תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 21:17
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הקלטת שירה בדיסטורשן.
אין דירוג עדיין › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  Dror_Shi  
תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3140
מיקום: לפעמים בארץ
הקלטת שירה בדיסטורשן.
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 10:43   
שלום,
הקלטת שירה בדיסטורשן,
משום מה לא מקובל ולא אהוד בארץ,
כמובן שנשנה מיד את הגישה #biggrin ,
מבקש מהותיקים והמנוסים עצה איך לעשות את זה בדרך הטובה ידידותית, לאוזן.
ורק לא דיסטורשן דיגיטלי :puke: .
למרות שנסיונות לחבר פדאל גיטרה למקרופון לא עלו יפה אני לא רואה בנתיים דרך אחרת אולי פשוט
OVER GAIN בקונסולה ?
דוגמאות? :
TOM WAITS.
IGGY POP
LENNY KRAVITZ
NIRVANA
DAVID BOWIE וכל מי שעשה מוזיקה מעניינת....למה צריך לתת דוגמאות.
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
AMIT
Act Compatible
הצטרף: 06 אוק' 01
הודעות: 1104
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 11:17   
בהמשך לנסיונות שלי ...

דיסטורשיין אפשר להוציא עם כל פילטר טוב . אני משער שכל האומנים שציינת עשו את זה עם קומפרסיה מוגזמת או בתנאים אנלוגיים אחרים, חוץ מלני קרביץ (שאגב לדעתי השירה שלו בFIVE מדהימה)
וטום וויטס ב"מיול וייברישנס" שזה גם נשמע קצת דיגיטלי.

O/L בקונסולה יכול לפעמים לעשות את העבודה. ואפילו אקיו גס.
אפילו אפשר לנסות קרבה מוגזמת למיקרופון (ב414 יש תופעה של דחיסות כשמתקרבים ממש למיקרופון)
_________________
Sartre knows it
shem_tov
S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 12:28   
בל נישכח את ה strokes שממש דחפו את העניין לקצה, לא כל המיקסרים נשמעים טוב כאשר הם נדחפים לקצה (רוב המיקסרים הפשוטים לשימוש בייתי נשמעים רע מאד), "crunch" של קומפרסורים ז"א דחיסה מטורפת נותן אפקט מעניין (תלוי בקומפרסור), שימוש באפקטים לגיטרה, ואפילו מעבר דרך מגבר שכזה, זה כמובן יכול לבוא בערוץ נפרד כתוספת לסאונד המקורי.
  Dror_Shi  
תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3140
מיקום: לפעמים בארץ
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 13:24   
ציטוט:
"crunch" של קומפרסורים ז"א דחיסה מטורפת נותן אפקט מעניין (תלוי בקומפרסור

העניין הוא שזה נותן דסטורשן של קומפרסורים לא?
ובכן.. למה זה תלוי בקמפרסור? בגלל הצבע? או בגלל סגנון התקיפה והשחרור?

ציטוט:
שימוש באפקטים לגיטרה, ואפילו מעבר דרך מגבר שכזה, זה כמובן יכול לבוא בערוץ נפרד כתוספת לסאונד המקורי.


על איזה מגבר אתה מדבר? גיטרה? פשוט לשלוח לAUX מסויים?
אני לא יודע עד כמה המיקסר שלי הוא ביתי.. אולי כן...(YAMAHA MC1604 SERIES)

אשמח להמשך תגובות בנושא. #thumbsup
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
NiTRoX
הצטרף: 07 ינו' 02
הודעות: 340
מיקום: ת'א
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 14:21   
איזה שיקול יש להקלטת השירה עם דיסטורשיין?
לא עדיף להקליט נקי ולהעביר אח"כ את ערוץ השירה דרך אפקט או עיבוד כלשהו?
  Dror_Shi  
תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3140
מיקום: לפעמים בארץ
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 14:25   
אבל אז זה לא כיף וכל הערך האומנותי של זה הולך קיבינימט.
(אומנות? מה זה?)
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
danny_bar
Supporter
הצטרף: 11 אוג' 02
הודעות: 1231
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 16:04   
זה באמת לא כיף ככה...
יש דברים שפשוט צריך להקליט באותו רגע ולא להתמזמז עם עריכות אחר כך, אחרת הם מאבדים את כל הfeel.
  Dror_Shi  
תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3140
מיקום: לפעמים בארץ
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 16:41   
זה לא זה,
הוספה אחר כך גם תתן תוצאה אחרת .הבעיה שלי זה לא עריכה, אלא הצליל,הגוון.
מבלי לפגוע בNITROX אני לא רואה מקום לחשוב בכלל על להוסיף דיסטורשן לאחר ההקלטה
זה לא רק לא יתן את הצליל המתבקש אלא מבחינתי זה כמו לעשות המבורגר ושים את הבשר והירקות על הלחמניה ולא בתוכה..
בכלל אני חושב שלשירה בדיסטורשן יש המון משמעות.אם עושים זאת נכון.
ואני מחפש גוונים מאוד מסויימים.
לכן....
אשמח לתגובות נוספות.
אשמח גם לאנשים שהתמודדו עם שירה מדוסטרשת במיקס...מדוסטרשת במכוון. השירה מדוסטרשת?
מה פיניתם מהשטח?

תודה לכל מי שענה עד עכשיו....
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
astond
Act Compatible
הצטרף: 19 ספט' 01
הודעות: 4069
מיקום: gan yavne
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 16:52   
אחי, תנסה להקליט כמו שאתה מקליט גיטרה, כלומר לחבר את המיקרופון למגבר גיטרה ולהקליט את המגבר עם מיקרופון.
_________________
Are you a mod or a rocker?
Um no,I'm a mocker

http://www.act.co.il/guide/index.php?gu=shwad&ad=261

?

למכירה בבזאר
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19243
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 26 מאי,04 17:37   
ליצירת דיסטורשן במקור, צריך שהסאונד יעבור דרך מדיום שיגביל דינמית, או יצבע את הצליל בצורה מוגזמת, או יפעל בצורה לא ליניארית, או ידסטרט כתהליך.
זה אומר, בתרגום הנ"ל: כל חוליה בשרשרת הסאונד, מהזמר עצמו (טכניקות), מיקרופון (עימוד, סוג המיקרופון, כפי שהוזכר מעלה), מגביל דינמי (קומפרסור, רצוי מנורות או מבוסס FET, או כניסת מיקרופון, או מעבר דרך מגבר כפי שהוצע מעלה והקלטתו עם מיקרופון), מכשיר אפקטים (כמו כאלו לגיטרה - הכי זמין שאפשר), או התערבות אלקטרונית (דיודה בטור ו/או במקביל על הכבל או באינסרט של הערוץ, או ביציאה מהגרופ/מסטר), כדי להפוך את העסק למעניין יותר #biggrin ).
כיוון שניקיון או תחום דינמי הוא לא בהכרח ה-Issue כאן - כל האמצעים מעלה כשרים.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון