תפריט
שלום Anonymous ::: 2021, 12:20
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
  DrDataMiner  
Expert
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1906
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הסולטן הקטן מקמפרס בגדול - Analog Obsession SPECOMP
הודעה פורסם: שני 24 מאי,21 09:24   
טוב, אחרי שבשנת 2020 עברנו רשמית לעידן ה-"לא משנה מה תרצו, אנחנו יכולים
לעשות את זה והכי טוב שיש", נראה שהמפתחים הקטנים פורחים.

הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

אם שמתם לב שאני נותן הרבה מקום ל-Analog Obsession (ה.ג.ב רידְוואן קוֹצ'וּק) - זה לא סתם.
הלה נותן בראש בזמן האחרון... והוא עושה את זה ממש טוב. הוא הצליח למצוא נוסחה
יפה בדמות שילוב בין ממשק יפיפה (אבל לא מעמיס את העיניים), אלגוריתמים נשכניים
(אבל בלי לצאת בהצהרות על דיוק האמולציה ו/או רתימת שמות נוצצים של טכנאיי-על)
ומערכת פשוטה ולא חודרנית לשינוע ההורדות.

הצצוע האחרון שלו נקרא SPECOMP (קיצור של Spectral Compresor) וכמיטב
הטכנולוגיה של הזמן האחרון הוא מעין "שעטנזוריתם" (גיבוב של אלגוריתמים, חלקם של
רעיונות מקוריים וחלקם גזור מאמולציות שכבר בוצעו - ונטחנו למוות ב-Loop אינסופי).

הרעיון הנוכחי הוא לשלב בין אמוצליה של קומפרסור אפי"צ ראשי SSL ומשהו דומה
ל-Soothe (מין איקיו דינמי ספקטרלי ש-"מתלבש" על תדירויות רזוננטיות ומדכא
אותן בחינניות).

מה שכל זה אומר שיש לכם קומפרסור נחמד מאד שיכול לשמש בכיף בתור קומפרסור
אפי"צ ראשי ולא רק זה, פרמטר היחס שלו (נסו, למשל, 1:1.05) יכול לאפשר לו
לשמש בתור "מגהץ אודיו" (LEVELER, כלומר טיפול דינמי כמעט בלתי שמיע - אבל בהחלט מורגש).

לעזרתכם פקדי התקף, שחרור, עקומת הברך (Knee) וסובבן קטנצ'יק (במרכז הממשק)
כדי לקבוע את רמת האות הרטוב ביחס לאות היבש. כרגיל, לחיצה על לוגו
Analog Obsession תשלב את מנגנון דגימת היתר (Oversampling) של
Analog Obseesion.

נסו ותהנו.

https://www.patreon.com/posts/51285294
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 606
הודעה פורסם: שני 24 מאי,21 11:44   
מרוב האקלקטיות אני לא מבין מה אתה רוצה להגיד...
מה זה "הלה" ו- "אפי"צ"?
#smile
  DrDataMiner  
Expert
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1906
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: שני 24 מאי,21 12:44   
acidhead :
מרוב האקלקטיות אני לא מבין מה אתה רוצה להגיד...
מה זה "הלה" ו- "אפי"צ"?
#smile

אקלקטיות ? לא כל כך.

פשוט עברית, יו קנואו ?... #smile

הלה = האיש הזה/האיש ההוא

אפי"צ=אפיק צבירה=Bus
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 606
הודעה פורסם: שני 24 מאי,21 13:08   
כן אקלקטיות #smile
לא נתקלתי בקיצור של "אפיק צבירה" כ אפי"צ או בכלל בהקשר לאודיו (למדת בטכניון?)
הצעה לייעול ממשהו שמעריך את הפוסטים שלך, לתרגם מונחים טכניים באנגלית שהפרקטיקה שלהם גם באנגלית מוסיף "שתי המרות". אחת שלך ואחת כדי לנסות להבין למה אתה מתכוון, ואם זה לא רצוי באודיו... #thumbsup
  DrDataMiner  
Expert
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1906
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: שני 24 מאי,21 13:24   
acidhead :
כן אקלקטיות #smile
לא נתקלתי בקיצור של "אפיק צבירה" כ אפי"צ או בכלל בהקשר לאודיו (למדת בטכניון?)

אם לאוניברסיטה הזו יש רקטור, קוראים לו ראובן מ. #smile

אני בסה"כ סכמתי (summing - משהו שכולם מכירים, נכון ?...) את שתי המילים
למשהו שאמור להיות לו משמעות מוחצת מבחינת עולם האודיו.

* אפיק, בהקשר של אודיו - זו מילה שלו (פירוש אחד, מבין כמה שלא קשורים
לאלקטרוניקה, הוא - לפי המילון : "ערוץ של אמצעי תקשורת אלקטרוני")
* צבירה (או יותר נכון "צובר", כמו שהוא טבע את זה - בהקשר של Bus) - זו מילה שלו.

אם באקלקטיות אתם מתכוון שהבאתי/ליקטתי מידע מאחרים... אז כן, אני "אקלקטי"
(למרות שהמילה הזו תמיד זה נשמעת לי כמו הרמת-אף - מכוונת או לא - של
"מבינים". ואני לא כזה. או לפחות לא מתיימר להיות כזה).

acidhead :

הצעה לייעול ממשהו שמעריך את הפוסטים שלך, לתרגם מונחים טכניים באנגלית שהפרקטיקה
שלהם גם באנגלית מוסיף "שתי המרות". אחת שלך ואחת כדי לנסות להבין למה אתה מתכוון,
ואם זה לא רצוי באודיו... #thumbsup

קודם כל, תודה. אני מעריך את זה.

דבר שני, כמו שהראיתי בקישור שצירפתי מעלה (אחד בתוך רבים, בדוק אותי),
עשיתי את זה תקופה לא קצרה, לזכרוני... אז רציתי להאמין שזה כבר חלחל.
כנראה שזה לא (עדיין לא).

נלקח בחשבון #thumbsup

אגב, משהו קטן ששכחתי :

אני מבקש ממי שרוצה להשתמש בפלאג זה - לתכנן את מהלך ההגבר לתוכו.
למה ?

* זה לא קשור ל-32 ביט מול 64 ביט מול נקודה צפה מול אלוהים-יודע-מה.
* זה לא קשור להוכחה מדעית עם נוסחאות של פיזיקה קוואנטית לגבי ההיתכנות
של תכנון מהלך ההגבר מול התחום הדינמי התיאורטי של אות דיגיטלי.
* זה לא קשור לקורונה.
* וזה אפילו לא קשור לסכסוך שלנו עם האלו מרצועת עזה...

זה קשור לדבר אחד... ודבר אחד בלבד :

כל מפתחי הפלאגים שמדמים בצורה זו או אחרת חומרה אנלוגית, עובדים לפי
נוסחה קבועה אחת וידועה : האות שלכם יעוּבד בצורה הכי טובה (דהיינו :
תפיקו את המקסימום העיבוד האפשרי, בכל מה שנוגע לאיכות, ממעבד זה) כאשר
הוא "יפגע" במעבד בגובה של 18dbFS- (זה מינוס, כן ?...) אות ממוצע (RMS).
אני לא בא להתפלצן עליכם... אני פשוט קורא על אנשים שמנסים לדחוף לפלאג
הזה אות בגובה 0dBFS (זה מקסימום גובה אות, כן ?) ולא מבינים למה הוא לא
עובד כמו שצריך או מקמפרס יותר מדי ב RATIO מאד נמוך.

זה אמיתי מהחיים האמיתיים, קחו את זה בתור עצה מהשטח (לא עצה אישית, כי
אני תמיד נכנס למעבד בגובה אות "אנלוגי". או לכל הפחות מתחיל את העיבוד
בגובה כזה... ואז מגביר - או מחליש - את אות הכניסה, כי מעבדים שונים מגיבים
שונה לגובה אות שונה... החל מאות מאד מאד חלש ועד אות מאד חזק, ואני
מתכוון "חזק יחסית ל- 18dBFS-". גם את זה כתבתי לא מעט פעמים).
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 606
הודעה פורסם: שלישי 25 מאי,21 11:04   
ציטוט:
אם באקלקטיות אתם מתכוון שהבאתי/ליקטתי מידע מאחרים... אז כן, אני "אקלקטי"

כן. לא הייתה כוונה אחרת.

ציטוט:
או לכל הפחות מתחיל את העיבוד
בגובה כזה... ואז מגביר - או מחליש - את אות הכניסה, כי מעבדים שונים מגיבים
שונה לגובה אות שונה... החל מאות מאד מאד חלש ועד אות מאד חזק,

בדיוק #thumbsup
עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון