תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 14:18
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » סינתזה ומבנה צליל
  Antman  
הצטרף: 29 נוב' 04
הודעות: 129
מיקום: תל אביב
איך לסנתז קיק פתוח (זה פשוט? בוא נראה אותך!)
הודעה פורסם: שישי 10 דצמ',04 01:26   
שלום לכולם,
אני שמח שהגעתי לשלב ששום דגימת קיק לא מתאימה לי ואני צריך להתאים קיק תוצרת בית
שיתאים לי בפאנץ', איזור פאנץ', טונאליות, כמות נמוכים.
השאלה שלי היא איך לסנטז kick.....כמו שצריך,
בניתי מספר קיקים משלושה חלקים/layers כל אחד: סאבים, בס לפאנץ', וראש רזוננטי נאה, עשיתי עבודת eq וקומפרסור לכל layer בנפרד ולא הצלחתי לנצל את ה16 ביט בכלל!, זאת אני אומר לפי השוואה של מה שיצא לי עם דגימות של קיקים מוכנים שהדינמיקה שלהם (ובכלל נוכחות הגל בתוך הpart) הייתה גבוהה בהרבה וגם....הגל הסופי שיצא לי מכל הlayers הוא חתיכת כלב מעורב....
אשמח לתשובה ענינית ומקצועית (כי לעשות קיק טוב זה לא משחק ילדים)
_________________
Antman
Rock_Artist
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2967
מיקום: תל אביבה
הודעה פורסם: שישי 10 דצמ',04 01:59   
הייתי מנסה לנתח דגימות שם כן מביאות (לדוגמא מטראק שמגניב אותך) ולראות מה הולך שם מבחינת תדרים.

אין איזה סוד רק ניסיון וידיעה של מה אתה מחפש.
לא פירטת יותר מדי,
אם אני לא בוחר באופציית הסינטוז (ולרוב אני לא בוחר כי יש לי מאגר נחמד שנאסף/נדגם/נוצר עם השנים של כמות לא קטנה) לרוב זה נע בין דגימה אחת לשניים.
או אפילו אחת עם אני מעוניין להוסיף משהו על מתופף קיים.
הדבר שהכי משפיע על הצבע הסופי הוא דווקא הבאלאנס בין מספר דגימות.
קומפרסור יכולים לשנות בלי היכר קיק אבל עדיין היחסי עוצמה הם הדבר המרכזי.

כלים נוספים שכדאי לנסות הם אפקטים כמו RBASS או כל מחולל הרמוני שמוסיף צלילים עיליים לחידוד הנמוכים. לפעמים זה בדיוק מה שאתה מחפש.
_________________
PCPower APCi7-920 @ 10.13
MacBook Pro 13.3" Mid2018 @ 10.14
MacBook Air 13.3" Mid2013 @ 10.12
Radioactive
תומך
הצטרף: 24 דצמ' 01
הודעות: 1835
מיקום: הותאם בהקטנה
הודעה פורסם: שישי 10 דצמ',04 03:46   
Just recycle some breaks, load them into two Reason's rex players and check out
what works best, while doing this - try to pitch em' up/down, seperate them with
filters to avoid clashing frequencies, and just experiment.

Layering beats it's all about knowing what drums play good with eachother,
you can get much better results by layering and not synthesizing.
If you decide to synthesize anyway and you want your drums
to sound phat - you need to layer again.

Good results comes with experience, when you know what drums
can be layered with eachother and know your drum library.

Another thing you may wanna' try to adjust the tone of your drum
is not to afraid to cut more than 10db with your eq, there are no rools.

Peace


#headphones
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » סינתזה ומבנה צליל

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון