תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 10:06
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
היוצר, תהליך ההפקה המוסיקלית ותעשיית המוסיקה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (155) › תצורת הדפסה
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כתבות נושא ומדריכים
Span^kinG
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 1261
מיקום: חולון
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 09:19   
נסה לשים את האיפה הילד הראשון - זמן סוכר ולאחריו לשים את היהודים הראשון - מציאות נפרדת.
לפי מה שכתוב על הדיסקים את איפה הילד הקליטו ובישלו באולפני טריטון ז"ל בסוף 92'. את היהודים הקליטו ובישלו באולפני DB ב-94'. שני הדיסקים נולדו בתחילת אותו עשור. (הפעם אני מדבר על חומר חדש ולא על חומר מלפני 20-30-40 שנה).
על האולפן הביתי לא חלמו בשנות התשעים המוקדמות, כנ"ל גם על הקלטת אודיו למחשב.
שני האולפנים שציינתי הם בראש רשימת האולפנים בארץ עם ציודים סוף הדרך. שני הדיסקים נוצרו על ידי אנשים מנוסים מאד. שניהם היו תחת "הד ארצי".
האיפה הילד נשמע כמו גניחה של סוסה מיוחמת לעומת היהודים שנשמעים כמו מיליארד (!!!) דולר. אבל משום מה האיפה הילד הזה הצליח הרבה יותר מהר וחזק מהם. (גם כשהעליתי ווליום באיזה גזיליון dB האיפה הילד לא התקרב אפילו ליהודים)
את איפה הילד בזמנו שידרו ברדיו ואת היהודים לא, למרות הסאונד האלוהי.
אל תגידו לי שהיהודים זה לא חומר לרדיו או גלגל"צי כי בסופו של דבר שנים רבות אח"כ כשגלגל"ץ הפכה להיות עוד יותר גלגל"צית הם כן שידרו את היהודים ועוד את השיר "אלה" שהוא פאקינג כאסח.

אל תבינו אותי לא נכון (על סמך הדברים שכתבתי אתמול ושלשום), אני לא בעד שיוויון הזדמנויות גם לאלה שהסאונד שלהם מסריח, אני בהחלט בעד סאונד כמה שיותר טוב, אבל אני אומר שההיסטוריה מלמדת שהסאונד הוא לא הכל.
אני בטוח שגם אתה זוט וגם אתה שם-טוב הוצאתם מאולפנכם עוד לפני שנולדתי גם דיסקים (תקליטים) עם סאונד לא כל כך משהו. אבל בסופו של דבר זה יצא ואנשים אהבו. לנו האולפניסטים הביתיים אסור לעבור את מה שאתם עברתם?
כיום אתם מנוסים הרבה יותר ועושים דברים שבזמנו לא חלמתם אפילו שניתן לעשות.
אני (לדוגמה) כיום ברמה שאתם, זקני השבט החכמים, הייתם לפני מאות שנים. עשיתי משהו לא בסדר? לא להוציא דיסקים עד שאני אהיה לפחות 15 שנה בתחום רק בגלל שבימינו זה לא מקובל שדיסק שיוצא לא נשמע מליון דולר ועבדו עליו 13 אנשים?
אנשים רגילים, מוסיקאים, אנשי סאונד, מפיקים, חברות תקליטים ועורכי רדיו התרגשו יופי גם משירים שהופקו לא טוב.

זוט, אותך מדאיג שהחברה נהרסת, אבל תגיד לי, בשנות השבעים העליזות (סתם כדוגמה. אני משער שזה מתי שאתה היית איש סאונד צעיר) לא גר אמסטף עם ילד באותו בית? בשנות השבעים כל הילדים ידעו כמה זה 4X8? בשנות השבעים לא היו שחיתויות בממשלה?
איכות החברה לא באמת במגמת ירידה וכנ"ל גם הסאונד.

ודרך אגב, אתם, זקני השבט, באמת מאמינים שהטכנולוגיה של ימינו נותנת לנו מידה שווה של יתרון הפקתי\יצירתי כמו שהטכנולוגיה של פעם נתנה?
האם בימינו זה עדיין 100% טמון בכישרון ובניסיון?
תפסיקו לחיות בהכחשה!
היום בהינף אצבע על העכבר ילד זב חוטם בן 13 שאין לו מושג כמה זה 4X8 יכול לעשות מה שפעם נחשב בגדר חלום באספמיא.
מאור
הצטרף: 08 נוב' 03
הודעות: 186
מנסיון אישי - לא מדובר הדברים מוחלטים
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 11:43   
אין כאן שחור ולבן ( אולי רק על הפסנתר ) ..
אחד מהדברים החשובים שלמדתי זה שצריך למצוא את דרך הביניים ...(זו דעתי האישית בלבד- אני לא מתיימר לדעת יותר מאחרים - פשוט נסיון שנלמד על הרבה טעויות ) למה אני מתכוון ?

- לא תמיד אולפן מקצועי ייתן תוצאות טובות : אם במקרה המוסיקה שמוקלטת ( כמו במקרה של הלהקה שאני חלק ממנה ) אינה פופ-רוק סטנדרטי , והטכנאי ( שמוערך מאוד בארץ , כך גם האולפן - ובצדק ) לא מתחשב בסוג המוסיקה , וממקסס לווליום מקסימלי עם דינמיקה ששואפת לאפס אז מתקבל דיסק מסטר שעלה הרבה מאוד כסף #cry ( לאנשים שאין להם הרבה ) אבל שלא הייתי משתמש בו כתחתית לכוס קפה ( וזו מוסיקה שאני השתתפתי בכתיבה ובעיבוד , ויש לה הרבה משמעות בשבילי )...
אז היה אולפן מקצועי שעלה הרבה כסף , ומפיק , ונגנים .... מכל אלה קיבלתי בעיקר חוויה שאני אזכור הרבה זמן , לטובה או לרעה , הרבה עצבים ,קצת דם ( באמת - ירד לי דם מהשפיץ של המיתר #guitarist ) , יזע ודמעות , ולא הרבה יותר מזה.

- מצד שני , לא טוב לעשות הכל לבד :
אחרי הפיאסקו מהאולפן - עבדתי , חסכתי כסף , ביררתי על כל הציוד\תוכנות , בניתי אולפן ביתי מבוסס פרו-טולס , התחלתי ללמוד סאונד באחד מבתי-הספר בארץ , התחלתי לאט לאט להקליט ( כמעט את כל הערוצים מהאולפן הייתי חייב להקליט מחדש , כי הם פשוט הוקלטו בצורה לא נכונה - לפחות לפי המורים בבית הספר ) , התחלתי להאזין , לעבד , לנגן , למקסס ולעשות "מאסטרינג" כי הייתי בטראומה מהתוצאות באולפן.
מסתבר שגם זו לא הדרך - לקחתי יותר מדי על עצמי , ולקראת סוף התהליך כבר לא הייתי מסוגל להתייחס למוסיקה באופן מקצועי.. כמעט בלתי אפשרי לנגן בכמה כלים , לערוך , למקסס וכ"ו ולעשות הכל בצורה הכי טובה שתתרום למוסיקה.

את הגרפיקה לעטיפה עשינו אצל גרפיקאית לא ממש מנוסה ( בשביל לחסוך כמה גרושים ) -ככה זה גם נראה.

מיותר לציין שהתוצאה גם במקרה זה לא הייתה משביעת רצון #ugh - עוד דיסק שאפשר לזרוק לפח.

אז מה דרך הביניים?

- לא לחסוך כסף איפה שעדיף להשקיע.

לדוגמא: כשאני צריך להקליט תופים \ רביעיית מיתרים \ כל כלי שאני יודע שאני לא אצליח להקליט בצורה הכי טובה שאפשר - הולכים לאולפן ( למזלי מצאתי אולפן טוב ,לא יקר מדיי , ועם סאונד "חדר" לא מהעולם הזה ,במיוחד בהקלטת תופים ) .
כשיש משהו שאפשר להקליט לבד ואין צורך לשכור אולפן- מקליטים לבד, ואז יש את הייתרון של זמן בלתי מוגבל עד שיוצא אותו טייק מושלם .

- לעשות חלוקת תפקידים

כשיש קטע שאני לא בטוח שאני אנגן אותו בצורה הטובה ביותר - מביאים נגן ( אם אני זוכר נכון דיוויד גילמור הביא גיטריסט קלאסי לנגן קטע במקומו כי "לא היינו בטוחים שאני אצליח לנגן את זה מושלם " )

אם אני מתעסק בנגינה וחלק מההקלטות , אז את המיקסינג אני משאיר למישהו אחר , עם יותר נסיון ממני והרבה סבלנות , ששומע את החומר מזויית קצת אחרת ,וכנ"ל לגבי מאסטרינג .

את הגרפיקה לעטיפה משאירים לגרפיקאי שיודע מה הוא עושה ולוקח הרבה יותר כסף אבל התוצאה שווה את זה.

בסופו של דבר יצא הדיסק , ורק בגילגול השלישי שלו אני יכול להגיד שאני שלם ב 100% עם התוצאה.

זהו..

יצא ארוך , מצטער #biggrin
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5207
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 12:45   
הבעיה הגדולה(ומצד שני זה גם דיי ברכה) מאוד של רוב האנשים בארץ, היא הטוטאליות והתחרותיות שלעיתים לא במקומה.
כאדם שקורא מגזינים מחו"ל ומשתתף גם בפורומים זרים(כמו רבין מכם אני בטוח) אני נתקל לא פעם ב"חובבן", אותו רואה חשבון, מורה או נהג משאית , שבזמנו הפנוי מנגן בגיטרה וכותב שירים, לפעמים הוא מנגן עם חבר ולפעמים אישתו גם שרה, ואולי פעם הם יוציאו דיסק בשביל החוויה והסיפוק.
אז הוא קונה מחשב חדש, מוניטורים וכו' וכו' וכו', והעובדה שהתוצאה שלא לא "מקצועית" רק מוסיפה לחן שביצירה ובביצוע.

כאדם שמגיע גם מרקע ספורטיבי, אני יכול לספר לכם שהחלק החשוב ביותר בספורט המקצועני הוא ה GRASS ROOTS: אותם אנשים שרצים פעמיים בשבוע 5 קילומטר, קונים נעליים של נייקי, אולי הולכים להתחרות מדי פעם ומלמדים את הבן שלהם לבעוט בכדור.
למה?
כי בלעדיהם אין למקצוענות צידוק, כי בלעדיהם לנייקי לא יהיה למי למכור נעליים, בלעדיהם לא יהיה מי שיבוא לראות משחקים, אם לא יהיה מי שישחק בליגת הנוער, גם לא יהיה אף אחד בבוגרים...


ולכן, אם לא יהיה מי שישאף ללמוד, ולהשתפר, להנות ולחוות, לכל התעשייה הזאת לא יהיה צידוק, אם לא יהיו ילדים שקונים גיטרות ומיקרופונים, או מנסים ליצור לופים של תופים, נגיע למצב שתוך 15-20 שנה לא יהיה מי שיקליט אלבומים, לא יהיה מי שיפעיל את האולפנים ולא יהיה מי שייצר ציוד.

גם אני למדתי בבית ספר, וזה פתחת לי אופקים שלבד בבית אולי לא היו נפתחים לי. מעולם לא למדתי מוזיקה , והעובדה שאני או מישהו אחר כותבים מוזיקה ונהנים מהיצירה, לא צריכה להפריע לאף אחד.
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 12:54   
ציטוט:
נסה לשים את האיפה הילד הראשון - זמן סוכר ולאחריו לשים את היהודים הראשון - מציאות נפרדת.


U picked 2 good examples. Both albums sold very little when released. It took intensive touring in every corner 2 reach platinum. Both bands worked VERY hard performing, rather than sit in a home studio and send the product 2 the radio.


ציטוט:
על האולפן הביתי לא חלמו בשנות התשעים המוקדמות, כנ"ל גם על הקלטת אודיו למחשב.


Wrong. PtoTools (then "Sound Tools") was already in use, home studios I can remember since 1983 and more senior engineers will probably correct me 2 earlier years

Much of Phil Collins' debut album (named Face Value, remeber "In The Air 2night"?) was recorded @ HIS HOME STUDIO AS EARLY AS 1980-1.

.The 1st full digital (DDD) IL album was released in 1992.

ציטוט:
את איפה הילד בזמנו שידרו ברדיו ואת היהודים לא, למרות הסאונד האלוהי.


BOTH bands were blocked by the radio.
The 2 dominant Hed Arzi bands on the radio were KASPAR and KNESIAT HASECHEL, it took another "right stuff" release from the YELED (mishehu shomea oti) 2 convince the radio ppl. Only then the album sales boosted.
In 94 and after KASPAR radio ppl were not 2 keen on hard rock. Nevertheless, the Yehudim sold platinum. Again, not by sitting in a home studio and w8ing 4 PR 2 work the magic.


ציטוט:
לנו האולפניסטים הביתיים אסור לעבור את מה שאתם עברתם?
כיום אתם מנוסים הרבה יותר ועושים דברים שבזמנו לא חלמתם אפילו שניתן לעשות.
אני (לדוגמה) כיום ברמה שאתם, זקני השבט החכמים, הייתם לפני מאות שנים. עשיתי משהו לא בסדר? לא להוציא דיסקים עד שאני אהיה לפחות 15 שנה בתחום רק בגלל שבימינו זה לא מקובל שדיסק שיוצא לא נשמע מליון דולר ועבדו עליו 13 אנשים?
אנשים רגילים, מוסיקאים, אנשי סאונד, מפיקים, חברות תקליטים ועורכי רדיו התרגשו יופי גם משירים שהופקו לא טוב.


Please re-read my msgs - I don't know where U pulled that from.

I work in home studios as well, and even mix in MY home studio on an Athlon 3000XP.

U can get good results in a home studio, IF U DO THE RIGHT THINGS WITH THE RIGHT PPL.

But my topic was "Did the home recording phenomena DELIVER the promise?" or "Did it IMPROVE the quality AND popularity of music in our society?"

IMHO - a big "NO".

ציטוט:
זוט, אותך מדאיג שהחברה נהרסת, אבל תגיד לי, בשנות השבעים העליזות (סתם כדוגמה. אני משער שזה מתי שאתה היית איש סאונד צעיר) לא גר אמסטף עם ילד באותו בית?


[english]No. There were no PitBulls @ all, dogs ran free in the street, and
kids knew 2 keep away.


ציטוט:
בשנות השבעים לא היו שחיתויות בממשלה?


Pls re-read my msg again. Corruption was publicly denounced and dealt with, and suspected ministers knew better and resigned -

The late Yithak Rabin (because his WIFE held a foreign bank account...) and Avraham Ofer who took his own life 2 name 2.

It's not about the corruption itself, it's about how we deal with it as a society.


ציטוט:
? בשנות השבעים כל הילדים ידעו כמה זה 4X8


And what stuff have U been smoking? Much more than nowadays, in ABSOLUTE, RADICAL numbers.

Catch up on ur reading:




ציטוט:
כישלון לישראל במבחנים בינ"ל במתמטיקה ובמדעים

במבחנים השתתפו תלמידי כיתות ח' מ-38 מדינות. במבחן במתמטיקה דורגה ישראל במקום ה-28 ובמדעים במקום ה-26. במשרד החינוך כבר הקימו ועדה מקצועית לבחינת לימודי המתמטיקה
תומר זרחין

כישלון נוסף למערכת החינוך בישראל: במחקר הבינלאומי של ארגון IEA, שבדק את הישגי התלמידים בכיתות ח' ב-38 מדינות, דורגה ישראל במקומות ה-28 במתמטיקה וה-26במדעים. בסולם מ-0 עד 1000 עומד הממוצע הישראלי במתמטיקה על 466, ובמדעים על 468. רק 18 אחוזים מהתלמידים הישראלים שנבחנו במתמטיקה ו-20 אחוזים מאלה שנבחנו במדעים דורגו ברבעון העליון של התפלגות הציונים הבינלאומית


And HAARETZ:


ציטוט:
16/06/03 אחד מכל שני תלמידים חילונים בכיתה ח' נכשל בבחינות משרד החינוך במתמטיקה
מאת סער ראלי מתוך חלק מאמרים ( מס' מילים - 9231 , מס' כתבה - 1003563)

53% מתלמידי בתי הספר הממלכתיים נכשלו בשנה שעברה בבחינה הארצית של משרד החינוך במתמטיקה. במגזרים אחרים התוצאות גרועות בהרבה. קרוב לשני שלישים מהתלמידים בממלכתי-דתי נכשלו, ושלושה רבעים מהתלמידים הערבים. הפער בציוני המתמטיקה בין השכבות האמידות לחלשות, שהיה לפני חמש שנים ציון אחד, גדל לשני ציונים. אחד מכל שלושה תלמידים בבתי הספר בחינוך העברי, ושלושה מתוך חמישה בחינוך הערבי, נכשלו בהבנת הנקרא

31/12/03 מה הם לומדים שם בלשון ולמה לפחות שליש מהתלמידים יתקשו בהבנת הכתבה?
מאת קודנר ליאור מתוך חלק מוסף מיוחד ( מס' מילים - 5771 , מס' כתבה - 1056911)

נכשלנו, מודים במשרד החינוך, בכל מה שקשור להבנת הנקרא והוראת הלשון העברית. מבחנים בינלאומיים ותוצאות הבגרות מוכיחים שהם צודקים. קדימה לרפורמה


:
ציטוט:

רק באחרונה הפנימה מערכת החינוך כי שיטות ההוראה שלנו כושלות. דור שלם של ישראלים גדל על לימודי העברית בשיטת "השפה כמכלול", שיטה טובה לתלמידים חזקים בלבד. הפיגור הגדול ביכולת הקריאה פגע בהבנת הנקרא וברמת הידע גם במקצועות אחרים. מכאן גם יכולת הביטוי נפגעה וגם הביטחון העצמי. במשך יותר מ­20 שנה לימדו אצלנו מתמטיקה בשיטה התבניתית (הידועה כ"שיטת הבדידים"), והמערכת לא השכילה לראות שהילדים פשוט אינם יודעים מתמטיקה.


ציטוט:
איכות החברה לא באמת במגמת ירידה וכנ"ל גם הסאונד.


ASHREI HAMAAMIN. And how is the weather in Switzerland, btw? I hear ur country is lovely this time of year.


ציטוט:
ודרך אגב, אתם, זקני השבט, באמת מאמינים שהטכנולוגיה של ימינו נותנת לנו מידה שווה של יתרון הפקתי\יצירתי כמו שהטכנולוגיה של פעם נתנה?
האם בימינו זה עדיין 100% טמון בכישרון ובניסיון?
תפסיקו לחיות בהכחשה!
היום בהינף אצבע על העכבר ילד זב חוטם בן 13 שאין לו מושג כמה זה 4X8 יכול לעשות מה שפעם נחשב בגדר חלום באספמיא.


That's my point. The stuff I refer 2 sounds exactly as if it was created by a 13 yr old snot nosed kid who's got no clue how much 8 x 4 is.

Peace,

Zooot
Span^kinG
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 1261
מיקום: חולון
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 16:47   
בקשר להישגים במתמטיקה (ובמדעים) דווקא ידעתי, וו'אללה, לא יודע למה כתבתי מה שכתבתי.
בקשר לאולפנים הביתיים בראשית התשעים ובקשר לאיפה הילד (מישהו שומע אותי) די חידשת לי. חבל אבל שלא התייחסת להבדלים בסאונד שבין שתי הדוגמאות שנתתי ולעובדה שאיפה הילד בסוף הצליחו יותר מהיהודים למרות הבדלי הסאונד התהומיים.
מישהו מוכן להסביר לי איך דיסק כזה יוצא מטריטון? עד כמה שידוע לי המקום לא היה ביתי כל כך. אם הם היו מוציאים היום את הזמן סוכר ומגישים את זה ככה להד ארצי היו שולחים אותם להקליט ולמסטר מחדש וזה במקרה הטוב.
קראתי פעם אני חושב באתר של חמי שהיו להם שעות מוגבלות להקליט את כל הדיסק באולפן על חשבון החברה והם סיימו את זה בזמן. מישהו יודע כמה אנשים עבדו על הדיסק הזה?

בקשר לפיל קולינס ולאולפן שישב לו בבית, אני מאמין שהיה לו יותר ממיקסר של מאקי, SM58 ומקלדת שליטה עם נובים ואני גם בטוח שהוא לא היה חי מהיד לפה.
אני גם בטוח שהוא לא עבד לבד.

זהו, די, אני פורש. אין לי כבר אנרגיות להוציא על זה.
#beer
לחיים ולמוסיקה טובה (שנשמעת טוב)
shahar
Supporter
הצטרף: 15 אוק' 01
הודעות: 3196
מיקום: למרגלות הגלבוע
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 17:22   
ציטוט:
The 1st full digital (DDD) IL album was released in 1992


סתם לשם ידע כללי, איזה דיסק זה והיכן הוקלט?
_________________
www.shibolim.co.il
Span^kinG
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 1261
מיקום: חולון
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 18:12   
ועל איזה מחשב וכרטיס, גם חשוב לדעת, לא?
מה היה אז באופנה? 386? 486? כמה זיכרון? נשמע כאילו שלוחה של נאסא בישראל עבדה על הדיסק הזה...
#biggrin
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 20:39   
ציטוט:

. חבל אבל שלא התייחסת להבדלים בסאונד שבין שתי הדוגמאות שנתתי ולעובדה שאיפה הילד בסוף הצליחו יותר מהיהודים למרות הבדלי הסאונד התהומיים.


I don't have the exact figures, but both albums were successful. I can't tell which of the bands is more successful besides the fact that the YEHUDIM r still active, in spite of radio non-support, and EIFO HA-YELED?

I try not 2 debate the sound of specific commercial releases, since I recorded and mixed many of them on 1 hand, and I want 2 remain anonymous on the other. My apologies.


ציטוט:
מישהו מוכן להסביר לי איך דיסק כזה יוצא מטריטון? עד כמה שידוע לי המקום לא היה ביתי כל כך.


Very relevant in this discussion. Triton was real a "home" studio in the sense of the friendly, cozy atmosphere. It was a gr8 studio technically.

But as I'm trying 2 explain in the last pages, the ROOM and GEAR r only a fraction of the story. Ppl, experience, and talent make most of the package. And even good ppl mar err. Some mixes may sound better then others even in the same project, with same ppl, @ the same time.


ציטוט:
אם הם היו מוציאים היום את הזמן סוכר ומגישים את זה ככה להד ארצי היו שולחים אותם להקליט ולמסטר מחדש וזה במקרה הטוב.
קראתי פעם אני חושב באתר של חמי שהיו להם שעות מוגבלות להקליט את כל הדיסק באולפן על חשבון החברה והם סיימו את זה בזמן. מישהו יודע כמה אנשים עבדו על הדיסק הזה?


A reliable source told me that the Yehudim album WAS mixed the 1st time and then sent by Hed Arzi 2 b remixed again. The
mixes on the album were done in limited time as well because of that, 5-7 hours per song on average.


ציטוט:
בקשר לפיל קולינס ולאולפן שישב לו בבית, אני מאמין שהיה לו יותר ממיקסר של מאקי, SM58 ומקלדת שליטה עם נובים ואני גם בטוח שהוא לא היה חי מהיד לפה.
אני גם בטוח שהוא לא עבד לבד.


The "studio" was his bedroom, where he kept a drum kit, synthesizer, grand piano and eight-track tape recorder, a 1" Mini-8 Brenell - the popular british "home studio" machine.

And U're right, he did not work alone - which is relevant 2 the discussion.
He did what he was good @, then recorded other performers (in LA) and had Hugh Padgham do the mixing .


ציטוט:

The 1st full digital (DDD) IL album was released in 1992

סתם לשם ידע כללי, איזה דיסק זה והיכן הוקלט?

ועל איזה מחשב וכרטיס, גם חשוב לדעת, לא?
מה היה אז באופנה? 386? 486? כמה זיכרון?


It was a disk by Yehoram Gaon, recrded in db. Db have always traditionally used Mac/ProTools setups (Then it was called "Sound Tools"). I think they had a Quadra @ that time, but RM can tell U more since 1 of his jobs was 2 terrorize frightened british SSL technical engineers @ db, about this time.


ציטוט:
לחיים ולמוסיקה טובה (שנשמעת טוב)


I second that.

Peace,

Zooot
Span^kinG
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 1261
מיקום: חולון
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 21:10   
דרך אגב, לא נעים לי כל כך מזה שקצת נכנסתי באיפה הילד. אני מתנצל ורוצה לציין שהדיסק שדיברתי עליו הוא ללא ספק אחלה דיסק עם אחלה מוסיקה.
עובדה שקניתי אותו ונהניתי ממנו.
#thumbsup
shahar
Supporter
הצטרף: 15 אוק' 01
הודעות: 3196
מיקום: למרגלות הגלבוע
הודעה פורסם: ראשון 20 יונ',04 22:05   
ציטוט:
It was a disk by Yehoram Gaon


איזה דאונר. דווקא הוא?
_________________
www.shibolim.co.il
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כתבות נושא ומדריכים

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   הבא
עמוד 5 מתוך 8

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון