ציטוט: |
שום דבר וחום לא עובדים טוב ביחד אבל אין לך שום אפשרות להוכיח לי שההספק יירד ב 50% וזו עובדה, מה גם שזה פשוט לא נכון.
הצבתי את המוגברים שלי בשמש הרבה פעמים. הם עבדו בדיוק כמו בצל. |
ציטוט: |
הזוי לחלוטין ואני ממליץ לך לבדוק טוב לפני שאתה אומר דברים כאלה. |
ציטוט: |
ההפך המוחלט! כל המוגברים שברשותי או שעבדתי איתם מותאמים בדיוק כמו שצריך.
קח לעצמך קצת זמן בגוגל ובדוק את הדברים כמו שצריך. כל חברה רצינית מפרסמת באתר שלה את הנתונים הללו. כמו שאתה לוקח מגבר ספייר כך גם ברשותי מוגברים ספייר. הלך אחד? מחליף בדקה את המוגבר. אתה צריך לפתוח ארון מגברים ולעבוד עם מברגים, לדאוג לחיווט.... אני יכול להציב מוגבר אחד בודד עם מיקרופון ישירות לכניסה האחורית. אתה צריך מגבר ומיקסר וכבלים בין כל הנל. אתה מוגבל בכמות הרמקולים שאתה מסוגל לחבר למגבר אחד. אני משרשר עם כבלים קצרים כמה שרק אני רוצה בכל צד. כבלים של מערכת פסיבית יקרים להחריד, וככל שהם ארוכים יותר ההתנגדות עולה ואתה מאבד כוח מהמגבר שלך. אתה מחוייב שארון המגברים יהיה קרוב ככל האפשר לרמקולים. כבלים XLR זולים מאוד ואני יכול להריץ מטרים רבים לפני שיש ירידה באיכות הסיגנל. |
raziel : |
אני מכיר מקרוב סאונדמנים שלא מוכנים להיפטר מהציוד הטראנטע שלהם ועוד מביאים טענות שהציוד הישן שלהם הרבה יותר טוב |
razirel : |
אני מבין ומסכים שלא צריך להשקיע ולקנות ציוד כל חודשיים בגלל שיצא משהו חדש אבל מכאן ועד להוציא לעז על המערכות ליין ארי החדשות זה כבר חוסר מקצועיות ובדיחה. |
raziel : |
לגבי הווליום והרעש המטורף שיש באולמות, מנסיון אישי לאחר שנים עם חרדים יש לחץ מצד המארגן והבחורים שרוקדים שיהיה ווליום מטורף וכידוע בעל המאה (המארגן והבחורים שיזמינו את הלהקה בחתונה שלהם) הוא בעל הדעה... |
raziel : |
כל מערכת ששמעתי שהיא לא ליין ארי, פשוט כשאתה זז טיפה מהרמקול כבר אתה מאבד סאונד ולא שומע סאונד מהרמקול ישירות. כמו כן אתה צריך להפציץ ווליום כדי להגיע לסוף הרחבה |
adamp : |
לוי באיזה סדר גודל אולם? אתה לא יכול לבוא לחתונה של 400 500 אנשים (לרוב מדובר באולם גדול)
עם טופ לצד + סאב לצד ולחשוב שתצליח לתת מענה |