תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 12:07
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תיאוריה
  Barnb  
הצטרף: 22 דצמ' 10
הודעות: 92
מיקום: ירושלים
לכל אקורד סולם משלו? ואיך זה משתלב בסולם של היצירה?
הודעה פורסם: ראשון 16 פבר',14 10:26   
ואיך זה מסתדר עם אקורדים סולמות משלהם שאינם תלויים/קשורים בסולם של היצירה הנתונה?
shatrix
Act Compatible
הצטרף: 25 ספט' 05
הודעות: 512
מיקום: קריות
צריך להתחיל לקרוא
הודעה פורסם: ראשון 16 פבר',14 10:33   
יש Key ויש Scale. אלו שני דברים שונים.
מציע לך לחפש אתרים על סולמות מוסיקליים כגון Musictheory
_________________
Peace, Love & Club !
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: ראשון 16 פבר',14 19:15   
לא הבנתי מה אתה שואל בכלל
SAR
Act Compatible
הצטרף: 14 מרץ 02
הודעות: 1293
הודעה פורסם: ראשון 16 פבר',14 19:57   
כן, עשית קצת בלבול מושגים. כעקרון בסיסי, האקורדים המשתנים משקפים את הסולם של היצירה. אם האקורדים ״יוצאים מהסולם״ זה כנראה מעיד שהסולם פשוט השתנה לאורך היצירה, דבר שקורה רבות. סימני המפתח שמופיעים בראש הדף לא אומרים בהכרח שהיצירה תישאר באותו סולם לכל אורכה.
זה על רגל אחת. מכאן יש כל מיני סוגים של ״יציאה מהסולם״. יש קצרות וארוכות, יש שמקבלות סימני מפתח חדשים ויש שלא. יש שהולכות לסולם קרוב ויש שהולכות רחוק. אין כאן כלל אצבע. חשוב לעשות ניתוח הרמוני שלוקח בחשבון את האקורדים הנתונים, את הסימנים החדשים (בין אם ליד המפתח או ליד התווים) וכמובן את האוזן, ולבחור את המודוס לכל אקורד בהתאם.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תיאוריה

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון