תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 02:12
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כרטיסי אודיו כללי - Audio Cards
shayshez
Act Compatible
הצטרף: 28 אוק' 09
הודעות: 577
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 11:59   
ציטוט:
נסה להקליט את הבס ליין בעוצמה שנראית בלוג'יק בדיוק כמו התופים, ואז תצטרך להוריד את הפיידר של הבס ליין ב 15-20 די בי בשביל שיישמעו בבאלאנס.. דרך אגב זה מה שהרבה כן עושים למרות שאין בזה שום הגיון.

חטפתי צמרמורת כשקראתי את המשפט הזה, ברור שיש בזה הגיון - ניצול מקסימלי של ההדרום בהקלטה.
הדרך הנכונה להקליט היא בווליום הכי גבוהה שניתן מבלי להיכנס לקליפ ולעוות את האות המוקלט.
_________________
שי שזיפי
מוסיקה עושים באהבה או שעושים חומוס.
http://goo.gl/jcvtb
Kirkagur
Expert
הצטרף: 04 נוב' 03
הודעות: 623
מיקום: חיפה
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 12:44   
DI ישדרג את הסאונד של הסינתיסייזר (ברוב המקרים) באופן משמעותי ותקבל סאונד מפוקס וצלול יותר. אני ממליץ על Countryman למשימה.
_________________
www.mcrow.net
www.lfo.co.il
www.v-plugs.com
shtik
תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1204
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 13:29   
ציטוט:
חטפתי צמרמורת כשקראתי את המשפט הזה, ברור שיש בזה הגיון - ניצול מקסימלי של ההדרום בהקלטה. הדרך הנכונה להקליט היא בווליום הכי גבוהה שניתן מבלי להיכנס לקליפ ולעוות את האות המוקלט.


המנטרה הזאת של "להקליט הכי חזק שאפשר מבלי להיכנס לקליפ כדי לנצל את כל ההדרום" עוררה אינספור ויכוחים בנושא, לא ניכנס לזה, אבל אני רק אגיד שאין קשר בינה לבין סאונד. לעבוד בצורה הזאת זה לעבוד עם העיניים ולא עם האוזניים. בעולם הורוד של הקלטת 24 ביט עם רצפת רעש של מינוס 144 דיבי, דווקא ההיפך הוא הנכון.

חפש ולמד בנושא לפני שתקבל צמרמורות #thumbsup
_________________
http://theshtikfactory.com/
mozizo
Act Compatible
הצטרף: 04 מרץ 05
הודעות: 1000
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 14:34   
אם יש לך בכרטיס קול אפשרות להעביר את הכניסה למצב HI-Z לא תצטרך DI..
מומלץ מאוד להשתמש בכניסות ועכבות מתאימות לכלים
גיטרה,בס,וסינטים ישנים עם אות חלש כמו שאצלך להשתמש ב DI או אם ישנו בכניסת HI-Z בכרטיס קול .
retrolabel
Act Compatible
הצטרף: 28 יול' 08
הודעות: 714
מיקום: יבנה
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 18:09   
לדעתי זה בסדר גמור רק תזהר לא להפעיל מתח פנטום בטעות.
בקשר לעוצמת כניסה, יותר חשוב להסתכל בעיניים ולראות שאין קליפים..
לכוון את מקסימום עוצמה הכניסה עם מרווח של 3 דיבי פחות או יותר..

מה שאתה שומע במוניטורים זה אחרי התוכנה, כנראה במיקסר בתוכנה יש הנחתה או משהו.. בכל אופן יהיה לך מספיק מקום למשחק במיקס אם תכניס אות בריא שלא נכנסת לקליפ.
_________________
אמיר.

www.retrolabel.co.il
shtik
תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1204
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 21:00   
ציטוט:
לכוון את מקסימום עוצמה הכניסה עם מרווח של 3 דיבי פחות או יותר..


רק עוד קטנה בעניין, אם תרצו נפתח על זה שרשור שלם: להגיד כזה דבר לגבי גיין סטראקצ'ר זה כמו להגיד שכדי לכוון גיטרה צריך למתוח את המיתרים הכי גבוה עם מרווח של טון או טון וחצי לפני שהמיתר נקרע.
תחשבו על זה ותפנימו.

לגבי המיטרים בלוג'יק, הם בברירת המחדל מראים בחציים העליון את 6 הדיבי העליונים, מה שגורם לכל מה שקצת יותר חלש להיראות (לא להישמע) ממש חלש.

לפותח השרשור אני קודם מציע שיגדיר בהגדרות האודיו שהמיטרים יהיו במצב sectional db linear, והופ, מה שנראה קודם חלש הופך להיות חזק. מה ששוב יוכיח שמה שרואים זה לא תמיד מה ששומעים, ואם סומכים רק על העיניים, מפספסים קצת את הנקודה של באיזו עוצמה להקליט. כמו שאמרתי, אפשר להרחיב על זה בשרשור נפרד אם יהיה ביקוש.
_________________
http://theshtikfactory.com/
retrolabel
Act Compatible
הצטרף: 28 יול' 08
הודעות: 714
מיקום: יבנה
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 23:16   
אני רוצה, תפתח על זה שרשור
_________________
אמיר.

www.retrolabel.co.il
shtik
תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1204
הודעה פורסם: רביעי 12 פבר',14 03:17   
קיבלת

רק כשהתחלתי הבנתי שנכנסתי כאן למשהו שלא נגמר ולא יכול לקרות על רגל אחת, אבל יאללה, נו טוב, אם כמה אנשים יוכלו ללמוד משהו מזה אז זה שווה.
_________________
http://theshtikfactory.com/
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כרטיסי אודיו כללי - Audio Cards

לך לעמוד הקודם  1, 2
עמוד 2 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון