תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 17:03
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כרטיסי אודיו כללי - Audio Cards
  joninow  
הצטרף: 12 ינו' 06
הודעות: 16
מיקום: גבעתיים
האם כדאי לחבר סינתי לכניסות XLR בכרטיס קול ?
הודעה פורסם: רביעי 05 פבר',14 17:05   
הי כולם

יש לי כרטיס דואט של אפוגי

הוא אחלה ואני מרוצה ממנו
אבל המגבלה היא הכניסות

יש לי סינתי שאני רוצה לחבר אליו אבל שתי כניסות ה trs תפוסות כבר

זה יהיה נורא אם אני אחבר אותו לכניסות xlr ?
משהו מהסיגנל יאבד לי ? עוצמה ?

תודה רבה
אביעדדרעי1
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 ינו' 06
הודעות: 1204
מיקום: יוקנעם
הודעה פורסם: רביעי 05 פבר',14 17:08   
להיפך הסיגנל יוגבר מאוד יתכן ותצטרך להשתמש ב PAD (הנחתה)
  joninow  
הצטרף: 12 ינו' 06
הודעות: 16
מיקום: גבעתיים
הודעה פורסם: רביעי 05 פבר',14 17:12   
אוקי

האמת שמדובר בסינתי מונו ישן
עם אאוטפוט לא ממש חזק
ככה שלא אכפת לי שהסיגנל יוגבר קצת

תודה
sven
Act Compatible
הצטרף: 09 אוק' 01
הודעות: 183
מיקום: TLV
הודעה פורסם: רביעי 05 פבר',14 17:36   
בדיוק בשביל זה הומצא ה DI
קנה אחת, הסאונד ישתפר פלאים.
_________________
http://danielaandbenspector.bandcamp.com/
http://benspektor.bandcamp.com/
  joninow  
הצטרף: 12 ינו' 06
הודעות: 16
מיקום: גבעתיים
הודעה פורסם: רביעי 05 פבר',14 18:09   
אז אתה אומר שכדי לחבר סינתי במונו לכניסת מיקרופון כדאי להשתמש ב di ?

ושזה ישפר פלאים את הסאונד לעומת כבל trs ל xlr ישירות מהמקור לכרטיס קול ?

יש לי גם מכונת תופים במונו

אז אני אצטרך di box עם שתי כניסות ויציאות

יש המלצה על משהו אולי ?
shayshez
Act Compatible
הצטרף: 28 אוק' 09
הודעות: 577
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 05 פבר',14 18:14   
לפני שאתה רץ לקנות DI אולי קודם תחבר ככה ותשמע אם יש לך בעיה בכלל.
הכרטיס קול שלך לבדו אמור להתמודד עם זה בהצלחה, פשוט אל תגביר את הכניסה ב Gain של הערוץ (או שתגביר בעדינות) וסביר מאד שלא תהיה לך שום בעיה.
DI לא ישפר לך את הסאונד, תפקידו בשרשרת הוא לפתור לך בעיית איזון בין עוצמות שאני לא בטוח שיש לך.
_________________
שי שזיפי
מוסיקה עושים באהבה או שעושים חומוס.
http://goo.gl/jcvtb
  joninow  
הצטרף: 12 ינו' 06
הודעות: 16
מיקום: גבעתיים
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 18:34   
אוקי ניסיתי את זה עם חיבורים ישירות לכרטיס

sh 101 > כניסת מיק
tr 606 > כניסת מיק שנייה

שומעים טוב - אבל בתוך לוגיק משהו לא מסתדר לי
ה level של ה 606 מגיע לפיק ממש גבוה
וה 101 נראה ממש חלש

למרות שהווליום של שניהם במוניטורים די זהה
אני גם מגביר את שניהם באותה מידה בפנל של הדואט עצמו

?
orenrot
Expert
הצטרף: 02 פבר' 02
הודעות: 688
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 20:00   
הערת (/שאלת) אגב:
כניסת ה XLR היא בעצם combo, כלומר אפשר לחבר trs לאותה כניסה - לא ?

אינני יודע מה זה אומר לגבי עוצמת הכניסה...
_________________
טכנאי מחשבים בירושלים

מוסיקה
  joninow  
הצטרף: 12 ינו' 06
הודעות: 16
מיקום: גבעתיים
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 09:58   
בדואט 2 כן זה כניסות קומבו
בדואט שלי דור ראשון הכניסות הן בנפרד

בעיקרון שומעים פצצה - דבר אחד לא ברור לי
למה ה606 מגיע לפיק ככ גבוה וכשאני מקליט הצורת גל מלאה ושמנה
וה101 אני שומע אותו באותו ווליום במוניטורים אבל הפיק שלו הרבה יותר נמוך (בתוך לוגיק) וכשאני מקליט הצורת גל מאוד רזה
shtik
תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1204
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 11:51   
זה קורה בגלל אופי האות. מכונת תופים מפיקה טראנזיינטים מהירים שנרשמים חזק בחיווי פיק - שזה המיטרים שיש לך בלוג'יק. לעומת זאת - סינטי בס מפיק אות שהוא הרבה פחות טראנזיינטי מטבעו, אלא יותר מתמשך. לכן ירשם חלש יותר בחיווי פיק, למרות שבשמיעה הם נשמעים לך בערך באותה עוצמה.

נסה להקליט את הבס ליין בעוצמה שנראית בלוג'יק בדיוק כמו התופים, ואז תצטרך להוריד את הפיידר של הבס ליין ב 15-20 די בי בשביל שיישמעו בבאלאנס.. דרך אגב זה מה שהרבה כן עושים למרות שאין בזה שום הגיון.

חפש peak metering vs vu vs rms metering כדי ללמוד עוד על הנושא.
_________________
http://theshtikfactory.com/
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כרטיסי אודיו כללי - Audio Cards

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון