הצטרף: 13 יונ' 07
הודעות: 66
מיקום: מרכז
פורסם: רביעי 02 יול',08 20:00
אני מסכים.
ברור לי גם שסיגנל הפיקאפ מתעוות במידה מסויימת בדרך שהוא עובר למחשב ובחזרה ממנו, אבל עדיין העיוות הגדול ביותר הוא במגבר או בפלאג אין שעובדים בו.
עיוות דיגיטלי מתאפיין לרוב ב"קטימה חדה" של שיא הגל, עיוות אנלוגי לעומת זאת - הוא הרבה יותר מעוגל, ובעיקר בעיקר עם עובדים עם שפופרת ולא טרנזיסטור.
שמתי לב שמדמי מגברים דיגיטלים יודעים לחכות טוב את האפקט שאמור לצאת אבל עדיין עושה רושם שזה לא זה.
קצת על הטכנולוגיה:
חיכוי טוב ביותר נראה שהיה אפשר להשיג ע"י פלאג אין שהיה משתמש ב"תגובה להלם" או אומפולס, של מגבר, ושימוש בקונבולוציה עם סיגנל הגיטרה (למי שמכיר את הנושא) אם היה פלאג אין כזה, אבל גם זה יהיה קצת מאולץ כי לאף מגבר בעולם אין תגובת תדר קבועה אלא משתנה בזמן ולפי האות הנכנס (לא מערכת LTI, שוב, למי שמכיר).
הצטרף: 13 יונ' 07
הודעות: 66
מיקום: מרכז
פורסם: רביעי 02 יול',08 20:39
נכון מאוד.
דיסטורשן מתבסס בצורתו הבסיסית ביותר על קטימה של אות מעבר למתח רוויה מסויים של ההתקן (שפופרת או טרנזיסטור).
יש הרבה תופעות טבע שהתוכנה אמורה לחכות. זה לא פשוט להעתיק את הטבע למחשב :-)
הצטרף: 13 יונ' 07
הודעות: 66
מיקום: מרכז
פורסם: רביעי 02 יול',08 23:41
אם אתה מתכוון לשרשרת ההקלטה שלי לגיטרה אז זה
גיטרה -> דיירקט פסיבי -> כרטיס Delta 1010 -> מחשב