תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 10:25
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
ייעוץ לגבי קורס טכנאי סאונד ותאורה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) › תצורת הדפסה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » לימודים, הוראה, ספרות מקצועית ומוסדות לימוד
  michael2041  
הצטרף: 13 ספט' 16
הודעות: 2
ייעוץ לגבי קורס טכנאי סאונד ותאורה
הודעה פורסם: רביעי 14 ספט',16 00:24   
היי לכולם, יש לי שאלה שאף אחד לא נתן לי תשובה טובה לה, אני בזמן הצבא התאהבתי במועדונים, ממש אחרי השחרור התחלתי ללמוד ליצור ולטקלט וממש בא לי לעבוד בעבירה הזאת כל הזמן להיות חלק במועדון, עכשיו חיפשתי כמה קורסים ומצאתי את המכללה של "מרופין לקריירה" הם מעבירים קורס "טכנאי סאונד ותאורה" הבנתי שזה קורס יחודי שמלמד גם סאונד וגם תפעול תאורה, אז מזה בעצם טכנאי? זה לרוב להעמיס ולהתקין ציוד? האם זאת עבודה שדורשת הרבה מאמץ פיזי? כי זה לא מה שבא לי לעשות הייתי בתותחנים בצבא והרמתי מספיק פגזים, אני לא יודע אם מישהו מכיר ויכול לייעץ לי אוליי אפילו איזה קורס של תאורן תפעול תאורה באירוע, ובכלל איך אפשר להשתלב למועדונים?
ואם מישהו יודע על "הרופין" הזה, ויוכל לתת ביקורת עליו אשמח מאוד, אני הבנתי שזה קורס גם שבנוי כביכול ללקויי למידה עכשיו לא חייבים לקחת את המסלול הזה אפשר לקחת מסלול רגיל ויותר מהיר, ולא יודע הרעיון שזה גם סאונד וגם תאורה מה שאני לא פחות אוהב הדליק אותי קצת.. בקיצור אשמח לייעוץ ועזרה, תודה.
shtik
תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1214
הודעה פורסם: חמישי 15 ספט',16 01:33   
הכל שאלה של כמה אתה רציני וכמה יש לך תשוקה לעניין.

לעשות קורס בנושא (כמו גם ללכת לבי"ס וללמוד לתואר ראשון בנושא) זה רק המבוא של המבוא.

כדי להתקדם באמת במה שמעניין אותך לא יהיה מנוס מלעבוד בזה. בד"כ אנשי מקצוע שבאמת בנו לעצמם שם כלשהו עברו לא מעט וצברו ניסיון בקיפול כבלים, סחיבת ארונות מגברים, הכנת קפה באולפנים וכו'..

כל תפקיד בתחום דורש דברים אחרים וכישורים אחרים.. כלומר, עבודה באולפן לא דורשת להעמיס ולרוקן משאית ציוד כל יום, ואפשר גם למצוא מועדון שהציוד בו כבר מותקן וכל מה שעליך לעשות זה להרכיב במה או להדליק מיקרופון לקריוקי (תלוי מה השאיפות).

בשורה התחתונה זה מה שאתה מוכן לעשות כדי להתקדם וכמה אתה רוצה באמת להשקיע. זה לא חייב להיות פיזי - אבל אתה כן חייב להשקיע, ואולי מה שאתה הכי מתחבר אליו כן דורש לפחות בהתחלה עבודה שהיא כן פיזית.

הרי אי אפשר להגיד "אני ממש אוהב לבשל ולהיות במטבח.. אני ממש רוצה להיות שף של מסעדה, אבל לא כל כך בא לי לעמוד 10 שעות ביום ולחתוך ירקות"
_________________
http://theshtikfactory.com/
  michael2041  
הצטרף: 13 ספט' 16
הודעות: 2
הודעה פורסם: שלישי 20 ספט',16 00:40   
אז אוליי אשאל את זה כך, עד כמה צריך להיות בנוי פיזית? כאילו זה ציוד ממש כבד? או שזה יחסית סביר כי דיברתי עם מישהו שהוא די בכושר והוא אמר לי שזה מאוד קשה לא יודע אוליי הוא סתם הגזים, ומה לגבי המחיר, האם מחיר שהוא 14,000 ש"ח זה מחיר סביר לקורס שהוא גם תאורה וגם הגברה? תודה רבה מאד לעונים! עוזר לי מאד #smile
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: חמישי 22 ספט',16 04:43   
המחיר יכול להיות הגיוני, תלוי באיכות והיקף החומר וכמובן באפשרויות התרגול.
תרגול הוא החלק הכי חשוב בעבודת הגברה.

טכנאי במועדונים בד"כ עושה פחות עבודה פיזית כי הציוד בד"כ מותקן, ואם יש ציוד להופעות הוא כבר לרוב נמצא במקום או שחברה חיצונית מגיעה להתקנה תפעול ופירוק.

כן, עבודת הגברה היא לרוב פיזית, לפחות בהתחלה וכל עוד אתה בתחילת הדרך, ובמיוחד אם אתה לא מקורב למישהו שכבר נמצא חזק בפנים ויכול לדחוף אותך לעמדות טובות יותר.
בגדול, ארון מגברים מודרני יכול לשקול מ15-20 קילו למגבר בודד ועד ל100 קילו לארון 4WAY כולל זיווד, רמקולים גם יתחילו ב15 קילו +- לרמקול קטן, ועד ל120 לסאב דאבל 18 גדול.
דברים כבדים לרוב באים על גלגלים, ויש גם קייסים של פנסים, כבלים וכו', אבל המצב הרבה יותר טוב מאשר לפני 10 שנים למשל:
https://www.youtube.com/watch?v=QFJ0St7kKEY


בכל מקרה, מהקורס תצא עם ידע וקצת פרקטיקה, בלי נסיון (והרבה) קשה להתקדם.
למזלך, בהגברה אפשר לנסות קודם להתחיל מפוזיציה נמוכה, ואפילו אם העבודה פיזית, היא תיתן לך הזדמנות להסתכל על האנשים היותר מנוסים ועל העבודה שלהם.
אם אתה לא סגור על זה, זו הדרך שהייתי בוחר בה.
רק תדאג לעבוד בחברות טובות ומסודרות, שיש להן עבודות מעניינות שבאמת יקדמו אותך, הקושי הפיזי תלוי גם באיכות החברה והלקוחות שלה, כמות העובדים והיכולת שלהם.
צפה לשנה-שנתיים ראשונות של הרבה שטח, הרבה האזנה ומעט שינה ואת האגו משאירים בבית.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » לימודים, הוראה, ספרות מקצועית ומוסדות לימוד

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון