תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 18:16
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הסלון
  JS  
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
תמליל הצ'אט החי לחודש 12-2007
הודעה פורסם: ראשון 23 דצמ',07 19:12   
צ'אט ה16-12-07

◄JS: שלום אנד גוד איבנינג. זה המקום לטכנאים מפיקים ומוזיקאים לדבר על סאונד והפקה וכל מה שסביבם
◄אלירן-complex: שלום!
◄JS: אהלן. איך הולך?
◄JS: זה הזמן שלך ב1/1
◄JS: אייל!
◄אייל10: אהלן
◄אלירן-complex: #smile
◄JS: מולינה ערב טוב
◄mulina: האמת שיש לי איזו שאלה של מתחילים. #smile
◄אלירן-complex: איפה כולם ? #sad
◄mulina: הלו..
◄אלירן-complex: שלום
◄mulina: ערב טוב חבר'לך
◄JS: והיא?
◄mulina: אני בדילמה ממש, כלכלית.. אם לרכוש קיוביס, או ל"ארגן" כמו מניאק פרוצה.
◄mulina: ומוסרית כמובן...
◄mulina: ואני יודע שגם לא נהוג לדבר ולהזכיר את זה באקט..
◄JS: בלי שום ספק - לרכוש
◄אלירן-complex: יואב תזכיר לי איך עושים כינוי
◄JS: פעמיים נקודותיים ואז הכינוי בלי רווח
◄אלירן-complex: חחחחח
◄אלירן-complex: סליחה
◄JS: איפה אתה עובד?
◄mulina: אני ?
◄אלירן-complex: בסינמה סיטי
◄JS: לא אלירן שמחובר מהעבודה...
◄mulina: אה
◄mulina: הבנתי..
◄mulina: קיצור לרכוש אתה אומר גם מקצועית.? מבחינת באגים וכאלה..? או שאתה דוגל בעבודה מוסרית?
◄JS: יעקב!
◄ravitzj: שלום
◄mulina: הלו רביץ
◄ravitzj: היי
◄אלירן-complex: בלי קשר לבאגים, לרכוש, אין סיבה לא לרכוש
◄JS: אני דוגל בגם וגם.
◄אלירן-complex: אהלן באבא רביץ
◄ravitzj: מה קורה?
◄mulina: טוב רק אל תכעסו אני צעיר ועני
◄JS: החיים ללא חשש יפים יותר.
◄mulina: אכן אתה צודק
◄JS: מולינה, אנחנו לא כועסים. שווה להתחיל מוקדם חיים נכונים
◄ravitzj: יאיר פה?
◄mulina: בקיצור, חזרתי עכשיו מ"מעבר ליקום" - המחזמר עם כל השירים של הביטלס
◄JS: כנראה חמק מתחת לרדאר
◄mulina: והייתי בשוק כמה זה מרגש ופשוט מעולה!
◄ravitzj: יואב אחלה חבילה שלחת
◄astond: מה זה מעבר ליקום? זה בארץ?
◄JS: תודה. תהנה. באיחור הגיע גם 8finger והשאיר חבילת קיבורד מגזין. כל מי שמגיע מקבל מנה גם מזה
◄mulina: כןןן.. זה מוצג עכשיו בכל בתי הקולנוע רק שלא עשו לזה יחסי ציבור בכלללל...
◄mulina: זה כאילו "across the universe"
◄astond: לא הבנתי. זה סרט? מופע?
◄mulina: סרט - קולנוע !
◄mulina: הכי הוליוודי שיש , אבל כל כך מקצועי ויפה...
◄astond: עם שירים של הביטלס? בביצוע הביטלס?
◄mulina: כללל השירים של הביטלס...
◄mulina: כמעט...
◄mulina: בביצועים חדשים של השחקנים בסרט...
◄JS: עדיין זוכר את היום בו קיבלתי את סרג'נט פפר מתנה. שנת 1968...
◄mulina: חחחח
◄mulina: אתה עתיק
◄mulina: #smile אבל בכייף..
◄astond: אני חושב ששמעתי על זה. משהו שאמור להיות מין מחזמר כמו שיער מודרני
◄mulina: אכן
◄JS: כן יש לי זקן עד הבירכיים
◄אלירן-complex: ""מחובר מהעבודה
◄אלירן-complex: חחח
◄astond: ביקורות לא היו משהו, אבל מבקרי קולנוע בארץ, לך תסמוך עליהם. אם אתה לא ממלא דלי בדמעות, ורץ לחתוך ורידים זה לא סרט טוב
◄mulina: אני חייב לזוז, אחלה צ'אט. ווי שוד דו דיס מור... שבוע קל.
◄mulina: צ'און
◄astond: צום קל
◄אלירן-complex: להתראות
◄JS: להתראות
◄אלירן-complex: מישהו שמע על כפיר אפשטיין? מי אחראי על המיקסים אלבום שלו?
◄ravitzj: כולם הולכים?
◄JS: לא - שלום למי שהלך. אנחנו נשארים לדבר על סאונד
◄astond: כולם רואים הישרדות
◄JS: אנחנו חיים את זה
◄astond: יום יום שעה שעה
◄ravitzj: חחחחחחחחח
◄JS: שמעתי על ואת כפיר אפשטיין. ללא פרטים וקרדיטים
◄GCmusic: shaaa shaaa
◄astond: הנה גילעד חצב! YO PPL
◄GCmusic: yo
◄astond: איך בניכר?
◄GCmusic: whats up -
◄JS: לפחות חסכת לי את הניחוש. אהלן גלעד
◄ravitzj: גלעד הברליני מה קורה?.................
◄GCmusic: שולח...
yo people
◄GCmusic: yo yo yo
◄GCmusic: halan ravitz
◄GCmusic: yo JS
◄JS: חשבתי שגמרו כבר עם הקטע של הברייק דנס והחיתוכים סטייל האשם תמיד...
◄GCmusic: gam ani
◄JS: אין לך מקלדת עברית?
◄uridat: היי יואב וכולם
◄GCmusic: turkish internet cafe
◄astond: האשם תמיד! חולה עליו יש לי את הקסטה המקורית
◄astond: בוינה גילעד תיזהר שלא יפול לך העכבר על הריצפה
◄JS: כן. מצחיק לחשוב מה עשו כאן פעם
◄GCmusic: halo anashim
◄JS: שלום אורי
◄astond: פעם הייתה איכות לא כמו היום
◄uridat: אני עסוק וקורא אתכם ברקע
◄GCmusic: halo. there is surian guy next to me. ask me where i am from , is there an answer ?
◄astond: תגיד לו שאתה משבדיה
◄astond: בעצם גם לא טוב
◄ferero: ערב טוב
◄astond: צרפת
◄JS: ישראל לא?
◄astond: בכל אופן היה נעים להכיר
◄GCmusic: what is with u ravitz i saw that ur son is playing with omer avital
◄ravitzj: ערב
◄astond: שלא יראה פונטים בעברית
◄GCmusic: i will leave soon, I got a phone call and he got that it was hebrew
◄GCmusic: lazly
◄GCmusic: lalyla tov
◄JS: תתפלא כמה חברים לבנונים עשיתי כשהייתי בחול וישראל בדיוק כבשה את הארץ ההיא. דווקא עם הצרפתים הייתה בעיה...
◄astond: בייי גברר
◄FUBA: שבוע טוב. מי מכיר את המיקרופון של AKG דגם D224 E
◄קלימרו: שולם עליכם
◄JS: יעקב, בהמשך למגזינים אולי נעשה הגרלת חולצות Quantegy... נשארו כמה וגם ספלים עם לוגו. החברה כבר לא איתנו
◄JS: שלום
◄JS: פובה, מכירים - למה
◄FUBA: השבוע זרקתי שקית ענקית עם הלוגו של קאוונטג'י
◄ravitzj: נעשה תחרות שירים ונחלק פרסים
◄FUBA: יש לי מיקרופון 224 מלפני עשרים שנה והלכה לו הקפסולה הקדמית
◄קלימרו: היה לי שבוע מסריח, רק היום קראתי על עניין המגזינים. בטח כבר נשאר מהם רק אבק
◄ravitzj: הפסדת ,אחלה מגזינים
◄קלימרו: מה אתה זורה לי מלח על הפצעים
◄אלירן-complex: חחחחח
◄JS: קלימרו, יכול להיות שמישהו ביטל ותוכל לקבל חבילה. אדע מחר בבוקר.
◄JS: פובה, יהיה לך קשה לתקן. ל- D224E שני אלמנטים אחד לגבוהים ואחד לנמוכים. מיקרופון הזה דיי נדיר
◄JS: האם הוא ניראה כסיגר כסוף?
◄FUBA: כן
◄קלימרו: אוקי. אני חייב לך תודה אגב על כל הבירורים בעניין המכשיר שאצלי בבית.
◄FUBA: אנחנו מדברים על אותו המיקרופון לינק
◄קלימרו: מישהו פה עבד לאורך זמן עם TLM193 ?
◄JS: זה מודל הC ולא E. בכל אופן זה מיקרופון דינמי למרות שניראה כמו קונדנסר - ואין להשיג חלקים. ואל תצפה לעזרה מAKG
◄FUBA: הקפסולה של הנמוכים ב224 תקינה. לפעמים אני מוסיף אותה ל868 בבייס דראם. אבל אני רוצה לתקן את הקפסולה של הגבוהים, לפני 15שנה הקלטתי איתה כיטרה אקוסטית ואני מתגעגע לסאונד שלה.
◄JS: קלימרו - אין בעיה. יש לי TLM193...
◄JS: כן 224 בהיר ויפה כשהכל עובד. מאד מתאים לאקוסטית.
◄FUBA: ההבדל ב224 בין הC לבין הE הוא בחיבור הפלאג
◄FUBA: שלי זה E אקסלר סטנדרטי
◄קלימרו: אני חושב על קנייה ספונטנית דרך חבר שחוזר. פעם חשבתי על המוצרים האלה כעל קנייה בטוחה, אבל אחרי שהבוס שלי חזר עם 147 כאילו הוא מצא אוצר, ולאחר יומיים של עבודה איתו פשוט נעלבתי בשם כל הטכנאים בעולם, אני כבר ממש חושש מרכישות ספונטניות
◄JS: לפי מה ששמעתי בAKG וינה נשאר רק אדם אחד במחלקת השירות למיקרופונים. אין עם מי לדבר אומרים הגרמנים
◄אלירן-complex: קלימרו איפה אתה עובד?
◄JS: תרכוש ספונטנית משהו מתוכנן מראש
◄JS: למה דווקה 193 - אתה מקליט קריינות?
◄FUBA: אני חיב לשאול את מוקי אולי נשארה איזו קופסאת קסמים עם קפסולות משנת תרפפ"ו
◄קלימרו: לא בכלל לא. ויותר מזה, אני אפילו לא צריך מיקרופון, עומד לרשותי מבחר מכובד ואני חופשי להשתמש, כמו שאמרתי, קנייה ספונטנית בהזדמנות
◄ravitzj: יואב לבן שלי יש akg סיני,עלה זול ונשמע פיצוץ
◄קלימרו: אתה יכול לכוון אותי חם קר מה87 או מה103 כדי שתהיה לי נקודת ייחוס לגביו
◄קלימרו: ?
◄קלימרו: יש בכלל דבר כזה AKG סיני?
◄JS: ה193 הוא כמו 170 עם מרקם קליטה אחד. הייתי משייך אותו כממשיך לU89. המיקרופון פופולרי בהקלטות מוזיקה קלאסית.
◄ravitzj: כן עלה 150 דולר
◄קלימרו: לצערי דווקא את שני הדגמים שהזכרת אני לא מכיר טוב.
◄קלימרו: למה שאלת אם אני מקליט קריינות?
◄JS: כי בארהב ה 193 פופולרי בהקשר הזה
◄JS: בכל אופן אין לייחס את ה193 לא לU87 ולא ל 103. הוא הרבה יותר נייטרלי משניהם
◄קלימרו: אוקי. הנה במילה אחת הוכחת שאפשר להועיל גם במילים לפעמים
◄קלימרו: דווקא אם כבר אני קונה כמו אדיוט, הייתי מעדיך לצאת להרפתקה, ללכת על משהו מיוחד ושונה, ומקסימום למכור אותו בארץ אם לא אשתמש, יש איזשהו רעיון בתחום של עד 1500$ בארה"ב ? איזה בוטיק ?
◄JS: יעקב, יכול להיות. אני עוד לא שמעתי ותמיד אשמח לגלות משהו חדש - במיוחד על מיקרופונים
◄JS: קלימרו - יש מבחר גדול בטווח המחירים הזה. מה הכיוון?
◄JS: ראובן!
◄ReuvenM: מה קורה כאן?
◄JS: מדברים על מיקרופונים- ניטרלים ולא
◄subzero: בוקר טוב
◄קלימרו: אני אגיד לך מה אני מכיר משימוש יומיומי. וזה לא ממש הרבה אז נא לא ללעוג. יש אצלנו את הרוד K2 שהוא נורא מחייב, וגם ככה רוב הזמן נשאר בארון, יש לנו 414EB שהשכמתי לוותר על שתי משכורות חודשיות תמורתו, אך פניי הושבו ריקם. יש את המיקרופונים שקנינו אצל יורם לב שזה הJZ שאני מאוד מאוד אהבתי על מקורות מסויימים (הרבה מאוד) , ואת הויולט דיזיין שדומה, עם אותו סיפור, אבל נשמע אחרת, כנראה בגלל הדגם ולא בגלל החברה. בגדול המיקרופונים האלה לטעמי, אבל אני לא מכיר הרבה יותר מהם. יש את ה103 וה87AI כאמור, שמה יש לומר, הם טובים. את ה147 שנמכר לשמחתי , ואת הסוליד טיוב שאני לא סובל. אבל אני שומע חדשות לבקרים על דגמים ועל חברות בוטיק חדשות, אני רוצה להיחשף...
◄JS: גם לך
◄subzero: מה קורה ?
◄subzero: ראובן המצב נרגע ?
◄ravitzj: איציק וראובן שלום ביותר
◄ReuvenM: מענין, אך תחילת השרשרת וסופה נתונים מאוד לטעם אישי, והמונח טעם יכול להטעות כאן, כי זה יותר "נסיון משולב פרקטי".
◄קלימרו: איזה חפרן יצאתי פה
◄subzero: היי יענק'לה #smile מה המצב ?
◄JS: ה414EB הם הטובים בסידרת ה414 לדורותיו. שווה לוותר על זרת בשבילו.
◄ReuvenM: הכל בסדר איציק. זה שהיית שם הספיק לי #smile
◄subzero: יופי #smile
◄ReuvenM: שרשרת ההקלטה, זהו.
◄קלימרו: ראובן, זו שרשרת ברוח הצ'אט, הקדמתי ואמרתי שהתתלבטות שלי היא לא אמיתית, היא רק בגלל הזדמנות מחו"ל שנפתחת פעם בשנה, אני לא באמת סובל
◄קלימרו: כן אבל מה לעשות אני לא מוצא אותו. האמת שהטלפונקן USA מכיר?(-: הם דווקא מסקרנים, אבל כל העניין הוא לנצל את ההזדמנות ולדפוק את המערכת, אחרת אין סיבה למסיבה
◄ReuvenM: התאווה ל"עוד מיקרופון" לגיטימית ומאתגרת, כמו עוד מכשיר אפקטים או כל ציוד אחר שיכול להיבלע בתיאבון של טכנאי צמא לריגוש, או כזה שמחפש להגיע מכיוונים שונים.
◄ReuvenM: האם הסוגיה היא אם להביא מחו"ל?
◄JS: במיקרה של טלפונקן USA אני המערכת... אין את מי לדפוק 0-)
◄קלימרו: כן, זה מבחינתי כמו אנשים שכל החיים חוסכים כסף כדי לטפס על הר ולחזור לארץ.
◄קלימרו: אני יודע, אני מבקש ממך פה המלצות ועל הדרך פוגע לך בפרנסה. אני בוחן את הבגרות שלך (-:
◄ravitzj: ראובן איך זה שהאתר עובד חלק גם עם הצ'אט וגם עם התמונות ,עשית משהו?
◄קלימרו: כן ראובן. מדובר בחבר שחי שם כאזרח, וכל שנה חוזר לביקור, אני כל שנה מביא משהו דרכו, ומעולם לא עושים לו בעיות. זה משהו שאני משתדל לנצל כל שנה בהתאם למצבי הפיננסי באותה תקופה
◄ReuvenM: קלימרו, אני חושב שיכול לבוא סיפוק מהיר אם היה ניתן להשיג כמה מיקרופונים לשבוע אולפני, לפני החלטה לחוצה בגלל נתיב יבוא פתוח. אך אם זה לא עקרוני והדלת היא שקורצת, והמחיר בארץ, למרות סבל היבואנים מגובה ה'עמלות', לא אטרקטיבי בכדי לשבור את הדאגה מתקלה אפשרית או אחריות, זכותך לממש אותה.
◄קלימרו: לא צריך להעמיד אותך באמת, אתה כבר בפלונטר, בגלל שיש לך מוניטין כאיש מקצוע, אתה נאלץ להיות סוחר פחות טוב.
◄אלירן-complex: חבר'ה אני זזתי, לילה טוב
◄JS: לילה טוב
◄ReuvenM: רביץ, אתה מדבר על הפורומים והאבטרים? אם כך זה לא תלוי בנו, אלא באתרים שמחזיקים לחברים את התמונות, ביחוד אלה מחו"ל.
◄FUBA: אגב יואב , בטלפונקן ארה"ב, מה ההבדל בין הM16 לבין הM16 מארק2 ?
◄JS: קלימרו, זה לא קשור לסחר זה קשור לאמת מקצועית. לא תשמע אותי ממליץ על מוצר שאני לא אוהב או מאמין בו רק לשם המסחר. כדי לא לעמוד במבחן - החברה שלי מביאה רק דברים שאני אוהב כטכנאי, וגם משתמש בהם כל יום.
◄JS: פובה, המעגל האלקטרוני הפנימי
◄קלימרו: ראובן, השאלה שלי לא רצינית בבסיסה, אלא רק מתעניינת בצורה השטחית ביותר, ולכן אל תתאמץ לספק לי פיתרון אחראי. לפני שנכנסת כתבתי, שאני בסך הכל מחפש הרפתקאה, הגישה שלי למיקרופונים קיימת על בסיס יומי, ולא מחסור בציוד מניע אותי לרכישה הבאה אלא תאווה ילדותית שחייבת לבוא על סיפוקה.
◄FUBA: יואב, ואין שום שינוי במנורה?
◄קלימרו: כן, לא פקפקתי ביושרך המקצועי, רק בכישוריך כסוחר.
◄JS: עד כמה שידוע לי - אין שינוי במנורה וזו GE JAN 6072a. שונה גם טרנספורמר היציאה, ממשהו סיני לטרנספורמר אמריקאי עבודת יד ספציפי למודל זה שמיוצר על ידי TAB Funkenwerk
◄JS: קלימרו - דווקא זה כיף, יוצא לי לקבל מוצרים טובים לפני כולם...
◄קלימרו: מישהו לצ'אטר אוק או משהו כזה שפורסמו פה לא מזמן? במה מדובר?
◄FUBA: הבנתי
◄קלימרו: מישהו הקשיב?
◄JS: למשל בקרוב אני מקבל לניסוי שני מיקרופונים דינמיים של טלפונקן הכוללים שנאי יציאה - לא משהו שמקבלים כל יום
◄ReuvenM: סליחה, לא יצא לי לקרוא מתחילת הצ'אט.
◄FUBA: למה מיועדים הדינמיים?
◄subzero: גם אני זז, לילה טוב לכולם ...
◄קלימרו: לילה טוב
◄JS: להתראות
◄קלימרו: אולי אני אקנה 4050 , הוא זול ממש וזה ירגיע את היצר...
◄ravitzj: גם אני הולך להשכיב את התחת שלי
◄JS: 4050 הוא מיקרופון מצויין. לפני כמה שנים קיבלתי אחד לנסיון מהיבואן ולא רק שקניתי אותו אלא לקחתי עוד אחד - תמיד צריך 2
◄ravitzj: לילה טוב
◄JS: להתראות J
◄FUBA: יעקב ישן, ישן וחולם
◄קלימרו: חברה שלי שלי תברך אותך, אתה דוחף אותי לרכישה זולה
◄קלימרו: הם מיוצרים ביפן באמת? או שהייצור בסין?
◄JS: פובה, כל מה שאומר כעת על המיקרופון הדינמי החדש של Telefunken | USA יהיה מתוך ציטוט של חומר שיווקי ואת זה אני לא אוהב. כשיהיו בידי אשמח לשתף אותך בחווית השימוש - ולמה המיקרופון מתאים.
◄FUBA: אוקיי
◄JS: אתה מדבר על AT? לא יודע. האגדה הסינית טוענת שביפן.
◄קלימרו: כן ברור שעל הAT . זו דוגמא מעולה לחשביות של פירמה, אני מכיר את המיקרופון הזה די טוב, אמנם לא מעבודה יומיומית. אבל בכלל לא חשבתי עליו כאופציה, כי אודיו טכניקה זה לא השם הראשון שעולה לראש כשמדברים על יצרנים, וגם כשהוא עולה, תמיד בהקשר של פיתרונות זולים.
◄JS: פובה, הצד הטכני של ה Ela m80 מבטיח מאד: טרנספורמר מוצא מיוחד, ממברנה דקה באופן יוצא מגדר הרגיל, סליל וקפסולה קלת משקל שיביאו לרגישות גבוהה יותר וטווח דינמי משופר. לגבי הסאונד נשפוט בהמשך. צריך לזכור שזה מיקרופון דינמי
◄קלימרו: יואב מאוד עניין אותי הAK47 שלהם.
◄קלימרו: אבל צירוף הספרות 47 מעורר בי רתיעה רפלקטית
◄JS: AK47 מיקרופון מצויין. מישהו שאל בפורום וכתבתי כבר די הרבה.
◄JS: כל אחד צריך למכור... אם תקרא מה שכתבתי אני מאד נזהר בצירוף הזה. זה בטח לא U47 וגם לא מנסה להיות. יש משהו בנמוכים שמזכיר מיקרופון ישן/חדש, אבל כאן נגמר הדמיון. לטלפונקו יש U47 חדש שעונה על משבצת מיקרופון ווינטאג'.
◄קלימרו: אני קורא עכשיו במקביל מה כתבת. לצערי, אולי אולי לשמחתי, בחיים לא שמעתי U47 . רק 147 . וזה בהחלט הספיק. מה הקשר בין החוויה שעברתי לבין המיקרופון המקורי , ומה הקשר בין המקורי לזה שאתה מוכר?
◄JS: שום דמיון בין U47 וTLM147!
◄קלימרו: מה אתה חושב על TLM147 ? והאם כשאתה אומר שום דמיון, אתה מתכוון לכך שגם בסנהייזר לא כיוונו לשום דמיון בניהם מלכתחילה ?
◄JS: מבלי להכנס לפרטים - מה שחווית זה מה שאני חושב
◄קלימרו: אתה אומר שאין שום דמיון בין ה47 וה147. ואני שואל האם השוני הוא במוצהר ? שאם כן, יכול להיות שאנחנו המאזינים פשוט לא הבנו נכון...או כמו שפרס נהג לומר - העם טעה.
◄קלימרו: ועכשיו אני מסתכל באתר אצלך ורואה שבכלל בלבלתי שמחה ושמחה, ושיש 2 דגמים. האחד הוא AK47 והשני הוא U47 ... איך אומרים בעברית - לא הבנתי כלום.
◄A-C-J: איך יכול להיות שמרקם קליטה של מיקרופון קארדיואיד ב 4 קילו נהיה דומה לסאב-קארדיואיד?
◄JS: קלימרו, אני לא עומד בקצב הכנסת החומר לאתר. אם אתה רוצה פרטים אתה יכול להכנס לאתר Telefunken | USA ולקרוא על הדגמים השונים. גם לU47 יש 3 דגמים שונים. הכל תלוי במידת הדיוק שבשיחזור הדגם המקורי. U47V זהה עד הבורג הארחון לדגם המקורי - כולל ממברנה ושפופרת VF14
◄JS: ACJ, תלוי מאיפה מתחילים. לרוב ככל שעולים בתדר המיקרופון יותר כיווני ולא ללהיפך, אלא אם כן מתחילים באומני עם עיגול מושלם ב1K וקרדיואיד באזור ה12K
◄FUBA: יואב, מהסתכלות ראשונית על על הM80 הוא מזכיר את הסנהייסר E845
◄JS: לא מכיר את הסנהייזר. בוא ונקווה שהטלפונקן שייתן תחרות למלך הבלתי מעורער SM57/58... לא שמעתי מיקרופון דינמי חדש וטוב מסנהייזר כבר שנים. אני עדיין תקוע ב421 ו 441
◄A-C-J: דיברתי על ה 103 מוזר לי מבחינה פיזיקלית ש 4 קילו ייקלט ב 180 חזק יותר מהתדרים הנמוכים ממנו בעלי אורך גל גדול יותר שמסוגלים לעקוף את הממברנה
◄JS: תן מראה מקום למה שאתה מספר
◄A-C-J: האתר של נוימן....
◄קלימרו: יואב אתה מכיר את הסידרה של הבלאק פייר ?
◄JS: מכיר
◄קלימרו: חרא מיקרופון
◄JS: ניקרא 509 או משהו?
◄קלימרו: קיבלתי אותו שהייתי בן 16 והתלהבתי שיש לי סנהייזר
◄קלימרו: שניה אני אבדוק מה כתוב עליו
◄FUBA: אי אפשר להתחרות עם 57/8. רוב המיקרופונים בשוק אוכלים אותם בלי מלח. הבעיה היא מצד אחד לשכנע אומנים נעולים על 57/8 ומצד שני טכנאים שמעדיפים שיהיה במפרט טכני 57/8 בתור הרע במיעוטו
◄קלימרו: זה די מחוק אבל יש עליו ציור באדום וכתוב סנהייזר בלאק פייר ומשהו שנראה שהיה כמו 510 או 518 או שהספרה האמצעית הייתה בכלל 7 ולא 1
◄קלימרו: דווקא לאחרונה הAUDIX פופולריים מאוד בארה"C ממה שרואים בהופעות
◄FUBA: היה לי מזמן מזמן סנהייסר 521. נראה כמו 421 ולא נפל ממנו באונד
◄קלימרו: לא יודע. הבלאק פייר הזה נופל מ58 ויש לו איזה דגש מאוד מעיק בתדר שמייד מזכיר לך עם איזה מיקרופון הקלטת.
◄JS: לי דווקא זכור 509. מיקרופון שטוח זהב צד אחד שחור צד שני. היה פופולרי בשנות השמונים על גיטרות וToms. אולי יש בסידרה עוד כמה. ה521 דומה חיצונית ל421. העובדה ש421 מיוצר עדיין אחרי 40 שנה וה 521 לא אומרת הרבה.
◄JS: כל סידרת הblack fire מלחיצה באזור האמצע הגבוה ולא מספיק עדינה באמצע הנמוך. לא ממש נוח לעבודה
◄A-C-J: אוקי לילה טוב אני ימשיך לחשוב על זה לבד
◄קלימרו: שלי נראה די סטנדרטי, שחור עגול עם ראש סנהייזרי אלגנטי. חוץ מזה שהוא לא נשמע טוב אין לי מילה רעה להגיד עליו...
◄JS: לילה טוב. לא שלחת מראה מקום ולגלוש לאתר נוימן ולחפש...
◄FUBA: אני השתמשתי איתו לבייס דראם בזמנו. אחלה פאנצ'יות
◄JS: קלימרו - כניראה שלא שמעתי את הזה ביודעין.
◄FUBA: ב421 יש סווי'צ בין שירה לכלי נגינה. 521 הותאם לכלי נגינה
◄JS: פובה, אין סוויץ, יש פילטר 5 מצבים. מוזיקה היא מצב flat
◄קלימרו: אני אפילו לא מוצא תמונה בגוגל שלו יאללה
◄JS: speach או S הוא מצב עם פילטר ב700Hz אם זיכרוני עדיין עובד
◄קלימרו: של השטוחים בסדרה מצאתי אבל לא כמו שלי
◄JS: תכנס לאתר היצרן
◄קלימרו: יש שם ארכיב?
◄JS: הם גרמנים לא?
◄FUBA: כן יואב אתה צודק. מאז שמכרתי את שני ה421 וה521 לא נתקלתי בהם בעבודה יותר מדי
◄FUBA: ועל הדירקטים?
◄קלימרו: ראה זה פלא
◄קלימרו: לא מצאתי באתר שלהם. אני חושב שהם מתביישים בדגם הזה.
◄קלימרו: איזה ?
◄JS: פובה, על ה1500 10% מהמחיר באתר
◄FUBA: יואב, באתר שלך כתוב "עד 25 אחוזי הנחה עם כפל מבצעים" כמה אחוזי הנחה יש על הדיירקטים וכמה על הדי1500 ?
◄קלימרו: כן בואו נישאר באודיו, אני יכול ללכלך עד מחר, עדיין את מיטב כספי אני מכניס לקופת המדינה שלהם עם כל הרכישות שלי...
◄JS: יש אולי 3 מוצרים לא במבצע. דיירקטים הם אחד מאלו
◄FUBA: וואלה, חבר שמע אצלי את שני הJ48 שקניתי ממך והוא מחפש דיירקט לחבר את החשמלית שלו בהופעות
◄קלימרו: יש חדש בנושא MCDSP VST ?
◄JS: עכשיו לפחות אני יודע מי אתה... הוא יכול לקנות במחיר מלא ולקנא במציאה שלך.
◄JS: אין חדש בנושא. אם יהיה נעשה מסיבה גדולה
◄קלימרו: עד כמה שאני זוכר די.בי מבוסס נואנדו , יכול להיות שאני לא זוכר נכון, אבל אם כן, באסה לך...
◄קלימרו: לא שהתנסתי, אני לא חוצה את הכביש בלי הUAD . אבל חברים שלי בחו"ל שעובדים פרו טולס כל הזמן מתלהבים מהMCDSP והבנתי שזה באמת משהו יוצא דופן..
◄JS: אתה טועה. די.בי. מבוסס פרוטולס HD עם 24 כניסות 32 יציאות ונואנדו 24 כניסות/יציאות גם יחד. כל העולמות.
◄קלימרו: איזה כיף. ואיזה כיף בתל אביב . יש לכם שם הכל. פשוט לא להאמין שבעיר אחת יש כל כך הרבה חדרים מאובזרים. בזמן שלנו יש בדיוק 2 אולפנים בכל העיר.
◄JS: לא נורא.
◄FUBA: יואב, יש סיכוי שהPRO DI תעשה לו את העבודה על חשמלית בהופעות? לא מעניינים אותו כל הכפתורים, רק פיאל בכניסה ואקסלר ביציאה , העיקר הסאונד
◄JS: בצער רב אני חושב שאפרוש להערב. נפגש בשבוע הבא. אתם יכולים להמשיך עד אור הבוקר.
◄קלימרו: מממ. זה כנראה לא יקרה.... לילה טוב.
◄JS: פובה, הפרו DI היא פסיבית ויותר ברוח של הJDI מאשר הJ48. היא תעשה את העבודה מצויין. אם הוא רוצה DI מעולה שקונים פעם בחיים שישקיע עוד קצת וילך על הJ48 או JDI באותו המחיר. זה שווה בעיני
◄FUBA: .
◄FUBA: אני אודיע לו מחר, ואם כן נעשה הזמנה עם הדי1500. לילה טוב ושבוע טוב
◄FUBA: .
◄JS: להתראות
_________________
הפקה ומיקס
  JS  
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
תמליל הצ'אט החי לחודש 22-12-2007
הודעה פורסם: ראשון 23 דצמ',07 19:27   
◄אלירן-complex: ערב טוב
◄FUBA: שבוע טוב לכולם
◄ravitzj: שלום לכולם
◄ferero: ערב טוב
◄shaharv: ערב טוב למשקימים
◄FUBA: יעקב, מה נסגר בסוף עם המרשל שלך הישן?
◄ravitzj: עובד כמו מלך ,יובל טיפל בו
◄FUBA: וואלה מגניב, עם אילו מנורות אתה עובד? לפרה, לפאוור?
◄Ram Sofer: אהלן אהלן... ;-)
◄ravitzj: el34 ו ecc83
◄ravitzj: אני צריך 4 מכל סוג ,פייייייי איזה יקרות
◄FUBA: גם אצלי בJCM800 אותן מנורות, אתה זוכר איזו חברה המנורות?
◄ravitzj: סובייטיות,אני לא זוכר איזה
◄FUBA: המגבר שלך 100וואט, אצלי רק 50וואט ולכן רק שתי מנורות לפוואר
◄ravitzj: חבל על הזמן איזה סאונד יש לו
◄FUBA: אני החלפתי את כולן לאלקטרו הרמוניקס.
◄ravitzj: רם אתה גר בדרום?
◄ravitzj: איפה קנית? ובכמה?
◄FUBA: קניתי דרך מישהו שהיה מביא מחו"ל. כל אחת לפרה 10דולר ולפאוור כל אחת ב25דולר
◄FUBA: ו בגלל שיש לי גם ראש של חלילית משנות ה70 עם אותן מנורות, עשיתי הזמנה כפולה
◄JS: שלום אנד גוד איבנינג
◄אלירן-complex: שלום יואב
◄ravitzj: יקר,ראיתי שיש יותר בזול
◄JS: יש צדיקים שלא רואים השרדות או נולדים לרקוד
◄FUBA: אבל אין מה לעשות, חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי מגבר סוליד סטייט עם סאונד כמו במנורות
◄אלירן-complex: יש כאלה שבעבודה ואין להם את האופציה #smile
◄ravitzj: היי יואב ,אני מציץ בהשרדות
◄JS: כן אין
◄shaharv: טלויזיה היא שורש הרוע
◄kimchy: שבוע טוב
◄ravitzj: אודי
◄JS: ערב טוב
◄kimchy: כן המפקד
◄ravitzj: רק בדקתי
◄kimchy: רק עניתי... #smile
◄kimchy: פיייי... איזה חלון צ'אט קטנטן...
◄ravitzj: יואב יש לך בעיה עכשו השרדות בשעה של הצ'אט,מה תעשה?
◄kimchy: אל תתנו לי להפריע לשיחה הקולחת, רק באתי להציץ לכם...
◄JS: לא יודע. נשאר עם השרופים בלבד...?
◄אלירן-complex: יואב רציתי להתייעץ איתך, ועם כולם
◄FUBA: יש לרעש געש מנורות לא רעות בכלל מסידרת הכסף של "גרוב טיובס" מיוצרות ברוסיה. המחיר 48שח כולל מע"מ (גם לפרה גם לפאוור)
◄JS: את מי באמת מענין כמה אננסים או קוקוסים או השד יודע מה יקלעו לסל?
◄JS: אלירן, כולנו אוזן
◄אלירן-complex: יום שני יש לי סשן פסנתר שירה בלבד, לסקיצות שייתכן וישתמשו בהן בהמשך, כדאי להקליט פסנתר ושירה בנפרד? יש מצב שהזמר יעדיף יחד
◄shaharv: רק אם יקלעו אותם לסל ללא חלק עליון של הבגדי ים, ומשוחות בשמן קוקוס
◄FUBA: קניתי מהם 10 מנורות לפרה. בנתיים שמתי ארבעה עם הV- TWINS
◄JS: אין בעיה להקליט ביחד
◄JS: איזה סוג פסנתר
◄אלירן-complex: YAMAHA U1
◄אלירן-complex: קיר
◄JS: שחר, זה בהחלט יכול להוסיף עומק לתחרות
◄JS: שני קונדנסרים מאחורי הפסנתר ודינמי לשירה
◄FUBA: יואב מתי מגיעים הדינמים?
◄אלירן-complex: יש באופציה U47 אני חושק להשתמש בהם
◄אלירן-complex: חשבתי על שני סיגרים לפסנתר בתוך/מאחור ו47 שירה אבל יהי רבה זליגות
◄JS: אתה שואל על הטלפונקן Elam 80? מקווה שבמשלוח הקרוב. ריצת הייצור הראשונה עוד לא הסתיימה. ייצור ידני...
◄FUBA: כן ה80
◄JS: בכל מקרה הביקוש כרגע עולה על ההיצע כך שנקבל כמות מוגבלת לנסיון. גם אצלנו כבר יש רשימה.
◄FUBA: תכניס אותי
◄JS: מקום גבוה.
◄JS: שלח לי מייל או הודעה פרטית עם הפרטים שלך כדי שנוכל לתקשר
◄FUBA: תודה
◄FUBA: אני שולח
◄JS: אלירן, אילו מיקרופונים עומדים לרשותך בענין הפסנתר?
◄אלירן-complex: אתה זוכר מה יש אצל יזהר?
◄JS: פחות או יותר. אין שם הרבה...
◄אלירן-complex: U47/AT4050 X2
◄אלירן-complex: עוד זוג סיגרים של AT
◄JS: הוראות להקלטת פסנתר עומד (בשלבים):
◄אלירן-complex: ריבון RCA
◄אלירן-complex: בטא 57X2
◄JS: תרחיק את הפסנתר מהקיר לאמצע החדר ובאלכסון לקירות כדי לא לגרום לגלים עומדים
◄אלירן-complex: אה וישRODE NT4 סטריאופוני ועדו כמה
◄JS: מקם את ה4050 הראשון במרכז אזור הנמוכים מאחורי הפסנתר בגובה של כ80 סמ מהרצפה ובמרחק 25 סמ מהפסנתר
◄JS: מקם את ה4050 השני מול מרכז אזור הגבוהים באותה פוזיציה כמו המיק הראשון
◄JS: יכול לצאת פחות או יותר לצד קורות התמיכה, תלוי בפסנתר, אבל לא נורא
◄FUBA: באתר של יזהר מופיע רק 4050 אחד
◄JS: גם אני זכרתי אחד אבל יש כאן בן בית...
◄אלירן-complex: יש שניים ממה שזכור לי, יש מצב אני מתבלבל סליחה, שכתי יש גם 414EB אבל הוא לא נשמע טוב כ"כ זה הספציפי
◄אלירן-complex: שכחתי*
◄אלירן-complex: טוב אולי אני מתבלבל חבר'ה בוא ניקח עוד אופציה במידה ואין שניים
◄JS: באופן אישי הכל אצלי כפול, זה חובה בדיוק בגלל המצב הזה. שני מיקרופונים מכל דבר, שני קומפרסורים זהים מכל מין, שני פרה אמפ זהים וכן הלאה
◄FUBA: יש לו זוג 4031
◄אלירן-complex: לגמרי נכון, מרגיז שאין דברים תואמים, 4031 זה הסיגר
◄FUBA: 4031 זה לא סיגר
◄JS: בקש מהפסנתרן לנגן ותקן מיקום. אם יש יותר מידי בס - תרחיק המיקרופונים, אם אין מספיק - תתקרב. אל תיגע בEQ
◄אלירן-complex: למה לא?
◄JS: כי ככה לא בונים סאונד
◄אלירן-complex: ה"למה לא" הופנה לפובה
◄אלירן-complex: לגבי ה4031
◄JS: לנגן תן מיקרופון דינמי כך שלא יהיו חדירות מעיקות יותר מידי מהפסנתר. 421 טוב לזה.
◄JS: 4031 דומה ל4050 אבל עם מרקם קליטה אחד
◄ravitzj: יואב עם איזה מיקרופונים כדאי להקליט גיטרה קלאסית?
◄אלירן-complex: איזה מוזר הייתי בטוח שזה הסיגר, איזה מה הדגם של הסיגר שלהם ?
◄kimchy: ערב טוב ושבוע טוב לכולם
◄רועי גבע: ערב צח
◄אלירן-complex: 4041
◄אלירן-complex:
◄רועי גבע: שבוע טוב
◄אלירן-complex: יואב באם יש דרישה ליותר סאונד "פטישים" כדאי להוסיף מיקרופון מלמעלה בפנים? זה ייצור לי בעיית פאזה של משהו כמו 90 מעלות =/
◄אלירן-complex: סליחה חברים, שבוע טוב!
◄רועי גבע: שאלה: מה מייחד מגבר גיטרות להיותו "אקוסטי" / ייעודי להגברת כלים אקוסטים? כמו כן, האם אפשרי להשתמש עליו בחשמליות מנסרות ללא להזיק לו?
◄FUBA: רבותיי הזייפנית הקרחת בערוץ 2
◄JS: אלירן, חזרתי אחרי נפילת רשת. אתה צודק בילבלתי עם 4033
◄JS: יעקב, עוד שניה נדבר על האקוסטית
◄ravitzj: קלאסית
◄רועי גבע: המגבר האקוסטי זה אצלי #smile
◄רועי גבע: מישהו לגבי השאלה על המגבר?
◄אלירן-complex: יואב הספקת לראות את השאלה על הפטישים ?
◄JS: להוסיף מיק שלישי רק אם יש צורך. לרוב אין צורך. תחפש עם האוזן איפה יש יותר פטישים מאחור ותמקם את המיקרופון בגובה הזה.
◄אלירן-complex: OK
◄אלירן-complex: במידה ומקליטים שירה ופסנתר בנפרד יש משהו שמשתנה חוץ מהמיקרופון שירה?
◄JS: פסנתר מאד רגיש לבעיות מופע. מרבה מיקרופונים מרבה דאגות
◄JS: יעקב אילו מיקרופונים יש לך?
◄JS: אלירן, לא משתנה. אפשר למקם מיקרופונים מלמעלה. אני מעדיף מיקרופונים omni קרוב יחסית לפסנתר עומד פתוח. משתמש בQTC1 או AK47 במידת הצורך
◄אלירן-complex: QTC1 ?
◄ravitzj: 2 קונדנסרים אחד rode nt1a ואחד mxl v57m ,ודינמי 57
◄ravitzj: הקלאסית גם מוגברת
◄JS: יעקב, יש לי הצלחה עם MXL603 באפליקציה הזו. אולי תתחיל מבן הדוד? לא סובל DI בהקלטה אלא אם כן מחפשים אפקט מיוחד
◄ravitzj: רק אותו ? ומה אם אני רוצה בסטיראו
◄אלירן-complex: יצא לי לנסות NT1A על קלאסית בחיבור בין הצוואר לגוף, יצא נחמד
◄JS: לNT1 יותר מידי גבוהים דקיקים. לMXL יש מיד חזק מאד אבל מתאים כאן. שומעים את האצבעות מלטפות את המיתרים. שניהם לא יהיו בחירה ראשונה - אבל סאונד עושים עם מה שיש לא מה שאין
◄ravitzj: אתה יודע עשיתי ניסוי עם ה57 הדינמי ויצא לא רע,בדיוק על תיבת התהודה
◄JS: בכלל, אני מעדיף מיקרופון ממברנה קטנה לגיטרה קלאסית. איזה סוג של סטריאו? יש הרבה
◄JS: SM57 נותן תוצאות מפתיעות. אם אתה מנגן חזק ובטוח הוא יכול להתאים. נגינה הססנית נעלמת.
◄JS: השור מאד רגיש לפרה אמפ שבא אחריו. SM57 + פרה אמפ מתאים = קסם
◄ravitzj: יש לי פרה מעולה אני חולה עליו,joemeek twin
◄JS: אלירן, QTC1 הוא מיקרופון של חברה בשם Earthworks.
◄JS: יעקב, איזה סוג של סטריאו
◄אלירן-complex: אה הצוואר בקבוק השקופים האלה נכון? בחיים לא פגשתי בהם
◄אלירן-complex: לצערי
◄רועי גבע: מגבר "אקוסטי" - מה ההבדל בינו לבין מגבר לחשמלית והאם יעמוד בגיטרות חשמליות ו/או/עם דיסטורשן?
◄ravitzj: יואב 57 והקונדנסר יתנו תמונת סטיראו טובה?
◄אלירן-complex: רועי אני לא חושב שכדאי להשתמש במשהו כשהוא לא מיועד לזה מלכתחילה, אתה יכול לבדוק אם זה מזיק או לא אבל לא כדאי לך #smile
◄JS: תנסה ותראה. תחושת הבטן אומרת לא. ההעדפה שלי הולכת לתמונה סטריאופונית שמורכבת מאותם המיקרופונים/צבעים/תגובה בשני הצדדים
◄רועי גבע: השאלה האם העכבה תהיה שונה?
◄ravitzj: אני רוצה צליל בריא בצד ימין ואת זנבות הצליל בצד שמאל
◄אלירן-complex: עכבה? אתה מתכוון אולי להתנגדות כניסה?
◄רועי גבע: כן
◄אלירן-complex: שלילי
◄רועי גבע: לא תהיה בעיה?
◄אלירן-complex: לא אמורה להיות בעיה, כל עוד זה לא איזה חשמלית מיוחדת עם התנגדות מיוחדת ביציאה
◄אלירן-complex: אני לא סגור על זה 100% חכה תשאל עוד חבר'ה פה ידידי
◄ravitzj: תודה יואב אני אשחק עם המיקרופונים
◄JS: בהצלחה. לשחק עם מיקרופונים זה כיף
◄רועי גבע: יואב - יש משהו לגבי המגבר האקוסטי שתוכל להאיר לי?
◄אלירן-complex: אני רוצה זוג API512 ! אוף עם הלנצ'בוקס הענק שלהם
◄JS: רועי, לא מכיר חיות אלו ולא נפגשתי בהם עד היום!
◄רועי גבע: לינק
◄רועי גבע: לינק לחיה המדוברת
◄JS: ניראה כמו מגבר לנגינה ברכבת התחתית או בכיכר באמסטרדם... ערוץ לכלי נגינה וערוץ מיקרופון. אולי יתאים למיקרופון המפוחית שיש לי. עכשיו גם אני צריך אחד...
◄ravitzj: רועי אתה רוצה לכסח בווליום?
◄רועי גבע: #smile
◄רועי גבע: לאו דווקא - אבל מחפש סאונד מעניין מהמגבר עבור חשמלית
נפל לחלקי במקרה
◄אלירן-complex: חברה חייב לזוז שבוע טוב ומבורך
◄ravitzj: אם ככה אני לא חושב שהמגבר יתנהג מוזר,גיטרה חשמלית עם צליל בריא צריך מגבר כמו שצריך
◄JS: יעקב, במחשבה שניה הMXL המדובר הוא לא שלאגר גדול. יש מצב למשהו אחר?
◄JS: להתראות אלירן
◄ravitzj: בטח שיש ,אם תשלח לי קצת מיקרופונים בדואר
◄JS: אין בעיה לשלוח לך מיקרופונים בדואר...
◄ravitzj: יש לי אולפנון קטן בבית ואני מנסה להסתדבר בכל מיני קומבינציות ,אני מאד מאמין בנגינה טובה
◄ravitzj: אווווווווו איזה חמוד אתה
◄JS: אתה יודע שלמיקרופון הענק הזה יש ממברנה קטנה ("1 אם אני זוכר נכון)
◄ravitzj: כן הוא מאד גדול וכבד אבל יש לו ממברנה קטנה
◄ravitzj: יואב לא תאמין,אבל בשיר רוקיסט מזדקן שמתי אותו על הבסדרם
◄JS: הכל אפשרי. גם זה
◄JS: לאחרונה אני מצמצם מאד את כמות המקרופונים. 3-4 יכולים להספיק לתופים
◄FUBA: יואב, שתף אותנו אילו מיקרופונים ועל מה כל אחד בא
◄ravitzj: אם המתופף טוב מספיק 2 קונדנסרים,תאמין לי ראיתי כמה כאלה
◄JS: בישראל מתופף בעל שליטה ובאלאנס הוא מצרך לא שכיח
◄ravitzj: חברים תודה אני פורש,תודה יואב
◄JS: להתראות
◄JS: השבוע לדוגמא: AK47 קרדיואיד מעל הסנר (בגובה הראש פלוס), SM57 ליד הסנר 5 ס"מ מתחת גובה ה rim, ולתוף רגל AT25 מחוץ לחור
◄FUBA: והקומבינציה הזו תופסת פלור טם ומצילות בסטראו?
◄JS: ג'ונתן
◄oh-babie: שלום שלום
◄JS: תופסת נהדר במונו. יש סוג של קסם בהצבות האלו שאין בהצבות הקרובות או הרחבות
◄montigo: ערב צח
◄JS: צריך מתופף נכון. אם הוא חובט בHH או במצילות כאילו אין מחר אזי כאילו אין הקלטה...
◄JS: ערב אור
◄JS: מילת הקסם היא מונו
◄FUBA: קשה לי עם מונו
◄FUBA: קניתי שלשום סינטי של מוג, הוא מונו
◄FUBA: יצאתי ממנו ל4 אפקטים סטראופונים ורק אז נרגעתי
◄JS: עוד סוג של קסם. פעמיים מונו נותן סטריאו יותר רחב מכל סינטי סטריאו שיש שם בחוץ
◄JS: תקליט אותו תפקיד פעמיים, פתח לשני צדדים ותקבל סטריאו מעולה.
◄FUBA: גדלתי לתוך הסטראו.
◄FUBA: כשאני שר אני עושה את זה
◄FUBA: מלבד בייס דראם , שום דבר אצלי לא באמצע
◄JS: גם אני לא נולדתי בתקופת תקליטי 78... אלו הן טכניקות הפקה. הדרך לסטריאו אמיתי לא עוברת באפקטים פסבדו סטריאופונים
◄FUBA: הוצאתי את המוג מהקרטון והכנסתי אותו לכניסת ליין במיקסר, היה מגניב. אח"כ העברתי אותו דרך הJ48 כל הסאונד עלה למעלה. ואז העברתי את המוג לכניסת BOSS DD-5 ממנו בסטראו לYAMAHA CH-1 ממנו בסטראו לSONY D7 ממנו בסטראו לYAMAHA REV5 וממנו בסטראו לRADIAL J48 הכנסתי לשתי כניסות במיקסר ופתחתי דולבי פרולוג'יק. אני אומרלך לא צריך סמים
◄JS: לא צריך
◄JS: וזה רק כלי אחד. בפעם הבאה במיקס נסה למצוא איזון שבו כל הכלים במרכז. הרבה יותר קשה להגיע לאיזון מוזיקאלי שעובד מאשר לפזר את הכל לצדדים. ואז, ורק אז, תתחיל לפזר תפקידים. התוצאה הסטריאופונית שתקבל תפתיע אותך מאד.
◄FUBA: אבל במונו צריך
◄JS: לא צריך
◄JS: הסמים הורסים לי את הסוטול
◄FUBA: סמים קלים
◄FUBA: אפילו הPCM42 שלי עובר דרך SPX90II . מונו משגע אותי. במיקס
◄JS: הפרדוקס הוא שבסמים ככל שהם כבדים יותר הם קלים יותר (במשקל)
◄FUBA: ככה זה. וככל שהם קלים הם יותר זולים
◄JS: התחלנו את הערב בנושא כפל הציוד. זו בדיוק הסיבה שיש 2 מכל דבר. גם שני PCM42...
◄FUBA: שנים שאני עובד לתופים עם אלקטרו וויס. 868לבאס פנימי. 868לבאס חיצוני.. 168לסנר עליון. 168לסנר תחתון. 408לשלושת הטמטמים.
◄shaharv: 2 מכל דבר זה בשביל שהם יתרבו לא? אפשר לעשות כמו עם כלבים, ולמכור את הגורים #smile
◄FUBA: אני רוצה לעבור לRE20 לבאס. 168לסנר ואת כל השאר לקחת עם זוג קונדנסרים
◄FUBA: כל השנים עבדתי עם 3מיקרופונים AKG C451/CK1 להיי הט ומצילות
◄FUBA: יש לי APEX 460 מנורות וAPEX 470 מנורות.
◄JS: בחירה מוצלחת מאד למצילות. 451 הוא מיקרופון טוב.
◄FUBA: הבעיה עכשיו עם הCK שהוא לא לוקח טמטמים כמו שאני אוהב
◄JS: שים את האפקס על הטמטמים
◄astond: מונטיגו מה המצב
◄FUBA: זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות
◄astond: שלום לכולם
◄JS: ואם לא מפחדים אין כמו מיקרופון מנורות על טמטמים
◄astond: שאלה לי - 400 בשביל זיכרון 2 גיגה ללפ טופ - DDR2 - זה מחיר נורמלי?
◄JS: שלום לך.
◄JS: זול בצורה חשודה
◄FUBA: אני רוצה לבנות מצב של RE20לרגל, ND168לסנר. APEX460 בגובה ראש בצד שמאל. APEX470 קצת מעליו בצד ימין.
◄astond: מה זה מחיר נורמלי?
◄FUBA: אולי זה מחיר לשדרוג במעמד קניה של לפ טופ חדש
◄A-C-J: שמרתי שאלה משבוע שעבר
◄A-C-J: לינק
◄A-C-J: זה לינק למרקם קליטה של 103
◄A-C-J: מה קורה ב4 קילו ? איך נהיה מרקם דומה לסאבקארדיואיד ?
◄JS: בסביבות 1500?
◄JS: אני לא בטוח שה460 יחזיק כOH לתופים. אין לו את היכולת להתמודד בצורה נקיה ובוטחת עם המורכבות של הצלילים. הוא מוצלח יותר לשירה ולכלי סולו
◄A-C-J: אכן נשמע הרבה יותר נכון/נאמן כמיקרופון כלי בודד
◄FUBA: זה מחזיר אותי לזוג CK על המצילות
◄JS: ACJ, אני לא רואה מה שאתה כנראה רואה. הלינק מוביל לנייר שיווקי לא למדידה אמיתי
◄A-C-J: יש ציור קטן בצד ימין שצריך להקליק עליו
◄JS: הוא שאמרתי
◄A-C-J: מתחת לתמונה של המיק'
◄JS: הוא שאמרתי
◄JS: יש שם פלו מושלם ב1KHz וזהוא
◄A-C-J: אפשר לדפדף בין התדרים .....
◄A-C-J: מ 125 עד 16
◄shaharv: יש רשימת תדרים מתחת לשרטוט
◄JS: הבנתי. הפיירפוקס חוסם את הפלאש. נעבור ל IE...
◄shaharv: דווקא אצלי הפיירפוקס מראה את זה טוב, קצת מוסט למטה אבל בסדר
◄A-C-J: גם אצלי
◄JS: ניראה כמו אנומליה של הקפסולה. כל המיקרופונים מציגים שינוי במרקם הקליטה בתדרים השונים.
◄אלירן-complex: אצלי במקטון זה אחלה #smile
◄A-C-J: נכון שכל המיק' מראים שינוי מרקם קליטה בתדרים שונים....
◄A-C-J: אך
◄A-C-J: כמו שנאמר שבוע שעבר כי מיקרופון נהיה יותר כיווני עם עליית התדר
◄A-C-J: איך פתואם באיזור ה 4 קילו יש שינוי כזה לא כיווני?
◄JS: תלוי במיקרכופון ותלוי בדרך שבה הוא משיג את הכיווניות. טכנית כל המיקרופונים נולדים Omni ואז גדלים למה שהם.
◄A-C-J: אנומליה נראת לי מילה קצת מוגזמת למקרה הזה...
◄A-C-J: לדעתי יש סיבה יותר מוצקה
◄JS: והיא?
◄A-C-J: קיוויתי לקבל כאן תשובה, אבל אני יחקור קצת וישתדל לחזור אם אחת שבוע הבא
◄FUBA: מונטיגו כאן?
◄JS: זו יכולה להיות למשל נקודת הרזוננס של המיקרופון שגורמת לו להגיע לנקודת עודף כלשהי ולהציג את התרחבות מרקם הקליטה.
◄A-C-J: אין זה אומר שהיינו רואים זאת גם בגרף היענות התדר ?
◄JS: לא. זה לא עודף עוצמה אלא עודף רגישות
◄A-C-J: אתה רואה אולמ
◄A-C-J: סליה
◄A-C-J: ח
◄A-C-J: אתה רואה אולי קשר לגודל הפיזי של החריצים בקפסולה
◄A-C-J: קשר בין חריר לאורך גל אולי יכול להסביר זאת
◄JS: אשמח לשמוע על תוצאות המחקר בשבוע הבא. אני נאלץ להמשיך הלאה. שיהיה לילה טוב
◄A-C-J: בכיף בכל מקרה שמחץי לקבל תשובה יותר מתעמקת מאנומליה של קפסולה תודה
◄trippy: לילה טוב כל הנוכחים
◄אלירן-complex: ליל"ט
_________________
הפקה ומיקס
נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הסלון

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון