תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 11:43
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כלים וירטואליים, פלאגים - VST/i
  AriG  
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
חופשי זה קצת - מי רצה קצת נפח לאודיו שלו ?
הודעה פורסם: שבת 05 אוק',13 23:26   
טוב, זה לא הכלי היחידי, לא השיטה היחידה.... ואני בטח לא מתיימר לדעת (או להעביר)
את כל התורה בעניין (לא שאדע בכל מקרה...), אבל...

.. ובכן, זה כלי אדיר. וזול. ושימושי.

הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

החברה מ-SoundRadix הביאו לנו סיבוב-מופע (לא היפוך) בצורה מתוחכמת ביותר,
אוטומטית ושיכולה לעשות נפלאות באודיו שלכם. זה כלי מתוחכם, עשיר בפיצ'רים והוא
נמצא בליגה אחרת.

ליישומים פשוטים יותר (אך לא פשוטים מאד !), kiloHearts הבריטים הביאו לנו כלי
מאד מאד מעניין שנקרא disperser (משחק מילים עם "תפוצה" או "הפצה" או "פיזור" ? לא יודע).

הכלי הזה אמור להיות איקיו, אבל איקיו עם מסנן מאד מיוחד, אשר רבים לא מכירים
ורבים אף יותר לא יודעים מה לעשות איתו ("לא שומע כלום איתו ... הוא עושה משהו
בכלל ?!").

אז כן, הוא עושה משהו וזה לעשות מניפולציה במופע של נקודת הטיפול שלו.

כל האיקיו'אים - למעט איקיו Linear Phase - משנים את המופע של האות שלכם.
מסנן All-Pass (שהוא המסנן במעבד דנן) לא מעצים או מנחית תדירויות כמו איקיו
רגיל - הוא מעביר את כולן בצורה שווה - אבל הוא עדיין משחק עם המופע, אשר
בקונטקטס של סינון אומר עיכוב-מבוסס-תדירות, כלומר תדירויות שונות (אלה שאתם
מתעסקים איתן) מעוכבות בזמנים שונים.

האפקט לכאורה "לא שמיע" אבל במנות מסוימות, ברמה מסוימת, הוא "פותח" לכם
את הסאונד כאילו אין מחר.

בשילוב עם כלים כמו Voice of God (או המקבילות החינמיות שלו) הוא יכול
לנפח את האודיו שלכם (ומכאן הכותרת) בצורה שאתם פשוט לא מבינים.
הסאונד גדל - מה זה גדל, נעשה פסיכי ! - אבל עדיין לא מתעוות.

זה כלי רב עוצמה (אם משתמשים בו בתבונה).

19$ וזה שלכם.

לכו מביאה : http://kilohearts.com/products/disperser



אריאל
_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
tushki667
Act Compatible
הצטרף: 25 מרץ 13
הודעות: 315
מיקום: חיפה סיטי
הודעה פורסם: ראשון 06 אוק',13 21:22   
ואללה, מגניב
tal
הצטרף: 23 מאי 03
הודעות: 199
מיקום: כפר אדומים
הודעה פורסם: שני 07 אוק',13 11:54   
ארי,
חפרתי קצת בסאונדרדיקס,
לא הבנתי מדוע יש גם את הכלי PI וגם את AUTO-ALLIGN. זה נראה שהשני נכלל בראשון. אולי ה AUTO ALLIGN הוא בעצם גרסה רזה יותר של PI? משמשת רק לסנכרון פזות של אותו מקור, בניגוד לPI שעובד גם על מיקס שלם? אשמח להבהרה.

בכל מקרה מוצרים מרשימים ביותר, שימושיים וחוסכי זמן ועצבים.
ישראלים?

תודה!
טל
mozizo
Act Compatible
הצטרף: 04 מרץ 05
הודעות: 1000
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שני 07 אוק',13 12:30   
לא כ"כ הבנתי את הדוגמות של האודיו שהם האלו שם.. לי דווקא הקטעים היבשים(הראשונים בכל קטע לפי הבנתי) נשמעים יותר טוב מאשר עם הפלאגין..
מה הם מנסים להדגים שם ?
  AriG  
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
הודעה פורסם: שני 07 אוק',13 13:48   
טל,

כל התהליכים של SoundRadix הם אוטמטיים ומבוססי אינטראקציה רב-ערוצית.

פה התהליך לא אוטומטי ולא רב ערוצי.

מוזיזו

כרגיל אצל מעבדים מהסוג הזה, ההדגמות הולכות לאיבוד בגלל שקשה "להדגים" מעבד
כזה בלי למשוך אותו לקצוות (כדי שהאפקט יהיה שמיע בצורה ברורה) ואז
התוצאות בדר"כ פחות נעימות ממה שהיה צפוי שיהיה (וזה גם ככה. בעבודה
אמיתית מגלים את הכוחות האמיתיים של הכלים האלה). גם עם SATIN זה היה ככה.

תחשוב עליו בתור מסנן עמוס רזוננס (הרבה מעבדים "מנפחים" עובדים ככה. גם VOG)
עם Envelope Follower.
אבל במקום שייווצר Peak מאסיבי (כמצופה מסאונד רזוננסי) - בגלל הצורה שהוא
עובד - התדירויות שבאותות היעף "מפוזרות", או "נמרחות" (מכאן שמו, אגב) כך
שהעסק יישמע גדול יותר אבל יהיה עדיין עם יותר הדרום.
_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
tal
הצטרף: 23 מאי 03
הודעות: 199
מיקום: כפר אדומים
הודעה פורסם: שני 07 אוק',13 14:00   
ארי,
השאלה שלי נוגעת להשוואה בין שני מוצרים של סאונדרדיקס, לא בין המוצר שבראש השרשרת הזו לבין סאונדרדיקס ככל.

להבהיר - נכנסתי לאתר של סאונדרדיקס, יש להם כמה מוצרים. היה נראה לי שהמוצר AUTO ALLIGN המסדיר מופעי פאזות ממיקרופונים שונים כלול מבחינת פונקציונליות כחלק מהתכונות של המוצר PI, המסוגל גם לכך וגם לסינכרון אופטימלי של פאזות על פני מיקס שלם.

ועל כך אני תמה - מדוע ירכוש אדם לעצמו את שניהם (בהנחה כפי שמפורסם) אם בתוך PI כבר כלולות למעשה גם האפשרויות ש ב AUTO ALLIGN?

או שאולי פספסתי משהו?

תודה!
  AriG  
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
הודעה פורסם: שני 07 אוק',13 17:41   
כתגובה אחרונה (כי זה לא טופיק על סאונד רדיקס) אני אתרגם לך קטע מהמניואל (דבר
שהיית אמור לעשות, אם אמרת שהיית באתר שלהם... #smile) :

שאלה : מה ההבדל בין Auto­Align ו- Pi ?

תשובה : הם משלימים אחד את השני. AA מוצא ומחיל הזחות (Shifts) בכדי למנוע
את אפקט ה-Comp Filter שבדר"כ קורה תוך שימוש בהקלטה רב-מיקרופונית של
כלי מוסיקלי. Pi מסובב דינמית את המופע (פאזה) של ערוצים במיקס, כדי לשפר את
יחסי הגומלין ביניהם. Pi נמצא כל הזמן "בתנועה". להקלטות מרובות מיקרופונים, AA
יותר אפקטיבי על כל טווח התדירויות. Pi עושה את הקסם שלו על כל הערוצים
במיקס.

לשאלות נוספות הייתי מציע לך לחרוש את האתר (כולל את המניואל) ו/או לשאול
אותם ישירות...

תראה את הוידאו הבא... שינוי מ-א-ס-י-ב-י : http://www.youtube.com/watch?v=dKCL2pA4TPc
_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
tal
הצטרף: 23 מאי 03
הודעות: 199
מיקום: כפר אדומים
הודעה פורסם: שני 07 אוק',13 18:30   
מודיע בהכנעה (ומי יודע מאיזה ספר זה?) שלא חרשתי את המניואל. לא מצליח לצלוח את המניואלים ונשען על סקירות של צדיקים כמוך #sorry
בכל מקרה הבנתי. תודה!
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כלים וירטואליים, פלאגים - VST/i

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון