הצטרף: 21 ינו' 07
הודעות: 215
מיקום: מרכז
פורסם: חמישי 16 נוב',17 13:19
אתגר (?):
הופעה במקום פתוח.
7 כינורות ב2 סקשנים, סקשן 3 ויולות, סקשן 3 צ'לו וקונטרבס אחד.
אין פיקאפים, אין אין-אירים. רוצים לפחות 3 מוניטורים.
קונדנסרים לא הומוגנים בעליל...
יכול להוסיף דינמיים בשביל חזרות למוניטורים אבל לא אשים מיק' על כל כלי.
מה אתם חושבים? איך הייתם מגבירים דבר כזה?
הצטרף: 01 ינו' 10
הודעות: 132
מיקום: ברלין
פורסם: שלישי 21 נוב',17 12:30
בניגוד למה שנכתב כאן, כדאי מאוד לספק להם מוניטורים. נגני כלי קשת (גם המעולים שבהם) צריכים לשמוע את עצמם ואת חבריהם היטב על מנת שהאינטונציה שלהם תהיה מדויקת. הם גם חייבים לשמוע את הסקציות האחרות כדי להיות מדוייקים ביחס אליהן, אחרת יכולה להיות קקופוניה שלא מהעולם הזה. ואם יש גם רית'ם סקשן שמנגן יחד איתם, פוטנציאל ההרס גדול במיוחד. התוצאה עשויה להיות מביכה לנגנים וגם לך כאיש קול. אבל הקהל לא יודע מהחיים שלו ויחשוב שהנגנים לא מקצועיים. כדאי לקחת בחשבון.
הצטרף: 01 ינו' 10
הודעות: 132
מיקום: ברלין
פורסם: שלישי 21 נוב',17 14:56
בדרך כלל חזרות והופעות אקוסטיות לא נערכות באוויר הפתוח, שם הצליל נפוץ לכל עבר ואין הדהוד שרומז לנגנים איפה לשים את האצבע. כשיש קיר שמחזיר הד, אפשר להסתדר מצוין.
בהחלט עדיף דינמי על כל כלי או לכל הפחות על המובילים של כל סקציה (בכל זאת מדובר במספר מכובד של נגנים), ולוּ רק לצורך שליחה למוניטורים שימוקמו ליד המובילים כדי שיהיה להם ייחוס לסקציות האחרות. כך לכלל הנגנים יהיה מושג מהי האינטונציה והאינטרפרטציה (טרילים, גליסנדו וכו') השלטת.
האתגר כאן הוא לא רק לגרום לזה להישמע טוב, אלא שגם הביצוע יהיה טוב. זמר, אפילו טוב, שמופיע ללא מוניטור באוויר הפתוח יכול לזייף ללא הכרה. קל וחומר קשתן.