Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
פורסם: ראשון 14 מאי,06 02:41
הכוונה בד"כ במשפט הזה היא שהשירה יוצאת החוצה מידי, שהיא בד"כ חזקה מידי, בולטת מידי. הכוונה היא לא שהיא תופיע ברמקולים האחוריים, אלא שהיא תשתלב במיקס מבחינת עוצמה ואולי אפקטים. כל מיקס עם הפתרון הספציפי אליו.
הצטרף: 01 מרץ 03
הודעות: 278
פורסם: ראשון 14 מאי,06 02:45
כן, את זה אני מבין. בכל מקרה, אין לי שאיפות למקסס את זה בסראונד. השאלה היא איך עושים את זה בסביבה סטראופונית.
הצטרף: 01 מרץ 03
הודעות: 278
פורסם: שני 15 מאי,06 01:03
תודה רבה על התשובה המפורטת! בהחלט נתת לי כיוונים חדשים למחשבה ונסיונות.
מה לגבי מה ששאלתי על הפלאג סראונד של קיובייס? האם יש טעם להשתמש בו אם אין לי כאן סטאפ של סראונד?
Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
פורסם: שני 15 מאי,06 01:23
אתה יכול להשתמש בכל כלי שנראה לך. כל מה שאתה חושב שיועיל. בסופו של דבר, אם התוצאה הסופית נשמעת טוב, לאף אחד לא יהיה אכפת איך הגעת אליה.
השאלה היא - האם אתה מרגיש צורך להשתמש בפלאגינים האלה? האם יש סיבה לזה שאתה רוצה להשתמש בהם, חוץ מ"אמרו לי שאני יכול להשתמש בהם"?
הצטרף: 01 מרץ 03
הודעות: 278
פורסם: שני 15 מאי,06 09:23
אין לי סיבה להשתמש דווקא בהם. אבל מכיוון שאמרו לי שזה יעיל, רציתי לנסות.
אני שואל שוב: האם אפשר להשתמש בהם בסביבה סטראופונית? האם הם יכולים בשימוש נכון לדמות מרחב של אחורה-קדימה?
הצטרף: 26 אפר' 03
הודעות: 1774
פורסם: שני 15 מאי,06 09:59
יוני .. אתה הולך לכיוון לא נכון
פלאגין מסויים לא יזיז לך את השירה אחורה או קדימה
כל מה שעודד כתב פה כן
רק אני אעיר ואגיד שלשים שירה במקום בתוך המוזיקה זה אחד הדברים
הכי קשים שיש לעשות במיקס, פשוט שתבין שזה לא עניין של מה בכך ..
זה בד"כ הרבה עבודה