החדר הקיים במידות של 440 על 460 והגובה 3000. בחדר יש חלון דיי גדול ובנוסף יציאה למרפסת שפונה לרחוב דיי שקט.
מבחינת הבנייה של הbooth אני מתכנן לבנות מסגרות בעומק 10 ס״מ להצמיד על החלק החיצוני 2 פלטות גבס בעובי שונה ובניהם יריעת טקסאונד, את חלל ה-10 ס״מ אנצל במקומות של החזרים ראשוניים ופינות באחת מהאופציות הבאות:
צמר סלעים 120 סמק בעובי 5 ס״מ ולהשאיר מרווח של 5 סמ אויר בין הגבס לצמר.
את החלק הפנימי של הקירות והתקרה שמולאו בצמר אסגור בבד אופק.
1. מבחינת האקוסטיקה (ולא הבידוד) אתם חושבים שה-Thermo Jute 100 בעובי של 10ס״מ וללא מרווח
אויר יוכל לעשות עבודה סבירה בהשוואה לצמר 120 סמק 5 ס״מ עם מרווח?
מעדיף להתרחק מצמר סלעים אם קיימת אלטרנטיבה סבירה מבחינת תוצאה.
לא רוצה למלא את כל הקירות בצמר כמו בסרטון כי ברור לי שהחדר יהיה יבש מידי לעבודת טכנאי.
2. מה אתם חושבים על ה-יריעת טקסאונד, זה שיט יקר מאוד. האם בתור מבודד הוא יעשה שינוי דרסטי?
3. בחירת המימדים הפנימיים של הbooth.
האם כדאי לי להצמד לgolden ratios? חשבתי ללכת על:
גובה = 1 (220 ס״מ)
רוחב = 1.4 (307 ס״מ)
אורך = 1.9 (417 ס״מ)
4. איפה כדאי לי למקם את פתח הכניסה לbooth מבחינה אקוסטית בהנחה שזה אפשרי בכל מקום?
אקוסטיקה הינה טיפולית בתוך החדר, ואילו החומרים שציינת בשאלות לגביה הינם לבידוד רעשים, מהחדר החוצה ומשם לחדר. מכאן שלא מובן לי הניגוד.
אם אתה מעדיף להתרחק מצמר סלעים - פשוט התרחק ממנו ובחר בכל חומר בעל מקדם חיכוך דומה להחלשת גלי קול.
התמקד בבידוד בהתאם לצרכי הנחתת רעשים. טיפול אקוסטי הינו ה"סאונד" של החדר או התגובה שלו לתדרים שיושמעו בו.
בסרטון מודגם המעבר מבחוץ לחדר הפעיל, ולאחר טריקת הדלת נראה שהבידוד (של הדלת) הוא בסביבות 35-40 דיבי הנחתה. נחמד, אבל אולי לא להקלטת שירה. הוא יכל להשיג תוצאה טובה, ובלי כסף - פשוט להוריד את הווליום - אם בחדר או בסמוך אליו נדרשים כמה רגעים של הקלטה שקטה. _________________ Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו