תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 10:38
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  צופיפניק  
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
הקניה החדשה שלי - TL Audio FAT2!
הודעה פורסם: שלישי 09 דצמ',03 20:38   
קניתי אותו לאחר סקר שוק מקיף - ראיתי, שמעתי וקראתי באינטרנט על קומפרסורים של Behringer, Samson, DBX וכו'. לגבי ברינגר וסמסון אין מה להשוות בכלל, ולגבי DBX היה חסר לי הפרה-אמפ המשולב. חוץ מזה, העדפתי מנורות, במקום טרנזיסטורים כמו ב-DBX.

מדובר כאן בפרה-אמפ מנורות וקומפרסור מנורות, שמשולבים שניהם במכשיר קומפקטי אחד. (הם משתמשים במנורה אחת כפולה)
זוהי למעשה גרסת מונו של ה-FAT1, שהתווסף אליה פרה-אמפ מובנה איכותי.
עדיין לא הקלטתי איתו שום דבר, אבל שיחקתי וניגנתי איתו קצת. הפרה-אמפ (שיכול לפעול גם אם הקומפרסור כבוי) נשמע לי מצויין, במיוחד בהשוואה ראש-בראש עם הפרה-אמפ של המיקסר שלי (Mackie 1202VLZ Pro). גם הקומפרסור נשמע מעולה ונראה שהוא עושה את עבודתו כמו שצריך ובצורה חלקה, אפילו עם הגדרות קיצוניות. יש 15 מצבים מוגדרים מראש שניתן להשתמש בהם, עבור רמות שונות של קימפרוס בשירה, בס, תופים וכו' - אבל לא נראה לי שאני אשתמש בהם, כי אני תמיד מעדיף להגדיר הכל בעצמי.
בכל מקרה, המבחן האמיתי יהיה כשאקליט משהו רציני. מקווה שמחר יהיה לי זמן...

אני יודע שיש הרבה אנשים בפורום שמחזיקים ברשותם את השמנמן הזה, או את אחיו FAT1, ולכן הייתי רוצה בהזדמנות זו לקבל מכם כמה טיפים לשימוש, אם יש, על מנת שאוכל להתחיל את ההקלטה עם ידע מוקדם, ולהקליט בצורה הטובה ביותר.
אתם יכולים להגיד "אין טיפים, פשוט תכוון את הווליום של הפרה-אמפ כמו שצריך, תגדיר את הקומפרסור ותקליט כבר יא קרציה", אבל אם בכל זאת יש משהו שכדאי לשים לב אליו, כמו למשל - דרך החיבור, הגדרות שיש להימנע מהן, שימוש נכון במנורה (איך להוציא ממנה את הסאונד הטוב ביותר, וגם איך לא לשרוף אותה...) וכו' - נא שפכו מהגיגי לבכם. #thumbsup
BoazP
הצטרף: 20 ינו' 03
הודעות: 2095
מיקום: חיפה
הודעה פורסם: שלישי 09 דצמ',03 22:32   
בעקרון אני חושב שזה רשום גם בספר ההוראות אבל...

אני מצאתי את נורית הDRIVE כמאוד שימושית. ככה אני יכול לראות יחד שאני שומע בדיוק את ההברות וחלקיקי שנייה בהן הדרייב והדחיסה נוצרים. אני ממש רואה איך הדרייב נכנס ויוצא וזה עוזר לי לדעת מה לשנות בהגדרות כדי לקבל את מה שהאוזן שלי מייחלת. אפשר להשתמש בזה כדי לכייל במדויק עד כמה אתה רוצה לכלכך\לחמם את הסאונד.

אחרי שכיילת את עוצמת הINPUT GAIN אתה יכול להשתמש בOUTPUT GAIN כדי לכייל את עוצמת ההוצאה לכרטיס קול. אם הINPUT GAIN נמוך אתה תרים את הOUTPUT GAIN כדי לנצל את הטווח הדינמי במלואו ויצא לך צליל נקי יחסית ולא צבוע. אם הINPUT GAIN גבוה תשים OUTPUT GAIN נמוך מספיק כדי להימנע מCLIPPING ויצא לך סאונד חם או במקרים קיצונים עם אפקט דרייב מעודן.

יש שאמרו שלדחוף את המנורה חזק נשמע מגניב על צלילי אורגן שונים... עדיין לא ניסיתי האמת... (יש לי C5021 של אותה חברה והיה לי פעם FAT1 אבל מהבחינה שתיארתי הם כולם פועלים על אותו עקרון)

בועז
rockem
הצטרף: 26 אפר' 03
הודעות: 1774
הודעה פורסם: רביעי 10 דצמ',03 00:16   
הלוואי והיה לי משהו מועיל לכתוב
אבל לי יש את ה FAT1 והוא פשוט עובד מצויין כמעט תמיד

קימפרוס מאוד חלק ועדין, הרבה יותר עדין ממה שציפיתי


תתחדש #thumbsup
  צופיפניק  
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 10 דצמ',03 02:10   
תודה #thumbsup

בועז - אין לי בכלל נורת Drive... זה קיים רק בדגם שלך, שהוא יותר מתקדם לפי מה שהבנתי. (סטריאו במקום מונו, מכיל Sidechain, גייט ואפילו אפשרות ליציאות דיגיטליות. אך מצד שני, הוא אינו מכיל פרה-אמפ!)
אגב, בסנטרוניקס, שם קניתי את הקומפרסור, הציעו לי גם את ה-5051. זה מוצר מאותה סדרה של ה-5021 שלך, נראה די דומה, ומכיל פרה-אמפ/קומפרסור מונו - עם אותן הואפציות בדיוק כמו בשלי, למעט הפריסטים. העדפתי את ה-FAT, גם בגלל הפריסטים, שאולי כן יעזרו לי בתור התחלה, גם בגלל שמבחינת מבנה הוא הרבה יותר נוח למיקום על השולחן - עדיין אין לי Rack, וגם כמובן בגלל המחיר שהיה זול ב-1000 שקל...
את הטריק עם האינפוט והאאוטפוט גיין קראתי בחוברת ואני בהחלט מתכוון לנסות אותו, בתקווה שאמצא את הנוסחה המדוייקת ליצירת צליל חם ונעים לאוזן. #thumbsup

אגב, אם כבר מדברים על דגמים יותר מתקדמים של TL Audio, אז אם היה לי (הרבה) יותר כסף בטח הייתי משקיע בזה:
http://www.tlaudio.co.uk/tlaudio/docs/products/vp1.htm

אחח... אפשר לחלום, לא? #thumbsup
msmrodan
הצטרף: 23 יונ' 01
הודעות: 217
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: רביעי 10 דצמ',03 02:19   
אם כבר חולמים אז לחלום בגדול, לא? #smile



הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
BoazP
הצטרף: 20 ינו' 03
הודעות: 2095
מיקום: חיפה
הודעה פורסם: רביעי 10 דצמ',03 03:29   
מבחינות מסוימות הדגם שלי קצת פחות מתקדם כי הוא מהסדרה הראשונה. מכיוון שחלק מהפרמטרים הם לא המשכיים אלא בחירות מצומצמות, בסדרה השנייה החליטו להוסיף התאמה מסוימת אוטומטית של פרמטרים אלו בהתאם לערכם של פרמטרים אחרים. אם אינני טועה, התאמה זו מיושמת גם בFATMAN אבל לא מיושמת בסדרת IVORY הראשונה.

בועז
Rock_Artist
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2968
מיקום: תל אביבה
הודעה פורסם: רביעי 10 דצמ',03 09:03   
אני מצדיק את MSMORDAN, הTL יחסית אטרקטיביים במחיר יש הרבה חלומות הרבה יותר נחמדים.
כנסו לאתר של JS לדוגמא #smile... דרך אגב לSIGNAL/עודד אין אתר נכון? (חיפשתי ולא מצאתי)
_________________
PCPower Solid 10700K @ 10.15
MacBook Pro 13.3" Mid2018 @ 10.14
MacBook Air 13.3" Mid2013 @ 10.12
AMIT
Act Compatible
הצטרף: 06 אוק' 01
הודעות: 1104
הודעה פורסם: רביעי 10 דצמ',03 11:42   
SIGNAL

חושב על רכישה או משתעשע עם המחשבה?
_________________
Sartre knows it
  צופיפניק  
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 10 דצמ',03 14:45   
תראו, אני כמובן דיברתי על המוצר של TL Audio שהכי הייתי רוצה לקנות (כי זה מה שבועז דיבר עליו)
כמובן שיש עוד חברות שכבודן במקומן מונח... #thumbsup
ה-Signal האלה נראים איכותיים להפליא... והם אפילו תוצרת הארץ? יפה מאוד. יהיה מעניין לשמוע אחד כזה...
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון