תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 04:18
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
Introducing Slate Digital's VIRTUAL MIX RACK
אין דירוג עדיין › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כלים וירטואליים, פלאגים - VST/i
  mozizo  
Act Compatible
הצטרף: 04 מרץ 05
הודעות: 1000
מיקום: קריות
Introducing Slate Digital's VIRTUAL MIX RACK
הודעה פורסם: שני 21 אוק',13 11:56   
הבחור יודע להגיש ולשכנע.. (למרות שאין לי אף פלאגין שלו עדיין.. #smile )

המוצר נראה מרשים ולפי מה שהוא אומר שם נשמע גם מבטיח, ואמור לדמות את הדבר האמיתי עד הסוף..(אבל כמו שכולנו יודעים דיבורים לחוד וישום וסאונד בשטח לחוד)

http://www.youtube.com/watch?v=Ka1LKtN3BHA

מעניין !
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5207
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שני 21 אוק',13 13:40   
הקונספט הכי חשוב שם הוא לא הסאונד (כי אם כמה שהוא יכול להיות משכנע, גם חברות אחרות ממדלות את הרוויה, השנאים וכו'), אלא הנגישות של כל המכשירים במסך אחד גם זה לא בדיוק קונספט שקיים רק אצלו).

אגב משכנע, מסרטון לסרטון הוא נראה יותר ויותר עייף ומאולץ.
בסרטו הזה הוא ממש (אבל ממש) קורא מפרומפטר, בלי הפאתוס הרגיל שלו (ורק תנועות הראש שלו מסוות את הקריאה, מה שעובד אולי על מי שלא רגיל לדברים האלה) וזה נראה ונשמע מאוד עייף ומלאכותי.

להשוואה, אפשר לראות את הסרטון הזה: http://www.youtube.com/watch?v=LUWtvgskcck שבו הוא יותר ספונטני ופחות קריין פרומואים. #think
הרבה יותר משכנע לדעתי, הרבה יותר נגיש ואנושי.

הייתי מנסה, אבל ההתעקשות על איילוק מוגזמת ומיותרת בעיני.
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2942
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שני 21 אוק',13 15:41   
גרפיקה יפה במחירי שחיטה.
כל המודלים האלה עושים דברים יפים מאוד,
אבל זה לא הדבר האמתי.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
אסף
S.Supporter
הצטרף: 05 יונ' 03
הודעות: 4448
מיקום: רחובות
הודעה פורסם: שני 21 אוק',13 23:15   
ושוב אותה טקטיקה שחוקה של אנשים שנטפלים אל חוסר הביטחון של מוזיקאים צעירים:
1. ספר לציבור שלך על בעיה שהוא לא היה מודע אליה.
2. שכנע אותו שיש לו את הבעיה ושהיא חמורה מאד.
3. ספר לו איך כל הפתרונות שרכש עד היום לא טובים מספיק.
4. ספר לו שבמקרה יש לך את הפתרון המושלם לבעיה.
5. וזה רק רק היום 99.99$ במחיר מבצע, אח שלי תאמין לי אני מפסיד עליך #biggrin.
פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים. או בעצם מתים? או עוברים לעסוק בחלקאות אורגנית. אני כבר לא זוכר. #smile
_________________
שיעורי פסנתר שלי ברשת (יוטיוב):
http://www.youtube.com/user/MangoldProject
  mozizo  
Act Compatible
הצטרף: 04 מרץ 05
הודעות: 1000
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שלישי 22 אוק',13 06:35   
טוב ההתייחסות עברה בפוסט בעיקר לדרך ההגשה\שיווק (כנראה בגלל שנתתי דגש על זה מההתחלה ! ! וגם כי הפלאגינים לא יצאו לאויר העולם)
בכל מקרה הפלאגים כשלעצמם "נראים" מרשימים בעיקר בגלל ה GUI ובגלל המסך טאצ' הענק.. שזה כשלעצמו אחלה אייטם שיווקי וישר גורם "לפלאגינס סלאטז" להזיל ריר ...
אבל נחכה ונראה מה הפלאגינים האלה מביאים.. הוא מציג את זה ככמעט מהפכה.. פלטפורמה חדשה ! פלאגינים שמחקים 100% את הדבר האמיתי,בלי לייטנסי!
נו שיווק כבר אמרנו..
רועי גבע
Act Compatible
הצטרף: 01 מאי 03
הודעות: 1253
מיקום: ראשל"צ
הודעה פורסם: שלישי 22 אוק',13 08:38   
וואו, איזו התנגחות, מה קרה?
במקרה סלייט הוא בחור ותיק יחסית ומוערך, שמייצר דברים שנשמעים פשוט טוב.
לפעמים, מאוד טוב, ובמקרה (למשל) של הטייפ האחרון שלו, כנראה שגם הכי נאמנים למקור.
הוא בנה את עצמו יפה, הוכיח את עצמו, אז מה אם יש לו סטייל אמריקאי מכירתי כזה? הוא אמור למכור את מוצריו.
לפחות הוא לחלוטין עומד מאחורי מרכולותו ומאמין בה. לא רוצים לקנות? סבבה.
_________________
http://www.TheMusicBox.co.il
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2942
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שלישי 22 אוק',13 08:57   
אני פחות מתרשם מהפרסונה או דרך ההגשה שלו, זה לא מעניין אותי.
מה שיותר מעניין אותי ואני לא אוהב לראות, זה איך חברות בשוק
משחררות פלאגינים עם גרפיקות מדהימות, ואנימציית מכונת הקלטה עם סלילים(!)
ששמים על האינסרט במיקס, וזה עושה "כמו הדבר האמיתי".
עכשיו שלמו לנו 299$ לחתיכה.

נראה לי המהנדסים שעובדים על "דגימת ההתנהגות"
של המכונה של כריס-לורד-ג'וזף-פויג-אלגה-מרקווין-אגדת-האולפנים-המהלכת
מתעסקים רוב הזמן במידול גרפי של אור וצל ובחירת גוונים לפנאל של הפלאגין,
יותר מאשר המידול האודיופילי עצמו. ואם הם חושבים להכניס דיבה לראובן,
יש לי הגנת "תום לב" להסתתר מאחריה. אז שינוחו.
ואצל חברה אמריקאית אחת זה הכי גרוע.
ה Fatso פלאגין שלהם נשמע בדיוק לא כמו המכשיר
וההוא מ Empirical Labs נראה כאילו דחפו לו אקסטזי במשקה
רק בשביל ייראה נלהב מספיק, כי כל השאר נראים כאילו אל קעידה
מחזיקים להם אקדח לראש ומצלמים אותם בווידיאו.

עזבו חבר'ה, תחזיקו מעט חומרה איכותית, מעט פלאגינים טובים,
כלי העבודה הנחוצים לכם, ודפדפו את כל השאר הלאה.
חבל על הכסף. עלק 300$ לפלאגין עם אנימציה נו באמת.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
zoharr
תומך
הצטרף: 20 אפר' 05
הודעות: 540
מיקום: Tel-Aviv
הודעה פורסם: שלישי 22 אוק',13 09:29   
אהלן,

דברים חריפים מעט נאמרו ע"י ידידנו ZAGRI כאן, אבל יש לציין כי אני מסכים עימו חלקית.
שוק הפלאגינים רווי מאוד עד כי המכירה מושתת יותר על יחסי-ציבור ויכולת מכירה מאשר על יכולת אמיתית והדברים כבר נאמרו מאות פעמים, אם לא יותר.

האם זה באמת יעזור לך, שחברת הפיתוח משלמת לפרסונת סאונד זו או אחרת תמורת השם שלו, להוציא מיקס יותר יפה ויצירתי? אני בספק.
אז למה לנו, בתור משתמשים לשלם כ"כ הרבה על מסע הפרסום ההדדי הזה?

ראוי לציין כאן חברות קטנות יותר כמו TONEBOOSTERS ו- VARIETY OF SOUND - (סתם שתי דוגמאות קטנות), שבחרו מודל עסקי קצת אחר.

יום טוב
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2942
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שלישי 22 אוק',13 10:00   
מסכים איתך
קח לדוגמה את שון קוסטלו, Valhalla DSP, שמוציא ריוורבים ודיליי ב 50$ החתיכה.
הממשק הגרפי שלו פשוט, נוח, נעים לעין, ולא מדמה שום מכשיר
עם מנורות מהבהבות וציורים של כבלי חשמל (מה זה השטויות האלה?!).
הסאונד פשוט מדהים, משתלב בצורה מושלמת במיקס,
הוא לא כבד על המעבד, לא כובל אותך בדונגלים מטופשים.
כל הכבוד לו #clap הנה ה Room שלו זה משהו שאני לא הייתי חוזר אחורה לחיות בלעדיו.
אז מה זה השטויות האלה עם ה Studer והריל של הסרט שרץ?

יש מפתחים שמוכרים פלאגינים בשביל סאונד,
ויש מפתחים שמוכרים פלאגינים בשביל העיניים.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
zoharr
תומך
הצטרף: 20 אפר' 05
הודעות: 540
מיקום: Tel-Aviv
הודעה פורסם: שלישי 22 אוק',13 11:05   
אהלן,

עזוב את זה, אותי תמיד מרתק שהחברות שמציגות עצמן כחזית הטכנולוגיה בתחום, משקיעות במידול שגיאות ו"נון-ליניאריטיס" משנות השישים והשבעים.

מה עם קצת מחקר ופיתוח בטכנולוגיות עתידיות?
הייתי מצפה מחברות היי-טק בתחום האודיו המקצועי, להתעסק בעתיד ולא בעבר.
כנראה, שיותר קל למכור עבר עשיר מאשר עתיד לא ברור, כיוון שהשוק צמח לרוחב, כלומר מה שפעם היה נחלתם של מתי מעט (אנשי אודיו מהוללים מאחורי קונסולות יקרות), הפך להיות חלום ווירטואלי של בעלי מחשב וזוג מוניטורים בחדר השינה.
כשהשוק גדל בצורה כזו, קשה לא להתפתות ולמכור בצורה המונית, את אשליית ה"מנורות והכבלים", כמו שאתה מתאר.
אז - כשמחלקת השיווק חזקה יותר ממחלקת ההנדסה, המוצר נהיה קצת מטופש (אם כי הוא מכניס יותר כסף...).

ההפסד - כנראה שלנו, המשתמשים.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כלים וירטואליים, פלאגים - VST/i

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון