תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
פורסם: שני 24 יונ',13 13:32
לא לא הכפיל את הערוץ של הקיק, אלא נאמר לתת קיק בין הרבעים,
אז התגובה שלו תהיה לפי הסיגנל שהוא יצר.
ואז באותה נקודה בזמן, אם הוא בנה על נוכחות של הבס ללא הקיק,
הוא יקבל סיכום של שניהם. לזה התכוונתי.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
פורסם: שני 24 יונ',13 15:45
תקראו עוד פעם את מה ש יונתן כתב.
בשביל להטריג קומפרסיה על קיק, לא צריך לנסוע לתל אביב דרך מטולה, מספיק לפתוח על הקיק קומפרסור בשיטה הישנה והטובה, ואם נדרשת פעולה כירורגית, אפשר להיעזר באוטומציה..
הסייד צ'יין לא נועד בשביל לבצע פעולת קומפרסייה ישירה
הצטרף: 22 אוג' 04
הודעות: 147
מיקום: אשקלון
פורסם: שני 24 יונ',13 21:45
Lfo tool זה הפלגין הכי שווה לעיניין הזה נראה לי. פשוט שרטט את הקימפרוס וזהו בלי שליחה ובלי חיווט מעצבן.
_________________
psytix
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
פורסם: שלישי 25 יונ',13 23:34
אני חושב שיש פה קצת בלגן בין העולם הדיגיטלי, או הסינטטי, לבין העולם הקונקרטי (ואולי אנלוגי).
הבסיס הקונקרטי של סייד-צ'יין כמו שאני מבין אותו, נועד ליצור הידוק תלוי זמן (טריגר).
לצורך העניין, בוחרים בקיק (פעם קראו לזה בייסדראם אבל ניחא) כטריגר, ונעזרים בסיגנל שלו כדי ליצור הידוק של שאר כלי הריתם סקשן בצמידות ריתמית לקיק (כל זה בהנחה שהמתופף שלך יושב עם קצב טוב).
את ההידוק (כלומר את נקודת הפתיחה והסגירה) של הבס מבצעים עם קומפרסור, פשוט משום שזה הכלי הכי מוזיקלי והגיוני לבצע באמצעותו עיבוד דינמי.
לכל מי שמחפש לאחד את הבס והקיק, זו כמובן אופציה נפלאה.
אני מודה שאני די תקוע בעולם האנלוגי הזה, ומבחינתי זה השימוש הנורמאלי, הותיק השימושי מאד של הטכניקה הזו.
יש עוד טכניקה לא רעה בעולם הקונקרטי וקוראים לה "חזרה" ("rehearsal"), או להתאמן, או פשוט לנגן בגרוב וכל מיני מילים נרדפות.
מאידך:
ברגע שנכנסים למרחב הסינטטי, אז כמובן שהסייד צ'יין מאפשר לנו התרגה של שלל אלמנטים, ואת אותה הפעולה בדיוק ניתן לבצע גם עם LFO ועם עוד כמה מכפלות דיגיטליות.
בקיצור, יהיה נחמד אם נגדיר רגע על מה מתווכחים