S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: רביעי 04 ינו',06 00:06
פתרון אחד אפשרי לפייזינג הוא להפוך פאזה במיקסר
פתרון אחר הוא למקם את המיקרופונים במרחקים שונים, להתחיל איפה שאתה ולשחק עם המיקומים תוך כדי האזנה.
למרות שלדעתי האישית אתה לאו דווקא נתקל בביטול פאזות, כבר ראיתי גיטרות מוקלטות מאותה נק' בדיוק עם 2 מיקרופונים שונים, השאלה היא כמה המיקרופונים רחוקים אחד מהשני.
מגבר גיטרה הוא רמקול, כמו שאם תשים את הראש ליד המוניטור ותפציץ ווליום זה סתם יכאב, ככה גם המיקרופון, לא ממקמים מיקרופן סתם בנקודה שרירותית, אלא בנקודה שנשמעת טוב.
יש גם משמעות למיקום מול פני הרמקול (קצוות הממברנה, ישר באמצע) וגם לזוית של המיקרופון.
אם אתה רוצה לנסות דברים חדשים, הייתי ממליץ לך על להתחיל במיקרופון אחד, להביא אותו לרמה שאתה מרוצה ממנה, ואז לחשוב מה יתן לך מיקרופון שני, ולהתחיל לשחק עם מיקרופון שני, ושתהיה מרוצה מהשילוב של שניהם (אם בכלל) רק אז לעבור לשלישי.
המיקרופונים ישלימו אחד את השני רק במידה והם יקבלו סאונד שונה (או יעניקו משלהם, אם יש להם תכונות שונות בצורה מאוד ברורה), למשל, מיקרופון קרוב דינמי, בתוספת אחד מרוחק קונדנסר, או למשל 2 בוקסות שונות אחת מהשניה שמוזנות מאותה גיטרה , מוקלטות ע"י מיקרופונים נפרדים, או בוקסה שיש לה יותר מרמקול אחד, ברמקול אחד תכוון מיקרופון לקצוות ובשני למרכז
הצטרף: 22 אוק' 03
הודעות: 67
מיקום: מאחוריך !
פורסם: רביעי 04 ינו',06 01:22
אל תשכח שיש לך את האפשרות להקליט לערוצים נפרדים ואז לשחק עם 2 או 3 ערוצים ולהגיע לסאונד מספק בלי לסכם את כולם למונו.
_________________
just take it easy walter