תפריט
שלום Anonymous ::: 2017, 20:42
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
חדשות חינמיים לחודש יוני 2017
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (50) › תצורת הדפסה
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1708
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
חדשות חינמיים לחודש יוני 2017
הודעה פורסם: שישי 16 יונ',17 14:23   
להלן חדשות חינמיים לחודש יוני 2017 :
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1708
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: שישי 16 יונ',17 14:28   
Klanghelm IVGI2 - זהבי עצבני ? לא. איבגי צבעוני !

הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

כרגיל אצל טוני פרנצל (Frenzel) הגרמני, הכל בא בהפתעה. אפילו בלי רמז. אם
יש רמז, הוא נעשה הרבה חודשים לפני.. וכשמגיע הזמן, היחידי שיודע שהוא הגיע
הוא פרנצל.

IVGI מבוסס על מצב DESK אצל אחיו הגדול, SDRR (קופסת צבע מאסיבית
כשלעצמה).

הוא מביא רוויה (Saturation) ועיוות הרמוני (דיסטורשן). הוא תוכנן להגיב דינמית
לגובה האות הנכנס (לא דבר של מה בכך רוב רובם של המעבדים הוירטואלים -
למרות שבהחלט שלא כולם - ממודלים על פי אחיהם האנלוגים, כך שיהיה להם
רמת גובה אות נומינלית קבועה). פנימית הוא מכויל ל- 18dBFS- .

הפלאג פשוט מאד וכולל סט בסיסי אך רב עוצמה לקביעת הצבע :
אתם קודם כל קובעים את סף העבודה בעזרת סובבן ה-Trim ובעזרת החיווי
הממודל-אנלוגית (בליסטיקה של 300 מלש) כך שיחוג סביב ה-0dBFS(זה אפס, כן ?).
אחכ סט של 4 פקדים בא לעזרתכם בכיוונון הטעם המבוקש סובבן ה-Drive
לדחיפת כמות הרוויה, סובבן Asym Mix לקביעת תערובת ההרמוניות (יחס
ההרמוניות
הזוגיות/אי-זוגיות או זוגית בלבד או אי-זוגית בלבד), סובבן היענות (Response)
שהוא מעין איקיו מעורב בקומפרסור להדגשת/אי הדגשת תחום היענות מסוים - הוא
יקבע איך הרוויה הראשית תגיב לפי היענות התדירויות (נע בין היענות לנמוכים,
נייטרלי והיענות לגבוהים), כפתור Relaxed (מרגיע את התגובה של מנגנון ה-Response).
משלימים את מערך השליטה סובבן Crosstalk - זליגת אותות בין ערוצים. מצב זה
יועיל לערוצים סטריאופוניים בלבד, כשהוא יוסיף אקראיות - מן סחף פנימי בין הערכים
הפנימיים שמייצר המעבד, הכול כדי לאפשר כאוס נשלט - מה שתורם לסאונד יותר
"חי" (אם תרצו).

את המערך משלים סובבן גובה היציאה בתוספת חיווי יציאה וכניסה אבל יותר
חשוב ההפרש (חיובי או שלילי) בין גובה האות הנכנס לבין גובה האות המעובד
היוצא מהפלאג. כך ניתן לנטרל את פרמטר ה-"זה יותר חזק אז זה יותר איכותי".

לכו מביאים :

https://klanghelm.com/contents/products/IVGI/IVGI.php
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1708
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
עדכון משמעותי לקליפר FreeClip של Venn Audio
הודעה פורסם: שישי 16 יונ',17 21:44   
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

חברת Venn Audio (הקולקטיב שכולל את אנשי הסאונד אדם ניונס וסיימון הייז וגם
את איש ההפקה, סימפול ותיכנות ג'ונתן הייד) שיחררה היום עדכון לקליפר החנמי
שלה, ה-FreeClip.

הרגשתי צורך לא לעדכן את הטופיק המקורי אלא לפתוח אחד בפני עצמו (את שאר
הפרטים תמצאו שם) כי הם שינו את האלגוריתם בצורה רצינית. לקליפר הזה היתה
בעיה עם התחום המאד נמוך (Sub) שהיה קורס תחת קליפינג לא מאד מאסיבי.

לא עוד.

עם הגרסה הזו (0.9.2) אתם תוכלו לצלול לתהומות הנשייה של הסאב בלי - או עם
מעט מאד - דיסטורשן מהסוג המכוער. לעזרתכם הם העמיסו גם מנגנון דגימת יתר
עם כמה מצבים, דבר שיעזור לכם להימנע ככל האפשר מאליאסינג.

(וידאו שמראה איך האליאסינג ומנגנון דגימת היתר נראים :
https://youtu.be/aerWlTtqe8I?t=56)

תמצאו את הפלאג פה : http://www.vennaudio.com/free-clip/
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1708
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
Limiter No' 6 - לימיטר מרובה מודולים להגבלה מתוחכמת
הודעה פורסם: שני 19 יונ',17 14:52   
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

רגע (אחד או שניים או יותר, לא יודע. זה כבר לוקח כמה חודשים) לפני שהם
משחררים את הפלאג שהוא גרסה מעודכנת ללימיטר החינמי שלהם... ורגע אחרי
שהמעצב ENV1 שחרר גרסה מעודכנת (ויפיפיה) לממשק המפורט של המעבד...
רציתי לספר לכם על הלימיטר הזה, Limiter No.6 של VladG (ולאדיסלאב
גונצ'ארוב).

הוא יהפך בקרוב למעבד (מסחרי) של חברת Tokyo Dawn Labs (הקולקטיב
גונצ'ארוב, פביאן שיוורה ו-ז'אן אולהורסט) אבל עד אז... זה אחלה כלי לטיפול
דינמי מקיף לערוצים/אפיצי עזר/האפיץ ראשי שלכם.

הלימיטר הזה מכיל את המודולים הבאים, המחוברים אחד אל השני בסדרה
(הראשון הוא הקומפרסור) :

1) מודול RMS compressor : קומפרסור איטי, מבוסס רמת אות ממוצעת
(RMS) ובעל פרמטר Ratio אולטרה עדין (כמו שמצופה מקומפרסוריי אפיץ).

2) מודול peak limiter : לימיטר שיאים מהיר

3) מודול HF limiter : לימיטר לתוכן של הגבוהים בלבד

4) מודול Clipper : מעבד לקטימת האות

5) מודול ISP limiter : הלימיטר הסופי אותו ניתן לכוון ל-חישה בשיאים תוך-דגימתיים
(Inter Sample Peak - שיאים ש-"בורחים" ממנגנון חישה "רגיל" היות והם קורים
בשברירי זמן קצרצרים בין דגימה דיגיטלית לדגימה דיגיטלית. שיאים אלו קרויים
גם True Peak - שיאים אמיתיים).

מודולים אלו ניתנים להדלקה וכיבוי לפי הצורך (חומרים עתירי אותות יעף יכולים
להנות ממנגנון החישה המפורט) ומאפשרים כיוונון עדין יותר להגבלת האות
שלכם.

המעבד כולל גם כיוונון לשליטה על העכבה, תוך מתן אפשרות לעכבה קבועה, הכל
כדי להמנע מארטיפקטים הנוצרים בשינוי העכבה (הפנימית) "על המקום"
(שנהפכת לעכבה רישמית, חיצונית, בקצה התהליך).

זיכרו רק שכמו עם מעבדים דינמיים רבים - "פחות זה יותר" והיתרון שבמעבד זה
הוא באפקט המצטבר של המודולים כל אחד בפני עצמו - ואז כולם ביחד.

שימו לב למנגנון החיווי שבממשק של ENV1. אם תתנו בקטנה ב-GR, תקבלו חזרה... בגדולה (ודיה לחכימא ברמיזא...).

ההורדה כאן : https://vladgsound.wordpress.com/downloads/
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1708
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
TBProAudio dpMeter II - חיווי וגם חיזוי
הודעה פורסם: שישי 23 יונ',17 15:38   
תיכף אסביר למה חיזוי :

הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

מד החיווי dpMeter II הוא מד שמאפשר לכם לבצע חיווי קונבנציונאלי מבוסס RMS
(זה החלק של ה-"חיווי") וגם חיווי מבוסס תקן EBU R 128 (זה החלק של ה-"חיזוי".
חלק זה מבוסס על תקן מדידת ההגבר החדש יחסית של איגוד התיקנון האירופאי, ה-
EBU (קיצור של European Broadcasting Union).

חיווי כולנו מכירים, נכון ? יש מספרים לתקן הגבר אחיד וכולנו מתיישרים לפניו. נכון ?
מסתבר שלא כל כך.

מי לא רוצה להישמע הכי חזק מכולם ? זה חוויה גופנית/פסיכולוגית, אז כולנו רוצים
לטעום מהעוצמה הזו. הקטע הוא שמעבר לפגיעה בשמיעה של מליוני אנשים, התקן
הישן גרם לאי-אחידות היסטרית בעוצמות חומר המוגש למיגוון פלטרפורמות ההשמעה
ובשנים האחרונות זה נהפך למיטרד של ממש כשצריך לסנכרן בין מגוון עצום של
פלטפורמות השמעה (ברודקאסט/רדיו/רדיו אינטרנט/חנויות מוסיקה מקוונות - ועוד
ועוד).

איגוד התקינה האירופאי לקח על עצמו לשפר את העניין ולפני שנים מספר הגה
את תקן החיווי החדש, לפיו אט אט כולם מתחילים להתיישר.

עכשיו, תגידו : "אבל מה זה לעזעזאל קשור אלי ?". ובכן, שנים חשבתי גם כך.
העניין הוא שאם אתם אי פעם מתכוונים לשחרר משהו לאיפשהו, אתם צריכים
להיות מוכנים. ומוכנים זה אומר מבחינת "נירמול הגבר". בקצרה זה אומר שכל
האודיו שמתקבל לערוצי ההשמעה עובר "נירמול" : מוגבר או מוחלש לפי התקן
החדש. וכך יכול להיות מאד שהאודיו הנוצץ, הכוחני והדומיננטי שלכם (ככה נתפוס
אודיו X החזק יותר מאודיו Y), יונמך ברמתו ואז ייהפך לבלתי שמיע בעליל.
אמיתי. פשוט ככה (כל הארטיפקטים של דיסטורשן/קומפרסיה ולימיטינג יצוצו כמו
כתמי שמן אחרי הגשם הראשון של החורף).

