תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 15:32
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » סינתזה ומבנה צליל
  riched25  
הצטרף: 24 מרץ 03
הודעות: 595
מיקום: הרצליה
לא מצליח להגיע לסאונד בס נורמלי ויש לי כלים !
הודעה פורסם: ראשון 26 ספט',04 13:36   
שלום לכולם
לפני
שאתם מתנפלים עליי אני יודע שהשאלה הזאת נשאלה כבר ואפילו חפשתי וראיתי שיש תשובות .

אבל השאלה שלי היא יותר ספציפית אני שמעתי קטע של astrix שנקרא :Massive Activity

יש שם סאונד אופטימלי של בס אלקטרוני הליין פחות מעניין אותי את זה אני כבר יודע לעשות אבל אני לא מצליח להגיע לסאונד הזה הכלים שיש ברשותי הם :
AudioRealism
Novation Bass-Station
Vanguard
TBL BassLine
V-Station
Trilogy
PS02 – Fretted
ppd Tritium
tau pro
כמובן כולם vst אני גם עובד עם החבילה של waves כך שפלאגאינס טובים יש לי .

אבל עדיין לא מצליח להגיע לסאונד הזה אם יש למשהו את אחד הכלים האלה והצליח להגיע לסאונד הזה אני אשמח לקבל הסבר איך הוא עשה את זה או שזה בלתי אפשרי עם הכלים האלה!
SL
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 מאי 01
הודעות: 1210
מיקום: טוב באמצע
Re: לא מצליח להגיע לסאונד בס נורמלי ויש לי כלים !
הודעה פורסם: ראשון 26 ספט',04 15:13   
riched25 :
אבל עדיין לא מצליח להגיע לסאונד הזה אם יש למשהו את אחד הכלים האלה והצליח להגיע לסאונד הזה אני אשמח לקבל הסבר איך הוא עשה את זה או שזה בלתי אפשרי עם הכלים האלה!


סליחה על הביטוי אבל היום אפשר להגיע לסאונד בס טוב אפילו עם דגימה של Nאד...

הכלים שיש ברשותך מצויינים ומתאימים ברובם למטרה שאתה שואף אליה.
הבעייה שלך כרגע (כמו של רוב האנשים) היא פשוט חוסר נסיון.

אני לא מכיר את הקטע הספציפי הנ"ל אבל טיפול בכל כלי הוא דבר אינדיבידואלי שקשור לא רק בכלי עצמו אלא גם בכלים האחרים שמשתתפים בקטע ואפילו בתפקיד של כל אחד מהם.

מכאן שיצירת בס נכון משתנה מקטע לקטע.

אני מציע לך פשוט לשבת הרבה לנסות, לטעות, לתקן ולהקשיב עד שתגיע לנקודה שתהיה מרוצה בה.

בהצלחה.
_________________
the vinyl is dead, long live the vinyl
yogevsamina
תומך
הצטרף: 04 אפר' 03
הודעות: 403
הודעה פורסם: ראשון 26 ספט',04 23:53   
מוניטורים אמינים ! מאד יעזרו
יצא לי להתקל בכל מיני סוגים שהעניין קשה מאד שם במיוחד בתחום התדרים הנ"ל
שמור על level נמוך
וכמו שאמר - sl לפני זה עניין של נסיון ! אז take it easy
  riched25  
הצטרף: 24 מרץ 03
הודעות: 595
מיקום: הרצליה
הודעה פורסם: שני 27 ספט',04 00:15   
אחרי המון ניסיונות ppd tritium מתחיל להסתמן ככלי הטוב ביותר לבס אלקטרוני חם
רק חבל שאין בו אפשרות ל-velocity

וזה vst חינם !
SL
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 מאי 01
הודעות: 1210
מיקום: טוב באמצע
הודעה פורסם: שני 27 ספט',04 00:50   
riched25 :
אחרי המון ניסיונות ppd tritium מתחיל להסתמן ככלי הטוב ביותר לבס אלקטרוני חם
רק חבל שאין בו אפשרות ל-velocity

וזה vst חינם !


אם כ"כ חשוב לך velocity למה לא תדגום אוקטבה וקצת ותשתמש בו דרך סמפלר ? בייסליינים בדר"כ אינם בעלי מנעד גבוה מדי, במיוחד בטראנס, אני מניח שאוקטבה שלמה תספיק לך.
_________________
the vinyl is dead, long live the vinyl
  riched25  
הצטרף: 24 מרץ 03
הודעות: 595
מיקום: הרצליה
הודעה פורסם: שני 27 ספט',04 02:21   
SL

אפשר הסבר קצת יותר מפורט
SL
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 מאי 01
הודעות: 1210
מיקום: טוב באמצע
הודעה פורסם: שני 27 ספט',04 02:48   
נניח שהבייס ליין שלך לא יורד מתחת לA0 ולא מטפס מעל A1 (תווים, כן ?, לה בעברית), הקלט לערוץ אודיו (או שתייצא) תו באורך מספיק מהVST שלך אחרי שאתה בטוח שככה אתה רוצה שהוא יישמע.

כעת יש לך ערוץ אודיו שמכיל את התוים והצלילים שניגנת.
ערוך את ערוץ האודיו וחתוך אותו לחלקים, החלק הראשון ייקרא A0 השני A0# השלישי B0 וכו'.
כעת אם לא שכחת שום דבר יש לך 12 קטעי אודיו קצרצרים, פתח סמפלר, מפה את הקבצים הקטנים שייצרת למקומות הנכונים, ו.... נגן, עכשיו יש לך גם velocity.
_________________
the vinyl is dead, long live the vinyl
Kirkagur
Expert
הצטרף: 04 נוב' 03
הודעות: 623
מיקום: חיפה
הודעה פורסם: שני 27 ספט',04 13:27   
BY THE WAY יש דרך נוחה בהרבה לעשות מה שSL מציע בעזרת מכשיר שנקרא CHAINER.
אתה מעלה את הVST למכשיר (אפשר גם כמה VST ביחד, לכך הוא נועד במקור), מגיע לסאונד שאתה רוצה, ועושה EXPORT. אתה יכול לשלוט באיזה טווח מדובר, וכמה מהקלידים יידגמו במהלך הEXPORT.
מה שיוצא זה קובץ שניתן להעלות אותו בקונטקט או בכל סמפלר אחר, הדגימות נפרשות אוטומטית, ואתה יכול לנגן את הVST דרך הסמפלר.

בכלל, זה מכשיר שמאד יעיל לכל מיני סיטואציות, במיוחד כאשר רוצים סאונד מורכב שבנוי מכמה VST'S ואפילו אפקטים, בלי להכביד על הCPU. מעצבים את הסאונד כמו שרוצים בלי להתחשב בכלל בCPU, עושים EXPORT (ניתן גם לבחור רמות שונות של VELOCITY לכל קליד בEXPORT), ומנגנים לאחר מכן דרך סמפלר עם הכבדה מינימלית על הCPU!
SAR
Act Compatible
הצטרף: 14 מרץ 02
הודעות: 1288
הודעה פורסם: שני 27 ספט',04 13:35   
בהמשך להצעה של SL,כדאי גם להגדיר בסמפלר שה VELOCITY ישפיע על הפילטר קאטאוף(או על כל מודול אחר שנראה לך כגון מעטפות שונות וכיו"ב) וזאת על מנת שההשפעה של ה VELOCITY תהיה מעניינת ולא רק השפעה על הווליום.
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שני 27 ספט',04 14:01   


It's just a vst rack...

U can do it all within the software anyway. If U need more VSTi's, just designate more channels and bounce.

U did not mention ur software (as always) so I'll assume Cubase.

If it's just volume control U r after, just link velocity > fader in the generic remote, and automate. It's a shame 2 drive the sound through more digital generations.

Velocity however controls more parameters than mere volume, and these maybe added 2 some degree (filters etc.) in the sampler.

Peace,

Zooot
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » סינתזה ומבנה צליל

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון