תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 19:20
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
סיכום אנלוגי VS סיכום דיגיטלי
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (160) › תצורת הדפסה
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מאסטרינג
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 434
הודעה פורסם: רביעי 01 פבר',17 00:12   
mixtrim:
יש משהו לא הגיוני בגישה הזאת של להציג משהו כעובדה ואז אח"כ להגיד "זאת דעתי". קצת מוציא את הרעיון של המילה "עובדה"
ציטוט:
אלו עובדות שאין מה להתווכח איתם!

ציטוט:
אולי מפריע לך שמישהו כותב משהו בסבבה?

טוב ירדת קצת מהעץ שזה ראוי להערכה , רק תנסה להבין למה זה מציק.

DrDataMiner:
ציטוט:
אני לא אמרתי שום דבר שקשור ל-"טמבל". זה לא הסגנון שלי (גם כשאני מתלהם).

כן אבל הגזמת רצח עם ההתלהמות.

אני מקווה ששניכם תמשיכו לפתוח פוסטים של "חינמיים"
אולי בעצם זה היה צריך לקרות בניכם וטוב שהיה #smile
mixtrim
תומך
הצטרף: 23 אפר' 11
הודעות: 506
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: רביעי 01 פבר',17 02:24   
הי, acidhead
לגבי "דעה" ו"עובדה" כוונתי ש "דעתי היא שזו עובדה"
ויתכן שאחרים לא רואים את זה כעובדה כלל ועיקר, וזה סבבה לגמרי.

אני מזדהה מאוד עם מה שאמר וירץ:
ציטוט:
אני נוטה לקבל את הקביעה שמעל סטנדרט מיקצועי מסויים, אין ״יותר טוב״ אלא ״שונה״

רק שלדעתי פלאגינס של רוורב לא נשמעים ב"סטנדרט מקצועי" והחיצוניים המקבילים כן.

באמת לא קרה דבר, כמובן שאני מוקיר ומעריך את DrDataMiner ושמח לשמוע כל דעה.
למדתי מהשרשור הזה רבות, ובכל מקרה דעות שונות זה דבר נפלא.

שבוע מעולה. #smile
  yoavasif  
Act Compatible
הצטרף: 18 אוג' 04
הודעות: 863
מיקום: Tel Aviv
הודעה פורסם: חמישי 02 פבר',17 08:20   
וואו, הייתי טיפה שקוע בעבודה ולא היה לי מושג שזה ממשיך להתנהל.
אחלה סרטונים בעניין השוואות הריוורבים !

mixtrim ההשערה שהעלית מעניינת מאוד.
אני יכול להגיד שמניסיון שלי, בעבודה עם אפקטים חיצוניים (ואני עובד גם וגם) התוצאות באמת מרגישות כאילו משהו "חי" כלעומת פלאגינים א-ב-ל אני מקפיד לחזור פנימה דרך קונסולה של ימהה ישנה שגם נותנת איזה משקל ונפח. זה טריק ידוע שמערבים מיקסר חיצוני SIDE CAR לחזרות של אפקטים.

DrDataMiner
לגבי ה 8816 המסכם של NEVE... לא התנסיתי אישית א-ב-ל יש לי שני חברים תותחים עם אוזניים בריאות וקבלות בתעשייה שממקססים ושניהם עבדו אתו במשך תקופה ... והחליטו לעבור לדברים אחרים. על הדרך גם פגשתי בחור נוסף שעושה מוזיקה והחליט למכור את ה 8816 שלו. אני לא התנסיתי אתו אבל סמכתי על דעתם.

לגבי זהות המסכם שלי......
לאחר באמת תקופה שסיכמתי לאותה ימהה ישנה עם שנאי כניסה על כל ערוץ.... עברתי למסכם בריטי של חברה בשם GLENSOUND.

מדובר למעשה במיקסר שידור נייד שעבר מודיפיקציה רצינית. בזמנו הבאתי את ה DANGEROUS 2BUS האח הגדול.. והשוויתי... ה - GLENSOUND לקחה בענק. יש לה פיידרים 3000 PENNY & GILES וגם שנאי כניסה על כל ערוץ ושנאי יציאה 600 אוהם שמזכירים קצת את הטופולוגיה של STUDER.

אכן מדובר בעסק יקר, אבל אני מבסוט.

ככה זה נראה,
אצלי מדובר בגרסת 32 ערוצים (למרות שאני משתמש רק ב 10).

http://i.ebayimg.com/00/s/MTA0OFgxNjAw/z/58MAAOxyOa9R1Ogt/$(KGrHqUOKpwFGy-OgyciBR1OgtRrZ!~~60_1.JPG

חמשוש נעים ורגוע
_________________
יויה-מיוזיק | הלחנה לויז'ואל ובמה | הפקה מוזיקלית לאמנים | מיקסים | www.yoyamusic.com
TanTan
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 720
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: חמישי 02 פבר',17 09:48   
מיקס סופי ובעל ערך הוא מיקס שלם.
אם משנים משהו אחרי שהמיקס שלם כמו לפרק את הערוצים למיקסר חיצוני או להחזיר את הערוצים לדיגיטל דומיין בדיעבד ומשהו משתפר בעקבות זה בלי לעשות שום שינוי אקטיבי על המיקס המסקנה לדעתי היא שהמיקס לא היה סופי/שלם מלכתחילה.

המדיום עליו מיקססת אמור לנצח במבחני האזנה בגלל שכל תהליך קבלת ההחלטות שלך נעשה בהתאם ל״מגבלות״ או ל״אופי״ של הציוד שלך.

הדרך לעשות מבחן השוואה אמיתי היא לעשות מיקס מהתחלה עד הסוף על כל אחד מהמדיומים וזאת בהנחה שהממקסס מכיר לעומק את שני המדיומים ואת ה sweet spots שלהן.

דעתי היא שמי שמכיר ויודע לעבוד ולנצל את הסאמינג האנלוגי שלו עד הסוף ומשתמש בציוד והמרה ברמה גבוהה ישפר את אמנות המיקס שלו באופן דרמטי מול האלטרנטיבה ITB.
_________________
www.aranlavi.com

http://www.facebook.com/pages/TanTan-Studios/73704855169?ref=stream

http://www.facebook.com/pages/DB-Music-Studios/157025280987856
  yoavasif  
Act Compatible
הצטרף: 18 אוג' 04
הודעות: 863
מיקום: Tel Aviv
הודעה פורסם: חמישי 02 פבר',17 10:16   
ציטוט:
אם משנים משהו אחרי שהמיקס שלם כמו לפרק את הערוצים למיקסר חיצוני או להחזיר את הערוצים לדיגיטל דומיין בדיעבד ומשהו משתפר בעקבות זה בלי לעשות שום שינוי אקטיבי על המיקס המסקנה לדעתי היא שהמיקס לא היה סופי/שלם מלכתחילה.


מסכים לגמרי.
יחד עם זאת זה לא בדיוק המקרה שאתה מתאר כיוון שכאן המיקס לא בוצע ITB טהור אלא הקונסולה הייתה שם כל הזמן על המאסטר (שני ערוצים) במהלך המיקס. לכן בעצם "הרשיתי" לעצמי בסיום... לפצל את הגרופים השונים על הקונסולה.... התמונה לא נשתנתה משמעותית.. המיקס נשאר אותו דבר.... הצבע אותו צבע.... רק טיפה יותר תחושה של הפרדה. זה מה שעזר לבדוק את הסיכום ממש.... מבלי להתייחס ל"צבע" של הקונסולה ולכניסה ויציאה החוצה ופנימה למחשב כפקטור במשוואה.

ציטוט:
הדרך לעשות מבחן השוואה אמיתי היא לעשות מיקס מהתחלה עד הסוף על כל אחד מהמדיומים וזאת בהנחה שהממקסס מכיר לעומק את שני המדיומים ואת ה sweet spots שלהן.

גם עם האמירה הזו אני מסכים... בהחלט לשם בדיקה השוואתית צריך למקסס פעמיים אלא שהשיטה פחות ישימה בעיניי. אקצין ואומר שאפילו אם תתן לאיש מאסטרינג לבצע מאסטר על אותו שיר בשני ימים שונים.... יכול להיות שתקבל שתי תוצאות שונות. כי אנחנו אנשים לא רובוטים. ויכול להיות שביום אחד שתבצע שוב את המיקס.... תיקח אותו אולי למקום מעט שונה.

כתבתי על זה כאן:
ציטוט:
השוואה בין מיקס שנעשה כולו ITB טהור לעומת מיקס שנעשה בסאמינג, ע"י אותו אדם... שעשה את אותן בחירות אמנותיות... זה משהו שהוא לא כל כך מדיד... כי צריך למקסס פעמיים, חח. ואז גם לא בודדנו את משתנה הסאמינג...... כי נכנס עוד משתנה של צבע.... (שגם אם יקבל פיצוי ב ITB טהור..... מן הסתם זה לא יהיה אותו צבע של הקונסולה, זה לא יהיה זהה).


בכל אופן שמח שהצטרפת לדיון ואולי זה הזמן באמת לשמוע ממך על למה אתה ממשיך לבחור בסיכום אנלוגי.
_________________
יויה-מיוזיק | הלחנה לויז'ואל ובמה | הפקה מוזיקלית לאמנים | מיקסים | www.yoyamusic.com
TanTan
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 720
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: חמישי 02 פבר',17 11:09   
כן יואב לגמרי, אני לא מדבר על המיקס שלך ספציפית אלא על תהליך הסקת המסקנות המוטעה לפעמים שקורה בגלל מבחני האזנה מהסוג הזה באופן כללי..

זה נכון. זה בלתי אפשרי ליישם מבחן כמו שאני מדבר עליו ובגלל זה המסקנה צריכה להגיע אחרי דרך ארוכה ולא אחרי מיקס ספציפי כזה או אחר.

אני באופן אישי בוחר את הכלים שלי לפי מה שגורם לי להתרגש ומה שלהרגשתי מקדם אותי להשמע כמו שאני שואף להשמע, אני שואף להשאר נאמן לקול הפנימי שלי כשאני ממקסס ומשתדל מאוד שלא להתווכח עם עצמי..
הנחת העבודה שלי היא שאם משהו מרגש אותי יהיה עוד מישהו שיתרגש מזה ואם אני לא אוהב איך שמשהו נשמע יהיה עוד מישהו שלא יאהב את זה.
הגישה הזאת עוזרת לי עם השנים לא לפתח הרגלים שעובדים נגד המטרה והמטרה תמיד נשארת השיר שאני עובד עליו באותו יום. אלו הקווים המנחים שלי בשיטות העבודה שלי וגם בבחירת הציוד שאני משתמש בו. בחוויה שלי אין הבדל בין ניואנס למהות אם השאיפה שלי היא להגיע ל 100% של הסאונד השלם שאני מחפש ואני רוצה שהשלם יגדל מיום ליום כי אין ערכים חשובים יותר בשבילי מאשר להתקדם, להשתפר ולהתפתח ואני משתדל לתת לערכים האלה לנהל את הקריירה שלי ואת הבחירות שלי.

כמו כל דבר באמנות, זה אישי. לכל אחד יש את המטרות הלגיטימיות לגמרי שלו.
_________________
www.aranlavi.com

http://www.facebook.com/pages/TanTan-Studios/73704855169?ref=stream

http://www.facebook.com/pages/DB-Music-Studios/157025280987856
DrDataMiner
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1810
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: חמישי 02 פבר',17 11:10   
כבר אמרתי את זה פה בעבר ... ועכשיו כבר נזכרתי בזה שוב, אחרי שקראתי תגובות
של מאזינים לחדש של מטאליקה... אבל ככל שעובר הזמן אני שואל את עצמי מה זה
"טוב" ? כמה "טוב יותר" אפשר להיות ? מה ההבדל בין "מצוין" ל-"מצוין מאד" ל-"מצוין
מאד מאד שמעיף לך את הפוני למספרה של מיקי בוגנים שיעשה לו פן, ויחזיר לך את
התוצאה קומפלט" ?

מאזינים של מטאליקה חשבו (לפחות חלקם - ואם להגיד את האמת, גם אני)
שהאלבום נשמע "מושלם מדי" או "נוצץ מדי" (אם יש כזה דבר. וכנראה יש) ואני
כבר מלא זמן מחזיק בדעה (וגם אמרתי את זה) שזה לא סתם עניין של טוב יותר או
טוב פחות..ואת ה-"זה שונה" צריך לחדד - זו פשוט הגדרה מחדש של האסתטיקה
בתחום (ואני רואה את זה בקולנוע בדיוק כמו באודיו). חלק מקבלים את זה בתור
חוויה ששומרת על גבולות ההנאה מהמדיום...
...וחלק פשוט דוחים את זה מכל וכל ולא יכולים לעבור (בקולנוע אני אישית מתקשה
מאד לעבד בראש את מה שהעיניים שלי רואות - ה-"טוב" נהפך ל-"יותר מדי" וזכורה
לי בצורה מאד ברורה הסצינה בה מצלמים מקרוב את M - אותה משחקת דיים ג'ודי
דנץ - והמצלמה חושפת כל קמט וכל אי-שלמות באישה היפיפיה הזו. אני זוכר שחשבתי
לעצמי : בונ'ה, למה אתם עושים לה את זה ? זה לא מחמיא, מעיב את הדמות
העוצמתית שהיא משחקת... אז למה ?

אפרופו קולנוע, סיפור מעניין שזהה לחלוטין למה שקורה פה :
הקולנוע עובר רובו ככולו לצלם בדיגיטל. בדיוק כמו באודיו, יש עשרות בימאים/קולנוענים
שהגיעו מעבודה אקסלוסיבית על "אנלוג" (פילם) ועברו בצורה מלאה לדיגיטל כי הם
לא רואים הבדל שמצריך את הבלאגן שנובע היום מעיבוד סרטי צלולואיד (רוג'ר דיקינס
האגדי הוא - למשל - אחד מאלה. יש עוד עשרות כמוהו).

מהצד השני יש את אלה שלא מוכנים לעבור לדיגיטל - וימות העולם (כריסטופר
נולאן ו-קווינטין טאראנטינו הם שניים שקופצים לי לראש מיידית).

אבל ברמות הגבוהות של הפקת המדיום, לא שומעים על "טוב יותר" או "טוב פחות".

זו פשוט בחירה אסתטית (דהיינו "גוונים" המילה "טוב") של הבימאי/קולנוען (סינמטוגרפר)
וכך זה צריך להיות גם באודיו.
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  yoavasif  
Act Compatible
הצטרף: 18 אוג' 04
הודעות: 863
מיקום: Tel Aviv
הודעה פורסם: חמישי 02 פבר',17 13:01   
ציטוט:
בחוויה שלי אין הבדל בין ניואנס למהות אם השאיפה שלי היא להגיע ל 100% של הסאונד השלם שאני מחפש ואני רוצה שהשלם יגדל מיום ליום כי אין ערכים חשובים יותר בשבילי מאשר להתקדם, להשתפר ולהתפתח ואני משתדל לתת לערכים האלה לנהל את הקריירה שלי ואת הבחירות שלי.


למסגר ולתלות ארן היקר !
_________________
יויה-מיוזיק | הלחנה לויז'ואל ובמה | הפקה מוזיקלית לאמנים | מיקסים | www.yoyamusic.com
  yoavasif  
Act Compatible
הצטרף: 18 אוג' 04
הודעות: 863
מיקום: Tel Aviv
הודעה פורסם: שישי 03 פבר',17 13:43   
Side Car Sound ? חחח. נשמע כמו שם טוב לאולפן.

נשמה, נראה לי שאתה לגמרי צודק שהשימוש בקונסולה נוספת מגיע קודם כל מתוך מצוקת ערוצים.. או חזרות.

אבל אם אתה רוצה להרוויח משהו מבחינת סאונד אז כן שווה לחזור פנימה דרך איזה קונסולה מדליקה. אולי המקי תעשה את זה.. אגב... חלק מהעניין זה גם להשתמש באיקיו אנלוגי על חזרות האפקטים.

(יש מי שמשתמש ממש בקופסאות סיכום עתירות שנאי אודיו גם למטרה זו של חזרות אפקטים. זה באמת לא נגמר).
_________________
יויה-מיוזיק | הלחנה לויז'ואל ובמה | הפקה מוזיקלית לאמנים | מיקסים | www.yoyamusic.com
mixtrim
תומך
הצטרף: 23 אפר' 11
הודעות: 506
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שישי 03 פבר',17 14:28   
(סורי יואב נמחק לי הפוסט הקודם בטעות תוך כדי עריכה)
בכל מקרה תודה. אני אנסה ואדווח.
ציטוט:
חלק מהעניין זה גם להשתמש באיקיו אנלוגי על חזרות האפקטים

לגבי זה הייתי מסתדר עם האיקיו בקונסולה שבפוקס הוא ממש "Analog Fill" שזה מפתיע.
פעמים רבות אני מעדיף אותו על פני ה meequalizer המקורי והנוימן- W491a

שבת שלום

6.2
עריכה: ניסיתי, זה מעניין ושונה אבל לא ברמה שמצדיקה ת-המרות, בכל מקרה לא על המקי.
השוואתי וגם בחיבור אנלוג ישיר ללא המיקסר התקבלה תוצאה כמעט דומה

אבל כשניסיתי בכבלים דיגיטליים התוצאה נקיה יותר, ולרוורב זה תורם הרבה.
(ניסיתי הכל עם MPX 500 של חבר)
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מאסטרינג

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12   הבא
עמוד 11 מתוך 12

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון