תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 01:44
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
TanTan Studios. יומן בניה של האולפן החדש של לואי להב ושלי
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (640) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » אקוסטיקה, סביבת עבודה
retrolabel
Act Compatible
הצטרף: 28 יול' 08
הודעות: 714
מיקום: יבנה
הודעה פורסם: רביעי 14 נוב',12 23:19   
בהחלט וואוו
על הכל
_________________
אמיר.

www.retrolabel.co.il
  TanTan  
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: שישי 16 נוב',12 03:01   
תודה יורם ותודה אמיר #thumbsup אני שמח מאוד שאתם אוהבים !

בימים האחרונים אנחנו מחווטים מסביב לשעון, צביקה איגור וסרגיי כבר שבוע עם מלחם רותח ביד.. אני במקביל עושה כל מה שלא קשור בהלחמות כי לא תמצאו מלחים גרוע ממני !
IMG_1624

עוד ראק מסודר ומחכה לחיווט, הפעם ראק אפקטים מעורבב עם כמה פראמפים מעולים לשירה שנשארים באופן קבוע באולפן לימים בהם אצא להקלטות חיצוניות עם הראקים ש הפראמפים הניידים ולואי ירצה להקליט בינתיים ב TanTan, מלמעלה למטה:
- Bricasti M7
- Eventide H3000
- Yamaha SPX2000
- Lexicon PCM42
- BBE Sonic Maximizer
- Roland R-880
- Neve 1272
- Reddi
- Telefunken V76

IMG_1626
_________________
www.aranlavi.com

http://www.facebook.com/pages/TanTan-Studios/73704855169?ref=stream

http://www.facebook.com/pages/DB-Music-Studios/157025280987856
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שישי 16 נוב',12 12:53   
Magnific
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
dushi
Act Compatible
הצטרף: 10 נוב' 07
הודעות: 440
חוות דעת צנועה ושאלות.
הודעה פורסם: שישי 16 נוב',12 16:47   
איזה פוסט מהמם. אני כל הזמן שמח לראות שנשלחו עוד ועוד הודעות בקשר "לאי הבודד" הזה שנבנה ברמה"ש.

שאלה ראשונה שעולה לי היא לגבי הלקסיקון 480.הוא יצטרף לצד הבריקסטי המהולל?

שאלה נוספת היא האם למוניטורים שיגיעו יתווסף סאב בדומה לסאב שהבאת ל"די בי" וזה הזמן לציין שלא שמעתי בחיים סאב שמגיב בטבעיות וכהמשך ישיר לתדרים שמעליו אף פעם. (אולי זו תהיה הזדמנות לשלוח קישור לדיון ההוא ולהזכיר.)

שאלה אחרונה היא לגבי כבלי הכסף והסיכוך שלהם. מסקרן לדעת מה מקורם.איכותם והסיבה לבחירתם. הם בטח לא משהו שרואים בכל יום...

ועכשיו חוות דעת צנועה לגבי כמה מהמכשירים בראק.

קודם כל :

Anamod ATS-1

מדובר בקופסת קסמים ולא פחות. המכשיר הזה גורם בקלות יחסית לדברים להישמע בעלי אופי מוגדר ומוסיקאלי וכיחידה אחת,זאת ע"י הדמיית טייפים קלאסית והכול ללא סרטים שפורפרות ותחזוקה של טנק מרכבה סימן 3 .במהלך הקורס שארן העביר ב"די-בי "נחספנו לשלל ציודים בסטנדרט גבוה. מספר פעמים נפלה לי הלסת מפאת ציוד איכותי. הפעם הראשונה הייתה ששמעתי מה המכשיר הזה עושה בהקלטה. לאחר מכן בסשן של מאסטרינג שארן עשה לחבר האנאמוד פשוט סייע לחומר שהוקלט בסטנדרט לא בשמיים להישמע "אלבום"


GML 9500

זה לא סכין מנתחים זה יותר ננוטכנולוגיה של חיתוך בלייזר. נערכה השוואה מול מספר אי-קיו שכולם מוכרים וטובים והוא היה ללא ספק המדויק והשקוף מכולם.


Junger Accent 1

גילוי נאות לא מכיר הרבה מכשירים מהסביבה הזו אבל מתוך הקשבה להדגמה המכשיר בהחלט מסוגל להעלות עוצמה של מיקס תוך כדי מינימום פגיעה (דיסטורציה ושלל עיוותים) אשר די הפכו את המאסטרינג לשדה קרב של ווליום. פעם ראשונה שהרגשתי את זה היה באמצע שנות התשעים באלבום של "סופר גראס" שפשוט היה נשמע מדוסטרט לכל האורך ואין בו טיפת אוויר לרווחה ואת השאר אתם שומעים...
נכון שזה עניין של אופנות וסגנון אליו שואפים אבל קשה למצוא משהו איכותי ומעודן בנישה וכנראה שזהו פתרון הולם לעידן שלנו.

reddi

עזבו כל מה שידעתם לגבי קופסת די-אי . עברתי בעצמי מספר רב של קופסאות והוא לוקח את כולם בהליכה. הלוואי ותצא גרסת סטריאו (-: או יותר סביר שארכוש למכשיר שלי חבר בקרוב. אין אצלי בס (אקטיבי\פאסיבי\5מיתרים\פרטלס\מודרני ווינטאג'*שלא עובר דרכו ומחייך. גם לקלידים וגיטרות יש את העונג.

telefunken v 76

אני מפרגן ומקנא חחח (יש לי אח צעיר ולא בשל שלו 672 d )

שבת שלום ושקט חברים.
_________________
המציג אינו רופא!
noamusic
Expert
הצטרף: 23 פבר' 06
הודעות: 1011
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 17 נוב',12 01:09   
תעשה השקה..
נבוא נראה נתרשם ונדבר על מחירים
#smile

יופי של עבודה
  TanTan  
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: שבת 17 נוב',12 20:34   
ציטוט:
איזה פוסט מהמם. אני כל הזמן שמח לראות שנשלחו עוד ועוד הודעות בקשר "לאי הבודד" הזה שנבנה ברמה"ש.

תודה דושי ! מקווה לזכות בעוד ביקור שלך בקרוב #thumbsup
ציטוט:
שאלה ראשונה שעולה לי היא לגבי הלקסיקון 480.הוא יצטרף לצד הבריקסטי המהולל?

אכן. ה 480L הוא ריברב שלא הייתי רוצה למקסס בלעדיו ! ה 480L יהיה בראק של חדר המכונות בגלל שיש לו מאווררים אז לא רציתי אותו בתוך הקונטרול רום שלא ירעיש.. הנה תמונה של ראק חדר המכונות, הוא עדיין לא גמור.
IMG_1638
ציטוט:
שאלה נוספת היא האם למוניטורים שיגיעו יתווסף סאב בדומה לסאב שהבאת ל"די בי" וזה הזמן לציין שלא שמעתי בחיים סאב שמגיב בטבעיות וכהמשך ישיר לתדרים שמעליו אף פעם. (אולי זו תהיה הזדמנות לשלוח קישור לדיון ההוא ולהזכיר.)

בטח ! הזוג JL Audio F113 שהבאתי ל DB כבר ב TanTan, עדיין ארוזים בפצפצים אבל יצאו בטח תוך כמה ימים לבחון את עמידות הריצפה בסטודיו ל 16Hz.. אני מחכה לרגע הזה כבר ! הנה קישור לשרשור המדובר בקשר לסאבים האלה ששוברים את חוקי הפיזיקה:
http://www.act.co.il/forums/viewtopic.php?t=51194&postdays=0&postorder=asc&highlight=f113&start=0
ציטוט:
שאלה אחרונה היא לגבי כבלי הכסף והסיכוך שלהם. מסקרן לדעת מה מקורם.איכותם והסיבה לבחירתם. הם בטח לא משהו שרואים בכל יום...

קודם כל אני מודה שאני פריק של כבלים, אחד התחביבים הגיקיים הגדולים ביותר שלי. איגור קפילביץ' ואני אספנו כבלי כסף מצופי טפלון שמגיעים מעודפים של "רפאל", מדובר באותם כבלים בהם משתמשים לחיווט מטוסי קרב ומערכות ביטחוניות מתוחכמות אחרות. הכבלים האלה ספציפית ֿעשויים כסף טהור שזה דבר די נדיר למצוא והם מסוככים (גם הסיכוך עשוי כסף) עם רמת רגישות נמוכה מאוד ל RF. מבחינת רמת המוליכות (שמהווה את השקיפות באודיו) הם עולים בהרבה על כבלי הנחושת, אפילו על הטובים ביותר ביניהם כמו Mogami ו Belden.. בשביל לשפר עוד את רמת הסיכוך והרגישות להשראות אלקטרומגנטיות הכנסנו את כל הצמה עם 22 קווים לשרוול סיכוך נוסף, כך גם עשינו עם הסנייקים הסטנגרטיים יותר בהם השתמשנו (Mogami) ולכבלי החשמל בנקודות הקריטיות..

מסכים איתך ב 1000% לגבי כל מה שכתבת על המכשירים בראק, ה Junger מעבר להגברת מיקסים באופן כללי הוא פשוט יודע להגביר את ה low level information של המיקסים בצורה מדהימה במיוחד, אלגוריתם של Upward\Parallel Compression באמת מהמשובחים !
ציטוט:
תעשה השקה..
נבוא נראה נתרשם ונדבר על מחירים


יופי של עבודה


תודה ! בכיף גדול #thumbsup
_________________
www.aranlavi.com

http://www.facebook.com/pages/TanTan-Studios/73704855169?ref=stream

http://www.facebook.com/pages/DB-Music-Studios/157025280987856
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שבת 17 נוב',12 20:59   
אפשר איזה "הבהרה" על הBBE?

היה לי איתו נסיון קצר בתחילת דרכי (או עם דגם אחר שלהם) וההתרשמות הייתה אז חיובית, לאוזני הצעירות. מצד שני, הקונצנזוס הכללי (משיחות, וגם במקומות כמו גיר סלאטז) הוא בעעעעעעעעע.
בדיוק חשבתי לקנות לעצמי איזה אחד כזה (חדש) בגלל המחיר המגוחך שלהם.
מה דעתך?
AriG
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
הודעה פורסם: שבת 17 נוב',12 22:21   
ציטוט:
ה Junger מעבר להגברת מיקסים באופן כללי הוא פשוט יודע להגביר את ה low level
information של המיקסים בצורה מדהימה במיוחד, אלגוריתם של Upward\Parallel
Compression באמת מהמשובחים !

אם אני זוכר נכון, זה מקביל בעצם לעבודה עם קומפרסור מולטי בנד ביחס סף שלילי,
ברצועה הנמוכה, נכון ? (ניסוי קטן שלי אימת את זה הרגע, אני רק רוצה לשמוע מה יש
לך לומר בנידון)
_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
qwer33
Expert
הצטרף: 06 יול' 10
הודעות: 279
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שבת 17 נוב',12 23:03   
ארן,אם יורשה לי...עצה קטנה.
הכלים המחוברים בראק שיש להם חוט חשמל קבוע מאוגדים כמו שצביקה יודע.
ברגע של קלקול קטן במטרה להוציא את המכשיר ,חוט החשמל הקבוע גורם לפתוח את כל העוגה.
מה שאני עשיתי זה חיבור עם מתאם חשמל כ 20 ס"מ מהיציאה מהמכשיר לכבל "גרמני" ומשם להתחברות.
  TanTan  
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: שלישי 20 נוב',12 13:09   
ציטוט:
אפשר איזה "הבהרה" על הBBE?

היה לי איתו נסיון קצר בתחילת דרכי (או עם דגם אחר שלהם) וההתרשמות הייתה אז חיובית, לאוזני הצעירות. מצד שני, הקונצנזוס הכללי (משיחות, וגם במקומות כמו גיר סלאטז) הוא בעעעעעעעעע.
בדיוק חשבתי לקנות לעצמי איזה אחד כזה (חדש) בגלל המחיר המגוחך שלהם.
מה דעתך?

מדובר בצעצוע low end לגמרי, אבל, אני פשוט מת על מה שה BBE עושה לטמטמים, במיוחד כאלה שלא מוקלטי מעולה או לכאלה עם עורות גמורים. פשוט מעולה לזה בעיניי.
ציטוט:
אם אני זוכר נכון, זה מקביל בעצם לעבודה עם קומפרסור מולטי בנד ביחס סף שלילי,
ברצועה הנמוכה, נכון ? (ניסוי קטן שלי אימת את זה הרגע, אני רק רוצה לשמוע מה יש
לך לומר בנידון)

לא ממש.. upward compression קלאסי: פצל את הסיגנאל ל 2, אחד נקי לא מקומפרס והשני עם קומפרסור, לך על ה threshold הכי נמוך שאתה יכול, נאמר מינוס 45-50, יחס דחיסה נמוך יחסית בין 1:1.5 ל 1:2, release הכי מהיר שהקומפרסור נותן, attack הכי מהיר שהקומפרסור נותן בלי דיסטורשן שמיע ובולט, תוסיף את הסיגנאל המקומפרס לזה הנקי (לאט לאט, המינון הוא המפתח) ותשמע איך האינפורמציה החלשה שהייתה קבורה עמוק בתוך המיקס פתאום יוצאת החוצה והמיקס נשמע מפורט יותר. טכניקה יעילה מאוד.
ציטוט:
ארן,אם יורשה לי...עצה קטנה.
הכלים המחוברים בראק שיש להם חוט חשמל קבוע מאוגדים כמו שצביקה יודע.
ברגע של קלקול קטן במטרה להוציא את המכשיר ,חוט החשמל הקבוע גורם לפתוח את כל העוגה.
מה שאני עשיתי זה חיבור עם מתאם חשמל כ 20 ס"מ מהיציאה מהמכשיר לכבל "גרמני" ומשם להתחברות.

תודה על העצה ! יש מעט מכשירים עם חשמל מקובע אליהם, אני אחפש נקודות רגישות אם יש כאלה.

ימים של חיווט מסביב לשעון באולפן כבר עשרה ימים.. צביקה, איגור, סרגיי ואני במשמרות. נשארו רק פינישים ! בינתיים מרכיבים את הקוסטיקה ב Booth, אלמנט שרוג'ר קורא לו fifty fifty. רוג'ר שלח אותנו לנגריה עם מכונת cnc בשביל לעשות קידוחים בפלטת בירץ', חורים בקוטר 3 מילימטר כל 3.8 סנטימטר, ככה זה נראה:
IMG_1647

הפלטה (2.40 על 1.20) מורכבת על פריים שיושב על הקיר בעומק 15 ס"מ שמלא בספוג בעובי 10 ס"מ שמורחק מהקיר כ 5 ס"מ, ככה זה נראה עדיין לא גמור:
IMG_1651

בינתיים בקונטרול התריסים של המזגן הגיעו בשעה טובה
IMG_1652

ראק נוסף של פראמפים מורכב , ככה הם יעמדו:
IMG_1671

אחלה יום !
_________________
www.aranlavi.com

http://www.facebook.com/pages/TanTan-Studios/73704855169?ref=stream

http://www.facebook.com/pages/DB-Music-Studios/157025280987856
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » אקוסטיקה, סביבת עבודה

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24   הבא
עמוד 22 מתוך 24

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון