תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 01:43
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
TanTan Studios. יומן בניה של האולפן החדש של לואי להב ושלי
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (640) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » אקוסטיקה, סביבת עבודה
AriG
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
הודעה פורסם: שלישי 20 נוב',12 14:40   
ציטוט:
לא ממש.. upward compression קלאסי: פצל את הסיגנאל ל 2, אחד נקי
לא מקומפרס והשני עם קומפרסור, לך על ה threshold הכי נמוך שאתה יכול, נאמר
מינוס 45-50, יחס דחיסה נמוך יחסית בין 1:1.5 ל 1:2, release הכי מהיר
שהקומפרסור נותן, attack הכי מהיר שהקומפרסור נותן בלי דיסטורשן שמיע ובולט,
תוסיף את הסיגנאל המקומפרס לזה הנקי (לאט לאט, המינון הוא המפתח) ותשמע איך
האינפורמציה החלשה שהייתה קבורה עמוק בתוך המיקס פתאום יוצאת החוצה והמיקס
נשמע מפורט יותר. טכניקה יעילה מאוד.

המממ... תיאור של Parallel Compression/New-York Style Compression קלאסי #smile

עכשיו אני מכיר עוד שם לטכניקה #wink

ציטוט:
המינון הוא המפתח

כן, פה נכנסת המומחיות של המפעיל... כי מינונים (והאוזן לפענח אותם) זה העסק
הבעייתי (ופה מתבטאת היכולת "לאפות" אותם).


תודה, חבריק'ו #thumbsup
_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
  TanTan  
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: שלישי 20 נוב',12 15:44   
ציטוט:
המממ... תיאור של Parallel Compression/New-York Style Compression קלאסי

עכשיו אני מכיר עוד שם לטכניקה


ממש לא.. NY Style Compression קלאסית מתבצעת במונו, הקומפרסור הקלאסי והידוע לשימוש הזה הוא DBX 165\165A במצב של Auto time constants עם Ratio גבוה. ברעיון כאן רוצים לשמוע קומפרסיה מדסטרטת, ה Junger Accent 1 נותן משהו אחר לחלוטין, בהחלט מדובר ב Parallel Compression אבל צורה מאוד מסוימת של היישום הזה, יש מרחק ענק בין לגרום למתופף אשכנזי צנום בחדר בינוני (ניו-יורקר במצב הנדלן ומחירי האוכל בתפוח הגדול היום) להשמע כמו הענק הירוק מכה כל כך חזק בסנייר שקירות ההאנגר הולכות ליפול מההדף, לבין להעלות את ה low level information בשיר.. קצת יותר פרטים, tail של ריברב ברור יותר, בהירות ל sustain של המצילות וכן הלאה וכן הלאה..

הפאץ' עובר סידרת בדיקות אחרי כל ההלחמות, מחפשים קצרים, פאזות הפוכות, רוחות ושדים..
IMG_1685

באופן רישמי יש לנו מנג'רית ! ועוד זאת שתמיד רציתי לעבוד איתה, הגברת הראשונה לקבוצת TanTan קבלו את מיס איריס אביטל !
IMG_1673
_________________
www.aranlavi.com

http://www.facebook.com/pages/TanTan-Studios/73704855169?ref=stream

http://www.facebook.com/pages/DB-Music-Studios/157025280987856
AriG
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
הודעה פורסם: שלישי 20 נוב',12 16:13   
ציטוט:
יש מרחק ענק בין לגרום למתופף אשכנזי צנום בחדר בינוני (ניו-יורקר במצב הנדלן
ומחירי האוכל בתפוח הגדול היום) להשמע כמו הענק הירוק מכה כל כך חזק בסנייר
שקירות ההאנגר הולכות ליפול מההדף, לבין להעלות את ה low level information
בשיר.. קצת יותר פרטים, tail של ריברב ברור יותר, בהירות ל sustain של המצילות
וכן הלאה וכן הלאה..

אוקיי אוקיי.... לא אתווכח (לא הפעם. ובטח שלא איתך #wink #sorry )
_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
mozizo
Act Compatible
הצטרף: 04 מרץ 05
הודעות: 1000
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שלישי 20 נוב',12 17:49   
יצרניות המגבונים החד פעמיים מודה לך על התמונות ארן.. המכירות עלו באופן דרסטי מהזלת ריר של אנשי הפורום מאז הפוסט הזה. #thumbsup



ציטוט:
א ממש.. upward compression קלאסי: פצל את הסיגנאל ל 2, אחד נקי
לא מקומפרס והשני עם קומפרסור, לך על ה threshold הכי נמוך שאתה יכול, נאמר
מינוס 45-50, יחס דחיסה נמוך יחסית בין 1:1.5 ל 1:2, release הכי מהיר
שהקומפרסור נותן, attack הכי מהיר שהקומפרסור נותן בלי דיסטורשן שמיע ובולט,
תוסיף את הסיגנאל המקומפרס לזה הנקי (לאט לאט, המינון הוא המפתח) ותשמע איך
האינפורמציה החלשה שהייתה קבורה עמוק בתוך המיקס פתאום יוצאת החוצה והמיקס
נשמע מפורט יותר. טכניקה יעילה מאוד.


נשמע מעניין.. האם הטכניקה הזאת ישימה גם לערוצים בודדים וגם לערוץ מאסטר או בתהליך המאסטר עצמו ?
  TanTan  
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: רביעי 21 נוב',12 16:46   
ציטוט:
אוקיי אוקיי.... לא אתווכח (לא הפעם. ובטח שלא איתך )

סבבה, נתווכח בהזדמנות #biggrin
ציטוט:
נשמע מעניין.. האם הטכניקה הזאת ישימה גם לערוצים בודדים וגם לערוץ מאסטר או בתהליך המאסטר עצמו ?

ישימה לגמרי אבל בעדינות, להשתמש בטכניקה הזאת על יותר מדי ערוצים בודדים יכול לגרום להעלאה גדולה ב noise floor !

העניינים ממשיכים להתקדם.. הקונסולה בבדיקות:
IMG_1693

המוניטורים והסאבים במקום:
IMG_1704

מכיילים את הסאבים וה mains
IMG_1692

ראק נוסף של sidecar ואקולייזרים מותקן ומחווט:
IMG_1690
_________________
www.aranlavi.com

http://www.facebook.com/pages/TanTan-Studios/73704855169?ref=stream

http://www.facebook.com/pages/DB-Music-Studios/157025280987856
retrolabel
Act Compatible
הצטרף: 28 יול' 08
הודעות: 714
מיקום: יבנה
שאלה
הודעה פורסם: רביעי 21 נוב',12 20:14   
למה אתם מכיילים את המוניטורים עכשיו?
לא עדיף לחכות שכל הריהוט יהיה בחדר? (כולל הכל) כי זה משפיע
_________________
אמיר.

www.retrolabel.co.il
AriG
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
הודעה פורסם: רביעי 21 נוב',12 20:20   
ציטוט:
סבבה, נתווכח בהזדמנות #biggrin

אתווכח איתך רק אם תטען שמנוע הסאונד של ציוד הוינטג' הנ"ל (מוקף באדום), חם
יותר ממנוע הסאונד של קיובייס (האמת, עם גרילים כאלה נראה לי שלא... אבל לך תדע) :

הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

#biggrin
_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
  TanTan  
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: רביעי 28 נוב',12 22:07   
ציטוט:
למה אתם מכיילים את המוניטורים עכשיו?
לא עדיף לחכות שכל הריהוט יהיה בחדר? (כולל הכל) כי זה משפיע


זהו, חוץ מאיזה כורסא או שתיים הכל בפנים !

ציטוט:
אתווכח איתך רק אם תטען שמנוע הסאונד של ציוד הוינטג' הנ"ל (מוקף באדום), חם
יותר ממנוע הסאונד של קיובייס (האמת, עם גרילים כאלה נראה לי שלא... אבל לך תדע) :

מעל ה Aurora ? חם טילים ! בלי שום קשר AriG הלוואי ויפסיקו להשתמש במילה "חם" לתאר אודיו.. אין באמת מושג כזה, כל אחד מתכוון למשהו אחר וזה בלתי אפשרי להבין ! אבל ממש ! כשלקוח מבקש סאונד חם זה אומר רק דבר אחד, סאונד טוב לאוזניו, זה יכול להיות יותר גבוהים, יותר נמוכים, יותר מידים, חזק יותר, חלש יותר, תוקפני יותר, עדין יותר וכן הלאה וכן הלאה וכן הלאה אבל לא.. הלקוח יבקש סאונד פאקינג חם ואתה צריך להתחיל לפרש מה מחמם לו. אף אחד אף פעם לא ביקש ממני סאונד "קר" שאין לי מושג גם מה זה אומר #biggrin

אחרי שבועיים של עבודות חיווט אנחנו ממשיכים להתקדם, כל קווי האודיו והחשמל מחוברים, בדוקים ועובדים בשעה טובה ומוצלחת ! המשכנו בבניית הבייס טראפ הקידמי, בייס טראפ ענק ברוחב 1.40 בגובה 2.40 מאוד עמוק, ככה זה נראה:
ממלאים את הספוגים:
IMG_1727

מותחים את הבד:
IMG_1730

גמור, הכנה ל LCD וסיימנו
IMG_1775

תעלת הכבלים בשלבי פינוש, התקנו פילטרים של חשמל למניעת ספייקים וסינון רעשים על הקווים של המוניטורים;
IMG_1793

הוספנו near fields מסוג Yamaha NS-10 ו Auratones , החדר נראה כמו אולפן !
IMG_1789

בודקים שהכל עובד..
IMG_1782

IMG_1781

IMG_1788

אחרי כמה תקלות כאלה ואחרות הכל סודר חי ובועט !

החדר מצלצל להתעלף.. המערכת הכי מפורטת ומאוזנת ששמעתי בחיים. מפחיד כמה מפורט שומעים.. ה ATC עם ה JL Audio זה שידוך made in heaven !

עכשיו אנחנו עובדים במלוא המרץ על ה booth ועל המטבח, ברגע שיהיה גמור נתחיל לעשות טסטים למיקרופונים בחדר

שבוע הבא מתחילים שבועיים של סשנים של הרצה, כולכם מוזמנים מאוד #thumbsup
_________________
www.aranlavi.com

http://www.facebook.com/pages/TanTan-Studios/73704855169?ref=stream

http://www.facebook.com/pages/DB-Music-Studios/157025280987856
tomerak
הצטרף: 13 אפר' 05
הודעות: 21
מיקום: ramat gan
הודעה פורסם: רביעי 28 נוב',12 22:28   
TanTan

פרצו לך לאתר http://dbmusicstudio.co.il/


שיהיה לך בהצלחה עם האולפן
alternative-music
Act Compatible
הצטרף: 01 אוג' 05
הודעות: 471
מיקום: חיפה
הודעה פורסם: רביעי 28 נוב',12 22:47   
חחחחחחחחחחחחחחחחחח,


ענק !
באמת פרצו לך......
סליחה שזה מצחיק !
אבל לא יכלו לשים דברים יותר יפים שם ?
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » אקוסטיקה, סביבת עבודה

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24   הבא
עמוד 23 מתוך 24

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון