תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
פורסם: שני 12 דצמ',16 07:19
קלי קלות אחי
1. זרוק את ה phaser לפח, זה לא זה
2. קח גל מרובע יחיד, ושים LFO על ה Pulse Width שלו
זה מה שיוצר את התנודתיות בין הנפחים השונים
3. את אותו LFO שלח לפילטר, אבל שלא ישפיע באותה כמות כמו שהוא משפיע על ה Pulse Width
4. פילטר LP12 פתח קצת רזוננס ותן לו Envelope מהיר על ה Cutoff
5. על כל העסק שים טיפ טיפה Chorus בעדינות, בלי פתיחת Stereo כמעט בכלל
6. אם חסר לך נמוכים תוסיף Sub Osc משולש או סינוס
7. לסיום נסה להוסיף ממש מעט מעוד OSC שן מסור, או שזה יוסיף או שלא.
בהצלחה!
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
הצטרף: 31 מרץ 12
הודעות: 51
מיקום: חיפה
פורסם: שלישי 13 דצמ',16 16:30
צודק לגבי ההגדרה של הקלי קלות..הוא די מורכב. לגבי פריסטים אני מעדיף שלא להשתמש במקרה הזה, מעניין אותי להגיע לסאונד מהבסיס, להבין מה גורם לו להתנהג ככה..זה בשביל האתגר (:
עוד לא יצא לי לנסות את ה״מתכון״ של התגובה הראשונה פה אבל אני אנסה ואעדכן פה אם זה בכיוון
תומך
הצטרף: 09 אוק' 06
הודעות: 705
מיקום: בת ים
פורסם: שלישי 13 דצמ',16 18:55
גם אני לא הכי אוהב לגשת לפריסט , משהו דפוק בראש שבאוטומט חוסם
עם השנים והטכנולוגיה וקהילות ברשת שמשחררות ערימות של פריסטים מטורפים הבנתי שפריסט טוב הוא אחלה נקודת פתיחה על מנת להבין סינטתזה באופן הרבה יותר מעמיק מתיאוריה בלבד ושלא תטעה אני מוכן לשים הימור שגם התפקיד הזה הוא פריסט מטוקווק .....
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
פורסם: חמישי 15 דצמ',16 11:14
חברה, מה קרה לכם? זה פאץ' סופר פשוט!
זה לא כאילו יש פה 4 OSC בכיוונים שונים ו 4 LFO ו 4 מעטפות מאפננים Cutoff Resonance Pitch
כל אחד בהפרשי זמן ושרשרת אפקטים בלתי אפשרית...
בבסיס תכלס יש פה LFO על PW של מרובע.
האם אפשר להגיע בול לצבע של הבייסליין הזה (קחו בחשבון שימוש בסינתסייזר שלא ידוע לנו איזה)
קחו בשימוש מה הוא עבר במיקס ובמאסטרינג? לא, אי אפשר לעשות clone שלו.
האם אפשר לעשות את התפקיד הזה עם אותן תנועות והתנהגות "יחסית" זהה למקור?
בוודאי שכן! והמתכון שלי הוא רק בסיס לזה, ברור שצריך פה ניסוי וטעיה .
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס