S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: ראשון 12 אפר',15 17:53
1. שניהם יורדים מספיק נמוך בשביל להשמיע באסים, מן הסתם זה לא ישמע כמו סאב יעודי אבל לא צריכה להיות בעיה אם מייצרים תוכנית מתאימה בפרוססור וכמובן אם מדובר במוזיקה שלא מצריכה סאב של ממש (מוזיקת רקע בקבלת פנים)
2. שמעתי סט שלהם פעם בהדגמה שחלילית עשו, אני לא זוכר איזה משני הדגמים (ואולי את שניהם) מה שזכור לי זה גבוהים מאוד חריפים.
בכל מקרה, שים לב ששני רמקולים בצד הם לא ליין אראי, ואלא אם יש תיעוד של מצב פרוססיה ספציפי לרמקול בודד, המערכת לא תתנהג כמו ליין אראי.
לא הייתי מעמיד כזה רמקול בגובה שלא שם אותו מעל הראשים של האנשים באולם.
הצטרף: 15 אוג' 11
הודעות: 27
מיקום: ירושלים
פורסם: שני 13 אפר',15 00:00
למקררים לצד. א. בגלל הגודל
ב. בגלל הפיזור שלא אחיד - ברגע שאתה זז קצת מהרמקול אתה מאבד סאונד.
מהמאקי אני לא מרוצה כי יש שטח באמצע הרחבה שיש נפילה של סאונד(מסתבר שלא רק לי זה מציק אלא לעוד כמה בעלי מאקי) וגם כי אין אפשרות לחבר 4 לצד.
לא ציינתי שאני מתכנן לקנות עם חבר את אותו סט ובאירועים קצת יותר גדולים גדולים נחבר ל4 ליין ארי לצד.
כמו כן יש לי בעיה להניח את הליין אריי בצורה של סאב קייס וזוג ליין ארי כי זה יוצא בול באוזנים של האנשים. ולכן אני חייב אפשרות לסטנד בשביל להגביה שיהיה מעל האוזנים.
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: שני 13 אפר',15 00:59
לא נעים לי להגיד לך אבל למאקי hdl יש זווית פיזור רחבה יותר משל rcf ככה שלפחות על הצד התיאורטי, בבמה זהה ובהצבה זהה לrcf יהיה בור גדול יותר במרכז הבמה