כדי להתגבר על העניין, יצאו מגוון רחב של כלים וירטואלים. חלקם חינמיים, חלקם
עולים קצת וחלקם עולים המון. המוכר ביותר הוא הכלי היעיל והפשוט של חברת
Nugen Audio, ה-Master Chack (ריוויו עטור שבחים ניתן למצוא ב-SOS, למשל).

http://www.soundonsound.com/reviews/nugen-audio-mastercheck

היות וענייננו הוא בכלים חינמיים, אחד הכלים היעילים והפשוטים ביותר הוא
dpMeter II של חברת TBProAudio : יש לכם חיווי מבוסס RMS *וגם* חיווי
מבוסס EBU R128 (כאמור, לבדיקת החומר שלכם מול נורמליזייצת ההגבר)
אבל חשוב הרבה יותר : יש לכם יכולת לכוונן את הפרמטרים הנחשבים (ע"י שילוב
של Shift + הקלקה על הערך המספרי שאתם עומדים עליו). וכך החיווי נהפך
לחיזוי, כשאתם יכולים להיות מסוגלים להעריך - או, לחזות - איך האודיו שלכם
יישמע כשהוא מנורמל לפיו הערך אותו אתם קובעים (פרמטר Ref Level).

מן הסתם, המד כבר מגיע תוך כיול לקריאה של True Peak (שיאים אמיתיים -
בניגוד לשיאים "רגילים" בהם ערך הקריאה עלול לא לספר את הסיפור האמיתי
כתוצאה מצורת החישוב הדיגיטלי של שיאים. כתבתי על זה במקום אחר).

כלי הכרחי, לדעתי - בלי קשר אם אתם מקליטיטם בשביל לעמוד באיזה סטנדרט.

לכו מביאין :

http://www.tb-software.com/TBProAudio dpMeter II
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1708
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
Audio Assault The Punch
הודעה פורסם: שלישי 27 יונ',17 15:35   
The Punch של חברת Audio Assault אמור לעשות בדיוק את מה שהכותרת שלו
מכריזה : לסייע ליצירת יותר פאנץ' באודיו שלכם. את זה הוא עושה עם סובבן בודד.



האתר שלהם מדבר על מיקסים יותר כוחניים, שניתן לאלמנטים בדידים איתו וגם
מיקסים שלמים.

מאחורי הקלעים נראה ש-The Punch עובד ע" שילוב של יצירה של הרמוניות חדשות
פלוס היענות תדירויות ספציפית שמטפלת (בצורה של "בורות" מאד מסוימים באיזור
הבינוני-נמוך ועד בינוני-גבוה). העיבוד כולו שומר על רמת אות (פחות או יותר) שווה
לזו של טרום העיבוד.

ככה נראית היענות התדירויות במצב עיבוד אפס אחוז, 50 אחוז, 100 אחוז ואח"כ
תראו את ההרמוניות שמתחוללות :

הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

הפלאג חינמי לפרק זה מוגבל, אז מהרו !

https://audio-assault.com/products/the-punch
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1708
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
Dotec-Audio DeePanpot - צידוד זה פאן...
הודעה פורסם: חמישי 29 יונ',17 00:14   
וגם פוט כנראה ... #biggrin



כפתור הצידוד (שנודע מקונסולות אנלוגיות אני חושב) הוא לא כפתור איזון :
הוא אחראי על צידוד (גובה הצד הנבחר) ולא ישפיע על הצד הנגדי (קרי: לא ינמיך אותו).

מעבד פשוט שעושה דבר פשוט בצורה מתוחכמת (התכנת היפני הוסיף שם גם
מנגנון עם אפקט HAAS "לצידוד יותר ריאלסטי").

תאימות מונו מלאה - נשמרת.

אני מצדד בו #biggrin

לכו מביאין :

https://dotec-audio.com/deepanpot.html#main
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1708
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
J-Dynamics - קומפרסור/לימיטר עם פעולה אוטומטית
הודעה פורסם: שישי 30 יונ',17 09:25   
לא רציתי לכתוב LA/2A, שזה מאד מפתה.... #smile



הכוונה שהיא שיש התקף/שחרור קבועים פנימית ואתם רק משחקים עם הקומפרסיה
(באמצעות Gain) וקיזוז ההגבר (DB-Out).

את הפקדים משלים מתג Comp/Lim למיתוג בין מצב... טוב, בטח ניחשתם :
לימיטינג (כנראה פרמטר סף - אין סופי) לבין קומפרסור.

חיסרון : ממשק קטנטן (על HD זה קטן. כל מה שמעבר : לקחת משקפת).

http://www.jhudstudio.com/free-plugins
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון