ציטוט: |
נוסטלגיה לא מובילה לשום מקום, העבר לעולם לא יחזור |
ציטוט: |
השנה נמכרו יותר תקליטי ויניל מאשר בשנת 1992 |
ציטוט: |
אני לא חושב שזה נוסטלגיה. לויניל (וגם לטייפ) יש איכויות שאין בפורמטים הדיגיטלים. זה לא מתבטא כמובן בנקיון של הצליל אלא בנוכחות שלו במרחב, הצליל פשוט יותר נוכח ויש בחויית ההאזנה משהו יותר פיזי ואנשים פשוט מרגישים את זה. |
ציטוט: |
אני חושב שבגלל שלמדנו לפרק את הצליל לאורכי גל ואמפליטודות אז אולי אנחנו מפספסים פרמטרים מסויימים שלא למדנו לכמת. |
ציטוט: |
אין מה לעשות, זו דרכו של עולם. כל מה שנותר לעשות זה לנסות ולשלוח כמה שיותר אנטנות החוצה, לנסות ולהאזין לכל מה שקורה בלב פתוח, ולתת למנוע היצירתי שלך לעשות את הסינטזה הזו בין המטען רב הערך שספגת כל חייך ובין מה שהאנטנות שלך מצליחות להטמיע בתוכך, מבלי להתאמץ ״להיות עכשווי״ באופן מאולץ, ולקוות שמה שיוצא ממך, אכן משאיר אותך רלוונטי |
ציטוט: |
לויניל (וגם לטייפ) יש איכויות שאין בפורמטים הדיגיטלים. |
ציטוט: |
הרבה אנשים מוכנים להישבע שויניל נשמע להם יותר טוב ואני הייתי מציע לא לזלזל בהם. |
ציטוט: |
סאונד זה יותר מתדרים ואמפליטיודות, סאונד זה תזוזה של מולקולות באוויר |
ציטוט: |
יש הרבה דרכים לגרום לאפקט שאני מדבר עליו והדפסת ויניל היא רק דרך אחת. אני יכול גם להגיד מהניסיון שלי ששימוש נכון בפלנג'רים ופייזרים יכול להוציא את האפקט הזה החוצה. |
ציטוט: |
ההנחה שלי שמבחינה מדעית אנחנו לא יכולים לכמת איכות היא הנחה מאוד ריאליסטית. |
ציטוט: |
ישנה האפשרות שאני ואנשים אחרים שקיימת בהם רגישות מסויימת, מרגישים משהו שקיים שם אבל המדע עדיין לא כימת. |
ציטוט: |
אני חושב שדווקא אתה בתור איש מקצוע צריך להיות פתוח לאפשרות שאולי יש אלמנטים מסויימים בסאונד שמעולם לא שמת לב אליהם. |