הצטרף: 31 אוק' 01
הודעות: 150
פורסם: חמישי 29 ספט',05 22:27
לא מזמן יצא לי להיות בסיטואציה דומה והקלטנו עם הd.i box של avalon היישר לקונסולה trident s80
וברור לך שזה עניין של טעם..נגן...גיטרה וכ'ו אבל יצא דיי טוב והavalon משכנע למה שחיפשנו בהפקה הזאת
סאונד ברור ושקוף מאוד לא נפוח מדיי לטעמי
תנסה לקחת את הavalon +מגבר בס טוב ואוליי להציב מיקרופון לרמקול 4x10 לדעתי תרוויח את נמוכים באיזור ה60-100 hz שפחות מודגשים דרך ה avalon
ושוב אוליי החוסר שהיה אצלי בא מהגיטרה
אישית הייתי לוקח את שתי האפשרויות פשוט אצלנו לא היה מגבר בס טוב!
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
פורסם: חמישי 29 ספט',05 23:45
ככה, הכי בהכללה שאפשר, מגבר+מקרופון יתן סאונד יותר "אקוסטי" או סאונד שמכיל סביבה.
יכול להיותר שתרוויח גם איזה BOOST של ממברנה.
מתבקש בסיטואציה כזו לשלוח 2 קווים בו זמנית ולהקליט את שתי האופציות ואח"כ לבחור.
הבחירה חייבת לקחת בחשבון את הצבע הכולל של ההפקה ולא רק את הסאונד של הבס.
בס "יפה מדי" ו"עשיר מדי" עשוי להיות "מלא ומכיל מדי" למיקס הכולל.
ולמה לא, לקראת השנה החדשה, לצטט את ריי בראון...
"בסיסט טוב לא שומעים. בסיסט טוב מרגישים".
הצטרף: 31 אוק' 01
הודעות: 150
פורסם: שישי 30 ספט',05 18:11
יש לי את ה shure beta 52 והוא מצויין לבס ובייס דראם גם
כמו שרשמתי למעלה בד"כ אני מקליט איתו בס כשהוא 10 ס"מ בערך ליד הרמקול 4x10 של fender וזה נותו את האקסטרה נפח שחסר לפעמים שמקליטים רק d i
ואז בהתאם לסגנון הפקה אני מחליט אם בכלל להשתמש בו
שוב לגבי המיקרופון אם יש לך סאונד מעולה "בחוץ" במגבר. זה יורגש בקלות במוניטורים