תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 08:02
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
סדרת Airwindows - מעבדים מסוג אחר [עדכון אחרון : 23-07-2019]
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (5) › תצורת הדפסה
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4   הבא
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1806
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: שבת 04 פבר',17 17:36   


אם נמשיך עם התמה של דליי צבע.... המספר הקטן הזה עושה דברים גדולים.

Waveshaper פשוט פשוט אבל יש לו כ.ז.ה גדול.

ג'ונסון מייעד אותו כדיסטורשן פול-און אבל אני מצאתי שהוא יכול לפתוח לסאונד את
האמ-אמא'שלו אם מתנהגים אליו בעדינות. כששאלתי את ג'ונסון על זה, הוא טען
ש-Fracture מתנהג בדיוק כמו פלאג אחר שלו, Density, אם תתנו בו בקביעות
עדינות.
אבל כשהשוויתי בין שניהם היה נשמע לי ש-Fracture הוא יותר, הממ... Substential
(מילה אחת שפירושה הישיר בעברית הוא "ניכר" אבל באודיו זה פשוט "יותר" - יותר
מובחן, יותר דחוס, יותר מוצק, יותר שמן וכיוצ"ב)

הוידאו מתאר מה הפלאג עושה הרמוניק-וויז (שימו לב שאין אליאסינג גם כשאתם
דוחפים אותו אל הלא-נודע) אז אין צורך להפריך במילים.... מה שכן :
אם אתה מלבישים אותו על סאונד שאתם רוצים לטפל בו, ואתם רוצים פשוט לצבוע
אותו, אז בתור התחלה אל תגעו ב-Drive (השארו ב-1), הנחיתו את הווליום
ל- 12dB- (זה מינוס למי שלא שם לב) ומקמו את זחלן ה- Fracture (זה הכוכב
הראשי של ההצגה) בדיוק מעל לזחלן הווליום (המספר יגיד לכם "1" אבל קורה המון
בין 0 ל-1, בין 1 ל-2 וכך הלאה).

אם האפקט חזק לכם ניתן לערבב (יש זחלן Wet/Dry) אבל לדעתי גם ב-100 אחוז
רטוב, תוך כדי שמירה על ההגדרות דלעיל בתור נקודת פתיחה... תקבלו עיבוי
אחושקשוקה של הסאונד (ואולי יצוצו כל מיני פרטים קטנים שבכלל לא ידעתם שהם
שם).

היי, אם האסקי האסקולד יכול להשתמש בדיסטורשן שלו על ה-2BUSS - גם אתם
יכולים...
(איזה שם... נגיד שאתם רוצים להגיד למישהו שישאל את האסקולד משהו, מה
תגידו לו " ! Ask Huskey Haskold about his Husky dog...ask him" ? #lol )

http://www.airwindows.com/fracture-vst/
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2942
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: רביעי 08 פבר',17 14:11   
נשמע נהדר ומאוד מעניין לשימושים עדינים!
הולך לנסות אותו היום!

אני מת על האנשים האלה שמזכירים לי את האינטרנט מלפני 20 שנה
כשאנשים היו בעד שיתוף ידע וכלים בחינם לכולם
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1806
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: רביעי 08 פבר',17 14:49   
ציטוט:
אני מת על האנשים האלה שמזכירים לי את האינטרנט מלפני 20 שנה
כשאנשים היו בעד שיתוף ידע וכלים בחינם לכולם

זה כמעט נכון...

הכלים האלו חינמיים אמנם בסופו של יום אבל לג'ונסון יש עדיין עסק חי של פלאגים ל-AU
שעולים כסף (50 דולר היחידה) והוא עדיין מבקש בכל פלאג ופלאג (החל מהבציר של
VST) מאנשים להירשם לתרומה דרך שרות "פטרון" (כך שלמעשה זה נהפך לשירות
Subscription לכל דבר - בדיוק כמו Slate או Kush או McDSP וכיוצ"ב).
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1806
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
Dither לכולם, בכל טעם וצבע
הודעה פורסם: שלישי 21 פבר',17 09:56   
אנחנו מכירים את תהליך ה-Dither כבר שנים רבות מאד :

מדובר באותו התהליך הדיגיטלי שבו מצמצמים את אורך המילה הדיגיטלית כך שתתאים
למדיה צנועה יותר (מבחינת דרישות הדיוק שלה - כמו ה-CD הותיק והטוב).

למאותגרי הביטוי מדובר בהוספה של רעש דיגיטלי (מילולית או אנקדוטית) לקובץ הדיגיטלי
(תמונות או קבצי קול), בעזרת עיבוד אלגוריתמי, כדי לאפשר את צמצום המילה הדיגיטלית
("תרגום" של קובץ דיגיטלי מפורט יותר מבחינת התוכן - ומן הסתם, גם האיכות הגולמית) תוך
הימנעות ככל הניתן מהתופעה הנקראית "שגיאת כימוי" (באנגלית : quantization error - זהו
ההבדל בין ערך הכניסה של אות "אנלוגי" לבין הערך ה-"מֶכּוּמַת". כימוי הוא מיפוי
סדרה גדולה של ערכים לכדי סדרה קטנה יותר).

מר כריס ג'ונסון (שהמצאתי לו כינוי בשם Ditherminator - מן משחק מילים בין
Dither לבין The Terminator - לאור הסדרה המפלצתית של פלאגים שהוא יצר
בנושא, תכף תראו) הלך עם הנושא של Dither מאד רחוק.

נראה שהוא חקר את הנושא והוא מאד קרוב לליבו, אז הוא יצר 10 פלאגים (עד עכשיו)
שמצייגים מגוון גדול של אלגוריתמים הנפוצים בשוק, עם כל מיני פרופילי רעש (כאמור,
המעבד מוסיף רעש כדי לאפשר את התהליך אח"כ תוך אלגוריתמיקה מתוחכמת
של מתמטיקה הסתברותית) או בלי רעש בכלל (! איך זה ייתכן, אני לא יודע. זה
גם הפלאג המומלץ - לפי ג'ונסון - להורדה של המאסטר ל- 16 ביט).

הנה וידאו של הפלאג המומלץ על ידו למאסטר 16 ביט (שימו לב שיש לו עוד מעבדים
שפרופילי הרעש/סוגי העיבוד שלהם נעים מטייפ סלילים, דרך TPDF שהוא השיטה
הנפוצה - ועד כל מיני התנסויות פרטיות של ג'ונסון שמיועדות לטכנאי מאסטרינג
איתו הוא עובד בתור "שפן נסיונות") :



-----------------------------

פה העמוד החדש שג'ונסון הקים לכל מעבדי ה-Dither שלו (כולל אלו המסחריים
שמיודעים ל-Mac בלבד). כולל ההורדות :

http://www.airwindows.com/category/dither/


תהנו...

אריאל
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1806
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
Airwindoes Air - עוד דרך להבהיר/להוסיף ניצוץ של גבוהים
הודעה פורסם: שני 01 מאי,17 15:36   


כריס ג'ונסון טוען שאיקיו דיגיטלי "רגיל" הוא סדרה של טרייד-אופס.

לשיטתו, החישובים הדיגיטלים "קוברים" את האודיו תחתם ולא מפיקים תמיד את התוצאה
לה אנו מייחלים (דבר שרבים - לא כולם, אגב ! כולל שועלי קונסולות - יסכימו איתו).
זה נובע מהפרשי מופע ועוד כל מיני דברים.

ג'ונסון בחר הפעם להתרכז ברצועה "האוירירית" (Air Band - לא ההרכב האלקטרוני,
התופעה הפיזיקלית ! #biggrin).

בהסבר שלו הוא מתרכז בשימוש במילה Taps ואיך הם משתלבים באודיו (גילוי נאות :
פעם ראשונה שאני נתקל בזה בהקשר של איקיו. מסתבר - למיטב הבנתי הקלוקלת -
שזה פשוט יחידת דיליי+הגבר בתוככי יחידת תדירות אחת באיקיו שלכם, אותה אתם
מכוונים).

הוא ממשיך בהסברים שאני לא מצליח (וממש לא רוצה) להבין.

בשורה התחתונה, יש לכם 3 רצועות "אויר", אתם מכווננים אותן וזה אמור לעזור
לכם לפתוח את הסאונד בצורה "נסתרת" (לא מוחשי מיידית - עד שאתם נותנים
ב- A/B).

לעזרת השיוף של הפרקטיקה, יש לכם קיזוז הגבר + אופצייה לאות יבש/רטוב וכל
מה שבניהם (עיבוד מקבילי).

http://www.airwindows.com/air-vst/
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1806
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
BitShiftGain - דרך מרעננת לתפעל את ההגבר שלכם
הודעה פורסם: חמישי 11 מאי,17 17:06   


BitShiftGain הוא פלאג פשוט להפליא ויעיל לחלוטין בתכנון מהלך ההגבר שלכם.

כריס ג'ונסון (ה.ג.ב Airwindows) טוען שההגבר הדיגיטלי לא אופטימלי לחלוטין בתוצאתו
(דוּבּר רבות בנושא בהקשר של החישובים שמפעילים הפיידרים של מיקסר ה-DAW
שלנו).

הוא טוען שמסתבר שהדרך היחידה בשבילו לפתח פלאג יותר מדויק מהפלאג אחר
שלו, אותו החשיב כהכי מדויק בתחום הזה (פלאג שנקרא Purest Gain - בעברית "ההגבר
הטהור ביותר"), הוא פשוט לא לחשוב את ההגבר מתמטית. קצת אוקסימורון אבל
מה שהוא עשה הוא בניית מטריצה שכאשר אנו מניעים את הזחלן ימינה או שמאלה
(יותר או פחות הגבר - בהתאמה), המספרים המתמטיים שמרכיבים את ההגבר
(אנחנו במתחם הדיגיטלי, להזכירכם) פשוט "מוּזחים" למקום אחר במטריצה.
ומכאן שמו של הפלאג : "הגבר (מבוסס) הזחת ביטים".

אם תשוו אותו אחד לאחד עם פלאגי הגבר אחרת אתם עלולים לגרד בפדחתיכם
בתנועה של "וואט דה פאק ?...". הם נשמעים זהים לחלוטין.

העניין היפה בפלאג הזה הוא ביכולת שלו לעבוד עם עיבודי קצה : לדחוף איתו
הגבר, לעבד משהו ואז למשוך את ההגבר לאחור עם עוד עותק שלו (במהלך שלילי,
מן הסתם).

אם אתם עושים הכל טוב, אתם צריכים להיות חירשים כדי לא לשמוע את התוצאה.
אמיתי.

המינוס הגדול : בגלל שהפלאג מבוסס מטריצה, אתם נעולים להגברים של 6 דיבי
בפלוס או במינוס. מי שישכיל לתכנן איתו את העיבוד שלו יפוצה ב-ע-נ-ק (תרתי
משמע...).

לכו מגבירים :

http://www.airwindows.com/bitshiftgain/
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1806
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
Iron Oxide 5 - מי רוצה סאונד של טייפ סלילים אולדסקול ?
הודעה פורסם: שישי 02 יונ',17 17:08   
אני רציתי.

ורציתי מ-Airwindows.

הפלאג שוחרר במקור לפני חודש אבל היתה לו בעיה קטנה שהתבררה כענקית :
אלמנט ה-Noise ("רעש" נשמע קצת תלוש...) היה נוכח בצורה לא פרופורציונלית,
מה שגרם לכל סאונד שמכיל נמוכים עסיסיים ושמנים - "להידבק" ב-Hiss שפשוט
בלתי אפשרי היה להסירו. "להידבק" זה אנדרסטייטמנט... זה היה יותר כמו ליחה
שנדבקה לאודיו והפכה כל סאונד מודרני לבלתי שמיש בעליל.

משתמשים רבים קבלו על העניין (כולל אני...) וכריס ג'ונסון (ה.ג.ב Airwindows)
הקשיב - ופעל.

אז עכשיו כבר אפשר לדווח על המעבד הזה (שימו לב שהתמונה מטה, הגזורה מתוך
הוידאו המקורי, אינה כוללת את הפרמטר החדש שנוסף לבקשת המשתמשים) :



Iron Oxide 5 ("תחמוצת ברזל") הוא - כמו שניתן לנחש - הסיבוב החמישי של
ג'ונסון בתחום הגרסה שלו לעיבוד מבוסס טייפ סלילים.

ג'ונסון לא חיפש לדמות טייפ סלילים מהסוג היוקרתי יותר (כמו Otari או Studer)
אלא דווקא ללכת לבייסיק : הוא הגדיר את המטרה הבסיסית (תחום תדרים
מוגדר מסוים) ומשם התחיל לבנות את הקונספט. כמובן שסאונד המתקבל מטייפ
כולל עוד הרבה פרמטרים ששותפים לסאונד הסופי (סיבובים לשניה, סוג התרכובת
של הסליל, זוית ראש הנגינה, מיקרו עיוותי פיץ' ועוד ועוד) אבל הוא המשיך להתרכז
בפרמטרים הבסיסיים (לדידו) שיוצרים את הסאונד של טייפ הסלילים.

העסק התחיל את חייו עם פרמטרים לקביעת למספר הסיבובים לשניה של גלגל
הסליל (ה.ג.ב. IPS - קיצור של Iteration Per Second) ; פקד דרייב ופקד
רמת אות היציאה.

בשלב מאוחר יותר הגיע פיצול התדרים (מה שנתן סאונד "מעבר רצועתי"), Flutter
ופרמטר יחודי של רטוב/יבש/היפוך (Inv). האחרון יביא לצבע יחודי (ע"פ ג'ונסון)
מעצם הפעולה שהוא מבצע על תחום התדירות בשילוב עם הפרמטרים האחרים.

וכך הגיע ל-IO5 שיוּעד מלכתחילה לעבוד על כלים בדידים ולא על שום סוג של מיקס
(שלם או סתם על Aux). העניין הוא שכל ה-Noise יחד עם הסאונד ה-"מעברי"
(bandpass) היה כל כך אכזרי שהוא פשוט השמיד את הסאונד הבסיסי של האודיו
המנוגן, מה שהותיר אותי שואל אם כך נשמעו הטייפים הראשוניים (כאמור, לא אלו
שב-Hi End).

אז ג'ונסון ביצע רוויזיה ושיחרר את הגרסה המתוקנת : יש לכם פרמטר Noise
שמאפשר לכם לקבל את ה-Noise המקורי (בקביעה של 100%) או ללא בכלל -
וכל מה שבאמצע. ה-IPS מייצגים את התיחום התחתון/עליון, כך שאתם יכולים
לעצב את הצבע כאוות נפשיכם. לקינוח, יש לכם פקד Drive וכמובן פקד לגובה
רמת העוצמה של אות היציאה.

לסיכום : הפלאג הזה יציג לכם סאונד אולד-סקול, "פרוע וגס רוח". הסאונד שלו
מאד ניכר (כמו גם הפעולה שהוא עושה על התחום הדינמי), מלא "טינופת" (במובן
הטוב...). הפלאג הזה אמור לנבוח עליכם כמו בול-טרייר עצבני. אל תצפו ל-"שרביט
קסמים עדין" - הוא לא כזה. אבל הוא יפצה אתכם בענק עם קביעות נכונות.

לכו תסללו את דרכיכם :

http://www.airwindows.com/iron-oxide-5/
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1806
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
BussColors 4 - קונסולות ממודלות בצבעי הקשת
הודעה פורסם: שני 05 יונ',17 10:56   


קצת עצוב שזה מה שיש לעולם האודיו להציע לנו.... "מידול".

כאילו שאין תחיה ותקומה למעבדים שפשוט נשמעים טוב, אז מחפשים להיצמד למשהו
שאנחנו מכירים, משהו שעבד וריגש אותנו, אז מחפשים לשעתק את ההרגשה שנותרה
בנו (כאילו שהמעבד הזה אחראי להצלחה של היצירה/שיר... דההה, הוא לא).

לא חושב שיש תחום בעולם היצירה בו ההשענות על העבר, על ההתרפקות עליו - כל
כך מוחשית כמו בעולם האודיו.

ואחרי שסיימתי את ההקדמה (תסכול ? ... )

...BussColors הוא אחד הפלאגים הותיקים של כריס ג'ונסון (ה.ג.ב. Airwindows).
הוא הובא לעולם עוד לפני שאמולציות קונסולות היו מושג שגרתי בעולם הפלאגים.
הפלאג נוצר בתור אתגר שהעמיד בפני ג'ונסון הבחור שהיה אחראי על אתר
האימפולסים NoiseVault (ז"ל. וחבל).

האתגר היה ליצור פלאג נייטיב מתוך סדרה של אימפולסים שהבחור הנ"ל דגם,
ברמות אות שונות, מכל מיני קונסולות ידועות. משהו כמו Nebula (כך לטענת ג'ונסון.
הקטע הוא ש-Nebula הוא לא רק קונבולציה דינמית - שזה בדיוק השם של עבודה
עם אימפולסים שונים ברמת הדגימה שלהם - אלא שילוב של אלגוריתמיקה
מתוחכמת בשילוב עם אימפולסים). כל זה צרור בפלאג רזה ויעיל מבחינת צריכת המעבד.

העסק עם BussColors מאד פשוט : יש לכם דגם קונסולה (אני מצאתי את Lush
הכי מתאימה למוסיקה שאני עושה. ה-Mode הזה מבוסס Neve - למי שזה עושה
לו משהו - בהדגש על נמוכים) ; יש לכם כניסה ויש לכם יציאה. ואז רטוב/יבש.

BussConsole יעבוד נהדר על ה-אפיץ (Buss - אפיק צבירה). וכמו קונסולה אמיתית,
הוא יגיב אחרת בהתאם לרמת האות שתזינו אליו. כך שאם - למשל - האות שלכם
מתכונן במהלך הגבר של 18dBFS- (ממוצע) אל הפלאג ואתם מזינים לו 1.5 דיבי
של הגבר ואח"כ מקזזים את ה-1.5 דיבי האלו (ניתן לבצע את הפעולה הזו אוטומטית
עם פלאגים כמו Blue Cat Audio Gain Suite), הוא יישמע אחרת אם תעשו זאת
עם 3 דיבי הגבר/קיזוז, או 6 דיבי של הגבר/קיזוז... וכן הלאה.

איך הוא נשמע : לא יודע, תגידו לי אתם... #smile

http://www.airwindows.com/busscolors-4/

http://www.airwindows.com/wp-content/uploads/2017/06/BussColors4.zip
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1806
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
ToTape5 - אמולציית טייפ שהולכת ראש נגד התותחים הכבדים
הודעה פורסם: שני 03 יול',17 10:55   


....כך לפחות חושב כריס ג'ונסון (ה.ג.ב Airwindows).

**********************************
עריכה 4/7/2017 :

ג'ונסון שחרר גרסה חדשה של הפלאג

**********************************

ToTape היה אחד הפלאגים הכי נמכרים של ג'ונסון ועכשיו הוא טוען שהוא שיפר אותו
מאד. בניגוד ל-Iron Oxide 5 (למעלה בשרשרת) שהוא הרבה יותר "מלוכלך", במקרה
פה אנחנו כבר הולכים (שוב, לטענתו) על ריאלזים גבוה הרבה יותר והוא מייעד אותו
לעבודה "לתוך הטייפ" (מאשר להלביש אותו על מיקס/אפיץ סופי).

הפלאג הזה ילעס לכם את אותות היעף ויערוף להם את הראש כמו גיליוטינה בימי
מארי אנטואנט העליזים - אבל לא ישנה את המרקם הכללי של האות (שימו לב :
זו לא קומרפסיה).

ג'ונסון הלך על הקו המינימליסטי וטוען שהוא עומד בכבוד מול כל האמולציות האחרות - ואף מעבר לזה (לדעתו).

יש לפלאג שישה פקדים (כולל גובה כניסה/יציאה - כך שארבעה פקדים רלוונטים בלבד
לעיבוד עצמו) : Louder לפיצוי על זה שעיבוד ה-DSP לטייפ "שואב" לכם קצת את
רמת האות; Softer לריכוך התדירויות הגבוהות ; Fatter לעיבוד "בליטת" ראש ההשמעה
(Head bump) ופרמטר Flutter שמשפיע על ה-Flutter (התנודדות התדירות
בערך סביב 4 הרץ).

אני רוצה רק להזכיר שבניגוד למכונת סלילים אמיתית, פה שרשור מרובה עיבוד
(של TT5) מאד מאד קל.... תנו בקביעות עדינות בפלאג אחד, שרשרו אחריו עוד
פלאג זהה בקביעות זהות/עדינות יותר... ואז "האפקט המצטבר יעיף לכם את המגבר" #wink

לכו מביאין :

http://www.airwindows.com/wp-content/uploads/2017/07/ToTape5.zip

מידע מלא באנגלית :

http://www.airwindows.com/totape5/
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  DrDataMiner  
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1806
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
Desk4 - צביעה אנלוגית שונה ומיוחדת
הודעה פורסם: שני 07 אוג',17 16:30   
הפרק הבא (המעניין) בסדרת "תנו לי חוֹם" של Airwindows מוקדש לפלאג מאד
פופולארי של AW הקרוי בפשטות Desk (בגלגולו הרביעי הפעם).



הפעם ג'ונסון (אדון Airwindows) חוקר כמה פרמטרים שפחות נותנים להם במה
(לפחות בצורה מוחצנת) דהיינו Treble Choke ו-Powersag.

הראשון "חונק את הגבוהים" אבל הוא לא פועל בצורה של איקיו רגיל (או אפילו רוויה) :
אם תתנו לו בראש הוא יחרחר. אבל השתמשו בו בעדינות והוא יחפוף לכם את האודיו
עם קונדישינר (תרתי משמע !) לגבוהים, יעסה אותם ויוציא מהם בהירות "שלא ניתן
למצוא מחוץ לקונסולות אנלוגיות אמיתיות".

כה אמר...

הפרמטר הלא טיפוסי השני הוא Power Sag (נפילת מתח) - יחד עם פקד התדירות - יאפשרו
לכם לחקור איך מעמיסים את ספק-הכוח בעומס יתר (מה שנעשה בצורה שקופה
למשתמש - כלומר בלי יכולת לשלוט על הפעולה - בפלאגים TubeDesk ו-TransDesk).

גם פה, אם תתחרעו על הפקד, אתם תתאכזבו. ג'ונסון אומר שקביעות מזעריות
יעבדו על טווח מזערי של תדירויות, מה שיגרום לאפקט לתת בראש לתדירויות
הגבוהות.
אם אתם שומעים את האפקט, כנראה הלכתם רחוק מדי... (אלא אם אתם רוצים
לחרע את הסאונד מלכתחילה). האפקט מוסיף "טינופת נעימה" בצורה שונה
לחלוטין מדיסטורשן (הרמוני) פשוט.

מה כל זה אומר ? חום נעים, גבוהים רכים וסאונד "מתפשט" יותר. וכמובן, גילוח
הגבוהים בצורה שקופה (מה שקורה בכל כך הרבה ברזלים ובכמות הולכת
וגדלה של פלאגים. זה נותן את הרושם של "קומפרסיה אבל בלי לקמפרס". עם
מה שאני ניסיתי, גילחתי לפחות 2 דיבי מהשיאים. מה שכמובן מוביל להרגשה
של סאונד "גדול" יותר ו-"חם" יותר).
הוא סבבה לגמרי לבדו אבל עם הארמיה האחרת בסדרת הקונסולות/צבע של
AW (ראו מעלה)... יעוף לכם המוח.
אמיתי.

הסייג פה : אתם עובדים עם האוזניים, לא עם העיניים (וזה סייג אמיתי ומוחשי
בעולם טחון-הממשקים-פוטוריאליסטים)... מצד שני, זה חינם (תלוי טוב-הלב
שלכם, אם בא לכם לתרום 1 דולר לחודש. זה מה שהוא מבקש, אם בא לכם)
ואתם יכולים לאפות "פשטידת Airwindows" (פלאגים שונים ומשונים שחוקרים
אספקטים שונים של אודיו) כדי ליצר אודיו עצום.

זה בידיים שלכם #smile

(לצערי ג'ונסון לא מוכן להגיד מה התפריט שלו לפשטידה הפרטת שלו. הוא רק
מספק חומרים ואומר "התפקיד שלי זה לתת לכם אופציות". נו, שויין...)

http://www.airwindows.com/desk4/
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
עמוד 2 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון