תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 07:47
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » גיטרות - Guitars
  groomage  
הצטרף: 20 אוק' 10
הודעות: 310
למשתמשי המדמים למיניהם - באיזה פאוור/בוקסות אתם משתמשים?
הודעה פורסם: שני 07 מרץ,11 15:21   
לכל משתמשי הפוד/אקס אפקס/שאר
איך אתם מגבירים?
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: שני 07 מרץ,11 16:38   
אתה מתכוון בהדמייה או בברזלים ממש ?
בתוכנה תלוי, מה שנשמע הכי טוב.
בברזלים בבית דרך Mesa / Boogie 2:90 (פאוור) ובוקסות של בוגי גם כן, בחזרות אני עובר דרך המיקס ישר החוצה ל PA במקום, זה תמיד נשמע טוב יותר מאשר להתחבר למגבר במקום גם כשאני נכנס ל return וגם אם מדובר באיזה מרשל יחסית חדש ועדכני עם בוקסה 4X12.
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
  groomage  
הצטרף: 20 אוק' 10
הודעות: 310
הודעה פורסם: שני 07 מרץ,11 20:14   
התכוונתי בברזלים (אני משתמש באקס-אפקס זה שבועיים)
איך הפאוור של מסה? שמעתי שהוא צובע את הצליל, לטוב ולרע
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: שני 07 מרץ,11 21:15   
שמעת ? איפה ? #wink ועל איזה פאוור של מסה, יש להם 4 דגמים שונים...
זה פאוור נטו, זה לא מגבר עם פרה
הפאוור הזה עם 6L6 ישמע X ועם EL34 ישמע Y.....מה זה אומר ? זה טוב ? זה רע ? זה סוג של צבע ?
זה לא אמור כלום.
לפניו היה לי 50/50 של בוגי שגם הוא עושה שימוש ב 6L6, הסאונד היה בשרני עם נכחות ובקיצור מצוין, כשהחלפתי למגבר הנוכחי בסיס הסאונד נשאר אותו הדבר אבל הוא פתאום "נפתח" ועושר של תדרים, נפח, ביצים, עומק, מרחב (ועוד כל מני דברים שאין לי מושג איך לבטא אותם) נפתח לי באוזניים.

תכלס, כל מגבר נותן את האופין שלו גם כשמדובר בפאוור וכאמור תלוי איזה מנורות.
האקס שלך ישמע X על המגבר הזה ו Y על פאוור מרשל (לדוגמא)
תקרא לזה צבע תקרא לזה אופי תקרא לזה איך שבא לך #smile
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
galevi
הצטרף: 03 דצמ' 02
הודעות: 142
מיקום: שומרון
כמובן שיש אופציה יותר זולה
הודעה פורסם: ראשון 13 מרץ,11 12:05   
לחבר את המולטי לשני מגברי JC120 של רולנד כמו שתמיד רואים בDEMOים של BOSS בYOUTUBE.
יתרונות?
הוא בא עם גלגלים.
יש לו סאונד קלין מאוד מעניין לכשלעצמו, במיוחד לחולי קורוס.
לא צריך להחליף לו מנורות. (זה יתרון? חחח)
כנראה שוקל פחות.
ניתן לנגן בו בבית ללא סדקים לקירות ומפרצת במוח לשכנים.
עד כמה האופציה יותר זולה? אני חושב שאריאל יוכל לענות הכי טוב. הוא מחזיק במערכת ההגברה הכי נחשקת בארץ, ככל הנראה. #smile
אני זוכר שמישהו מכר כזה (רולנד) ב2000 ש"ח לפני כמה שנים. חפש, אולי תוכל גם אתה למצוא איזו מציאה.
לרכישה כרגיל - כנראה בחלילית בלבד.
_________________
גל א. א. לוי
Ilan Shaari
Act Compatible
הצטרף: 02 מאי 05
הודעות: 360
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: ראשון 13 מרץ,11 18:23   
נדמה לי שכבר כיסינו את ה פה, אבל בכל אופן..

ניסיתי בעצמי מספר שיטות, אבל כרגע רק בסטודיו ולא בחדר חזרות.

- דרך סטודיו מוניטורס: תוצאות בכלל לא רעות אבל התחושה שונה. להקלטות בדיירקט זה פתרון טוב.
- דרך מוניטורם מוגברים לקלידים: תחושה יותר מוכרת בהשוואה לסטודיו מוניטורס אבל זה עדיין לא זה
- דרך פוואראמפ ורמקולים לגיטרה: אני משתמש ב VHT 50-2-50. זה מגבר הספק מצויין. התוצאה היא טובה מאד והתחושה, להבדיל ממוניטורים, היא כמו דרך מגבר גיטרה. אבל.. וזה אבל חשוב, במרבית המיקרים לא ניתן להשתמש בחלק של מדמה הרמקול במולטי. שזו מיגבלה אמיתית. אגב, אני משתמש ברמקולים EVM-12L שנחשבים ל"ניטראליים" יחסית.

- ישנה עוד שיטה שניסיתי, היא קצת פחות טריוויאלית אבל מבחינתי נותנת את התוצאות הכי טובות. להשתמש באופציה הקודמת אבל להוסיף פילטר (IR) "שמיישר" את תגובת התדר של הרמקולים. התהליך כרוך במדידה וחישוב לא פשוט ע"י כלי תוכנה. היתרון הוא שמקבלים תחושה של מגבר גיטרה אבל תוך כדי האפשרות להשתמש במדמה הרמקולים.

אילן
_________________
אילן שערי
גיטריסט ומפיק מוסיקלי
http://www.wix.com/ilanshaari/iproductions
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: ראשון 13 מרץ,11 20:01   
ציטוט:
כמובן שיש אופציה יותר זולה
לחבר את המולטי לשני מגברי JC120 של רולנד כמו שתמיד רואים בDEMOים של BOSS בYOUTUBE.


Been there, done that… #smile עם ה HD, זה לא "זה"...
ניסתי 2 מגברים שונים בשני חדרי חזרות שונים שהייתי בהם, באחד הסאונד היה סביר בשני היה קטסטרופה מאין כמוה - מין הסתם באשמת המגבר.
אבל גם עם המגבר הראשון שהיה תקין זה היה חביב, לא יותר מזה.
לרולנד שניגנתי עליהם (לשניהם) משום מה לא היה שליחת אפקטים ככה שהייתי חייב לעבור דרך הפרה שלו שצובע לחלוטין את הסיגנל מהמדמה - לא טוב.
אני מניח שאם כן היתה שליחה, הייתי נכנס ב return בסטריאו (אם יש להם בכלל) וזה היה נשמע טוב יותר.



ציטוט:
יתרונות?
הוא בא עם גלגלים.
יש לו סאונד קלין מאוד מעניין לכשלעצמו, במיוחד לחולי קורוס.
לא צריך להחליף לו מנורות. (זה יתרון? חחח)


אכן כן.

ציטוט:
כנראה שוקל פחות.
ניתן לנגן בו בבית ללא סדקים לקירות ומפרצת במוח לשכנים.

לאו דווקא, יש עליו משקל ואפשר להוציא ממנו ווליום דיי עצבני.

האופציה הכי זולה להגברה "ניידת" סטריאו היא קומבו עם 2 אלמנטים שעובד בסטריאו ויש לו גם חזרת אפקטים (return) בסטריאו , אני חושב שיש איזה סוליד מדגם ישן פשוט יחסית של מרשל שנותן את זה ולליין 6 יש כאלה מגברים, באופן כזה נכנסים ישר מהמדמה \ אקס ל return של המגבר, עוקפים את הפרה ומקבלים סטריאו, נטו הגברה (כמו פאוור) ללא הצבע של הפרה.

אופציה נוספת להגברה סטריאו זולה זה לקנות 2 קומבויים של נגיד 30W (גג 1000 ש"ח לחתיכה) שיש להם return וכאמור גם שם להתחבר מהמדמה וכך לעקוף את הפרה ולקבל נטו הגברה.

אופציה נוספת #smile לקחת פאוור זול של PA ולהתחבר ממנו סטריאו לבוקסה של 2 אלמנטים.
אגב זה (פאוור של PA) היה הריג סטריאו הראשון שלי כשעברתי לנגן סטריאו, המגבר היה חלילית שחור (מלכי משהוא ?) והרמקולים היו 2 בוקסות שבניתי (העתק של מרשל 1912) ובפנים היו סליישנים שפורקו ממרשל קומבו 2 אלמנטים שלא אהבתי, זה לא היה מדהים אבל זה עבד ונשמע לא רע.
היו זמנים.....

ציטוט:
- דרך סטודיו מוניטורס: תוצאות בכלל לא רעות אבל התחושה שונה. להקלטות בדיירקט זה פתרון טוב.
- דרך מוניטורם מוגברים לקלידים: תחושה יותר מוכרת בהשוואה לסטודיו מוניטורס אבל זה עדיין לא זה
- דרך פוואראמפ ורמקולים לגיטרה: אני משתמש ב VHT 50-2-50. זה מגבר הספק מצויין. התוצאה היא טובה מאד והתחושה, להבדיל ממוניטורים, היא כמו דרך מגבר גיטרה. אבל.. וזה אבל חשוב, במרבית המיקרים לא ניתן להשתמש בחלק של מדמה הרמקול במולטי. שזו מיגבלה אמיתית.


VHT מגבר מדהים, אם לא הייתי חסיד של בוגי, זו היתה הבחירה שלי.

בגדול כיום בחזרות אני לא משתמש יותר במגבר בכלל אלא מתחבר ישר למיקס והחוצה ל PA וזו התוצאה הכי טובה שקיבלתי עד היום בחדר חזרות.
ככה גם אני לא רב עם הגיטריסט השני מי יקבל את החצי סטאק #wink

הסאונד בסטריאו, מגיע לכל מקום, מפוזר יפה וכל אחד בהרכב "מקבל ממני" בדיוק כמה שהוא רוצה במוניטור ככה שאין יותר את המשפט הקבוע של "תנמיך יפסיכי"
פשוט חוויה !
אגב, הדימוי בוקסה במקרה זה עושה עבודה מצוינת.



ציטוט:
אני משתמש ברמקולים EVM-12L שנחשבים ל"ניטראליים" יחסית.


וואללה ? יש לי גם , איזה בוקסות ?
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
Ilan Shaari
Act Compatible
הצטרף: 02 מאי 05
הודעות: 360
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: ראשון 13 מרץ,11 22:28   
ציטוט:

ציטוט:
אני משתמש ברמקולים EVM-12L שנחשבים ל"ניטראליים" יחסית.


וואללה ? יש לי גם , איזה בוקסות ?


בוקסות שתכננתי לבד ונבנו ע"י אדון "מוטי-בוקס". נו מי יכול לנחש במה עוסק הנ"ל ? #wink
_________________
אילן שערי
גיטריסט ומפיק מוסיקלי
http://www.wix.com/ilanshaari/iproductions
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: ראשון 13 מרץ,11 22:33   
שקי אגרוף ?
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
  groomage  
הצטרף: 20 אוק' 10
הודעות: 310
הודעה פורסם: ראשון 13 מרץ,11 23:01   
ציטוט:
אני משתמש ב VHT 50-2-50

איפה יש בארץ? והאם הוא יתאים להגביר רמקולי pa פסיביים או רק בוקסות לגיטרה?
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » גיטרות - Guitars

לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
עמוד 1 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון