ציטוט: |
ארן, זה חדש לי. אתה אומר שהממיר (ממיר איכותי) יודע לעשות קליפ שלא יישמע מדוסטרס? |
ציטוט: |
איך זה? האם בכוונה השאירו רזרבה מעל ה-0 DB כדי שתהיה דינמיקה קטנה במקום פשוט קו ישר? |
ציטוט: |
ועוד שאלה, איך אפשר לדעת על כל ממיר מה ה SWEET SPOT שלו? יש נתונים מפורסמים רשמיים או רק ניסוי וטעיה(תהייה)? |
ציטוט: |
Lavry בדגמים כמו ה Gold שצויין וחברות אחרות שארן ציין כוללות מעגלים חשמליים שיודעים להתמודד עם Soft Clipping ובעצם לבצע "limiting" אופטימלי לפני ההמרה. |
ציטוט: |
אין רזרבה בהמרה אבל יש headroom מאוד גדול ב analog stage |
ציטוט: |
מדובר ב-Soft Saturation (הגרסה שלהם לרוויה שמדמה טייפ סלילים). מה שאומר שהם מטפלים בשיאים בצורה כשלהי של רוויה/קליפינג ומאפשרים לדחוף את האות לאיזור יותר "חם" (חזק). |
ציטוט: |
(תהליך של קליפינג הוא לא אותו הדברים כמו לימיטינג, על אף שהתוצאה הסופית
אמורה להיות דומה זהה בעקרון. Lavry גם מציינים במפורש שהתהליך לא מתעסק עם קבועי זמן. זה מה שמאפשר את כל העסק מלכתחילה. או, כמו שהם אומרים : Absence of "attack and release" time constants found in limiters and compressors) |
ציטוט: |
אם הבנתי נכון, מדובר ב- 20dB של הדרום... |
ציטוט: |
הוא מדמה התנהגות של טייפ אנאלוגי ע"י הוספת THD באופן מלאכותי |
ציטוט: |
לימיטינג זה פועל יוצא של קליפינג בין אם הוא קורה ב AD, ב DA או ב DD |
ציטוט: |
לדעת לעשות Clipping "נכון" ומחמיא זאת אומנות, לא פחות |
ציטוט: |
בגלל שהחישוב הפשוט אומר שההדרום חייב להיות של לפחות 144db |
ציטוט: |
?כמה לדעתכם DB (במטרים של הקיובייס) אפשר לדחוף מעל ה-0? |
ציטוט: |
זה רק חלק מההתנהגות של טייפ. עוד חלק הוא "מריחה" של הטראזיאנטים (Transient Smearing) כלומר "פיזור" שלהם במתחם הזמן (ובהכרח הופך אותם ל-"רכים" יותר). המניואל של SATIN של u-He מפרט על זה בהרחבה.... זה אחד מהיי-לליטים של סאונד טייפ.... למה הוא נשמע "גדול" יותר.. למה אפשר לדחוף אותו... למה אפשר להתחרע עליו יותר מפרוססור רגיל (במידה והכל נעשה במגבלות הפיזיקליות כמובן) - ועדיין לקבל סאונד "חם" (בין השאר : נמוכים בועטים ועגולים וגבוהים ששורקים בעדינות). |
ציטוט: |
שוב : לימיטינג וקליפינג (לא הקליפינג המגעיל, אלא התהליך המכוון) אלו שני דברים שונים : האחד הוא חלק ממעבדים דינמיים ששולט בהגבר דרך קבועי זמן (התקף ושחרור), השני עושה Wave Shaping (מאד מאד בגדול. לא סתם קוראים לתהליך : קליפינג. זו קטימה של גל הקול ועיצובו מחדש, תוך "הלחמת" החלקים הקטומים בצורה כלשהי) ולכן נעדר את הארטיפקטים שנילווים לכל מעצבי הדינמיקה מבוססי קבועי זמן (ושוב, Lavry מציינים את זה במילים האלו). לקליפינג אין קבועי זמן. |
ציטוט: |
יש טיפים?כמה לדעתכם DB (במטרים של הקיובייס) אפשר לדחוף מעל ה-0? |
ציטוט: |
הממיר - אלפא לינק, למיטב ידיעתכם יודע לעשות את זה? |
ציטוט: |
ובכלל האם כשזה DD זו לא האחריות של התוכנה? |
ציטוט: |
בתיאוריה : עד 6 דיבי מעל האפס (פרויקט במצב 32 ביט). קיובייס 7 מאפשרת גם 12 אבל לא התנסיתי בזה. וזה משנה את הסאונד לגמרי אז אני לא יודע כמה זה יעיל. |
ציטוט: |
איפה הממירים נכנסים פה לעבודה? או שאתם מדברים על הוצאת המיקס והחזרתו ADDA..? |
ציטוט: |
הנה תשובה של יורם ואזן : http://www.youtube.com/watch?v=42eHt00Altc&feature=youtu.be&t=51m56s |