תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 18:17
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  raziel  
הצטרף: 15 אוג' 11
הודעות: 27
מיקום: ירושלים
אם שאלתם...
הודעה פורסם: שני 27 אפר',15 01:16   
החלטתי לא לנטוש עדיין את ה 4 מאקי שלי. השגתי עוד 4 יחידות מאקי + 2 סאבים Rcf מחבר שקנה ולא משתמש בהם. אני בכל זאת מתעקש על מוגברים כי כל פעם אני משנה את הpa. לפעמים אני מגיע עם חתיכת מאקי אחת + סאב ולפעמים בלי סאב אפילו (כשלא משלמים כמו שצריך ואני מוציא רכב קטן). לכן אין לי כח לסחוב עגלת מגברים על כל שטות, או שלפעמים אני משכיר חלק מהציוד ואז כל פעם להוציא מגבר מהארון וכדומה זה סרט שאני לא רוצה להיכנס אליו. בכל מקרה כשארצה לאחד לpa גדול עשיתי קומבינה של 3 חתיכות לצד ועוד אחד על הריצפה (סה"כ 8 חתיכות בשני הצדדים). הבעסה שזה לא תמיד מספיק ולא ניתן להוסיף עוד חתיכות לצד, בניגוד לרוב המערכות שתמיד אפשר להוסיף עוד חתיכות.
בכל מקרה תודה למייעצים ולמי שלא עודד את ההשקעה המיותרת הזאת. מחלה קשה #faint לקנות ולקנות ובסוף למכור בגרושים כי כבר יצא משהו יותר חדש שכולם רוצים דווקא אותו ולא את הציוד ה'מיושן' שלך.
_________________
אפשר להודיע הודעה ברמקול?
adamp
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: שני 04 מאי,15 15:12   
ראשית את עניין המשקל כבר פתרו היום עם מגברים קלי משקל
דבר נוסף אתה לא חייב לקנות RACK אתה יכול לקנות לכל מגבר קופסא משלו
לעניין העבודה עם סאבים או בלי אתה יכול לעבוד עם סאבים או בלי סאבים גם במערכת פאסבית ולחלק / לפצל את המערכת איך שבא לך באמצעות הפרוססור/ים.

שוב למוגברים אין שום יתרון מלבד ניידות קלה יותר אבל מול כמות החסרונות של המוגברים זה פשוט מתגמד..
מבחנתי מוגבר היום זה רק מוניטור או ממש לדברים קטנים במקומות סגורים.
Avodaraba
Act Compatible
הצטרף: 12 יונ' 14
הודעות: 121
מיקום: נתניה
הודעה פורסם: שני 04 מאי,15 16:49   
באופן אישי אני בחיים לא חוזר לארון מגברים.

- מיקסר קטן ונייד ככל האפשר והכל מוגבר עם כמה שפחות חיווט.
הלך מגבר? חצי מערכת מושבתת.
ארוע ממש קטן? למה לי לסחוב הרבה?
_________________
It is what it is
ammihay
הצטרף: 18 ינו' 07
הודעות: 344
הודעה פורסם: שני 04 מאי,15 20:55   
אני דווקא מסכים עם adamp
דווקא מבחינת אמינות עדיף מגברים חיצוניים (שהם היום מאוד קלים ויש כאלה מרובי ערוצים. חוץ מזה שאתה צריך פחות כבלים ממוגברים ) אם מגבר שובק באמצע הופעה אתה יכול תמיד לאחד רמקולים לערוץ אחר (בהנחה שהוא לא עובד על המינימום שלו מבחינת ההתגדות) ולהמשיך לעבוד,עם רמקול מוגבר אכלת אותה...
לגבי מוניטורים זה עניין אישי, אני מעדיף מוגברים כי יש להם פרוססור פנימי והעבודה איתם יותר מהירה וקלה
אבל סטינו מהנושא של הפוסט...
adamp
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: שלישי 05 מאי,15 08:29   
אם הלך מגבר ברמקול מוגבר? אכלת אותה ביג טיים..
אם הלך מגבר במערכת פאסבית אני באופן אישי תמיד מחזיק מגבר גיבוי..
אני מאמין שלהחזיק רמקול גיבוי זה עולה קצת הרבה יותר.. וגם תופס מקום יותר

למה לא רמקול מוגבר?

נכנס לקלפ הרבה יותר מהר
האמינות של המגברים הרבה יותר נמוכה ממגבר חיצוני
העוצמה וההספקים ביחס לאלמנטים לרוב לא שווים או לא ניתנים לניצול טוב כמו במערכות פאסביות.

רמקולים מוגברים וחום זה לא הולך ביחד משמע לכל האפליקציות בתנאים קיציים רמקול מוגבר פשוט לא עושה את העבודה בכלל..

אין לך שליטה על המגבר בנוחיות כמו במערכת פאסבית אתה יכול לשים את המגברים והפרוססור איפה שבא לך אני משתדל לשים את זה בעמדת הסאונד..

סתכל כמה חסרונות מול יתרון אחד משקל שגם הוא כבר לא הכי פקטור..
  raziel  
הצטרף: 15 אוג' 11
הודעות: 27
מיקום: ירושלים
...
הודעה פורסם: שלישי 05 מאי,15 10:08   
אני לא חושב שהתשובה מוחלטת לגבי האם עדיף פסיבי או אקטיבי.
יש יתרונות וחסרונות בכל דבר השאלה מהי שיטת העבודה. אצלי למשל כל אירוע זה משהו אחר. לפעמים אני עובד עם חתיכה אחת ולפעמים עם שלוש ארבע. לפעמים עם סאב ולפעמים בלי. בשבילי להתחיל לעבוד עם קייס לכל מגבר ולחלק פרוססים וכל פעם חיווט אחר וכיוון אחר זה מסורבל ולא שייך..
בכללי אני לאט לאט מבין שיש היום הרבה מוצרים מוגברים שלא נופלים מפסיבי. לדעתי ההבדל היה נכון יותר לפני כמה שנים...
יש לי למשל מוניטורים rcf nx 700 watt rms מוגברים כמובן. וכל נגן/זמר שאני שם לו אותם רוצה לקחת אותם לבית #stop
כנל לגבי המאקי אני מאוד מרוצה מהם (הארגזים eaw אגב) איכות ועוצמה מצויינים. רק חבל שאי אפשר לחבר יותר מ4 לצד..
_________________
אפשר להודיע הודעה ברמקול?
adamp
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: חמישי 07 מאי,15 14:58   
מוגבר כמוניטור זה בסדר גמור גם אני עובד איתם כמוניטורים...
אבל לא כ PA להופעות וכיוצא בזה..

אין כיום שום חיסרון בלעבוד עם מערכת פאסבית מלבד עניין הניידות.
Avodaraba
Act Compatible
הצטרף: 12 יונ' 14
הודעות: 121
מיקום: נתניה
הודעה פורסם: חמישי 07 מאי,15 18:48   
יש אנשים כמונו שחושבים אחרת והיתרונות של מערכת מוגברת
עולים על היתרונות (למעשה הם לרוב חסרונות אצלי) של פסיבית.

אני למשל לא מסכים עם שום דבר מהרשימה שנתת.

לא לעניין לשלול לאחרים את הדיעה ותורת עבודה של שנים של נסיון.
#stop
_________________
It is what it is
adamp
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: שני 11 מאי,15 23:11   
הייתי שמח לשמוע אם מה אתה לא מסכים?

אני לא שולל לאחרים את הדיעה חלילה אני מציג את העובדות כמו שהן
לגבי אם זה חיסרון או יתרון זה כבר בעיני המתבונן

מוגבר וחום לא עובד יחד (שים רמקול מוגבר בשמש מגיע ל 80 מעלות ההספק יורד לפחות בחצי)= עובדה

נכנס הרבה יותר מהר לקליפ ממגבר חיצוני= עובדה

העוצמה וההספקים במוגברים ביחס לאלמנטים לרוב לא שווים או לא ניתנים לניצול= עובדה

על עניין האמינות אני יכול לקבל את זה שזה שנוי במחלקות אף על פי שהמון יסכימו איתי בעניין זה
Avodaraba
Act Compatible
הצטרף: 12 יונ' 14
הודעות: 121
מיקום: נתניה
הודעה פורסם: שלישי 12 מאי,15 00:19   
ציטוט:
מוגבר וחום לא עובד יחד (שים רמקול מוגבר בשמש מגיע ל 80 מעלות ההספק יורד לפחות בחצי)= עובדה

שום דבר וחום לא עובדים טוב ביחד אבל אין לך שום אפשרות להוכיח לי שההספק יירד ב 50% וזו עובדה, מה גם שזה פשוט לא נכון.
הצבתי את המוגברים שלי בשמש הרבה פעמים.
הם עבדו בדיוק כמו בצל.

ציטוט:
נכנס הרבה יותר מהר לקליפ ממגבר חיצוני= עובדה

הזוי לחלוטין ואני ממליץ לך לבדוק טוב לפני שאתה אומר דברים כאלה.

ציטוט:
העוצמה וההספקים במוגברים ביחס לאלמנטים לרוב לא שווים או לא ניתנים לניצול= עובדה

ההפך המוחלט! כל המוגברים שברשותי או שעבדתי איתם מותאמים בדיוק כמו שצריך.
קח לעצמך קצת זמן בגוגל ובדוק את הדברים כמו שצריך.
כל חברה רצינית מפרסמת באתר שלה את הנתונים הללו.

כמו שאתה לוקח מגבר ספייר כך גם ברשותי מוגברים ספייר.
הלך אחד? מחליף בדקה את המוגבר.
אתה צריך לפתוח ארון מגברים ולעבוד עם מברגים, לדאוג לחיווט....

אני יכול להציב מוגבר אחד בודד עם מיקרופון ישירות לכניסה האחורית.
אתה צריך מגבר ומיקסר וכבלים בין כל הנל.

אתה מוגבל בכמות הרמקולים שאתה מסוגל לחבר למגבר אחד.
אני משרשר עם כבלים קצרים כמה שרק אני רוצה בכל צד.

כבלים של מערכת פסיבית יקרים להחריד, וככל שהם ארוכים יותר ההתנגדות
עולה ואתה מאבד כוח מהמגבר שלך.
אתה מחוייב שארון המגברים יהיה קרוב ככל האפשר לרמקולים.
כבלים XLR זולים מאוד ואני יכול להריץ מטרים רבים לפני שיש ירידה באיכות הסיגנל.

אם אתה עובד לדוגמה עם שני טופים לצד והלך לך מגבר הטופים אתה מושבת מבחינת סאונד והארוע נעצר עד שאתה מחליף מגבר.
אצלי פשוט יש רמקול בודד פגום, הארוע עדיין מתקתק ותוך דקה או שתיים
אני מסדר את העניין, ובארועים שלא צריך להפציץ סביר בכלל שאני לא אשים לב
שאפילו הלך רמקול....

אתה סוחב ארון כבד ומסורבל, ולמערכת גדולה במיוחד אפילו יותר מזה.
אני לוקח שני רמקולים יחסית קלים (תלוי במותג המדובר) אחד בכל יד.

אתה צריך קרוסאובר, פרוססור מסויים.
אצלי הכל כבר בנוי בתוך הרמקולים.

להמשיך?
_________________
It is what it is
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 2 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון