תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 06:43
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
נו ומה אתם אומרים על הדור המתבגר של היום ...!
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (135) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 15:05   
הבעיה הטכנית מס' 1 בערבי להקות מהסוג הזה (ובהרבה הופעות רוק בכלל) היא ווליום במה.

(חוסר) האפשרות להוריד את הווליום על הבמה הוא הגורם המשפיע ביותר על התוצאה הסופית, הרבה יותר מההבדל בין גיטרה של 400 ש"ח ל-40000 ש"ח.


לכן הגישה והעבודה ביחד כל כך חשובה. לצערי יש מקרים שמה שאתה לא עושה, ואפילו אם יש שיתוף פעולה עם הלהקות הווליום על הבמה מחסל את האפשרות לסאונד טוב. בדרך כלל זה בגלל אקוסטיקה לא מתאימה אבל יש גם גורמים אחרים.
_________________
יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com
https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording
retrolabel
Act Compatible
הצטרף: 28 יול' 08
הודעות: 714
מיקום: יבנה
אני דווקא בחדר חזרות
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 15:35   
מרגיש שהצעירים הם לא הבעייתיים.
הם עדיין עם סוג של יראה למקום ויעשו כל מה שיגידו להם.

הבעייתיים הם אלה בעלי הנסיון (לא כולם) שחושבים שבגלל שהם עשו X דברים אז הם יודעים הכל ומותר להם הכל.

ויש את אלה היותר רציניים עם העוד יותר נסיון אלו שעשו והרבה
הם מסתפקים במועט, מה שתתן להם יתאים, לא מתפנקים.
_________________
אמיר.

www.retrolabel.co.il
ogeva
Act Compatible
הצטרף: 15 אפר' 06
הודעות: 1213
מיקום: כפר סבא
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 17:32   
אני לא יודע איך לאכול את ההערה שלך על הציוד.
אתה לא יודע מי זה ומה מצבו בבית. יכול להיות שיש לו VARSON לא כי זה מה שדחפו לו בחנות (תראה לי חנות שרוצה לדחוף כזה דבר דווקא מכל הדברים בעולם) אלא כי זה מה שאבא שלו הצליח לגרד, אולי תוך ויתור השד יודע על מה.
אז מה?
עץ זה עץ ופיקאפ זה פיקאפ. אם המגבר באירוע סביר, אתה צריך להוציא סאונד סביר.
אם הוא לא יודע לנגן או להקשיב זה כבר משהו אחר.
_________________
אורן
spanish musician
הצטרף: 21 ינו' 11
הודעות: 321
מיקום: ארץ הקודש
כמו שאתה מצפה
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 19:21   
שהשירים שהם ישירו והנגינה שלהם יהיו כוס התה שלך גם הם מצפים שכל אחד שהם עובדים איתו יהיה כוס התה שלהם ויכול להיות שזה לא קרה לאף צד.

לגבי מה שנאמר לא כל הנוער של היום 'חרא ' יש מלא שדווקא לא רוצים בתרבות הריאליטי ההזויה שנוצרה אבל זה מה יש והעובדה היא שכשאתה מדליק את הטלויזיה שלך בערב כי נוח לך לראות ריאליטי אתה בעצם ממשיך לתת רייטינג לתכנית הזו וזה מה שדפוק כאן.

אני אף פעם לא מאמין בהכללות, נפלת פעם אחת על נוער שלא הגיע איתך להבנות ולא באת לו בטוב ולהפך, מה שאתה עושה בהכללה זה בעצם לגרום לעצמך להגיע לאנטי שאיתו תלך בפעם הבאה שתגיע לעבוד עם נוער, אם וכאשר.
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: שני 10 פבר',14 22:40   
חשוב לחדד כמה דברים
אני לא אמרתי שאני "לא הכוס תה" של אותם להקות אני הכי "הכוס התה" בסגנון מוזיקה שבמקרה של אותו הערב אבל זה לא משנה גם אם יבקשו ממנו לעשות לסוג מוזיקה שהיא לא אני ברוך השם יש לי אוזניים ואני יודע לשמוע מצוייו ועדיין יודע איך דברים צריכים להישמע.
אני הכי סבלני גם כשיש לחץ ויש צעקות והמורה למוזיקה צועק והנוער לחוץ והמתופף מאחור רוצה שישמעו אותו ונותן בראש כמו מטורף (וכן מה לעשות אני יודע שמתופפים הם אנשים מטורפים ואני לא נגד)

אבל יש כלים ויש מציאות ואיתה צריך להתמודד הבעיה המרכזית היא שכל אחד רוצה
להראות בגלל שאמא ואבא והמשפחה יושבים בקהל ובאו לראות את הילד אז הנער "נותן בראש" שוב לרוב הנוער שאני עבדתי איתו באותו ערב יש קושי בהבנה איך עובד סאונד כבודדים וכלהקה.

ויכול להיות שהגיטרה של ה VARSON היא באמת התקציב של האבא או לכאורה המוכר שדחף לא נוכל לדעת אבל זו המציאות, גיטרה שעולה כמות מאות שקלים תישמע כמו כמה מאות שקלים ואנחנו נוציא ממנו את המקסימום אבל אי אפשר להפוך סוברו למרצדס.. כפיש!

ולא אני אנטי כלפי הנוער לכן באתי ושאלתי אם עוד אנשים נתקלו בתופעה הזו או שרק אני נפלתי בין הכיסאות בערב שכולו קריעת הבמה..

שאומנם במופע זה השתפר המון כי היו כמה בני נוער שכן הבינו את הסיטואציה אבל היו כמה שפשוט התקשו לקבל את העובדה וחשבו שהם המציאו את המוזיקה שהם מנגנים ולפניהם אף אחד לא ניגן אותה..!
הופמן
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
נושא טעון ונפיץ,אז בואו נוציא קצת קיטור
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 01:35   
אני חושב שחלק גדול בעניין זה קצב החיים של כולנו,בואו נציג כמה שאלות ומקווה שהם יבהירו את העניין:
זוכרים שלפני כמה שנים,אולי 10-12 ,בכל מופע פסטיכון/רוק בעיר העירייה הייתה סוגרת יומיים לפני(או מינימום יום) את אולם המופעים לחזרות של בני הנוער והעמדת המופע כדי שלא יהיו פאדיחות,שהכל יהיה מיקצועי ככל שניתן ושההורים יגידו שאפו למחלקת הנוער העירוני? היום טיים איז מאני מזומאני בייבי והאולם צריך לתקתק הצגת בוקר צהריים וערב ביומיים שלפני וגם ביום המופע בבוקר -חכו עוד שעה עד שמנקה ינקה ואז תתחילו הקמה 5 שעות לפני המופע,מוכר לכם?
נו,אז איך אתם מצפים שהילדים יתנהגו בלי שאתה נותן להם להתאפס על המוח של עצמם
? ומי אשם בתרבות האינסטנט?הילדים הם המפיקים?הבימאים?היחצנים?עורכי התוכן? הם נולדו לתרבות קלוקלת שמשרתת את המכנה המשותף על מנת ליצור רייטינג/כסף,הם כמו כלי שמשתמשים בו למשחק המלוכלך הזה.הם דווקא הבינו טוב מאוד מה כללי המשחק,הם מרגישים מזולזלים אז הם מחזירים בזלזול,והכל נהיה זול,חלטוריסטי והעיקר שיבואו ההורים והחברים למלא את האולם בריקנות רעשנית.
בלי חזרות והשקעת זמן וסבלנות ביצירה והכוונה שמאחוריה גם גדול האומנים היה נשמע חרX
חוץ מיזה שבלחץ כזה בטח שלא יהיה כאן כיף לאף אחד . אריק איינשטיין ז"ל צדק גם בשירים וגם בהתנהלות שלו בשנים האחרונות שנבעה בדיוק מסיבות דומות למה שאנחנו כולנו סובלים.חלאס ...שווייה שווייה
_________________
http://hofman.co.il
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 10:51   
אני חושב שהשרשרת הזו מוזרה ולא מחוברת לעובדות כפי שאני מכיר אותן (כוונתי לחלקים הנוסטלגיים ומתרפקי העבר):
1. ראשית, זכורות לי שרשראות שמתלוננות בדיוק על הדבר ההפוך: נגנים שמגיעים למקום והסאונדמן לא קשוב, וחושב שהוא מבין בהכל ולא מעונין ללמוד מאיתנו הנגנים...
2. להציג את הציוד של היום כציוד ב 400 ש"ח זה חמוד אבל אני יכולתי בתיכון לחלום על ציוד כזה. אני וחברי ניגנו על גיטרה חשמלית שמתנדב מהקיבוץ השאיר ליד הפח אשפה. חיברנו 4 גיטרות לתוך מגבר אחד והזמר עשה חזרות עם מגאפון.
תגידו - אתם אמיתיים?: הגיטרה הכי סינית בעולם תישמע יותר מהודקת מהעץ בניין שניגנתי עליו בתיכון.
3. וברור שחשבתי שזה סטראדיוורוס. היה לזה צבע אדום כזה, וגם לפול מקרטני היה משהו באדום. אדום עולה...
4. וברור שאמא שלי חשבה שאני גאון (היא רק מאד לא אהבה את השיער שלי ואת זה שאני לא מסתרק).
5. ועלינו על במות בלי חזרות והתחברנו למערכות הגברה שהיו בעצם מערכות כריזה עם סאונדמנים שהיו בעצם חשמלאי של העירייה.
מי ידע אז משהו, מי קרא אז משהו? - ניגנו, רצינו להישמע כמו...ואיך לומר - נשמענו חרה. כולם נשמעו חרה.
6. להגיד שסגרו אולם ליומיים בגלל הופעה של בני נוער? מי סגר? בקושי פתחו אותו ביום של ההופעה.
7. עשינו חזרות. מלא חזרות אבל סאונד צ'ק היה דבר שאפשר היה לחלום עליו (וממילא לא היה עוזר). מאוחר יותר, כשקצת גדלנו, הופענו ב-3 מקומות בערב וגם לנו לא ממש היה אז זמן לסאונד צ'קים.
8. במה רועשת? חחח - לא היו לנו בכלל מוניטורים. הפצצנו ווליום לתוך המגבר כי זה היה הדרך היחידה לקבל פאז נורמאלי וכי ככה הנדריקס עשה, ובכל מקרה, לא היה טעם לחבר את זה לתוך המערכת הגברה שהיתה עוד יותר גרועה. כולם צרחו עלינו להנמיך ואנחנו חשבנו שהם לא מבינים כלום. הם באמת לא הבינו. אבל גם אנחנו.
9. והכי גרוע היה כל מיני פסטיבלים וערבי להקות של עיריות. פעם ניגנתי באיזה פסטיבל שעל חצי קונסולה היה מחובר פרספקס עם ברגים, כדי שאי אפשר יהיה לגעת בכפתורים. מזל שהיה לי פיליפס בקייס. חבל שלא היה אף אחד שידע מה לעשות עם הכפתורים...

בכי ונהי, אבל לא מחובר לעובדות ההיסטוריות.
דור הולך, דור בא וככל הנראה יש פעם מובנה... והאמת? אני מת על זה.
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
בתור סאונדמן בתוכנית
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 18:29   
״ריאלטי מוזיקלי״ אני חייב להבין איך בדיוק זה קשור לילדים שמנגנים חזק
או רוצים 2 מוניטורים לזמר(אגב בקשה לגיטימית בתור ״הכלי הכי חלש על הבמה״)?

אני חושב שהם לא בדיוק כמונו,נימוס בסיסי מאוד לוקה בחסר,יצא לי במסגרת עבודתי לעשות סאונד ללהקה צבאית,הייתי צריך לעצור את הבאלנס ולהגיד להם שאם ישתמשו במילים בבקשה ותודה יהיה יותר נעים לכולם.

וכן שאני הופעתי בגילאי העשרה הרגשתי הרבה יותר יראית כבוד לבמה ולמעמד
_________________
This one goes to 11!!!
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שלישי 11 פבר',14 19:17   
לא יכול להגיד שלא נתקלתי, אבל אתה נותן לסיטואציה לשלוט בך, או שפנית לדרך שאתה מכיר-סבלנות.
סורי, אבל במצבים האלה אתה צריך להיות אסרטיבי. להיות יותר ערס ולשים אותם במקום.
אם המתופף יבין שעוד מכה אחת על הסנר בלי שביקשו ממנו הוא ינגן בלי מיקרופונים ומוניטור, הכל יקרה יותר מהר.
כסאונדמן אתה לא רק עושה סאונד, אתה מנהל את הבאלאנס.

נוער נוטה לבדוק את הגבולות, מדי פעם צריך להזכיר להם שהם שם.
  adamp  
הצטרף: 12 יונ' 13
הודעות: 158
הודעה פורסם: רביעי 12 פבר',14 14:30   
yoramilan
ברוך הבא לשנת 2014
עידן הקרח נגמר
לנגנים ולהקות יש פרט אחד חשוב שהם שוכחים סאונדמן הוא חלק מהלקה (מלבד היותו טכנאי סאונד וככה חשוב שהתייחסו אליו) וכשזה לא יוצא לפועל מתחילות הבעיות...

ציטוט:
3. וברור שחשבתי שזה סטראדיוורוס. היה לזה צבע אדום כזה, וגם לפול מקרטני היה משהו באדום. אדום עולה...


אתה רואה אתה לפחות מתאר מי נשמע אדום אני נתקלתי במתופף שרצה שהסנר שלו ישמע אדום ביום ההופעה רק שכח לציין מי נשמע אדום כדי שאעזור לו להישמע כך (מפעם אחרונה שבדקתי אין צליל כזה אדום)

shaharv

אתה צודק אבל אני לא בא למלחמה (לפחות משתדל) במיוחד שמדובר בבני נוער
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3   הבא
עמוד 2 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון