1000ש"ח זה מכובד.
יש בסאונדקלאוד השוואה מעניינת אבל רק אחרי ששמעתי את ה ATH-M50 במציאות הבנתי שההשוואה היא לא מדוייקת ,יש שם קטעי מקור והקלטת ההאזנה עם FRITZ ממשפחת נוימן שהחליפו לו את תעלות האוזניים והממברנות עם מיקרופון המדידה DPA4006 .למרות כל הציוד המפוצץ וההשקעה בכיוון הנכון היה קשה להם לתפוס נאמנה את התוצאות של כל הדגמים.יש שם מעל מאה זוגות שונים,בכל זאת זה מעניין,נותן פרופורציה:
https://soundcloud.com/sonic-sense-pro-audio/sets/headphones-test

יש עוד הדגמות מקיפות כאלה ברשת?
_________________
http://hofman.co.il
  הופמן  
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
הודעה פורסם: שבת 25 פבר',17 13:48   
ד"א נושא התאמת המגבר ידוע ונבדק עם כמה מקורות הגבר ונכון ובעל חשיבות רק הבסיס של סאונד האוזניות צריך להיות לפחות באיזור הנכון,כמובן שאפשר לעשות מניפולציות של איקיו אבל אני מנסה להגיע למצב פשטני יותר ,רק אם לא תהיה ברירה...
מה דעתכם על HD449 למטרות שציינתי?
_________________
http://hofman.co.il
DrDataMiner
Expert
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1944
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: שבת 25 פבר',17 15:42   
אלא אם יש לך עודף כסף, אולי הפתרון המועדף הוא לקנות אוזניות מהמחיר הבינוני עד
גבוה בשילוב עם תוכנה כמו Reference של Sonarworx או TB-Morphit של Toneboosters.

הן מתקנות את עקומת התדירויות כך שהן מפצות במהופך בדיוק על האזורים שיש להם
נטיה לייפיף את הסאונד. התיקון מתבצע פר-דגם ספציפי ולא באופן גורף.
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
tuvabr
הצטרף: 18 אפר' 10
הודעות: 180
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שבת 25 פבר',17 17:47   
חשוב לך אוזניות פתוחות\סגורות? אם אתה בעניין של אוזניות פתוחות הגראדו SR80 (רמת כניסה) הן תענוג אמיתי, נותנות עבודה כמעט אודיופילית בהתנגדות שמאפשרת גם לסלולרי סטנדרטי להניע אותן בצורה מוצלחת. בנוסף היעדר ההייפ בשני צידי הספקטרום הוא מאפיין עיקרי של הסאונד שלהן. בתחום הסגורות התרשמתי מאוד מהנייטרליות של הDT 150 של ביירדיינאמיק.
_________________
""It's not a bass sound until the windows rattle""
  הופמן  
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
הודעה פורסם: ראשון 26 פבר',17 16:06   
לגבי איקיו בתוכנות או חיצוני,יכול להיות שאגיע לזה אבל מנסה להגיע למצב בסיסי שלא דורש תיקון,ואם כן אז מינימלי,לא בא לי "לשרוף" זוג פרמטרים או גרפים רק על אוזניות,זוכר?אני מאלה עם ה"ברזלים" ופחות הפלאגים.

לפי גרף היענות (FREQ RESPONSE) נראה ששני הדגמים שהמלצת GRADO/BEYER נותנים די הרבה תחום גבוה,במציאות זה לא מצלצל כמו על הנייר?
ד"א אני בטוח ששניהם דגמים מאוד מוצלחים וכבר שקלתי את ה GRADO מפני שהמיד שלהם מאוד שקוף(לפחות בהדגמה אונליין) השאלה אם הסאונד לא "מבריק.נוצץ" מדי ?
כנ"ל לגבי ה K271 / DT150
נזכרתי שבעבר עבדתי מעט עם MDR7506 SONY ולהם יש תחום גבוה מוגזם והיה קשה לעבוד איתם למשך זמן ארוך בגלל זה,עם ה ATH-M50 וה K240 למשל אפשר לסבול הרבה שעות.
_________________
http://hofman.co.il
tuvabr
הצטרף: 18 אפר' 10
הודעות: 180
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: ראשון 26 פבר',17 22:17   
לא ראיתי גרפים של האוזניות הללו, אבל הגראדו משמשות כאוזניות פנאי שלי כבר קרוב לעשר שנים (אותו הזוג!). מעולם לא הרגשתי שיש שם איזושהי הדגשה בגבוהים, הם בהחלט שמיעים אבל בדרך מאוד נעימה ולא מנקבת אוזניים.
לגבי הDT 150 ייתכן שיש איזושהי הגזמה בגבוהים, בד"כ זה מרגיש לי תלוי חומר. מוזיקה אקוסטית עובדת די יפה באוזניות האלה, בטח כשלוקחים בחשבון שהן סגורות. בכללי גם הSR80 וגם הDT150 יתנו לך "פרספקטיבה משלימה" לATH50. כשמדברים על רפרנס לפעמים הATH50 הן מאוד מרגשות ומביאות "סאונד לפרצוף" הניסיון שלי עם הדגמים הנ"ל הוא שלפעמים מגלים איתם ניואנסים שה50 מחביאות.
_________________
""It's not a bass sound until the windows rattle""
mixtrim
תומך
הצטרף: 23 אפר' 11
הודעות: 588
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שני 27 פבר',17 01:30   
מה עם ה SENNHEISER HD 25 ?
הרי הם אמורות להיות "Industry Standard studio use and audio equipment testing"
לא?
לא עבדתי איתם מעולם אבל תיקנתי כמה כאלו ובתהליך הבדיקה היה נשמע לי שהם די FLATיות
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון