הצטרף: 23 ינו' 12
הודעות: 62
מיקום: מרכז
פורסם: שני 21 ספט',15 07:31
PIANO
יקירי
הדבר הראשוני החשוב ביותר הוא לזהות מרווחים. (גם את השם של המרווח וגם את סוגו כגון: סקודה קטנה וכו)
ובקשר לפרופסור שאף אחד לא מבין
אז מבינים וגם מבינים
השאלה אם אתה יודע את החומר או לא
_________________
Franz Schubert - String Quartet No.14
Death And The Maiden
אין יצירה יפה מזו
הצטרף: 23 ינו' 12
הודעות: 62
מיקום: מרכז
פורסם: רביעי 30 ספט',15 10:13
תקשיב ידידי
לא לעולם יש שמיעת על אבל זה משהו שאפשר לפתח.
שמיעה מאוד הכרחית לכתיבת מוסיקה,ולכן אף על פי שאין לך כל כך סבלנות הייתי מציע לך להשקיע קצת בזה.
בקשר לשאלה השניה שלך.
יש הרבה שיטות הלחנה
מוסיקאים משתמשים גם בשמיכה לכתוב מוסיקה אבל לא רק שמיעה היא זו שמכריעה.
על מנת לדעת בעצם איך לסדר את צלילי האקורד וכו' יש ללמוד הרמוניה וחוקי הובלת קולות.
חשוב שתבין,הרמוניה יכולה להיות קצת מסובכת,קצת מעצבנת ללמידה ולפעמים גם מייאשת.
אבל אני יכול להגיד לך שברגע שאתה לומד את החוקים,וברגע שאתה מבין אותם,כתיבת המוסיקה שלך תשתנה פלאים.
אתה כבר לא תכתוב בצורה של ניחושים
אתה כבר לא תשב ותנסה להבין למה זה לא נשמע טוב או לא נשמע טוב
אתה תבין למה זה נשמע טוב או לא נשמע טוב.
אתה תתחיל לחבר אקורד לאקורד בצורה טובה
ולכן,אני מציע לך שאף על פי שזה קשה,מעצבן,מייאש וכו' כן להשקיע בפיתוח שמיעה בהרמוניה
ברגע שתתחיל ותבין אתה תראה בעצמך שסידור הקולות יתחיל להסתדר לך
ואז תבין גם למה כותבים ככה ולא ככה
_________________
Franz Schubert - String Quartet No.14
Death And The Maiden
אין יצירה יפה מזו
הצטרף: 23 ינו' 12
הודעות: 62
מיקום: מרכז
פורסם: ראשון 04 אוק',15 13:57
עדיין יקירי
כל מה שאתה מדבר עליו בין אם אתה מלחין מוסיקה משלך,לבין אם אתה מלחין מוסיקה שכבר קיימת ועושה לה חידוש,
אתה עדיין צריך ללמוד את חוקי ההרמוניה והובלת קולות.
אחרת אתה תרשום מהלכים הרמונים עם הרבה שגיאות
_________________
Franz Schubert - String Quartet No.14
Death And The Maiden
אין יצירה יפה מזו