ציטוט: |
לא ממש.. upward compression קלאסי: פצל את הסיגנאל ל 2, אחד נקי
לא מקומפרס והשני עם קומפרסור, לך על ה threshold הכי נמוך שאתה יכול, נאמר מינוס 45-50, יחס דחיסה נמוך יחסית בין 1:1.5 ל 1:2, release הכי מהיר שהקומפרסור נותן, attack הכי מהיר שהקומפרסור נותן בלי דיסטורשן שמיע ובולט, תוסיף את הסיגנאל המקומפרס לזה הנקי (לאט לאט, המינון הוא המפתח) ותשמע איך האינפורמציה החלשה שהייתה קבורה עמוק בתוך המיקס פתאום יוצאת החוצה והמיקס נשמע מפורט יותר. טכניקה יעילה מאוד. |
ציטוט: |
המינון הוא המפתח |
ציטוט: |
המממ... תיאור של Parallel Compression/New-York Style Compression קלאסי
עכשיו אני מכיר עוד שם לטכניקה |
ציטוט: |
יש מרחק ענק בין לגרום למתופף אשכנזי צנום בחדר בינוני (ניו-יורקר במצב הנדלן
ומחירי האוכל בתפוח הגדול היום) להשמע כמו הענק הירוק מכה כל כך חזק בסנייר שקירות ההאנגר הולכות ליפול מההדף, לבין להעלות את ה low level information בשיר.. קצת יותר פרטים, tail של ריברב ברור יותר, בהירות ל sustain של המצילות וכן הלאה וכן הלאה.. |
ציטוט: |
א ממש.. upward compression קלאסי: פצל את הסיגנאל ל 2, אחד נקי
לא מקומפרס והשני עם קומפרסור, לך על ה threshold הכי נמוך שאתה יכול, נאמר מינוס 45-50, יחס דחיסה נמוך יחסית בין 1:1.5 ל 1:2, release הכי מהיר שהקומפרסור נותן, attack הכי מהיר שהקומפרסור נותן בלי דיסטורשן שמיע ובולט, תוסיף את הסיגנאל המקומפרס לזה הנקי (לאט לאט, המינון הוא המפתח) ותשמע איך האינפורמציה החלשה שהייתה קבורה עמוק בתוך המיקס פתאום יוצאת החוצה והמיקס נשמע מפורט יותר. טכניקה יעילה מאוד. |
ציטוט: |
אוקיי אוקיי.... לא אתווכח (לא הפעם. ובטח שלא איתך ) |
ציטוט: |
נשמע מעניין.. האם הטכניקה הזאת ישימה גם לערוצים בודדים וגם לערוץ מאסטר או בתהליך המאסטר עצמו ? |
ציטוט: |
סבבה, נתווכח בהזדמנות ![]() |
ציטוט: |
למה אתם מכיילים את המוניטורים עכשיו?
לא עדיף לחכות שכל הריהוט יהיה בחדר? (כולל הכל) כי זה משפיע |
ציטוט: |
אתווכח איתך רק אם תטען שמנוע הסאונד של ציוד הוינטג' הנ"ל (מוקף באדום), חם
יותר ממנוע הסאונד של קיובייס (האמת, עם גרילים כאלה נראה לי שלא... אבל לך תדע) : |