yariman : |
עוד טיפ קטן וצנוע שאני יכול להוסיף, הוא שליחה לדיסטורשן.
זה עובד גם על סנר, ובכלל על דברים עם התקף מהיר/מהיר יחסית, שנרצה להוסיף להם עוד נוכחות וכוח. יש סוגים שונים של דיסטורשנים/רוויות, חלקן מאופיינות תדר (כלומר בעלי אפשרות לשלוט בתחום אשר מוגבר ברוויה) ואלה יכולים לעזור מאוד כשאנחנו מחפשים להגביר תחושבה מסויימת (אוומף וגוף בקיק לדוגמה, או אולי קריספיות בסנר)ֿ לפעמים כשקיק/סנר פשוט לא מצליחים לרגש אותי, במקום לעבוד שעות עם האיקיו - שליחה אחת קטנה לדיסטורשן/רוויה חזקה, בווליום נמוך מספיק כדי שלא יהיה low fi, אבל מספיקה כדי שתיתן עוד אקסטרה פאנץ', שביחד עם הטיפול שהצעת + חלל ועיבוד על הגרופ - סוגרת לי ת'פינה |
u_o : |
להוריד תדרים בטווח שהורדת אני לא כל כך אוהב אני אוהב להוריד בטוח הרבה יותר קטן כדי לא לאבד עוצמה אפשר להוסיף RBASS של וייבס אם אני לא טועה שככה קוראים לו..
ואת המנפח של ONE KNOB חח |
AriG : |
אתה לא יכול לקבל סאונד קיק פאנצ'י עם התקף כל כך קצר.
זה בלתי אפשרי ונוגד את ההגדרה של פאנצ'יות (לפחות כמו שהיא ידועה לי - מכה הדוקה ומהירה אבל בו בזמן עוצמתית וגדולה). אם אתה במתחם של הקומפרסור, פאנ'ץ מתקבל דווקא ע"י התקף מקסימלי ושחרור מינימלי. |
yoramilan : |
1. להערות 3-4, אני חושב שאחד הדברים היפים שקורים במדריכי הוידאו האלה, הוא שכל הכלים שמוצגים הם כלים שמובנים בקיוביס.
זה מניב שתי מטרות ויעדים חשובים: א) כל אחד יכול. לא צריך לרכוש או להתקין דברים יוצאי דופן שאצל אחד ישמעו ככה ואצל השני ככה. ב) וזה הדבר החשוב באמת, זה נותן פוקוס על הטכניקה, על האוזן ולא על כלי העבודה. הטכניקה תחש יעילה כשהיא תשפיע בכל מכשיר, בכל קומפרסור ובכל סיקוונסר. להציע טכניקות עם כלים שאינם מובנים בקיובייס (או בסיקוונסר אחר) זה אולי טוב אבל לא רלוונטי. |
ציטוט: |
אני חושב שיש בינכם כשל תקשורתי: התקף מקסימלי בפעולה הוא התקף מינימלי בזמן. |
AriG : |
1 מל"ש של התקף (זה הערך שיש לקומפרסור בוידאו) ימעף לקיק את הצורה מיד
כשהוא יקרה. |
: |
...עוד בעיה נפוצה היא עם סאונדים פרקסיביים של בס, כמו תופי קיק, אשר יכולים לאבד
את תכולת הבס שלהם, אם אתם דוחסים אותם עם זמני התקף מהירים מ-50 מל"ש. זה בגלל שהקומפרסור מתחיל להקריש את המחזורים הראשונים של צורת הגל, אשר נראה שמשפיעים על התדירויות הנמוכות יותר מאשר התדירויות הגבוהות, ומכאן - משנים את כל האיזון הטונאלי של הסאונד. |