תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 14:42
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
אנשי וידאו ויחסם לסאונד...
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) › תצורת הדפסה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  nimrod  
Supporter
הצטרף: 01 אוג' 01
הודעות: 3886
מיקום: בצומת של אלקטרוניקה, חשמל, רמקולים ומוזיקה
אנשי וידאו ויחסם לסאונד...
הודעה פורסם: שבת 29 ינו',05 19:34   
בשבוע שעבר ביצעתי הגברה/תאורה למופע חוגים של ביה"ס מסויים.
הרכבי נגנים, קטעי דרמה, מצגות מחשב ו...סרט וידאו מהוואי החוגים.

איש הוידאו (של אולפן וידאו מוכר, שגם ערך את הסרט) מגיע ומקים את הציוד שלו.
לאחר התיעצות, אנו מסכמים שערוצי האודיו של הסרט (במקור סטריאופוני, לדבריו) יצורפו לערוץ אחד/מונו לטובת קו אחד אל הקונסולה.

בדקנו את השמעת הפסקול בקטע קצר של תחילת הסרט ו(חשבתי ש...) אנחנו מוכנים.

האירוע מתגלגל. מגיע שלב הוידאו ולאחר מספר שניות של הסרט הפסקול משתתק. אח"כ חוזר רק עם רקע מוזיקלי כאשר אנשים מדברים מול המצלמה... ושוב... בקיצור כנראה שנשלח לקונסולה רק ערוץ/צד אחד... לאחר זמן (ארוך מדי) איש הוידאו מנסה לטפל בבעיה תוך כדי ההקרנה ובטעות שולף גם את תקע הRCA המזין את הוידאו למטול...

חושך,
מפעיל המסך חושב שהקרנת הוידאו הסתיימה ומרים את המסך והמפיקים שיושבים לידי מתפלצים...

המופע המשיך, את קטע הוידאו ה"אבוד" אמנם הקרינו אח"כ בצמוד לקטע של עבודות החוג לקולנוע אבל ככה לא בונים מדינה...

אני לא יודע אם הבעיה היתה בהקלטת הפסקול המקורי של הסרט או בחיווט שנעשה ע"י איש הוידאו ובכלל למה קטעי מלל מול המצלמה היו מופנים (PAN) לפול LEFT או RIGHT ? לאלוהי אנשי הוידאו הפתרונים.

או אולי למישהו כאן?...
_________________
... http://boniton.co.il הגברה,תאורה ותיקונים
http://bt-12.com The Balanced Tilters...
בונה מורשה לארגזים שופריים של http://billfitzmaurice.net/
t-kol
S.Supporter
הצטרף: 05 נוב' 01
הודעות: 2949
מיקום: אשדוד ו גן-יבנה
הודעה פורסם: שבת 29 ינו',05 21:50   
לאורך השנים ראיתי כבר כמעט הכל ( כמעט, כי בטוח עוד יפתיעו אותי עם "יציאות" חדשות)
דיסקים שלא ניקראים ע"י הנגן (כולם מכירים)
דיסקים הקופצים באמצע הקטע,
קסטה מחוקה במקום מוקלטת.
קסטה שצד שמאל מוקלט בפאזה הפוכה לימין (וזה קרה לי גם בדיסק שבסיכום למונו נעלמו התופים)
ואפילו יציאה מקורית : בשמאל מוקלט הPB ובימין השירה ואני צריך לעשות את המיקס.
הפיתרון היחיד לכל התחלואים הללו זה רק לשמוע את הכל לפני האירוע, והכול זה
כל הקטעים בשלמותם.
_________________
ציוד הגברה-המומחיות שלנו, מעבדות תיקונים לציוד אודיו מקצועי T-KOL 08-8524785 / 054-4282553
http://shop.ebay.com/merchant/huckyts
צופיפניק
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 29 ינו',05 22:22   
משהו מעצבן שקרה לי פעם: באירוע שהפקתי, הכנתי פלייבק צרוב על דיסק. הסאונדמן הציג בפני את נגן הדיסקים "המשוכלל" שלו (מחירו כמה אלפי שקלים) שאכן ניגן את הפלייבק בצורה מצויינת, אבל כשילדים קפצו ו/או רקדו ליד הקונסולה - הדיסק קפץ! למה לעזאזל אין בנגנים "המקצועיים" ו"המשוכללים" האלה בולם זעזועים כמו שיש בכל דיסקמן מסריח ב-100 שקל?!
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 29 ינו',05 22:51   
האמת שזה לא ממש בולם זעזועים אלא זיכרון-באפר באורך מסוים (כל חברה והגאווה שלה), המשמש לחיפוי במקרה של חריץ ברצף השמיעה (הנוצר מקפיצות בדרך כלל)..
אלירן-complex
תומך
הצטרף: 13 יונ' 03
הודעות: 1185
מיקום: Low mid
הודעה פורסם: ראשון 30 ינו',05 01:01   
לפעמים זה נורא מפדח כשקופץ הדיסק והלהקה שלך מופיעה עם פלייבק מלא מוקלט עם קולות והקהל חושב שאתם לא בפלייבק והופס, קופץ ואתם ממשיכים לשיר כאילו זה באמת אתם #lol :razz:
מקרה עצוב ואמיתי שקרה ביום העצמאות שעבר
_________________
" אנלוגי כן כן! דיגיטלי כן כן! " (א.אולארצ'יק)
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
אחד הדברים שאני הכי שונא זה להוציא סאונד
הודעה פורסם: רביעי 02 פבר',05 03:23   
מ dvd מוידאו בטא ו vhs למינהם

בד"כ עריכת הסאונד היא מזעזעת עד בלתי נסבלת,גם בארועים של עשרות אלפי דולרים...
_________________
This one goes to 11!!!
skiper
הצטרף: 29 אוק' 04
הודעות: 127
מיקום: עמק חפר
הודעה פורסם: רביעי 02 פבר',05 18:09   
הייתי בהרבה ארועים שהסאנוד והווידיאו התפקששו ביניהם...

הפתרון לבעיה הזאת זה שכמו שאמרו קודם או להפעיל אפילו חצי שעה לפני הארוע ולא לבוא שתי דקות לפני [זמן שיהיה אפשרי לבדוק את הסרט]
או להכיר את הציוד שלך טוב-מצויין, מי שלא מכיר את הציוד שהוא עובד איתו לא ראוי לעבוד עם הציוד.. [לדעתי]
MORRM
הצטרף: 07 מאי 02
הודעות: 227
מיקום: יבנה
הודעה פורסם: רביעי 02 פבר',05 19:09   
לאלירן:
כאשר עובדים עם פליבק:
א.מארגן האיוע צריך להצמיד לסאונדמן איש מטעמו (גם שידע מה הולך בהמשך וגם למנוע מילדים לקפוץ ליד עמדת הסאונד- כדי למנוע דברים כאלו)
ב. צריך למקם את העמדה באזור כמה שיותר יציב שגם אם קופצים לידו אין קפיצות
ג. אם יש לפעמים רצוי דיסקמן פשוט ביותר (הצעה: כדאי לעבוד עם השנאי שלו ולא עם סוללות- במידה ואפשר)
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
skip אני מדבר על דברים יותר רצינים
הודעה פורסם: רביעי 02 פבר',05 21:24   
על לבוא עם קלטות beta שהסאונד מגיע בדיסטורזן,פלייבקים שכל שיר בlevel אחר.
עריכות סאונד שנעשו ע"י "סבבה אחשלוקי ובנו" שרותי וידאו,עריכה וכ"ו :yuck:
שלא לדבר על סורסים מ vhs שהתקמצנו על קסטה חדשה.
מוזיקת רקע שהמפיק צרב בבית ועוד ועד ועוד...
_________________
This one goes to 11!!!
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון