S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
פורסם: שבת 29 ינו',05 22:22
משהו מעצבן שקרה לי פעם: באירוע שהפקתי, הכנתי פלייבק צרוב על דיסק. הסאונדמן הציג בפני את נגן הדיסקים "המשוכלל" שלו (מחירו כמה אלפי שקלים) שאכן ניגן את הפלייבק בצורה מצויינת, אבל כשילדים קפצו ו/או רקדו ליד הקונסולה - הדיסק קפץ! למה לעזאזל אין בנגנים "המקצועיים" ו"המשוכללים" האלה בולם זעזועים כמו שיש בכל דיסקמן מסריח ב-100 שקל?!
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19375
מיקום: תל אביב
פורסם: שבת 29 ינו',05 22:51
האמת שזה לא ממש בולם זעזועים אלא זיכרון-באפר באורך מסוים (כל חברה והגאווה שלה), המשמש לחיפוי במקרה של חריץ ברצף השמיעה (הנוצר מקפיצות בדרך כלל)..
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
פורסם: רביעי 02 פבר',05 03:23
מ dvd מוידאו בטא ו vhs למינהם
בד"כ עריכת הסאונד היא מזעזעת עד בלתי נסבלת,גם בארועים של עשרות אלפי דולרים...
_________________
This one goes to 11!!!
הצטרף: 29 אוק' 04
הודעות: 127
מיקום: עמק חפר
פורסם: רביעי 02 פבר',05 18:09
הייתי בהרבה ארועים שהסאנוד והווידיאו התפקששו ביניהם...
הפתרון לבעיה הזאת זה שכמו שאמרו קודם או להפעיל אפילו חצי שעה לפני הארוע ולא לבוא שתי דקות לפני [זמן שיהיה אפשרי לבדוק את הסרט]
או להכיר את הציוד שלך טוב-מצויין, מי שלא מכיר את הציוד שהוא עובד איתו לא ראוי לעבוד עם הציוד.. [לדעתי]
הצטרף: 07 מאי 02
הודעות: 227
מיקום: יבנה
פורסם: רביעי 02 פבר',05 19:09
לאלירן:
כאשר עובדים עם פליבק:
א.מארגן האיוע צריך להצמיד לסאונדמן איש מטעמו (גם שידע מה הולך בהמשך וגם למנוע מילדים לקפוץ ליד עמדת הסאונד- כדי למנוע דברים כאלו)
ב. צריך למקם את העמדה באזור כמה שיותר יציב שגם אם קופצים לידו אין קפיצות
ג. אם יש לפעמים רצוי דיסקמן פשוט ביותר (הצעה: כדאי לעבוד עם השנאי שלו ולא עם סוללות- במידה ואפשר)
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
פורסם: רביעי 02 פבר',05 21:24
על לבוא עם קלטות beta שהסאונד מגיע בדיסטורזן,פלייבקים שכל שיר בlevel אחר.
עריכות סאונד שנעשו ע"י "סבבה אחשלוקי ובנו" שרותי וידאו,עריכה וכ"ו :yuck:
שלא לדבר על סורסים מ vhs שהתקמצנו על קסטה חדשה.
מוזיקת רקע שהמפיק צרב בבית ועוד ועד ועוד...
_________________
This one goes to 11!!!