תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 11:00
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
שימוש בסיידצ'יין ללא טריגר, אפשרי?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שני 24 יונ',13 13:32   
לא לא הכפיל את הערוץ של הקיק, אלא נאמר לתת קיק בין הרבעים,
אז התגובה שלו תהיה לפי הסיגנל שהוא יצר.
ואז באותה נקודה בזמן, אם הוא בנה על נוכחות של הבס ללא הקיק,
הוא יקבל סיכום של שניהם. לזה התכוונתי.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
eyalamir
Expert
הצטרף: 09 אפר' 04
הודעות: 826
מיקום: ניו יורק
הודעה פורסם: שני 24 יונ',13 13:40   
מני, תאלץ להסביר לי מה כתבת כי לא הבנתי...
בנוסף, מי אמר שהוא בכלל רוצה להשתמש בסייד צ׳יין רק על קיק או בס? ומי אמר שהכלים האלה בכלל מנוגנים באותו החלק בשיר?
_________________
קליפים מגניבים שעשיתי ביוטיוב:
http://www.youtube.com/user/EyalAmirMusic
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שני 24 יונ',13 15:45   
תקראו עוד פעם את מה ש יונתן כתב.
בשביל להטריג קומפרסיה על קיק, לא צריך לנסוע לתל אביב דרך מטולה, מספיק לפתוח על הקיק קומפרסור בשיטה הישנה והטובה, ואם נדרשת פעולה כירורגית, אפשר להיעזר באוטומציה..
הסייד צ'יין לא נועד בשביל לבצע פעולת קומפרסייה ישירה
psytix
הצטרף: 22 אוג' 04
הודעות: 147
מיקום: אשקלון
הודעה פורסם: שני 24 יונ',13 21:45   
Lfo tool זה הפלגין הכי שווה לעיניין הזה נראה לי. פשוט שרטט את הקימפרוס וזהו בלי שליחה ובלי חיווט מעצבן.
_________________
psytix
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שלישי 25 יונ',13 07:51   
נתתי קיק ובס כדוגמה, לא משהו מחייב.

אני אסביר שוב:

נאמר והוא לא משתמש בקיק כטריגר לבס (למשל, עזוב עכשיו את שאר האפליקציות של הטכניקה)
אלא יוצר סיגנל עצמאי שעושה את זה.
אחלה זה מעולה כשאין קיק למשל והוא עדיין רוצה טריגר קבוע.

עכשיו מה יקרה כשהטריגר עובד על שמיניות לדוגמא, בסינכרון עם הקיק, באופן טבעי,
והוא מכפיל את התו של הקיק (לא הערוץ) אלא מגלגל אותו עוד כמה פעמים.
זוכר הטריגר היה קבוע, עכשיו הוא צריך להשלים אותו,
אחרת מה שיקרה לו במיקס, בהנחה והוא דוחף את שניהם (קיק ובס) יחד
בצורה כזו שלא מאפשרת מרווח לסכם עוד משהו באותו טווח תדרים -
הוא יקבל עומס בנמוכים באותה נקודת זמן ספציפית.
ותראה שזה יקרה כי שניהם יהיו מסוכמים.

אחרת, הוא יצטרך ליצור טריגרים איפה שאותו קיק נמצא בנוסף.

ולכן:

ציטוט:

בשביל להטריג קומפרסיה על קיק, לא צריך לנסוע לתל אביב דרך מטולה, מספיק לפתוח על הקיק קומפרסור בשיטה הישנה והטובה, ואם נדרשת פעולה כירורגית, אפשר להיעזר באוטומציה..


אני מסכים עם יורם #smile
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
AriG
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
הודעה פורסם: שלישי 25 יונ',13 08:34   
לעבור ל- 1:30

http://www.youtube.com/watch?v=Xj3daxaA2mo


_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שלישי 25 יונ',13 23:34   
אני חושב שיש פה קצת בלגן בין העולם הדיגיטלי, או הסינטטי, לבין העולם הקונקרטי (ואולי אנלוגי).

הבסיס הקונקרטי של סייד-צ'יין כמו שאני מבין אותו, נועד ליצור הידוק תלוי זמן (טריגר).
לצורך העניין, בוחרים בקיק (פעם קראו לזה בייסדראם אבל ניחא) כטריגר, ונעזרים בסיגנל שלו כדי ליצור הידוק של שאר כלי הריתם סקשן בצמידות ריתמית לקיק (כל זה בהנחה שהמתופף שלך יושב עם קצב טוב).
את ההידוק (כלומר את נקודת הפתיחה והסגירה) של הבס מבצעים עם קומפרסור, פשוט משום שזה הכלי הכי מוזיקלי והגיוני לבצע באמצעותו עיבוד דינמי.

לכל מי שמחפש לאחד את הבס והקיק, זו כמובן אופציה נפלאה.
אני מודה שאני די תקוע בעולם האנלוגי הזה, ומבחינתי זה השימוש הנורמאלי, הותיק השימושי מאד של הטכניקה הזו.
יש עוד טכניקה לא רעה בעולם הקונקרטי וקוראים לה "חזרה" ("rehearsal"), או להתאמן, או פשוט לנגן בגרוב וכל מיני מילים נרדפות.

מאידך:

ברגע שנכנסים למרחב הסינטטי, אז כמובן שהסייד צ'יין מאפשר לנו התרגה של שלל אלמנטים, ואת אותה הפעולה בדיוק ניתן לבצע גם עם LFO ועם עוד כמה מכפלות דיגיטליות.

בקיצור, יהיה נחמד אם נגדיר רגע על מה מתווכחים
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: רביעי 26 יונ',13 05:50   
לא מתווכחים פשוט כל אחד כאן מכסה צד אחר של המטבע
וזה בסדר אנחנו יוצרים תמונה גדולה שמקיפה את הכל #thumbsup
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
shayshez
Act Compatible
הצטרף: 28 אוק' 09
הודעות: 577
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 26 יונ',13 07:26   
במוסיקה מאד ערוכה ומדוייקת כמו מוסיקה אלקטרונית ממש אין חובה ליצור בסייד צ'יין את האפקט שאתה מחפש.
יש לך טרמולו ושלל פלאגינים שיוצרים AM מעניין ואם תכוון אותם נכון תיצור בדיוק את אותו האפקט בפחות מאמץ על שליחות וחיווטים במיקסר.
_________________
שי שזיפי
מוסיקה עושים באהבה או שעושים חומוס.
http://goo.gl/jcvtb
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד הקודם  1, 2
עמוד 2 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון