הצטרף: 07 פבר' 03
הודעות: 120
פורסם: ראשון 09 מרץ,03 19:02
רציתי לשאול את כל הדי-גייז,עם איזה כבלי אר-סי-איי הם עובדים, עם הכבל הקלאסי, או היותר איכותיים, ואם אפשר גם לציין פירמה.
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 202
פורסם: שני 10 מרץ,03 00:08
אם בכבלי RCA עסקינן, אז אוסיף עוד שאלה:
חבר שלי קנה לפני כשנה מערכת חלקים (ד?קים) בייתית. בנוסף למערכת הוא קנה כבל RCA שמחבר בין המגבר לCD. כמה עלה? 250 ש"ח!! (רק RCA)
- עבדו עליו?
- אם לא, מה כל כך יקר בכבל הזה? בסה"כ פחות ממטר כבל!!
:wink:, יוחאי.
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
פורסם: שני 10 מרץ,03 01:25
אין סיבה שכבל כזה יעלה 250 ש"ח, אלא אם הוא עשוי כולו מזהב 24 קראט...
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19377
מיקום: תל אביב
פורסם: שני 10 מרץ,03 08:44
כל מי שעוסק בסאונד אמור לשמוע מיד אם יש הבדל באיכות כאשר כבל זה או אחר מחובר.
לא הבנתי אם השאלה היא על סוג הכבל או המחבר (RCA).
לגבי כבלים, במחוז האר-סי-איי, היכן שמחברים כאלה מסתובבים, לא הייתי אומר שיש הבדל בין כבל אחד לשני, מה גם שמי שהמציא את המחבר הזה היה צריך לתלות אותו מזמן.
יחד איתו הייתי שולח לצינוק את ממציא ה-PL והוגה ה-XLR.
אז עם מחברים כאלו, הנוגדים את טכנולוגיית המגע האמיץ, מה כל כך בוער בכבלים שצריך להשקיע בהם יותר מהציוד?
משמעות רצינית יותר יש לכבל, החתך שלו והמוליכות + בידוד/סיכוך שלו, כאשר מדובר באורכים גדולים, ובמיוחד עבור אות חלש, כמו זה המגיע ממיקרופון.
הסיכוי שכבל ארוך מאוד נושא מחבר "אר-סי-איי" הוא קלוש ביותר.
ומי שמשקיע 200 שקל בכבל ארסיאיי קצר, השקיע את כספו בארנק של מי שסיבן אותו (ונא לא להתכופף לחפש את הסבון).
את הכסף הייתי משקיע בביטחון עצמי.
הצטרף: 07 פבר' 03
הודעות: 120
פורסם: חמישי 13 מרץ,03 18:56
בהמשך לתשובתו של ראובן שצריך לתלות את זה שהמציא את הPL ו הXLR אז צריך לשנות את כל הכניסות במיקסרים ובמגברים וברמקולים שכווווולם משתמשים בהם--לא?
תגובתך מיסטר ראובן בבקשה....
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
פורסם: חמישי 13 מרץ,03 21:46
1. PL ו-TRS זה לא אותו חיבור? (באותו גודל?)
2. איזה סוג חיבור כן יתן תוצאות איכותיות? ממה הוא יהיה עשוי? איך הוא יהיה בנוי? למה לא בונים אותו?