תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 19:46
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
איך להשאיר Headroom של 3- דיבי במיקס
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 15:51   
עודד - כל עוד המערכת שלך מכויילת לסטנדרט נורמלי (ויש בלינקים שלי הצעה לסטנדרט, ויש עוד כמה פחות מסובכים), ועשית מיקס טוב, 3 דציבלים לא יהרגו אף אחד. בטח לא כשאתה שולח קובץ 24 ביט.
בסופו של דבר, ה3 החסרים האלה, יפוצו בכמה דציבלים אחרים עם הלימיטר. התפקיד של הטכנאי הוא למקסם את מה שהוא מחזיר לך.


בסופו של דבר, מי שיעשה לך מאסטרינג, בהנחה שיהיה מקצוען, יודע מה הוא מבקש ולמה, ובסופו של דבר (וכמובן רצוי בתחילתו) יתן לך דוגמא של העבודה.
לא היית מרוצה? לך למישהו אחר.
היית מרוצה? מה זה משנה אם חסרים לך 3דיבי בסוף המיקס?
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 15:55   
הנדריקס, הרגת אותי.... #lol

ציטוט:
הייתי מנסה זה לשים איזהשהו פלאגין,הכי בסיסי (משהו מובנה של הקיובייס) שיש לו נוב עוצמה (גיין) על כל אחד מהערוצים במיקס באינסרט האחרון של כל ערוץ.


פיידר?


ציטוט:

לא הייתי מחליש בtrim


מצב TRIM באוטומציות, אל תבלבל בין הדברים
Soundance Studio
Act Compatible
הצטרף: 09 מרץ 02
הודעות: 336
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 16:20   
מה עם זה ?
זה יכול לעזור לתהליך העבודה
http://www.pleasurizemusic.com/
_________________
אריאל ברנס
אולפני Soundance
מעצב סאונד ופס-קול
טכנאי סאונד ויוצר מוזיקה
Kwebos
תומך
הצטרף: 08 ינו' 06
הודעות: 2667
מיקום: ר"ג
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 16:57   
שחר זו סתם הייתה דוגמא, אני מכיר את מד ה-VU והנתונים שציינת.
עזוב אנחנו מפספסים אחד את השני, הכוונה גם כמובן לא "לכייל" את הבייס דראם אם כי להשאיר את אותו הדרום רצוי תוך חשיבה מראש.

כל זה בא בכלל כי התחלתי לקרוא את ה-Mixing Engineers Handbook של אוסינסקי וכבר בהתחלה באיזון עוצמות כל אחד מהטכנאים שם זורק מספר כלשהו על ה-VU בנוגע לכלי שממנו הוא מתחיל את המיקס או סיכום של שני כלים. סה"כ רציתי השערה פראית כמה הדבר הזה שווה לי בפיק מיטר בפולסקייל, שרירותי, משוער ולא מדויק, נעזוב את זה בצד.
_________________
http://www.myspace.com/kwebos
hendrix1406
Act Compatible
הצטרף: 17 יונ' 02
הודעות: 455
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 18:01   
ציטוט:
הנדריקס, הרגת אותי....

אל תמות...ותחסוך מאיתנו את הזלזול...
לא התכוונתי לפיידר,לקחתי בחשבון שיש אוטומציות.
האם מצב TRIM לא מנמיך את הכניסה לערוץ כמו בפרו-טולס?הרי אנחנו רוצים להנמיך את היציאה מהערוץ,
אחרי כל הפרוססיה בפלאגינס השונים רגע לפני הפיידר
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 19:15   
מצב TRIM הוא יעודי לאוטומציות ווליום, זה מה שעושים כשרוצים לשנות עוצמה של ערוץ שיש עליו אוטומציה. הוא מזיז את הפיידר ושומר את הצורה של האוטומציה.

אם לא קראת את ההוראות של הקיובייס, הפיידר נמצא אחרי כל האינסרטים, מלבד שני האחרונים שנמצאים אחרי, ככה שלהוסיף כפתור עוצמה אחרי הפיידר זה שימוש מבריק באמצעי מערכת...

כל השרשור הזה קרה כי אנשים מסתכלים על כלמיני מספרים בלי לדעת מה בדיוק יש מאחוריהם, בלי להקשיב לתוצאות בעצמם ובלי לקרוא את ההוראות.
ds-sound
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 19:28   
ציטוט:
אנשים מסתכלים על כלמיני מספרים בלי לדעת מה בדיוק יש מאחוריהם, בלי להקשיב לתוצאות בעצמם


מה שמחזיר אותנו בשלישית לשאלה שלי:

מהן ההשלכות הטונאליות השמיעות של מיקס נמוך או גבוה יותר שנמסר למאסטרינג?

כי אם מדובר בעיוות זניח עד כדי לא קיים, נשאלת השאלה האם כל מחול השדים הזה משתלם מבחינת עלות/תועלת.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 19:51   
אתה שואל לגבי "הסאונד של הפיידר" או לגבי ידידינו פלטשר מונסון והשלישי?
לדעתי 3 דיבי של הנחתה לא יהרגו אף אחד.

מוזר לי שטכנאי המאסטרינג לא הנחיתו את העניין בעצמם, אלא אם המיקס הגיע כבר לאחר קימפרוס/לימיטר על המאסטר, אני בטוח שלממסטר רציני יהיו כלים לעשות הנחתה פשוטה בצורה לא פחות טובה.
אלא אם גם היה לו מה להגיד על המיקס והכוונה שלו הייתה שבמיקס החדש/מתוקן כדאי להשאיר יותר מרווח, והחבר לא חלק את זה איתנו...
ds-sound
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 20:43   
ציטוט:
אתה שואל לגבי "הסאונד של הפיידר" או לגבי ידידינו פלטשר מונסון והשלישי?


פלטשר מונסון לא תופס בדיגיטל. #wink
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
רועי גבע
Act Compatible
הצטרף: 01 מאי 03
הודעות: 1253
מיקום: ראשל"צ
הודעה פורסם: שלישי 28 יול',09 21:58   
ציטוט:
מהן ההשלכות הטונאליות השמיעות של מיקס נמוך או גבוה יותר שנמסר למאסטרינג?


עודד - אני משער שהעניין הרלוונטי הוא לגבי התוצר שמתקבל לאחר המאסטרינג.
ההד-רום שנשאר נותן את לממאסטר האפשרות להגביר ולקמפרס (וללמטר...), באופן מרווח, דרך מעגל מכשירים שנותנים את הגוון שייחודי שלהם.
ישנם מכשירים אנלוגים (וגם דיגיטלים שמדמים אותם) אשר נותנים צבע מסויים בעוצמת כניסה מסויימת שמחמיא, וצבע פחות בריא בעוצמת כניסה גבוהה יותר (פיק מבחינתם, 0 דיבי מבחינתנו...).
_________________
http://www.TheMusicBox.co.il
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5   הבא
עמוד 4 מתוך 5

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון