תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 16:59
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
חוות דעת על Spl Crimson ועל audient id20
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (110) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2, 3, 4, 5   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כרטיסי אודיו כללי - Audio Cards
  ggozal  
הצטרף: 20 מרץ 09
הודעות: 3
מיקום: ראשון לציון
חוות דעת על Spl Crimson ועל audient id20
הודעה פורסם: שבת 03 מאי,14 00:02   
שלום לכולם,
אני רוצה לקנות (בשעה טובה) Spl Crimson
קראתי רבות בנושא,נראה לי שזה אינטרפייס שמשלב פריאמפים מעולים, עם שליטת מוניטורים נוחה, אומנם רק 4 כניסות, אבל מספיק לאולפן שלי,
רוצה לדעת אם יצא למישהו לראות או לשמוע באופן אישי

האופציה השניה זה audient id20, יש למישהו ידע בנושא?
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19232
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 03 מאי,14 07:58   
הקרימזון רק מתחיל להגיע לארץ (פאנקי), כך אני לא מאמין שיש כבר דיווחים, אך על פי הנתונים והחברה שמאחוריו (SPL מהוותיקות) נראה מבטיח ביותר וחוסך שלט מוניטור.
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שבת 03 מאי,14 10:15   
אין לי ניסיון (למעט מאד בעולם יש, ראה ביקורות בגירסלאטס וכ"ו) עם שני המוצרים אבל יש לי נסיון מרובה עם שני דגמים אחרים של כל חברה (SPL-One ו Audient ASP880).
טרחתי ובדקתי, ומדובר, איך לא, ברכיבי פרה-אמפ די מקבילים. אולי אפילו זהים.

אז אני לא יודע להגיד לגבי שאר התכונות שמרכיבות את המוצר (לכל אחד מהם תכונות אחרות) אבל אני כן יכול לדווח על הפרה-אמפים, אם זה רלוונטי.

ראשית, זה כמו להשוות צפרדע לחילזון. אין שום קשר.
הסאונד של ה SPL זה הקצה של הנוקשות האמריקאית, בעוד שה - Audient זה הקצה של הספוגיות האנגלית.
אני בקושי משתמש ב SPL כי כשאני מחפש סאונד אמריקאי אני מעדיף בכל קנה מידה את הגרייט-ריבר או A-disigns p-1.
אבל, הנה בא הטוויסט: כמובן שאין טעם להשוות פרה אמפ חיצוני כמו הגרייט או הפאסיפיקה לממשק אודיו. אז בשביל להמחיש את כוונתי, אני אומר שאני מעדיף בשביל סאונד מהסוג הזה אפילו את הפרה אמפים שמובנים בכרטיס סטיינברג שלי שעולה בערך אותו הדבר (700$) על פני הפרה-אמפים של SPL. אני לא נכנס לכמות כניסות כי זה לא רלוונטי לך.

זה אמירה קצת מכלילה ובסיטואציות מסוימות אפילו מוגזמת אבל יש בה גרעין מסויים של ממשיות... משהו בבוץ, באגרסיביות, בעודף האינפורמציה ובמיד-ריינג' המוגזם... הסטיינברג פשוט יותר נקי.

לגבי האודיינט, אני משתמש בו באולפן הקלאסי. יש לו סאונד רך מאד אבל ממשל לא שקוף. הוא ספוגי, כמעט חסר מתקף. גם אין לו גיין עוקר שיניים. אבל אין על סאונד הפסנתר שהוא מוציא.
אבל אני מעדיף לגמרי לגמרי את המילנייה (כשמדובר במקהלה) או ג'ון-הארדי (הווו, אלוהים, איזה פרה-אמפ) כשמדובר בכלי קשת.
שוב, האודיינט (גם בגרסה שלי) זה כרטיס קול עם ממירים ופרה-אמפים מובנים. לכאורה אין מה להשוות, אבל זה אודיינט - מוצר קצה שאיננו וורסטילי, מאד מאופיין וכלל לא שקוף.

בקיצור...
יש על המדף כמה אופציות ותיקות ומוכחות שהייתי שוקל.
uri
תומך
הצטרף: 06 ספט' 04
הודעות: 444
הודעה פורסם: ראשון 04 מאי,14 13:31   
גם אני מתלבט בדיוק בין אותם שני כרטיסים. נדמה לי שאלך בסוף על ה-crimson.
קשה להחליט כשאי אפשר לשמוע ולהתנסות בעצמך וכל הרשמים שלי הם רק על סמך קריאה באינטרנט, אבל אני מעריך שבשני המקרים האיכות תהיה טובה.
תכננתי להזמין מTHOMANN (אם תרצה, אפשר לקנות יחד ולחסוך במחיר המשלוח והמיסים), אבל עכשיו כשראובן כתב שפאנקי מתכננים לייבא את SPL אחכה לראות מה המחיר בארץ.
ראובן, אתה יכול לומר האם מדובר על שיווק כבר בזמן הקרוב או שזה ייקח כמה חודשים?

קראתי שלCRIMSON יש את הפראמפים של SPL GainStation (ולא של ONE).
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19232
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: ראשון 04 מאי,14 14:07   
אני גם ממתין לקחת לסקירה את הכרימזון אצלי במערכת. הבנתי שהוא יעלה כאן בסביבות ה-2000 ש"ח....
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
uri
תומך
הצטרף: 06 ספט' 04
הודעות: 444
הודעה פורסם: ראשון 04 מאי,14 14:09   
ציטוט:
אני גם ממתין לקחת לסקירה את הכרימזון אצלי במערכת. הבנתי שהוא יעלה כאן בסביבות ה-2000 ש"ח....

וואו! אם כך, אז שווה לחכות.. #thankyou
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 425
הודעה פורסם: שני 05 מאי,14 15:30   
yoramilan
לא רציתי לרשום כלום אבל אחרי שקראתי את "התיאוריה" שלך על
SPL ו- Audient הייתי ממליץ שתלמד את המוצרים ולא תתבסס על הכרות של מוצר יחיד. פשוט קשה לקרוא את השטויות פה לפעמים ואני מרגיש שאנחנו הופכים ל GearSlutz, המוצרים בקושי או בכלל לא בארץ וכבר יש לך דעה מבוססת על שניהם. נו באמת....
AriG
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
הודעה פורסם: שלישי 06 מאי,14 06:05   
סתם אם זה עוזר למישהו :

הקרימסון קיבל ציון כמעט מושלם במגזין Future Music. ולמרות שהבוחן מקונן על
מס' כניסות ויציאות "שעלול להיות לא מספיק בסיטואציה של להקה שלמה" הוא אומר :

ציטוט:
"למרות האמור לעיל (על מס' הכניסות/יציאות - א.ג), הסאונד של הממירים מלפני
ולפנים הוא פשוט ללא רבב והוא בר-השוואה עם היחידות מ- Apogee, Universal Audio
ו- RME (אני בטוח שיהיו שירימו גבה על זה שהוא שם בסל אחד את RME
ואת APOGEE - א.ג.).
קדם הממירים הוכיחו את עצמם בתור שקופים עם רצפת רעש נמוכה בצורה קיצונית
וכככל, המערכת לא שיהקה בכלל לאורך כל הבחינה.

מגיעה ל-SPL טפיחה על הגב כאן. בתור נסיון ראשון בכניסה לשוק הכרטיסים, המוצר
הזה הוא שום דבר מלבד נפלא ובנקודת המחיר הזו, הוא מוכן לתת לכרטיסים אחרים
קרב הגון על הכיס שלכם".



כה אמרו....
_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שלישי 06 מאי,14 20:39   
acidhead
אשתדל להתמקד במהות (אם כי, קצת דרך ארץ לא תזיק לך).
אתה יוצא כנגד השיטחיות בפורום בלי לרשום כלום. באת, זרקת רפש והלכת.
מי בדיוק מתאמץ להיות שטחי מבין שנינו?
Mind You - לעומתך, טרחתי ורשמתי הודעה די מפורטת.

שים לב, שרשמתי במפורש שאינני מכיר את המוצר הספציפי.
שים לב שהסתייגתי ודיברתי על היכרותי (ארוכת השנים) עם מרכיב מסויים מאד שהוא הפרה-אמפים של שני מכשירים שאינם אלו המדוברים, אבל אמורי להיות דומים מאד לפרה-אמפים של מושא השרשרת. (לגבי ה - One, כמובן, במצב סוליד-סטייט).
ולגבי מה שאמרתי - דעתי,לא בלבד שהיא מבוססת ביותר, הוצגה באופן מפורט ולחלוטין לא שיטחי.

ואת דעתי זו, אינך חייב לקבלה, אבל בי נשבעתי שהם נרשמו ללא משוא פנים ומבלי שיש לי איזושהי נגיעה מסחרית למי מהמוצרים.
כל שנותר לי לקוות, שהתוקפנות שלך אינה נובעת מאינטרס כלשהו.

בהצלחה
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 425
הודעה פורסם: רביעי 07 מאי,14 15:22   
טוב תאכלס באמת קצת יצאתי עליך... פשוט כל התיאורים האמוציונלים האלה לתיאור של פריאמפים לפעמים יכולים להטריף אותי. מילא "שקוף" או השוואות גיין ו-S/N בין שני מכשירים אבל "ספוגיות אנגלית"..?

הפרמטרים הטכניים מופיעים במדריכים מקצועיים באינטרנט בדרך כלל כדי לכוון אותנו בגדול על טיב המוצרים ואיכותם, מעבר לזה ולכל מה שקשור לטעם אישי.. הרי ברור שלפעמים דווקא מיקרופון פחם בעשרים שקל יהיה הרבה יותר "לטעמך" מאשר קונדנסור עילית ועלול להתאים בדיוק להקלטה כזאת או אחרת בהתאם לדרישות ההפקה.
מה גם שמנסיוני התכונות של הכרטיס מסביב לקדם המגברים (איכויות ממירים, ממשק משתמש, הבניה הפיסית של המארז, תמיכת החברה בעידכוני דרייבר, תמיכה ושירות של המשווק וכו') הן התכונות שמבדילות את היתרונות והחסרונות של כל כרטיס עבור המשתמש. מי שמחפש לעצמו כרטיס קול לאולפן ועוד לא השקיע כמה מאות אלפי שקלים על ציוד קצה עילית ממש לא צריך להטריד את עצמו בהשוואה למילנייה או חברות בוטיק אחרות. זה מעולם לא הפך מוסיקה לטובה יותר או פחות ורק עלול לעורר תיסכולים וביזבוז אנרגיה על נסיונות להרשים את עצמך במקום להשקיע אותה ביצירה..
הכרטיסים הכי טובים בסביבת המחיר הזאת הם אלו שנוחים לך לעבודה מהירה ופשוטה, אלו שאינם דורשים ממך תחזוקה, אלו שאינם מתפרקים תוך כדי עבודה, אלו שתואמים למערכת ההפעלה החדשה שעידכנת במחשב ואלו שאינם מהווים גורם להתחשב בו ברגע שנוחתת עליך ההשראה ואתה רוצה לשבת וליצור.. אבל שוב, לא התכוונתי להעליב או משהו כזה וסליחה אם זה הרגיש קצת "נוקשה" :P
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כרטיסי אודיו כללי - Audio Cards

לך לעמוד 1, 2, 3, 4, 5   הבא
עמוד 1 מתוך 5

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון