תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 07:33
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » לימודים, הוראה, ספרות מקצועית ומוסדות לימוד
  PostScript  
Act Compatible
הצטרף: 04 אוק' 02
הודעות: 974
מיקום: The Borough of York
מורים לנגינה - איך אתם מבטיחים שהתלמיד מתאמן ?
הודעה פורסם: שני 14 יול',14 04:20   
אני עובד על סרטון פרומו לחברה שמייצרת אפליקציה שמסייעת לאימון
והופכת תרגול למשחק.

כדי לפצח את האסטרטגיה של הסרט, אני רוצה לדעת - איפה הבעיות
שהתוכנה יכולה לעזור בפתרונן.
אשמח לשמוע אינפוט ממורים - האם התלמידים מתאמנים ?
האם אתם שומעים תירוצים מתירוצים שונים "למה לא התאמנתי השבוע" ?
כיצד אתם מבטיחים שהתלמיד יתאמן ?

תודה !
_________________
מפעל הביצים / אסף בילט | קריאטיב | egg-factory.com
soundcloud.com/billet
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שני 14 יול',14 06:33   
אתה שואל, מה אנחנו עושים כדי לגרום לתלמיד להתאמן?

אתה מפתח תוכנה שתעזור לתלמיד להושיב את עצמו?
ravitzj
Act Compatible
הצטרף: 28 ינו' 04
הודעות: 6379
הודעה פורסם: שני 14 יול',14 08:01   
אתה רוצה תירוצים?
החתול אכל לי את המחברת,
הגיטרה לא מכוונת ,
נקעתי את הרגל והגיטרה נשארה אצל דוד שלי,
לאמא שלי היתה שלבקת חוגרת,
נכנסה לי חולדה לגיטרה.
יש עוד מלא.
אבל יש גם הרבה שמתאמנים.
_________________
יעקב רביץ - מורה לגיטרה .
impressions
Act Compatible
הצטרף: 05 אוג' 03
הודעות: 891
מיקום: אי שם, בגבולות החברה
הודעה פורסם: שני 14 יול',14 10:35   
התירוץ שאף אחד לא אומר והוא לא תירוץ אלא האמת המרה והקשה תמיד לעיכול:
"המורה לא היה מספיק כריזמתי והחומר לא היה מספיק מעניין בשביל שאשב להתאמן עליו, היו לי גירויים הרבה יותר מגניבים לעבוד עליהם ולהתאמן עליהם, כמו משחקי מחשב, כדורגל, חברים, טלוויזיה, ובכלל דברים שלא צריך לעשות כלום בשביל להרגיש שכאילו עושים משהו"

החוכמה זה לטעת משמעת עצמית בילד וזה נעשה רק על ידי שימוש נבון בהתלהבות הראשונית שיש לו בשיעורים הראשונים ולהיות מספיק קשובים לתת לו חומר שיהיה לו גם מגניב וגם שילמד אותו משהו, וגם שיתן לו חשק להתאמן עליו.

להגיד לך שאני מצליח לעשות את זה. בקושי. אשרי המורה שמשיג אחוזים יפים בזה.
_________________
music is making something out of nothing - Zappa .
benny schwartz
תומך
הצטרף: 26 נוב' 03
הודעות: 1009
הודעה פורסם: שני 14 יול',14 10:35   
אין לי הרבה מה להחכים, רק להעיר שצריך להפריד -
יש תלמידים שבמשך השבוע לא נוגעים בכלים שלהם בכלל,
שעה לפני השיעור הם עוברים על השיעורי בית ואז מגיעים לשיעור וטוענים שהתקשו ולא הצליחו.
(ברוב המקרים האלה הגיטרה גם תהיה לא מכוונת בעליל #smile )
או לחלופין בבוקר הם נזכרים שלא התאמנו ואז הם מתקשרים לבטל את השיעור בכל מיני טוענות. גם כאלה יש...

ויש תלמידים שאמנם לא מתאמנים אבל מנגנים הרבה מאד.
כלומר - מנגנים מה שבראש שלהם, מקשקשים על הכלי, עושים הכל חוץ מתרגילים שהם נדרשים לעשות.

לקבוצה הראשונה אני פחות מתייחס, כי אני מאמין שתלמיד שיצליח בסוף זה יגיע ממקום של רצון לא של הכרח.
לקבוצה השניה צריך לתת את הדעת - כי מצד אחד הם אוהבים לנגן, חורשים שעות על הכלי ומצד שני,
כאילו לא מעניין אותם לדעת סולמות, להשתפר ברמת הדיוק והטכניקה, לדייק בקצב, לקרוא תווים...
ושם צריך באמת לנתח איך לשווק להם את זה.
  PostScript  
Act Compatible
הצטרף: 04 אוק' 02
הודעות: 974
מיקום: The Borough of York
הודעה פורסם: שני 14 יול',14 14:41   
תודה על התשובות והתובנות !

יורם - אני לא מפתח תוכנה. היא קיימת - www.joytunes.com

אני מכין להם סרט פרומו, כאשר קהל היעד (בין היתר) הוא מורים לנגינה,
שיכולים לצאת נשכרים מכל עזר לימודי / כלי אימון כזה.

אגב, האם רוב התלמידים שלכם באים מיוזמתם או שאמא רשמה ל"חוג" ?
אני מתאר לעצמי שכשעולה הגיל עולה גם רמת המחוייבות והאימון. לא ככה?
_________________
מפעל הביצים / אסף בילט | קריאטיב | egg-factory.com
soundcloud.com/billet
DuckTape
תומך
הצטרף: 21 ספט' 04
הודעות: 1270
מיקום: בסטודיו ( רב הזמן )
הודעה פורסם: שני 14 יול',14 18:12   
אני מוצא שיש קשר כמעט ישיר בין גיל למחוייבות.יש יוצאי דופן לכאן ולכאן.
אני חושב שזה נובע מתוך הבנה של אדם בוגר שגם תרגול משעמם תורם מאוד ומפתח את היכולת לבצע בעתיד דברים "מגניבים".
עם תלמידים צעירים יותר אני מוצא את עצמי מסביר לפעמים שאנחנו לפני מעבר לרמה גבוהה יותר ובשעור הבא יש "בוחן" או שאני מסביר להם בכל דרך אפשרית שזה חשוב יותר מאשר לדעת לבצע עוד משהו מגניב/מרשים בפני החברים.
לגבי תרוצים...סיפורים מסיפורים שונים.לדעתי כולם נובעים מתוך חוסר הערכה לתרגיל "משעמם".את ה"משתעממים" אני מאתגר בתרגילים קצת יותר קשים תוך כדי שאני מסביר להם שאני מחזיק מהם ומצפה שהם יצליחו ל רות הקושי וכך יוצר מחוייבות מסויימת לספק אותי.כשזה מצליח התלמיד מאוד גאה וגם מרגיש יותר קלות שהתרגיל הלא מגניב הזה תרם לו רבות.

יש עוד אלף סיפורים....אבל זה בכללי.
בהצלחה לך בפרוייקט. #thumbsup
_________________
DuckTape , כי דבק טוב עושים מברוזים !
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » לימודים, הוראה, ספרות מקצועית ומוסדות לימוד

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון