ציטוט: |
יורם,
bloody- זה רק ה"צידוד" הקל? ללא טיפטוף? יש פה תיכנון לתפריט של יום שישי. |
astond : |
בואו נהיה יותר ספציפיים. אותי מעניינת מאוד דרך הפקת סאונד הבאס בשיר "עתיד מתוק" של משינה מהתקליט הראשון, זה עם הקופים.
אשמח לדעת את כל הפרטים הרלוונטיים, כמו באיזה גיטרה באס השתמש מייקל בנסון, איזה מגבר ו/או פראמפ ו/או DI ואיזה סוג של איקיו וקומפרסיה וכמובן איזו טכניקה. (לי נשמע כמו מפרט משולב עם סלאפ) |
shahar : |
זה התקליט שהכניס לי את המושגים סאונד ובס לתודעה.
תודה |
yoramilan : |
אבל מבחינתי, הרגע הראשון והחשוב ביותר בדברי ימי משינה (שבהחלט ראויים להחקק על לוח דברי ימי הרוק הישראלי) הוא הרגע שאיגי תפס פיקוד.
שם החלה להתגלות גדולתה של הלהקה הזו. |
astond : | ||
אתה יכול להרחיב בעניין? כי לי לא ידוע על רגע כזה? זה דווקא יכול להיות מעניין, כשהמתופף לוקח פיקוד. התכונה הכי חשובה בעיני במתופף היא להיות לידר. |
ציטוט: |
אבל מבחינתי, הרגע הראשון והחשוב ביותר בדברי ימי משינה (שבהחלט ראויים להחקק על לוח דברי ימי הרוק הישראלי) הוא הרגע שאיגי תפס פיקוד. שם החלה להתגלות גדולתה של הלהקה הזו. |
ציטוט: |
אני מתכוון מבחינה של פוקוס סגנוני - לא מבחינה של ווליום בישיבות הפקה. והכוונה היא כמובן לתקליט מפלצות התהילה |