תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 13:03
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
התלבטות לגבי רכישה של Line Array מוגבר
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (140) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  raziel  
הצטרף: 15 אוג' 11
הודעות: 27
מיקום: ירושלים
התלבטות לגבי רכישה של Line Array מוגבר
הודעה פורסם: ראשון 12 אפר',15 14:59   
אני בונה סט מוגבר קומפקטי בלי מגברים עבור אירועים עד 500 איש במקומות סגורים. הסט אמור להיות רק סאב מוגבר+ זוג ליין ארי לצד. בגדול ההתלבטות שלי היא בין RCF HDL 20-A לצד + סאב תואם http://www.halilit.com/items/446516-RCF-HDL-20-A
לבין RCF NX L23-A http://www.halilit.com/items/447620-RCF-NX-L23-A

עקרונית ה - nx l23 צריך לעבוד 4way ולכן אצטרך את הבאס התואם בנוסף לסאב. הבעיה שלא תמיד אוכל להביא את הבאסים לאירוע.
השאלות שלי הם כדלהלן:
1. האם אוכל לעבוד בכל זאת בלי באס עם ה nxl23-a?
2. האם יש למשיהו המלצה/ לגבי הדגמים שכתבתי או אפילו המלצה לחברות אחרות?
* כדאי לציין שאני חייב לעבוד בצורה שהליין ארי יושבים על וונדאפ ולכן חייב שתהיה לי אפשרות לזה (בשני הדגמים שציינתי זה קיים).
תודה רבה
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: ראשון 12 אפר',15 17:53   
1. שניהם יורדים מספיק נמוך בשביל להשמיע באסים, מן הסתם זה לא ישמע כמו סאב יעודי אבל לא צריכה להיות בעיה אם מייצרים תוכנית מתאימה בפרוססור וכמובן אם מדובר במוזיקה שלא מצריכה סאב של ממש (מוזיקת רקע בקבלת פנים)

2. שמעתי סט שלהם פעם בהדגמה שחלילית עשו, אני לא זוכר איזה משני הדגמים (ואולי את שניהם) מה שזכור לי זה גבוהים מאוד חריפים.

בכל מקרה, שים לב ששני רמקולים בצד הם לא ליין אראי, ואלא אם יש תיעוד של מצב פרוססיה ספציפי לרמקול בודד, המערכת לא תתנהג כמו ליין אראי.
לא הייתי מעמיד כזה רמקול בגובה שלא שם אותו מעל הראשים של האנשים באולם.
avig70
הצטרף: 13 דצמ' 11
הודעות: 60
מיקום: י-ם
הודעה פורסם: ראשון 12 אפר',15 18:27   
רק זוג ליין אריי לכל צד?

אח שלי, זה לא ליין אריי! אלא אם אתה מתכנן להוסיף עוד שניים לכל צד, אין לך מה להיכנס לזה בכלל, סתם יקר ולא נותן לך את היתרונות שלמענם קונים ליין אריי.

הכי קל זה למכור לך ציוד שאתה מפנטז עליו, גם אם ממש אין לך מה לעשות איתו. רד מזה. תעבוד עם רמקולים "רגילים", מכסה בקלות 500 איש במקום סגור.
_________________
מנהל פורום הגברה של
Crown Audio
  raziel  
הצטרף: 15 אוג' 11
הודעות: 27
מיקום: ירושלים
לאחר שעבדתי עם סוג של 'ליין ארי' של מאקי אני לא מסוגל לחזור
הודעה פורסם: שני 13 אפר',15 00:00   
למקררים לצד. א. בגלל הגודל
ב. בגלל הפיזור שלא אחיד - ברגע שאתה זז קצת מהרמקול אתה מאבד סאונד.

מהמאקי אני לא מרוצה כי יש שטח באמצע הרחבה שיש נפילה של סאונד(מסתבר שלא רק לי זה מציק אלא לעוד כמה בעלי מאקי) וגם כי אין אפשרות לחבר 4 לצד.

לא ציינתי שאני מתכנן לקנות עם חבר את אותו סט ובאירועים קצת יותר גדולים גדולים נחבר ל4 ליין ארי לצד.
כמו כן יש לי בעיה להניח את הליין אריי בצורה של סאב קייס וזוג ליין ארי כי זה יוצא בול באוזנים של האנשים. ולכן אני חייב אפשרות לסטנד בשביל להגביה שיהיה מעל האוזנים.
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שני 13 אפר',15 00:59   
לא נעים לי להגיד לך אבל למאקי hdl יש זווית פיזור רחבה יותר משל rcf ככה שלפחות על הצד התיאורטי, בבמה זהה ובהצבה זהה לrcf יהיה בור גדול יותר במרכז הבמה
  raziel  
הצטרף: 15 אוג' 11
הודעות: 27
מיקום: ירושלים
יתכן. אך לrcf hd20 יש שני אלמנטים 10" בכל רמקול סה&quo
הודעה פורסם: שני 13 אפר',15 01:16   
מה שאמור לתת יותר פיזור מהמאקי שבו יש אלמנט אחד בכל רמקול. ובקיצור רק אני חושב ככה או שאין בשוק ליין ארי מוגבר שייתן מענה לאולם עד 500 איש (ושתהיה אפשרות להעמיד על סטנד ולאחד 4 לצד)? אחת ההתעקשויות שלי לליין ארי בין היתר מגיע בגלל שאני עובד לא פעם עם ציבור חרדי שלא ממש מבין בסאונד אבל רוצה לראות ליין ארי, אחרת אני נחשב מיושן #think
ammihay
הצטרף: 18 ינו' 07
הודעות: 344
הודעה פורסם: שני 13 אפר',15 09:10   
אני מבין אותך לגמרי לגבי הלך הרוח בארועים של הציבור החרדי...
אבל אם אתה בכל זאת מתעקש על ליין אריי (ואני חייב לומר ששמעתי מעט מערכות כאלה שנשמעו ממש טוב כולל מחברות מאוד יוקרתיות מהסיבה הפשוטה שצריך ידע ונסיון רב מאוד כדי לכוון מערכת כזו ולקבל את היתרונות שיש לה להציע) אבל למה דוווקא אקטיבי? תוכל לפתוח לך הרבה אופציות אם תלך על פאסיבי עם מגברים קלים. כך גם אם תרצה להחליף/לשדרג לא תשקיע כסף פעמיים על מגברים ופרוססיה
זו דעתי #smile
M0r3GuN
הצטרף: 17 ספט' 05
הודעות: 134
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 13 אפר',15 10:25   
אני עם ammihay
גם אני עובד עם ציבור חרדי, זה באמת לא קל העניין הזה שהמראה יותר חשוב מהסאונד..
ממליץ על פסיבי..
אפשר למצוא לאבים ביד שנייה שיעשו עבודה מדהימה..

אגב לגבי צבע - הRCF נשמע לא רע בכלל, אבל אם אתה עובד באולמות שהמערכת במרחק גדול והקהל קרוב לבמה (בקיצור - בור באמצע) - תמיד אפשר לשים פרונטפילד פשוט - 10-12 אינץ'...

וכמו שנאמר - בלי כיוון טוב גם מערכת מדהימה לא תישמע מדהימה.. ועם כיוון טוב אתה יכול לגרום לכמעט כל מערכת להישמע כמו שאתה רוצה - ההבדל העיקרי יהיה בזמן שייקח לך להתרגל אליה.. (ברור שעדיף לך לקחת מערכת שאתה אוהב, אבל אם התקציב לא מאפשר....)
_________________
נדב

http://www.yokosound.co.il
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שני 13 אפר',15 13:55   
ציטוט:
יתכן. אך לrcf hd20 יש שני אלמנטים 10" בכל רמקול סה&quo
מה שאמור לתת יותר פיזור מהמאקי שבו יש אלמנט אחד בכל רמקול.


ברמקול הזה הוופרים נותנים תדרים מתחת ל1 קילו, מה שאומר שכל מה שמעל מגיע מהשופר, שכנראה מכוון ל100 מעלות.
אפילו ששני וופרים יושבים אחד ליד השני בזווית, לא אומר שאחד "יורה" לצד אחד והשני לכיוון האחר, להפך, זה חלק מהתכנון של ארגז ליין אראי שמיועד לתת כיווניות ממורכזת יותר.
גם זוג וופרים אחד ליד השני לא מגדילים לרוחב את שטח הכיסוי אלא מחזקים את הכיווניות (לפי היחס בין אורך הגל והממברנה שמפיקה אותו)

במקרה שלך, פשוט לך וקח סט לבדיקה בתנאים אמיתיים. אתה מדבר פה על רכישה של מערכת ב150 אלף שקל (אם מחשבים את שלך ושל החבר פלוס סאבים), בלי בדיקה בתנאים אמיתיים קח בערבון מוגבל כל נתון וכל מילה בחומר פרסומי.
adamp
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: שלישי 21 אפר',15 11:40   
ציטוט:
במקרה שלך, פשוט לך וקח סט לבדיקה בתנאים אמיתיים. אתה מדבר פה על רכישה של מערכת ב150 אלף שקל (אם מחשבים את שלך ושל החבר פלוס סאבים), בלי בדיקה בתנאים אמיתיים קח בערבון מוגבל כל נתון וכל מילה בחומר פרסומי.


בסכום שכזה הייתי כבר הולך על מערכת חדשה פאסיבית רוצחת...
אני במקומך הולך על יד שניה אני ריאיתי מערכת של QSC WL2082 המוכר רשם 6 יח' לצד עם מגברים מקוריים ופרוססור מקורי של QSC
4 סאבים 850 ב 60 אלף והבן אדם עוד גמיש במחיר..
(אני במקרה מכיר את המערכת מדובר במערכת רוצחת)

זה פשוט בדיחה לזרוק סכומים של 150 אלף על מערכת מוגברת שתכסה אותה באלוהים יודע מתי..

אם תרצה אני יכול לתת לך טלפון של הבן אדם שמוכר את המערכת גם

אני אישית קניתי EAW 210
4 לצד .. אתה יכול להשתמש בהם כסינגל בוקס אתה יכול להשתמש בהם כסייד פילים באירועים עם להקות..
אתה יכול לשים אותם כ PA זוג לצד על סטנדט באירועים קטנים יותר כמה שאמרת במקומות סגורים בהצלחה בשיקולים אבל לזרוק כסף ליין אריי מוגבר ועוד בסכום הזוי זה פשוט אידיוטי לחלוטין..
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 1 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון