תפריט
שלום Anonymous ::: 2024, 03:23
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
מה עושה ה L1 ultramaximizer של wave?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (390) › תצורת הדפסה
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כתבות נושא ומדריכים
Shay_Ofer
הצטרף: 25 יול' 07
הודעות: 46
מיקום: בית יצחק
הודעה פורסם: חמישי 26 יול',07 16:11   
רגע רגע רגע

L1 וL2 הם לימיטרים
L=limiter
ואולטרהמקסימייזר זה דבר שונה לגמרי....
אני מקווה לפחות שאני צודק כי אם לא אז שיניתם את עולמי הרגע....חחחחח
אבל ממש אני יודע שניהם הם לימיטרים והם עושים פעולה שאינה דומה כלל לאולטרהמקסימייזר.

על האולטרה נתנו פה הסבר כבר אז אני יסביר בקצרה מה עושה לימיטר:
לימיטר בעצם מנמיך את התקרה (בדציבלים) שהסיגנל יכול להגיע אליה, וחותך את כל מה שעובר את התקרה. לעבור את התקרה שהצבת בלימיטר זה בעצם כמו לעבור את ה0db וזה בעצם כמו להגיע לקליפ.

ועכשיו נשאלת השאלה "אז למה צריך את זה?"
כשעובדים על פרויקט, בהקלטות, באולפן, לא צריך את זה ורצוי מאד להימנע משימוש בלימיטר כמעט תמיד. משתמשים בו בעיקר בעבודות PA כשרוצים להציב גבול ללהקה כדי שלא תכביד/תשרוף את המערכת.

תקנו אותי אם אני טועה
_________________
www.myspace.com/shayofer

אשמח לתגובות והערות
shem_tov
S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
הודעה פורסם: חמישי 26 יול',07 16:58   
כל מיני שמות כמו אולטרה מקסימייזר וכיו"ב לא ממש אומרים הרבה, למרות שתקיעים המדוברים עובדים ברמה הבסיסית כמו לימטר/קומפרסור הם עושים את זה באופן הרבה יותר משוכלל, קח את העצות שניתנו פה בשרשור וקרא את ההוראות של התוכנה , הם ניתנות להורדה באתר ולדעתי ניתן גם להוריד גירסת נסיון.


ציטוט:
איך יודעים להגביר עד המקסימום שאפשר ? הרי אם אני אגביר יותר מידי אני פשוט אמשיך לקמפרס מהמקסימום וככה אני יכול גם לאבד ווליום נחוץ.


טכנית לא תאבד עוצמה פשוט תמשיך חרבש את האות עוד ועוד, אגב נראה שבשנים האחרונות ישנם עוד הרבה כמוך שלא יודעים מתי צריך להפסיק לקמפרס.
_________________
מאוסים נמאסתם !!!
רועי גבע
Act Compatible
הצטרף: 01 מאי 03
הודעות: 1253
מיקום: ראשל"צ
הודעה פורסם: חמישי 26 יול',07 19:12   
ציטוט:
תקנו אותי אם אני טועה


מאתר היצרן:
For mixing, mastering, and more, the L2’s legendary combination of look-ahead brickwall peak limiting, level maximization, and ultra high resolution give you the power and extra gain you need with crystal-clear results every single time.
אם כך, אתה טועה #smile
הוא לימיטר משודרג, המגביר את הסאונד הכללי (Maximizing).
וכמו כן, בלימיטר לעיתים נמצא את עצמנו משתמשים גם במרחב הדיגיטלי, ולא רק בהגברות (אחרת לא היו מייצרים אחד עבור זה...) - בסוף שרשרת מסויימת לה נרצה לקבוע תקרה אותה לא תעבור - ולא רק כדי שלא ישרף המגבר, אלא כדי שלא יהרס המיקס. #smile
_________________
http://www.TheMusicBox.co.il
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: חמישי 26 יול',07 21:09   
קודם כל סחתיין על ההסבר היה מצויין וממצה ופשוט וקל להבנה.
כל הכבוד על המקצועיות והיכולת לפרש, אישית מאוד נהנתי לקרוא.

לגבי הנושא של "איך אני יודע כמה לקמפרס"
זהו שאין חוקיות ברורה.
נכון יגידו לך שטכנית אתה אמור לעשות לימיטינג עד הנקודה של העיוות של הגל.
אבל מדובר באמנות, וגם אם תחליט שיעשה טוב לפרויקט שלך לצרוח עד השמיים,
זכותך המלאה. או שתחליט לקמפרס בטעם, זכותך המלאה.
הכל הולך.
השאלה אם אתה רוצה להגיע לסאונד מסויים כמו באלבום ששמעת,
או שאתה מעוניין לעשות משהו חדש.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
רועי גבע
Act Compatible
הצטרף: 01 מאי 03
הודעות: 1253
מיקום: ראשל"צ
הודעה פורסם: שישי 27 יול',07 01:25   
ברשותך, לעמוד על נקודה סמנטית, אם יורשה, בשעות לילה לקראת סוף השבוע.

ציטוט:
השאלה אם אתה רוצה להגיע לסאונד מסויים כמו באלבום ששמעת,
או שאתה מעוניין לעשות משהו חדש.


לאו דווקא כ"כ קיצוני - זה לא או זה או זה -
סה"כ - מדובר בצמצום תחום דינמי של סיגנל, בין אם הינו של כלי יחיד או שירה, ובין אם הינו של מיקס שלם -
"כולה" (וזה כולה גדול מאוד, אני יודע) - קימפרוס...
כמה אתה רוצה? זה לאו דווקא, לדעתי הצנועה, כי ככה עשו באלבום פלוני, או כי "לאו דווקא" ואני הולך לעשות משהו חדש -
מקמפרסים כבר למעלה מחמישים שנה - זה העניין שחוזר ונשנה:
מה מתאים? מה אני רוצה להשיג?
לדעתי על זה תלוי הדבר. נכון שהיום מקמפרסים יותר מאי פעם, זה גם נכון שעל הרבה דברים זה דווקא נשמע לא רע, וזה נכון שזה על לא פחות דברים נשמע רע.
אבל אם תרצה לקמפרס עד הגג, או להשאיר קצת אוויר לנש(י)מה, זה לאו דווקא כי תרצה לעשות מה שההוא עשה, או כי תרצה לעשות דבר חדש. (חזרתי על דברי קלות, להפנמה שלי ושל הקורא יחד) #smile
העיקר, לתרגל עבודת קומפרסור, ולעבוד עם האזניים, כמו כל כלי, לתרגל עד שאינו שולט בך, אלא אתה בו.

ונ.ב -
לשים קומפרסור, מסוג מסוים, בעבודה מסויימת, זה כמו לשים איקיו - לשים אותו כשאתה כבר מדמיין קצת ממה שאתה רוצה להשיג. יעיל, חוסך תהיות ומשחקים מיותרים.
_________________
http://www.TheMusicBox.co.il
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שישי 27 יול',07 03:03   
נו אז יש לך את התשובה הבסיסית כלומר כבר ענית עליה,
אתה יודע איך אתה רוצה שזה יישמע,
אתה יודע מה אתה רוצה לשמוע מתוך הדברים הללו,
לאחר ה Processing המדובר.
הקצנתי בכוונה בשביל להדגיש שלא מדובר בחוקיות מוחלטת
אלא ב Taste או איך שתרצה לגרום לזה להיות.

אז אם אתה שואל לטעמי, כיום אחרי שהרסתי המון המון טראקים
עם דחיסה אובר דחיסה ושריפה מוחלטת של הסאונד,
אני מקמפרס בעדינות היכן שצריך, בכל מקרה הרחק מאיזור העיוות
אלא אם כן זה תפקיד שאמור להיות Distorted
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כתבות נושא ומדריכים

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3
עמוד 3 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון