תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 08:40
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
Mic Preamp
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) › תצורת הדפסה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  המעביר  
אורח
הודעה פורסם: שישי 15 יונ',01 21:57   
I'm looking for my little, almost home studio good and not expensive mic preamp for recording vocals, which will give me better sound that preamp of my Mackie micro mixer.
The problem is that hear, in Israel, we have only exclusive dealers of the most of companies. Because of that I can't hear anymore suggestions from cellers, because every one of them praises only that, what he has, and abuses what he has't.
Now I try to choose between three models:
BEHRINGER ULTRAGAIN PRO MIC2200
PRESONUS MP 20
FOCUSRITE Voice Master
I'm also going to purchase A/D-converter, and want to buy RME converter. The question is: which one will be better for me? For example, if I buy ADI-96 PRO maybe I will not need any aditional mic preamp? Or maybe buying ADI-8 PRO and mic preamp will be better choise (in this case I will cell my CreamWare A8)?

Shaimer Mark
clapaucius@geocities.com
JS
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
הודעה פורסם: שבת 16 יונ',01 21:14   
אל תקפוץ למסקנה הנמהרת שלפרה אמפ של מאקי אין תקנה. אם יש לך מיקסר קטן מסדרת VLZ Pro עם XDR פרה אמפים אז יש לך כבר את מה שאתה צריך לאולפן הביתי! לטעמי, הקונסולה הטובה מכולם היא דווקא הקטנה מכולם Mackie 1202 VLZ-Pro משום שמסלול האודיו בה הוא הפחות מסובך והקצר ביותר.
אם אתה יוצא מנקודת האינסרט בקונסולה ישר לתוך כרטיס הקול - דילגת על כל האלקטרוניקה הפנימית וקבלת מסלול קצר ביותר ישר מהפרה לכרטיס. שליטה בעצמת הקלטה תתבצע בעזרת input gain.
במחיר נמוך אתה מקבל 4 פרה אמפס ובתור בונוס מחובר להם מיקסר!

נקודה נוספת באודיו היא רמת האיכות מול המחיר שאתה מוכן לשלם עבור אותה איכות. אי אפשר למצוא פרה אמפ טוב (דגש על טוב, לא סביר...) בפחות מ 800-900 דולר ליחידה כך שיחידה סטריאופונית איכותית עולה לפחות 1600 דולר (8000 שקלים כולל).
חייבים לזכור גם שמוזיקה אקוסטית ובמיוחד פופ ורוק מחייבים יחידות כניסה שמסוגלות להתמודד עם האות האקוסטי המגיע אליהם דרך מיקרופונים - משימה לא פשוטה בכלל שלא כל מכשיר עומד בה (במיוחד כאלו ששמם מתחיל באות ..), משוואת איכות הסאונד שתפיק בהקלטה תהיה לעולם שווה לאיכות המכשיר הגרוע ביותר בשרשרת כפול יכולתך הטכנית. אם היכולת הטכנית של טובה - גם ציוד בינוני יספיק, אם היכולת הטכנית שלך נמוכה לך על הציוד הטוב ביותר שאתה מסוגל להניח עליו את ידיך.

הקילומטרג' קובע




_________________
JS
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון