תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 09:09
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
היוצר, תהליך ההפקה המוסיקלית ותעשיית המוסיקה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (245) › תצורת הדפסה
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כתבות נושא ומדריכים
אמריק
הצטרף: 03 יול' 01
הודעות: 45
מיקום: ירושלים
נסיון שלי
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 09:39   
מספר דברים שהכותב לא הדגיש מספיק.

מהנסיון שלי ב 20 שנים האחרונות אני יכול לומר את הדברים הבאים.

1. 99% מהאומנים שמוצאים בעצמם חומר מהבית לעולם לא יפרצו את השוק.
האינטרנט נכון להיום זה בלון נפוח מלא באויר חם. מתוך כל סיפור הצלחה שתספרו לי (תמיד יש 3 סיפורים טובים) אספר לכם על עשרות אלפי "חוסר הצלחות" . אני אישית אבדתי את האימון באינטרנט לשווק אומנים טריים. ראה סעיף 2

2. הוא שכח לציין שהיום החוליה החשובה ביותר זה השיווק. עצוב אבל עובדה. אלפי שקלים (בלשון המעטה) מושקעים בשיווק. היום ללא קליפ....ללא פירסום...קשרים בתעשיה.....בנית תדמית ועוד, חבל על הזמן.....כן כן חסכו ממני את שלושת סיפורי ההצלחה. גם אני מכיר את סיפורי הסינדרלה....אני גם מכיר ומקרוב, סיפורים של אומנים ידועים שנופלים אחרי הוצאות אסטרונומיות של כסף ואנרגיה. גם הם מתקשים היום.

3. ישנם בגדול שתי רמות של הפקה.
א. רמת ההפקה של המוסיקאי הביתי שחושב שהוא....גיטריסט מצוין, מבין גדול בתיכנות, יכול לנגן בס מתוך דגימה בדיוק כמו ג'קו, מי צריך תיזמורת של מיתרים כשיש לי את ה סינתי המפואר?.....באותו הזמן הוא יכול להיות הטכנאי הידען בתוך הקונכיה שלו שהוא קורא לה "חדר האקוסטי" #thumbsup #thumbsup הוא יודע בדיוק באיזה תדר לחתוך כמה אטק לקומפרסור ויכולת מיקום הכלים בשדה באופן מושלם. בנתיים הוא מעבד את השיר....גם ממקסס אותו (בו זמנית) ולבסוף מוותר על המסטרינג כי יש לו את הפלג אינס של WAVES (שגם עליו הוא לא שילם במרבית המקרים....). התוצאה לאור הטכנולוגיה החדשה של ה"סופר מן" שלפנינו - לא רעה במקרה הטוב עד ל זבל אורגני במקרה הרע. לא רע זה נחמד. #thumbsdown

אילו מסקנותי מנסיון של שנים.

א.. אין תחליף לטכנאי משובח. הו כמה ניסיתי בעצמי....לחסוך עוד אגורה...כמה למדתי...קראתי...
לקח לי זמן ללמוד את ההבדל שבמקרים מסוימים הוא עדין אבל מביא את ההפקה לרמה אחרת. וזה הנקודה הקריטית !!!

ב. החדר - למדתי לבחור אולפן שבו התופים נשמעים פשוט אחרת !....כן אצלי בסלון זה לא רע...באולפני " &&#$&**&*$" זה עוד יותר טוב.....אבל באולפני "רטצנחעחרע" זה היה פשוט " רמה אחרת" .... רק נגן...הרם פיידרים....יש סאונד לעבוד איתו........

ג. הכלי - למדתי לדרוש מהמתופף להביא את הכלי שלו ולא להשתמש בקיק של האולפן. הבדל כזה גדול? לא !!! ההבדל הוא עדין אבל גם זה העלה את רמת התוצאה הסופית !. וזה הנקודה הקריטית !!

ד. גם לי יש פרו טולס .......................השקעתי $1500 בפריאמפ.....כסף שאין לי האמינו לי.....מה היה לי רע עם הפריאמפ המצוי? לא היה לי רע כלל.....אבל הפריאמפ היקר להחריד #cry משדרג לי את הסאונד בצורה עדינה לרמה אחרת. וזה ! הנקודה הקריטית !!!.

ה. מעבד? #ugh למה לי? אני אדחוף פד בסינתי וקיבלתי מיתרים.. #lol #lol #lol ....כמויות השירים שאני שומע עם מיתרים כתובים ברישול וגרוע מזה הוא אדיר.

ו. הנגן - מדהים עד כמה מכה של סנר של נגן "X" לא משתווה לנגו "Y"....כמה זה נישמע מטורף.... אבל זה רחוק מלהיות. כולה מקל וסנר..... :question: ......הלוואי והייתי מבין את זה לפני 20 שנה..........הדינמיקה.... המיקום ......הגרוב.....האישיות....


ועוד ועוד....אין לזה סוף. ואם כל זה אני האחרון שמתנגד להפקות בבית....עשיה ללא היתערבות חברות דיסקים, שיווק עצמי וכו'. רק (לעניות דעתי) כל הטכנולוגיה לא מביא עדיין תוצאות מרשימות כל כך. כל אחד יכול ליצור יין בבית עם ערכה פשוטה.....נכון? ולמה היום לקנות מרק בהשקעה של שעות?....יש את השקיות אינסטנט....כל אחד יכול...לא?.....


ועכשיו לקלחת של "הכי חשוב זה המוסיקה ולא ה_____ (מלא את החסר)....." כן כן קלישאות רבותי על המשקל בזול.....שמעתי את כווווולם. אין אידיוט אחד שלא מכיר בזה. תן לי שיר מרגש אם שירה ובנגו' על הפקת ענק מימדים ומיקצועית עם תיזמורת הפילהרמונית של וינה אבל משעממת.
אבל @%&*#!$& תן לי את הבנגו' והשירה דרך מיקרפון ופריאמפ שמימי......גם זה חלק מה"מוסיקה"....ההבדל העדין....אסטתיקה של סאונד......זה לא פחות מוסיקה. תן לי את הטכנאי שימקם אותו בסנטימטר אחורה...ואת הבססיט שבמגע ידיו מביא לי את השיר למימד אחר....גם זה מוסיקה !.
BoazP
הצטרף: 20 ינו' 03
הודעות: 2095
מיקום: חיפה
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 10:50   
אני מסכים עם זה שיש נטייה למרכז יותר מדי את העבודה בבן-אדם אחד, אבל לדעתי אנחנו היום כבר נמצאים במצב שבו לא רלוונטי בהכרח להחזיק את כל 13 הגופים שאוזכרו בכתבה בנפרד - ולו רק בגלל שתעשיית הדיסקים במגמת דעיכה.

כמובן שנגנים שמתמחים בכלים שלהם יביאו את ההפקה לרמה אחרת, וכמובן שאנשים שמתמחים בעבודת מיקס ומאסטרינג יביאו את החלק הזה לרמה אחרת. אבל למה לא יכול להיות מקרה שיש בן-אדם שיודע לנגן טוב גם גיטרה וגם בס? רוב המוזיקאים הטובים יודעים לנגן ברמה גבוהה ביותר מכלי אחד. למה שבימים אלו טכנאי לא יתמחה גם במיקס וגם במאסטרינג? גם בתחומי השיווק וההפצה ניתן לבצע המתקצעות במקביל.

כל עוד האנשים המדוברים באמת לוקחים על עצמם מספר סביר של תחומים להתמקצע בהם, כל עוד יש להם תכנית מגובשת לפעול לפיה כדי להתמקצע (בין אם זו מגובשת עצמאית או ע"י בית-ספר) אני רואה שהמציאות המתגבשת דורשת שאנשים בתעשיית המוזיקה יתחילו לעשות כך.

כמו כן, כשאמן נמצא בתחילת דרכו והתקציב שלו מוגבל - אין לו דרך להשיג תקציבים בעד הפקה מקצועית של המוזיקה שלו בצורה המסורתית של 13 הגופים, ולנסות לעבור את השלבים בצורה המסורתית זה די חסר תועלת. כלומר, היום זה כמעט חסר משמעות לשלוח דמו לחברת תקליטים, כי כל אחד שיש לו את הערכה הכי בסיסית לבניית דמו ואת היכולת הכי בסיסית לנגן ולשיר מוציא משהו בלי בושה. הכמות האדירה שמגיעה לחברות היא בלתי ניתנת לתפיסה, ולכן שיטת הדמו כבר נעשתה כמעט חסרת תועלת.

הדרך היחידה להגיע לחברת תקליטים או גוף להפקה מקצועי אחר שבסוף יתגבש בעתיד לטובת המטרה אשר מותאם יותר לעידן המחשבים - זה להוכיח את עצמך בקטן, ובשביל זה - גם במקרה של להקה, בדרך כלל בן-אדם אחד עם דרייב פנימי מטורף לוקח על עצמו בדרך כלל את כל 13 התפקידים. ואז יש שני דברים שיכולים לקרות בקטגוריית תרחישי הצלחה:
א. הסתברות נמוכה שיצא לו מוצר מוגמר ואז הוא לא צריך עזרה של אף אחד
ב. הסתברות טובה שהמוצר ימכור במידה כזו שהוא יוכל להראות משהו שישכנע גוף מקצועי להשקיע בו ולחזור שוב על כל התהליך

לכן, היכולת להגיע לתוצאה מכובדת לבד או בעזרת חבר נגנים מצומצם היא לדעתי חיובית. מה ששלילי זה הנטייה לנצל את זה לבניית דברים בנאליים שכבר נעשו בעבר - בגלל שקל יותר ללכת על תבניות קיימות - ומיעוט לעומת זאת באנשים שמנסים לשבור את התבניות וליצור משהו חדש. מיעוט זה הולך ונבלע בתוך ים של בינוניות וזבל בשל הקלות הגוברת שבה כל אחד יכול להפיק "משהו".

בועז
NiTRoX
הצטרף: 07 ינו' 02
הודעות: 340
מיקום: ת'א
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 11:07   
רונן שמחתי לשמוע תגובה ממך כאן.

הרשה לי לנצל את ההזדמנות להרחיב לגביי מה עומד מאחורי המשפט.

התחושה "בחוץ" - איך שאני קולט אותה - היא שבתי הספר נוסדו ע"י אנשים שלא יכלו לעשות כסף ממקצועות הסאונד והמוסיקה, ולכן יצרו שיטה אחרת להכנסת כסף מהמקצוע, כשלמעשה עדיין האפשרויות לעבוד בתחום מוגבלות.
התחושה מתחזקת כשרואים *חלק* מהאנשים שהם בוגרים של בתי הספר לסאונד בארץ.
אני לא מדבר על שום בית ספר ספציפי, אלא באופן כללי מאוד.

אשמח אם תשנה את דעתי, ובכל מקרה, מקווה שלפחות נתתי עוד זווית ראייה, בהנחה שבתור מנהל של אחד מבתי הספר אתה לא שומע את הקולות האלה.#smile
ללא מטרת רווח נשמע מעודד#smile
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 12:08   

There's nothing new here, really.

For the same amount of money 1 could have made demo home recordings back in the late 80's.

Even then, upgrading 2 DECENT home recordings would have required expensive mics, pre-amps, summing buss, cables, monitors, acoustically treated rooms, and so on - Expenses that ppl 2day pour in2 their puny project studios by the pound.

Ppl didn't do it back then because they were smart enough 2 understand that the studio is just a tool, and TALENT is the major component. THE GEAR IS JUST GEAR, and it's not in their best interest 2 try and handle it ALL. They left it 4 the EXPERTS - studios, engineers, producers, musicians etc.

Even artists that were capable of playing every instrument on their (usually) debut album have realized later that they're better off hiring fellow musicians 4 that.

Most producers, myself included, prefer 2 hire an engineer when producing, regardless of their engineering skills.

The difference nowadays is EGO. Ppl have bitten in2 the sales bubble, believing that their TALENT is so humongous, that it's only the gear that they need, as whispered softly by the sales weasel, supported by shiny brochures and quasi-scientific data sheets.

And supposing their talent is THAT big (quite rare) - How long do U think it would take 2 become a professional in 1 field? and in 2? Now how about 6?

I can tell U that most of the time these fields CONFLICT - sound may have 2 b sacrified 4 performance, arrangement 4 sound etc.

The vocal is not loud enough 4 the singer, the bass is 2 thin 4 the bass player, the guitar solo is not long enough 4 the guitarist and the drummer wants pizza.

That's y it takes a PRODUCER 2 supervise, even if every member in the crew is an expert in his own field.

THE GEAR may b enough 4 TECH oriented jobs, such as cleaning the Gilaad Sharon tapes - it's different with MUSIC.

@ the end of the day they sit in their MAMAD, operating the gear w/o even having read the manuals, pour ridiculous amounts of money, time and energy in2 ANYTHING but the song, trying 2 get a standard usually achieved by 6 experts with 10 years of experience each, or 60 in all in between them.

Then they rush 2 the internet 2 ask geezers like me what's the best mic 4 ANY vocal. (This question by ITSELF is ridiculous).

When they're told the gear is LAST on the preferences list they dismiss it as an OLD FASHIONED answer, & then hop over back 2 the shop 4 more of the sales weasel's EGO boost, and not surprisingly leave it carrying yet another vintage OLD FASHIONED piece of gear.

Don't get me wrong here - U wanna b an engineer (or musician / composer / artist etc.)? FOCUS on the subject, become an EXPERT. It won't happen if U're alone in a tiny room, serving also as ur owner, manager, composer, artist, producer, musician, receptionist, assistant, hooker and drug dealer.

If I wanted 2 compete in the Formula 1 races, I would learn or join a crew. A stupid option I could choose would b 2 buy an F1 car, and operate it alone, serving as my own sponsor, manager, engineer and support crew.

Since it's unlikely 4 me 2 cough up the cash, I'd b left with the MOST stupid option - upgrade my Subaru Justy with a spoiler in the front and "a tiger that says yes" in the back.

I could buy a decent mini-DV camera, I may edit @ home, I may even come up with a decent news item or a short documentary that may b aired by channel 1 @ 3:00AM in order 2 wake up Emanuel, sleeping @ the desk.

I'd b real DUMB 2 seriously plan 2 shoot the next Spielberg movie that way, or even a Hallmark production, 4 that matter.

Peace,

Zooot
yogevsamina
תומך
הצטרף: 04 אפר' 03
הודעות: 403
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 12:17   
ציטוט:
1. ל- yogevsamina - אין ספק שהתהליכים המתוארים בכתבה הביאו לכך שכל ילדון יכול לשחק כיום עם יצירת מוסיקה בחדר ביתו, ומובן שבמצב כזה רוב - רובם של התוצרים המוסיקליים אינם עומדים בסטנדרטים מקצועיים ואמנותיים. אולם בראייה רחבה זהו שלב בלתי נמנע (ולדעתי האישית אף מבורך) בתהליך התפתחותה של המוסיקה. .

זה בדיוק הפוך {הרבה יותר רע מאשר טוב יצא מזה }וחבל שמורה ומחנך בישראל לא רואה את זה !!
BoazP
הצטרף: 20 ינו' 03
הודעות: 2095
מיקום: חיפה
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 12:31   
לאור דבריו של זוט אני אחדד ואתמצת את דברי. היום, כדי שמישהו יכול לקוות להגיע למצב שיש לו צוות שלם שעובד להפיק את המוצר שלו - הוא צריך להגיע לבדו לרמה הרבה יותר גבוהה משנדרש לפני כן. מפיקים כבר לא מוכנים לקחת סיכון רק על פי איזשהו דמו גולמי. היום דמו חייב לכלול יותר מאשר שירה וכלי ליווי אחד מוקלטים על טייפ מנהלים. דמו חייב לכלול עיבוד להקתי, הקלטה של כל הלהקה, כתבות על הלהקה, ביקורות, חומר שיווקי שהמציאו חברי הלהקה וכן הלאה.

מכיוון שיש כל כך הרבה חומר, ומכיוון שתעשיית הדיסקים בדעיכה - היום כמעט בלתי אפשרי להגיע לידי מצב שיש לך צוות שעובד על השיר שלך רק באמצעות דמו גולמי. חברות התקליטים רוצות לראות אנשים שסגורים על עצמם ושהוכיחו עצמם בקטן לבד - כדי שהסיכון בשביל חברת התקליטים יהיה מזערי.

לכן, בין אם המוזיקאי רוצה בכך ובין אם לא, נדרש ממנו לנסות להיות 13 אנשים בבת אחת ונדרש ממנו להשקיע כמויות הסטריות של כסף על ציוד שהוא בחיים לא ידע לנצל אותו ברמה של 13 מקצוענים. זה לא תמיד עניין של אגו. זה באותה מידה גם עניין של אילוץ גובר.

בועז
yogevsamina
תומך
הצטרף: 04 אפר' 03
הודעות: 403
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 12:43   
BoazP :
לאור דבריו של זוט אני אחדד ואתמצת את דברי. היום, כדי שמישהו יכול לקוות להגיע למצב שיש לו צוות שלם שעובד להפיק את המוצר שלו - הוא צריך להגיע לבדו לרמה הרבה יותר גבוהה משנדרש לפני כן. מפיקים כבר לא מוכנים לקחת סיכון רק על פי איזשהו דמו גולמי. היום דמו חייב לכלול יותר מאשר שירה וכלי ליווי אחד מוקלטים על טייפ מנהלים. דמו חייב לכלול עיבוד להקתי, הקלטה של כל הלהקה, כתבות על הלהקה, ביקורות, חומר שיווקי שהמציאו חברי הלהקה וכן הלאה.

ומה עם ליהיות כוסית 90-60-90 עושה רושם שדי בא על חשבון דמו :yuck:
SL
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 מאי 01
הודעות: 1210
מיקום: טוב באמצע
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 13:55   
NiTRoX :
רונן שמחתי לשמוע תגובה ממך כאן.

הרשה לי לנצל את ההזדמנות להרחיב לגביי מה עומד מאחורי המשפט.

התחושה "בחוץ" - איך שאני קולט אותה - היא שבתי הספר נוסדו ע"י אנשים שלא יכלו לעשות כסף ממקצועות הסאונד והמוסיקה, ולכן יצרו שיטה אחרת להכנסת כסף מהמקצוע, כשלמעשה עדיין האפשרויות לעבוד בתחום מוגבלות.
התחושה מתחזקת כשרואים *חלק* מהאנשים שהם בוגרים של בתי הספר לסאונד בארץ.
אני לא מדבר על שום בית ספר ספציפי, אלא באופן כללי מאוד.

אשמח אם תשנה את דעתי, ובכל מקרה, מקווה שלפחות נתתי עוד זווית ראייה, בהנחה שבתור מנהל של אחד מבתי הספר אתה לא שומע את הקולות האלה.#smile
ללא מטרת רווח נשמע מעודד#smile


ועכשיו תורי:

הקדמה
בארץ אוכלת יושביה ותושביה שבה על כל משרה פנויה יש עשרה אנשים ועל כל שקל שמנצנץ על המדרכה ייקפצו 30 איש ויהרגו אחד את השני כדי להרים אותו , אני לא מתפלא שהדיעה הרווחת היא שבתי הספר באו לעשות עוד כמה שקלים על חשבונם של הרוצים להיכנס לתחום.

האם כל בוגר אוניברסיטה שהוא בעל תואר בעריכת דין בהכרח גם עוסק בתחום ? - לא ! , האם כל בוגר של מכללת ברקלי הידועה הופך בין לילה לBT הבא ? - לא! , האם כל בוגר בית צבי מקבל 15 טלפונים בהוליווד ביום סיום לימודיו ? - לא ולא !!

לא כל תלמיד יוצא סופרסטאר וכל המקטרגים משתמשים בנוסחה הזו כדי לנגח את שיטת בתי הספר.
ייתכן שהדבר נובע מקינאה - למה אדם שאינו יודע כלום , צובר תוך שנה ידע שלי (או לכם) לקח לאסוף במשך שנים ארוכות , מה פתאום שהוא יצליח ? אני הייתי כאן קודם...
זוהי לא אמירה גורפת , אבל אני מכיר אנשים ספורים שזה המניע שלהם.

הצלחת תלמיד X תלוייה בין היתר בעיקר בעצמו. אם הוא לא ישקיע , אם הוא לא ירצה מספיק ויהיה "רעב" לאכול ולעכל את כל מה שנותנים לו בצורה כ"כ מרוכזת , הוא ךא יהפוך לאיש מקצוע טוב.
כסף לא פותר הכל ובמידה ותלמיד מסויים מגיע לבית ספר מסוים בגישה של "אני שילמתי - עכשיו תעשו אותי מקצוען" - לרוב לא יצא ממנו כלום.

כל תלמיד שכזה הופך לפרסומת מהלכת רעה לבית הספר בו הוא למד , דלק לכל אותם אנשי ה"אני הייתי כאן קודם".
תשאלו בצדק , אז למה בכלל לקבל אחד כזה ? והתשובה היא פשוטה , רובם עושים רושם נפלא בשלב הסינון, גם אם הם לא מסיימים הם יאשמו את בית הספר (בגלל הגישה הקלוקלת מלכתחילה) בכשלונם.

ולעניין ההפקה באולפן הביתי:
שמעתי תוצאות מדהימות שנעשו באולפנים ביתיים , שמעתי גם תוצאות מזוויעות , גם לי באיזהשהו מקום קשה להבין ולקבל את העובדה שאדם אחד אחראי לכל אותם שלבים רבים שהיו מקובלים ונהוגים עד מספר שנים אחורה , אבל...
כבר אמרתי את זה בעבר , רוב רובם של האנשים הקוראים שורות אלו (כולל זה שכותב אותן) שייך לאסכולה הישנה בה דברים נעשו בצורה אחרת.
חלק לא קטן מהאנשים כאן זוכר , יודע , ולפעמים מתגעגע לסרט "2 , לקונסולה עם 48 ערוצים ולערימת סינטיסייזרים אנלוגיים עם סאונד ששום VST לא יוכל לחקות.

צאו מזה !!!

העולם הולך לכיוון מסוים ולא תוכלו לעצור את זה !!
תעלו על הרכבת או שתישארו בתחנה ממורמרים ורוטנים על כך שכל ילד יכול ליצור מוסיקה - זה העולם החדש , אם תאהבו אותו כך או לא , אין מה לעשות.
עולם שבו כל ילד בעל PC ממוצע יכול להיות מוסיקאי , גרפיקאי , עורך וידאו , או השד יודע מה.

יש לזה יתרונות וחסרונות שהם בעצם דבר יחסי (ותרשו לי להתפלסף לרגע - יחסי למה שהיה קודם) , אבל הדור החדש (שכבר קיים בועט ויוצר) וזה שאחריו לא יעשו את ההשוואה הזו , לא יהיה להם למה.הם לא מכירים את העולם כפי שאנחנו הכרנו אותו. אותם ערכים של נכון או לא נכון שונים לגמרי בשבילם.

אני שמח מאוד שנולדתי בדיוק בתקופה בה הספקתי לראות כ"כ הרבה שינויים טכנולוגיים וכמו כולם קצת מצטער שלא נולדתי 10 שנים קדימה לתוך אותה קידמה.
אבל לפחות הצלחתי לשנות בתפיסתי דבר שהוא מאוד קשה לרוב האנשים , לצאת לרגע מהנעליים שלהם ולהסתכל על הכל בראייה כוללת , ממבט שגם ילד בן 10 וגם אדם בן 30 או 40 או 50 יכול להבין.
_________________
the vinyl is dead, long live the vinyl
shem_tov
S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 15:51   
אני חושב שהגענו לשלב "טחינת המים", יש פה בהחלט מידע חשוב שיכול לגרום לקורא להגיע למסקנות כאלו ואחרות, ומי שנגמרה לו הסבלנות בעמוד הראשון נו....
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שישי 18 יונ',04 16:13   
SL :


חלק לא קטן מהאנשים כאן זוכר , יודע , ולפעמים מתגעגע לסרט "2 , לקונסולה עם 48 ערוצים ולערימת סינטיסייזרים אנלוגיים עם סאונד ששום VST לא יוכל לחקות.


Not really. I like recording mainstream rock 2 2", but the rest 2 digital.
I like mixing "in the box" better than in the studio these days.
I could use an AMEK board 2, I agree.
SL :

תעלו על הרכבת או שתישארו בתחנה ממורמרים ורוטנים על כך שכל ילד יכול ליצור מוסיקה -


Oh buddy, r u far off.

I'm soooo "on the train" and so r most of my collegues.
They r well in2 computers, VSTs, digital processing, U name it.
Some of them happen 2 develop the very same plugs that other ppl steal on the way 2 "the train".

It's most of the "mouseneers" that r so off the train, that they have not arrived even @ the station.

I don't mind if every kid can make music @ home. - Hey, they make'em I mix'em (in the end...)

I wouldn't mind even if they made BAD music @ home, as long as there's the audience 4 that.

But what I c & hear (mostly, with a few exceptions) r bad trax and bad music, and hardly nobody (in audience numbers, excluding enthusiastic relatives) gives a s.h.i.t. or BUYS the stuff....

All in the name of progress...

99.999% of the DECENT stuff I hear is done by a TEAM of professionals, in dedicated studios (b it "home" or commercial- same level, DECENT studios), the "old fashion" way.

The technology has been around 4 years, we should have been in the middle of a live, vibrant scene, by now.

There should have been so many good shows, U could not pick 1 w/o loosing on the other.

I should have been scratching my head mumbling : "Damn, how did they do it?!"

Time 2 call a spade a spade.

Peace,

Zooot
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כתבות נושא ומדריכים

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   הבא
עמוד 2 מתוך 8

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון