S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: חמישי 07 פבר',08 20:27
מתחילים במהות, שמאסטרינג זה לא בדיוק לעשות את הקטע חזק ו"שישמע טוב", זה התאמה של רצועות שונות שישמעו כמו יחידה אחת, בעוצמה ובגוון, זה הכנה טכנית לשכפול במפעל לפי סטנדרטים, וכמובן העובדה שעושה את זה איש מקצוע (נקווה) עם הרבה נסיון.
אני אישית הפסקתי להתווכח ולנסות להסביר לאנשים כאלה, ולא רק בנושא הזה, מי שלא רוצה להקשיב, שימשיך בשלו.
Act Compatible
הצטרף: 29 אפר' 06
הודעות: 289
מיקום: אשדוד
פורסם: חמישי 07 פבר',08 21:25
זה נורא פשוט... אם הבחור טיפה מבין, תגיד לו שיפתח VST ויוציא את הצליל הכי טוב שהוא יכול למצוא, ואז פשוט תפעיל לידו איזה וירוס TI ואם באמת יש לו שכל הוא ישר יקלוט איזה הבדל מטורף יש בין חשמל שעובר במעגלים וטרנזיסטורים ועובר שינויים פיזיים לעומת באנץ' של אלגוריתמים שאמורים "להעתיק" את המכשירים הרציניים...
זה כמו להקליט שירה עם איזה דינאמי שהיה פעם לאבא ולשים עליו אפקט מדמה ולבחור פריסט של U-87
אין מה לעשות... סאונד טוב = השקעה לא קטנה...
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2977
מיקום: תל אביבה
פורסם: חמישי 07 פבר',08 21:35
אין מה לעשות...
בד"כ מי שמגיע בהצהרה כזו לא שומע את ההבדל ורוב הסיכויים שאם הוא יתקדם בפעם הבאה שיגיע במחקר/רכישה יבין את ההבדל.
הצטרף: 15 פבר' 07
הודעות: 304
מיקום: עמק חפר
פורסם: חמישי 07 פבר',08 23:47
הכל תלוי במיקס ובאוזניים. אפשר להגיע לתוצאות מדהימות עם פלג אינס, כמו שאפשר גם עם ברזלים. כבר שמעתי מסטרינג "ברזלים" ממש לא טוב, ולעומת זאת אחלה מסטרינג שנעשה בתוך הקופסא. ולהיפך כמובן. בקיצור, אין חוקים וכללים, רק לדעת איך לעבוד.